Man kan väl få vara nyfiken och fråga utan att man behöver tro att Razor är nazist?JTarnstrom skrev:Det var liksom dit jag ville komma. Det verkar lika vettigt att fråga sig varför Dale Earnhadt använder sig av siffran 88 som varför Razor gör det.
Diskussion om moderering
-
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Raz är många "ist" men inte nazist.Pepparkvarnen skrev:Man kan väl få vara nyfiken och fråga utan att man behöver tro att Razor är nazist?JTarnstrom skrev:Det var liksom dit jag ville komma. Det verkar lika vettigt att fråga sig varför Dale Earnhadt använder sig av siffran 88 som varför Razor gör det.
Han är listig!
Kontorist!
Ibland är han telefonist!
Kanske är han basist , klarinettist, eller rentav xylefonist?
Upplever honom som ateist!
Definitivt som "besserwisserist".
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Pepparkvarnens första reaktion på #88 var "Jr?" så jag har inte känt mig utpekad av honom. Ingen annan heller, förresten.
Jag är mest fascinerad över att så många spekulerar och funderar på vad det står för.
Jag är mest fascinerad över att så många spekulerar och funderar på vad det står för.
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
"Glassen Nogger Black har anklagats för att vara rasistisk.
Nu angrips 88:an för att vara nazistisk."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article280293.ab
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
Är den inte det då?platt skrev:"Glassen Nogger Black har anklagats för att vara rasistisk.
De flesta glassar i sverige är vita eller har andra ljusa färger, så kommer den och är svart. Den och lakrispuck.
Helt jävla otroligt vad vissa har livlig fantasi. Kan det inte stå för Hugh Hefner? Vad tror du Pepparn.
Senast redigerad av Gösta den lör apr 25, 2009 18:23, redigerad totalt 1 gång.
-
Vilka sjuka djävla människor det finns.platt skrev:"Glassen Nogger Black har anklagats för att vara rasistisk.
En sån här keps har jag och den kommer jag alltid att ha på mig från och med nu.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
- Utvisad
Över 4 år gammal nyhet.platt skrev:"Glassen Nogger Black har anklagats för att vara rasistisk.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Utvisad
Gösta skrev:. Den och lakrispuck.
Helt jävla otroligt vad vissa har livlig fantasi. Kan det inte stå för Hugh Hefner? Vad tror du Pepparn.
Dubbel referens till och med...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
EnzoF1 skrev:Gösta skrev:. Den och lakrispuck.
Dubbel referens till och med...
Det där är rasism.
Heinz Harald plåtad av Heike Hallenberger.
-
Men fortfarande lika aktuell nyhet.EnzoF1 skrev:Över 4 år gammal nyhet.platt skrev:"Glassen Nogger Black har anklagats för att vara rasistisk.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
- Varnad
-
- Utvisad
-
- Mr Forza Motorsport
-
- Utvisad
Så det var nån av er som satt in min signatur på "rätt plats" ...därför frågan ifall det fanns fler än ni som kan ändra i inläggen men det gör det inte alltså.ok.Pastis skrev:Inga fler!
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
- Utvisad
Först skriver Pastis att jag inte får ifrågasätta modereringen men tillägger att det är helt OK att ifrågasätta allas åsikter som skriver här...men inte tydligen det heller. Skall jag nämna moderatorerna som personerna NN ifall jag hänvisar till nåt som de har framfört. På det här sättet försöker ni framtvinga en varning till mig - helt obefogat eftersom jag gjorde precis som ägaren till forumet sade.
HEJA KIMI OCH FINSKA FÖRARE
HEJA KIMI OCH FINSKA FÖRARE
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
- Moderator
Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Utvisad
Det var ju exakt det som Pastis sa att jag inte får göra och därmed skrev jag ett nytt inlägg utan kommentar om varken moderator eller moderering..JTarnstrom skrev:Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
Den här relevanta tråden för motivering fattade jag inte.
Skall du nu ge mig en varning till?
-
- Utvisad
Varningar verkar vara vardagsmat här just nu ..guuben skrev:Det var ju exakt det som Pastis sa att jag inte får göra och därmed skrev jag ett nytt inlägg utan kommentar om varken moderator eller moderering..JTarnstrom skrev:Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
-
Avstängningar ocksåRexa skrev:Varningar verkar vara vardagsmat här just nu ..guuben skrev:Det var ju exakt det som Pastis sa att jag inte får göra och därmed skrev jag ett nytt inlägg utan kommentar om varken moderator eller moderering..JTarnstrom skrev:Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
-
- Utvisad
Jo det med snart är det tomt i forumena när alla är avstängdaplatt skrev:Avstängningar ocksåRexa skrev:Varningar verkar vara vardagsmat här just nu ..guuben skrev: Det var ju exakt det som Pastis sa att jag inte får göra och därmed skrev jag ett nytt inlägg utan kommentar om varken moderator eller moderering..
