Till Quensel med flera

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

I topicen "Satans Sato" klargör Tärnström att "det är möjligt att en F3:a kan köras över gränsen och låta sig korrigeras av den som har tillräckligt snabba reflexer, men en F1:a kräver en något mildare behandling".

Den självutnämnde skummilovern Joakim Quensel kommenterar snabbt och pliktroget: "Ovanstående skulle platsat minst lika bra i Montoya-topicen...".

Det är ofta som beundrare av Michael Schumacher ger sig på Montoya och menar att han kör "för hårt", att han "kör sönder materialet" etcetera. Montoya har gått i mål i samtliga lopp i år, något som dessa kritiker (ofta så kallade [Schumacherfans]) inte bryr sig om. Montoyas misstag ska ändå lyftas fram. Och finns där inga misstag kan man alltid hitta på några.

De här länkarna som följer är inte påhittade. De är fakta och visar riktiga misstag. Efter att ha sett de här misstagen kan man konstatera att "det är möjligt att en F3:a kan köras över gränsen och låta sig korrigeras av den som har tillräckligt snabba reflexer, men en F1:a kräver en något mildare behandling".

Han som begår misstagen heter Michael Schumacher. Listan är inte komplett. Tanken är att den ska kompletteras, att den ska hållas levande.

Man brukar säga att det är viktigt att inte glömma. För om vi glömmer vår historia kan vi inte bedöma vår nutid. Så låt oss minnas tillsammans med Quensel, zz, JBS, regenmeister, FerrariSchumi, Bernie, Fabbe och en massa andra som har glömt.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: ANFRAN den 2002-05-01 16:08 ]</font>
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Är inte du ute på stan och kastar gatsten idag, Åfan?
PeppeF1

Inlägg av PeppeF1 »

Körde inte Schumi under 1997 eller, finns tydligen inga klipp då? :???:
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

On 2002-05-01 16:05, ANFRAN wrote:

Man brukar säga att det är viktigt att inte glömma. För om vi glömmer vår historia kan vi inte bedöma vår nutid. Så låt oss minnas tillsammans med Quensel, zz, JBS, regenmeister, FerrariSchumi, Bernie, Fabbe och en massa andra som har glömt.

Det är riktigt. Vi får aldrig glömma historiens illdåd. Stalin och Hitler ska inte få nån frid i sina gravar... ...för det var väl det ämnet handlade om?

Tärnström
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Hitler och Stalin?

Jag tror de flesta [Schumacher]-fans hatar alla som någonsin utmanat MS. Helst skulle man klona [Schumacher] och stoppa han i alla 22 bilar. Då hade F1 varit perfekt...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Tänkte mest på tonen i det inledande inlägget. Man skulle kunna tro att det var betydligt allvarligare saker än F1 inlägget rörde sig om.

Tärnström
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Va fan menar du, Tärnström, finns det viktigare saker än F1?

Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

Lysande inlägg om "Maestro"... :crazy:
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Måste säga att jag tycker det är en jäkla skillnad på Schumachers och Montoyas debuter. Det var liksom inget snack när Schumacher kvalade in som sjua (visst var det så?)på Spa. Han opererade på en helt annan nivå än den gode Montoya. Jag menar, vilken debutant imponerade mest under förra året? Inte fan var det Montoya. Han hade en svag inledninge på säsongen, med undantag för Interlagos, som inte tog slut förrän han insåg att han var tvungen att lägga band på sig. Kulmen var avåkningen i Monaco. Fram till dess såg jag inget som imponerade med Montoya. Han är fortfarande lite för mycket upp och ned. Det är ju inte direkt så att han mosar Ralf Schumacher. Hade väntat mig ett klarare övertag till Montoyas fördel. Än så länge är Monotya lika lovande som Trulli, Fisichella eller Button, men inte mer (vilket inte är illa i sig men en bra bit från att leva upp till hypen).

Tärnström
Gäst

Inlägg av Gäst »

ANFRAN. Varför så bitter och inåtvänd. :monkey: har kommit i mål i alla lopp och leder över Ralf med någon poäng. Ralf har haft sin del av oturen. Nu så är det :monkey: tur att ha lite oflyt och ordningen återställs.