Mvh Rexa
-
-
Jag vill bekänna en sak. Ibland tror jag att Tärnström, Jari, Enso och Razor egentligen är samma person med flera loggin med avsikt att skapa lite rabalder på det här forumet.
Skickligt i så fall. Om inte så är allt det här bråkandet med oändliga qoutetrådar, gula kort, raderade inlägg och beskyllningar hit och dit ganska tragiskt.
Skickligt i så fall. Om inte så är allt det här bråkandet med oändliga qoutetrådar, gula kort, raderade inlägg och beskyllningar hit och dit ganska tragiskt.
-
- Moderator
Nej, men vi jobbar alla för samma firma, Forumssanitet. Funkar som såna där firmor som rengör klotter. Några jobbar med att klottra, några tvättar rent, alla får betalt.Fredrik i Trollhättan skrev:Jag vill bekänna en sak. Ibland tror jag att Tärnström, Jari, Enso och Razor egentligen är samma person med flera loggin med avsikt att skapa lite rabalder på det här forumet.
-
-
Ganska lätt. Om man vill bli avstängd så lyssnar man inte på dom som är ansvariga för ett forum. Är man inte nöjd med reglerna så kan man fixa ett eget forum och ställa upp sina egna regler eller välja att inte ha några alls. Ganska lätt tycker jag i alla fall.Rexa skrev:Jo det med snart är det tomt i forumena när alla är avstängdaplatt skrev:Avstängningar ocksåRexa skrev: Varningar verkar vara vardagsmat här just nu ..
-
- Utvisad
Du tog orden ur mun på migFredrik i Trollhättan skrev:Tycker ni klottrar rätt bra allihop.JTarnstrom skrev:Nej, men vi jobbar alla för samma firma, Forumssanitet. Funkar som såna där firmor som rengör klotter. Några jobbar med att klottra, några tvättar rent, alla får betalt.
-
- Utvisad
A) Först får jag under kommentaren (i racingavdelningen) ett påpekande av Pastis att jag ej får nämna "moderatorn" när jag kritiserar deras inlägg om racing men mot personens åsikter får jag förstås föra en argumentering (allt enligt Pastis - ägaren av forumet)platt skrev:Ganska lätt. Om man vill bli avstängd så lyssnar man inte på dom som är ansvariga för ett forum. Är man inte nöjd med reglerna så kan man fixa ett eget forum och ställa upp sina egna regler eller välja att inte ha några alls. Ganska lätt tycker jag i alla fall.Rexa skrev:Jo det med snart är det tomt i forumena när alla är avstängdaplatt skrev: Avstängningar också
B) Korrigerar saken men får, efter att kritiserat Tärnsströms Kimibashing på en tråd och på en annan hans syn på framtidens formel1-cirkus.......... får jag en varning!
C) Regler är bra men det skall inte ligga på sån här sandlådenivå - man gör upp om reglerna men man själv kan bryta dom när och hur som helst.
D) Fair and square är mitt baner - andras är sandspaden och hinken.
-
- Utvisad
Håller med till 110%guuben skrev:A) Först får jag under kommentaren (i racingavdelningen) ett påpekande av Pastis att jag ej får nämna "moderatorn" när jag kritiserar deras inlägg om racing men mot personens åsikter får jag förstås föra en argumentering (allt enligt Pastis - ägaren av forumet)platt skrev:Ganska lätt. Om man vill bli avstängd så lyssnar man inte på dom som är ansvariga för ett forum. Är man inte nöjd med reglerna så kan man fixa ett eget forum och ställa upp sina egna regler eller välja att inte ha några alls. Ganska lätt tycker jag i alla fall.Rexa skrev: Jo det med snart är det tomt i forumena när alla är avstängda
B) Korrigerar saken men får, efter att kritiserat Tärnsströms Kimibashing på en tråd och på en annan hans syn på framtidens formel1-cirkus.......... får jag en varning!
C) Regler är bra men det skall inte ligga på sån här sandlådenivå - man gör upp om reglerna men man själv kan bryta dom när och hur som helst.
D) Fair and square är mitt baner - andras är sandspaden och hinken.
Och du och jag vart varnade fast det är fler som skrivit om samma sak som vi .
Vi är väll ohyfsade i deras ögon antar jag *S'
Mvh Rexa
-
- Moderator
Det ni två inte förstår, Rexa och guuben, är att ni inte varnas för era åsikter i sakfrågor. Ni varnas för upprepat kommenterande om modererandet och att ni ständigt ifrågasätter andras motiv (som att påstå att det rör sig om finnhat etc). Man har rätt att ha en åsikt om Kimi utan att bli kallad för främlingsfientlig. I tråden om Alx är det helt okej att tycka att Alx är kass, utan att man ska behöva bli kallad för svenskhatare.
Vill samtidigt påpeka att guuben lever fortsatt farligt med sina ständiga passningar om vad man får och inte får göra på forumet. Sluta med gnället och se till att inläggen håller sig till ämnet. Vill du klaga på forumet får du göra det under Om Forza Motorsport.
Vill samtidigt påpeka att guuben lever fortsatt farligt med sina ständiga passningar om vad man får och inte får göra på forumet. Sluta med gnället och se till att inläggen håller sig till ämnet. Vill du klaga på forumet får du göra det under Om Forza Motorsport.
-
- Utvisad
Vadå upprepade kommenterande det är ju fler som gör samma sak skall skriva in precis alla jag hittar i denna tråd .. Och som jag skrev privat till dig bemöt folk på ett trevligare sätt så får du samma bemötande tillbaka ..JTarnstrom skrev:Det ni två inte förstår, Rexa och guuben, är att ni inte varnas för era åsikter i sakfrågor. Ni varnas för upprepat kommenterande om modererandet och att ni ständigt ifrågasätter andras motiv (som att påstå att det rör sig om finnhat etc). Man har rätt att ha en åsikt om Kimi utan att bli kallad för främlingsfientlig. I tråden om Alx är det helt okej att tycka att Alx är kass, utan att man ska behöva bli kallad för svenskhatare.
Mvh Rexa
-
- Moderator
När ni håller på och anklagar forummedlemmar för att hata finländare, kimibashning etc, så blir det väldigt tröttsamt och bidrar enbart till dålig stämning. Många av oss förtjänar inte sådana epitet. Vi har hållt en sansad ton och många av oss har också varit positivt inställda till Kimi genom åren. Det är bara att gå tillbaka och kolla inläggen som har gjorts. För egen del höll jag Kimi väldigt högt när han blev världsmästare. Andra halvan av säsongen var lysande och han körde mästerligt. Jag tror heller inte att det finns någon som kan finna ett enda inlägg som jag har gjort där jag har hänvisat till Kimis nationalitet som orsak till att han har sjunkit i min aktning.
-
- Moderator
Om du hittar inlägg som du stör dig på ska du meddela moderatorn i första hand, inte upprepa samma beteende. Du är välkommen att peka ut vilka inlägg det rör sig om (helst via pm).Rexa skrev:
Vadå upprepade kommenterande det är ju fler som gör samma sak skall skriva in precis alla jag hittar i denna tråd
-
- Utvisad
Jo jag vet att du gillat Kimi och säkert gör det innerst inne ännu .JTarnstrom skrev:När ni håller på och anklagar forummedlemmar för att hata finländare, kimibashning etc, så blir det väldigt tröttsamt och bidrar enbart till dålig stämning. Många av oss förtjänar inte sådana epitet. Vi har hållt en sansad ton och många av oss har också varit positivt inställda till Kimi genom åren. Det är bara att gå tillbaka och kolla inläggen som har gjorts. För egen del höll jag Kimi väldigt högt när han blev världsmästare. Andra halvan av säsongen var lysande och han körde mästerligt. Jag tror heller inte att det finns någon som kan finna ett enda inlägg som jag har gjort där jag har hänvisat till Kimis nationalitet som orsak till att han har sjunkit i min aktning.
Mvh Rexa
-
- Moderator
Som att tala med en vägg. Det går inte hem. Ha du din åsikt om Kimi men ge fan i att spekulera i varför andra tycker som de tycker - nöj dig med att de har en annan åsikt och gå vidare. Hur svårt är det att begripa dessa ord? Uttrycker jag mig oklart?Rexa skrev:Jo jag vet att du gillat Kimi och säkert gör det innerst inne ännu .JTarnstrom skrev:När ni håller på och anklagar forummedlemmar för att hata finländare, kimibashning etc, så blir det väldigt tröttsamt och bidrar enbart till dålig stämning. Många av oss förtjänar inte sådana epitet. Vi har hållt en sansad ton och många av oss har också varit positivt inställda till Kimi genom åren. Det är bara att gå tillbaka och kolla inläggen som har gjorts. För egen del höll jag Kimi väldigt högt när han blev världsmästare. Andra halvan av säsongen var lysande och han körde mästerligt. Jag tror heller inte att det finns någon som kan finna ett enda inlägg som jag har gjort där jag har hänvisat till Kimis nationalitet som orsak till att han har sjunkit i min aktning.