Varför hetsa upp dig över det. Han kommer att sluta på en hedrande 3-5 plats när året är slut och det är inte illa för någon som klätrade ner från träden för 4 generationer sen. :smile:
Användarens profilbild
Slasher

Inlägg av Slasher »

Hallå! Kom inte här och kom! Villeneuves debutsäsong var väl något bättre än alla andra loosers ni snackar om här! :smash:
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Villeneuve första säsong var väl rätt mycket berg och dalbana. Men han gjorde ett rätt hyfsat jobb. :sun:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-05-01 21:00, zz wrote:
ANFRAN. Varför så bitter och inåtvänd. :monkey: har kommit i mål i alla lopp och leder över Ralf med någon poäng. Ralf har haft sin del av oturen. Nu så är det :monkey: tur att ha lite oflyt och ordningen återställs.

Varför hetsa upp dig över det. Han kommer att sluta på en hedrande 3-5 plats när året är slut och det är inte illa för någon som klätrade ner från träden för 4 generationer sen. :smile:
Som vanligt ganska korkade nidninginlägg ... varför denna iver att behöva likna vissa förare av vissa nationaliteter vid apor? Det har jag svårt att förstå - för mig spelar förarnas nationaliteter lika stor roll för mig som Pamela Anderssons silikoninlägg påverkar min vardag .... för min del kan de lika gärna få komma från Mars, det gör mig detsamma.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Marsupilami

Inlägg av Marsupilami »

On 2002-05-01 21:00, zz wrote:

Ralf har haft sin del av oturen. Nu så är det :monkey: tur att ha lite oflyt och ordningen återställs.
Montoya har redan haft mycket otur denna säsongen med både biografägare samt vingkapare. Gnällis däremot har själv orsakat sina poängförluster genom förarmisstag (visserligen med hjälp av RB i Melbourne, men han klarade av det helt själv i Spanien... :lol: )

Är det någon som är ojämn så måste det ju vara Gnällis numera. Han varierar ju uppkörd seger med att göra misstag och bryta på eget bevåg, medans JPM ständigt trots ofördelaktiga beslut ångar på och tar poäng. Det är väl sådant som du beundrar om jag har förstått det hela rätt zz?

Förresten. Jag glädjs med dig angående Massas poäng i helgen. :razz:
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-05-02 09:04, LuckyStrike1 wrote:
Som vanligt ganska korkade nidninginlägg ... varför denna iver att behöva likna vissa förare av vissa nationaliteter vid apor? Det har jag svårt att förstå - för mig spelar förarnas nationaliteter lika stor roll för mig som Pamela Anderssons silikoninlägg påverkar min vardag .... för min del kan de lika gärna få komma från Mars, det gör mig detsamma.

Det är väl inte mitt fel att vissa mer än andra påminner om våra förfäder.

Så du är helt opåverkad av Pamela Andersons tillgångar?? :wink:

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

On 2002-05-02 10:02, zz wrote:
Henne kan man väl inte bli annat än äcklad av? :barf:
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-05-02 10:02, zz wrote:

Det är väl inte mitt fel att vissa mer än andra påminner om våra förfäder.

Lika opåverkad som jag är av förarnas nationaliteter ja ... skiter fullkomligt i vad nån kommer ifrån eller hur nån ser ut när jag gillar vissa förare mer än andra.

Men vore jag själv av sydamerikansk härkomst t.ex så skulle jag finna sådana där uttalanden stötande och det är inte nåt jag vare sig skulle uppskatta eler något som skulle få mig att vilja ge mig in i diskussioner på ställen där sådana nidningnamn användes friskt... och jag själv är ganska okänslig.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

Så "Skumbag" "uppkörd" "fjolla från Kerpen" mm låter bättre.

Var inte alltid så politiskt korrekt. Slappna av, du vet min attityd och inställning till allt detta! :grin:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Jag vet din attityd och din inställning till detta men nya människor som kanske vill skriva här vet ju inte det.... du borde ju dessutom veta att jag inte är det minsta politiskt korrekt.

Skumbag är ju inte något slags tillmäle som kan tolkas på samma sätt som att sammanlikna en person vid apa eller tolkas som nedvärderande kring en viss folkgrupp.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Att LS1 och vi andra känner din attityd är oväsentligt i sammanhanget. Det finns andra, tillfälliga besökare, på forumet som inte känner din attityd som kanske drar helt andra slutsatser om din värdegrund än vad vi andra gör.

Du är naturligtvis välkommen att anmäla inlägg (benämningar på Schumacher)som upprör dig. Meningen är att alla ska känna sig välkomna.