-
- Utvisad
Vad fan det där sa jag med glimten i ögat är du inte karl nog att se se det så kanske du skulle kasta in hand duken som moderator ..JTarnstrom skrev:Som att tala med en vägg. Det går inte hem. Ha du din åsikt om Kimi men ge fan i att spekulera i varför andra tycker som de tycker - nöj dig med att de har en annan åsikt och gå vidare. Hur svårt är det att begripa dessa ord? Uttrycker jag mig oklart?Rexa skrev:Jo jag vet att du gillat Kimi och säkert gör det innerst inne ännu .JTarnstrom skrev:När ni håller på och anklagar forummedlemmar för att hata finländare, kimibashning etc, så blir det väldigt tröttsamt och bidrar enbart till dålig stämning. Många av oss förtjänar inte sådana epitet. Vi har hållt en sansad ton och många av oss har också varit positivt inställda till Kimi genom åren. Det är bara att gå tillbaka och kolla inläggen som har gjorts. För egen del höll jag Kimi väldigt högt när han blev världsmästare. Andra halvan av säsongen var lysande och han körde mästerligt. Jag tror heller inte att det finns någon som kan finna ett enda inlägg som jag har gjort där jag har hänvisat till Kimis nationalitet som orsak till att han har sjunkit i min aktning.
Dags att slappna av lite ...
Jo och en annan sak ni skriver som moderatorer att man skall klaga på er via PM då tycker jag att ni skall göra samma sak mot andra .
Mvh Rexa
-
- Moderator
Rexa skrev:Vad fan det där sa jag med glimten i ögat är du inte karl nog att se se det så kanske du skulle kasta in hand duken som moderator ..JTarnstrom skrev:Rexa skrev: Jo jag vet att du gillat Kimi och säkert gör det innerst inne ännu .
Som att tala med en vägg. Det går inte hem. Ha du din åsikt om Kimi men ge fan i att spekulera i varför andra tycker som de tycker - nöj dig med att de har en annan åsikt och gå vidare. Hur svårt är det att begripa dessa ord? Uttrycker jag mig oklart?
Dags att slappna av lite ...
Jo och en annan sak ni skriver som moderatorer att man skall klaga på er via PM då tycker jag att ni skall göra samma sak mot andra .
Då hade en annan smiley varit att föredra
signalerar något helt annat. Samma uttryck som min dotter har när hon tycker att farsan är dum i huvet.
-
-
Är det inte du som är lite känsligJTarnstrom skrev:
signalerar något helt annat. Samma uttryck som min dotter har när hon tycker att farsan är dum i huvet.
-
- Utvisad
-
- Utvisad
Fattar noll, är jag inte inne nu på rätt tråd?.....var har jag klagat på modererandet (utom här "Om Forza motorsport - moderering")? Om man inte får komma med kommentar om modererandet på den här tråden så säg till men varför då hålla öppen en tråd för kommentarer.JTarnstrom skrev:Det ni två inte förstår, Rexa och guuben, är att ni inte varnas för era åsikter i sakfrågor. Ni varnas för upprepat kommenterande om modererandet och att ni ständigt ifrågasätter andras motiv (som att påstå att det rör sig om finnhat etc). Man har rätt att ha en åsikt om Kimi utan att bli kallad för främlingsfientlig. I tråden om Alx är det helt okej att tycka att Alx är kass, utan att man ska behöva bli kallad för svenskhatare.
Jag fattade inte (och skrev) i olika trådar om formel1 varför en MODERATOR tycker si eller så i en sakfråga ang. sporten och dess utövare.
Sen ändrade jag ordet MODERATOR Tärnsström bara till personen Tärnström och fick varning.......eller var den egentliga orsaken för att JAG vågade öppna en tråd om Alx (nerförsbacke i lådbil) ....... vad vet jag.
Pennan är som ett bi, den har honung och gadd. Kommer just nu inte ihåg vem står bakom de kloka orden....kanske jag själv javascript:emoticon(':D')
[Jäkla va glada vi blev för Kimis placering idag - ja sa ju för ett par dar sen: "I Monaco kommer miraklet att hända - Ferrari back on stage (eller hoppades åtminstone).]
-
- Utvisad
Var det inte så att jag tyckte det var konstigt att en moderator för ett formel1-forum vill att det skall införas ett budgettak - så här ser väl 99% av sanna formel-fans på sakenJTarnstrom skrev:Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
Är en sån iakttagelse så farlig att framföra?
[Lyckligtvis fick jag rätt i min åsikt och inget budgetak införs]
-
De flesta har nog förstått nu att du inte kan se skillnad på Tärnström då han är Tärnström och då han är moderator. Detsamma gäller din förmåga att skilja fakta från fiktion.guuben skrev:Var det inte så att jag tyckte det var konstigt att en moderator för ett formel1-forum vill att det skall införas ett budgettak - så här ser väl 99% av sanna formel-fans på sakenJTarnstrom skrev:Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
Med det klientel Tärnström har att moderera gör han, såvitt jag kan bedöma, ett utmärkt arbete med de medel han har!
-
- Utvisad
Du får tycka och understöda Tärnström hur mycket du vill men förklara lite närmare en sak som du påstår " Detsamma gäller din förmåga att skilja fakta från fiktion"Nigel skrev:De flesta har nog förstått nu att du inte kan se skillnad på Tärnström då han är Tärnström och då han är moderator. Detsamma gäller din förmåga att skilja fakta från fiktion.guuben skrev:Var det inte så att jag tyckte det var konstigt att en moderator för ett formel1-forum vill att det skall införas ett budgettak - så här ser väl 99% av sanna formel-fans på sakenJTarnstrom skrev:Du får självklart ifrågasätta mina åsikter, men när du ifrågasätter om jag kan moderera för att jag har åsikter som för dig är obekväma går du för långt. För övrigt har du nu fått en varning. Se relevant tråd för motivering.
Med det klientel Tärnström har att moderera gör han, såvitt jag kan bedöma, ett utmärkt arbete med de medel han har!
Dóh.
Och en sak till: Kan det vara så att det är Tärnström himself som i själva verket inte ser skillnad på sin roll som privatpersonen Tärnström (som tycker illa om mig?) och moderatorn Tärnström som skall vara objektiv - eller skall han inte vara det?
Its for me to know and for you to find out.
-
- Moderator
Om jag skulle vilja vara elak skulle jag kunna säga: Hade det varit för att jag inte gillade dig hade du varit avstängd för länge sedan.guuben skrev: Och en sak till: Kan det vara så att det är Tärnström himself som i själva verket inte ser skillnad på sin roll som privatpersonen Tärnström (som tycker illa om mig?) och moderatorn Tärnström som skall vara objektiv - eller skall han inte vara det?
Its for me to know and for you to find out.
Men så är det inte. Jag har inte den energi som krävs för att tycka illa om folk. Dina skriverier här upplever jag som otroligt onödiga och trista men jag känner inte dig som person och har ingen anledning att tycka illa om dig. Jag tycker inte ens illa om Jari, eller Kimi för den delen, när det kommer till kritan. Anledningen är att jag skiljer på sak och person. Något jag föreslår att du går en snabbkurs i.
-
- Utvisad
-
- Utvisad
Pastis: Kommentarer på min text om modereringen undanbeds, eller ska då framföras i rätt forum.
Det är det faktiskt så att Tärnström är den som närapå alltid är FÖRSTE man att kommentera och som dessutom leder kommentertoppen på skrivna texter. Va f_n är det för fel att kalla Tärnström för "Förste" i det hänseendet! Jag anser att Tärnström är helt ute och cyklar med sina Mosley-fjanterisaker - får man inte kritisera TÄRNSTRÖMS inlägg!
Det som gör det hela så tragikomiskt:
Det du skrev var exakt detsamma som min åsikt men jag fick en varning på kuppen - FAKTA. Och allt från min sida avlutades med en solig smiley (som "någon" tog bort.
'
Det är det faktiskt så att Tärnström är den som närapå alltid är FÖRSTE man att kommentera och som dessutom leder kommentertoppen på skrivna texter. Va f_n är det för fel att kalla Tärnström för "Förste" i det hänseendet! Jag anser att Tärnström är helt ute och cyklar med sina Mosley-fjanterisaker - får man inte kritisera TÄRNSTRÖMS inlägg!
Det du skrev var exakt detsamma som min åsikt men jag fick en varning på kuppen - FAKTA. Och allt från min sida avlutades med en solig smiley (som "någon" tog bort.
'
-
-
- Utvisad
-
-
- Mr Forza Motorsport
Klart du får kritisera hans åsikter om F1 och annat, men med ett undantag. DU SKA INTE KLAGA ELLER KRITISERA HANS MODERERING I ANDRA TRÅDAR än denna. Jag förstår inte det svåra i detta?guuben skrev:Pastis: Kommentarer på min text om modereringen undanbeds, eller ska då framföras i rätt forum.
'