Tärnström
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2002-05-02 10:14, zz wrote:
Så "Skumbag" "uppkörd" "fjolla från Kerpen" mm låter bättre.
Ja, betydligt, liksom "fjolla från Colombia", Fuskoya och andra mer personliga tillmälen, som inte anspelar på nationalitet eller grupptillhörighet.

Det andra kan mer klassificeras som hets mot folkgrupp och är straffbart i Sverige, vilket Aftonbladet fått erfara. Men förutom det är det som sagt inte alltid så kul att läsa för en F1-intresserad sydamerikan som tillfälligt tittar in...

Ankan

Inlägg av Ankan »

On 2002-05-01 17:57, Ozikahn wrote:
Hitler och Stalin?

Jag tror de flesta [Schumacher]-fans hatar alla som någonsin utmanat MS. Helst skulle man klona [Schumacher] och stoppa han i alla 22 bilar. Då hade F1 varit perfekt...
Ska man ens orka svara på detta inlägg? Varför skulle man hata när någon utmanar honom? Får gärna kommer fler utmanare till honom.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det var ord och inga visor från herrarna.

Men om ni byter ut :monkey: mot Michael Schumacher så stämmer det fortfarande!

Nya besökare och deltagare här är helt övertygade att det är M. Schumacher som avses! :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-05-02 10:27, AndersF1 wrote:
Ja, betydligt, liksom "fjolla från Colombia", Fuskoya och andra mer personliga tillmälen, som inte anspelar på nationalitet eller grupptillhörighet.
Jag tror att du undervärderar folks intelligens. Tror inte att någon är så korkad att den tar apbilden på allvar, speciellt då den publiceras på ett forum där man diskutterar F1 förare.

Tror att alla förstår att man skämtar och överdriver här med glimten i ögat, eller är du av annan uppfattning??
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-05-02 10:27, AndersF1 wrote:
Hur kan du få :monkey: till att anspela på en viss nationalitet???

Trodde i min enfald att den var individanspelande?
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

On 2002-05-02 10:38, Ankan wrote:
On 2002-05-01 17:57, Ozikahn wrote:

Ska man ens orka svara på detta inlägg? Varför skulle man hata när någon utmanar honom? Får gärna kommer fler utmanare till honom.
Jaså det tog skruv? Nu överdrev jag en smula kanske. Det är ju bra att det finns några Schumifans som uppskattar lite kamp på banan.
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Det tror jag nog att de flesta gör
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Majoriteten har inte alltid rätt.
Ozikahn

Inlägg av Ozikahn »

Jo, synd att Ferrari inte har två förare som får köra om segrar i år. När Williams dominerade 96 så kunde man ju njuta av kampen mellan Hill och Villeneuve.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2002-05-02 10:57, zz wrote:
Tror att alla förstår att man skämtar och överdriver här med glimten i ögat, eller är du av annan uppfattning??
Ja, och av reaktionerna vi fått finns det bevisligen de som tycker annorlunda och inte inser det skämtsamma i det hela. Det finns väl även en hel del skribenter som tycker att det är stötande, trots att de läst här länge, om jag kommer ihåg rätt.
Inom rimliga gränser får man ju gå på den som anser sig kränkt.
Kommer t.ex. ihåg att Enzo inte blev så glad när Jari lite skämtsamt sa något ofördelaktigt om italienare, vilket renderade i att Jari fick en tillsägelse/påpekande.

Enstaka övertramp går väl an, men när det sker i nästan varenda inlägg är det inte ens kul längre, oavsett om man inser att det är skrivet med glimten i ögat eller inte.

Annars tycker jag nog att förarna i sig får acceptera en hel del, som offentliga personer, men tråkigt när andra känner sig kränkta. Dessutom skulle nog jag, om jag vore F1-förare, skita fullständigt i att någon tycker jag är en apa, fuskare, etc. Jämfört med oss skribenter på detta forum får de ju snuskigt betalt för att köra en F1:a i 17 race per år, med alla andra tillhörande fördelar, så sånt är väl bara att betrakta som avundsjuka tillmälen ifrån patetiska losers och racing-wannabees. :wink:

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Nu har ni gått på zz:s debatteknik och plötsligt handlar diskussionen om allt annat än det faktum att... den fantastiska och överlägsne Michael Schumacher begår rena förarmisstag.

Schumacher har ett förflutet som kraschkung och han bjuder på vansinniga avåkningar än idag! Det här är fakta som falangen av förvirrade [Schumacherfans] försöker förneka.

Det är dags för alla att inse att Michael Schumacher inte är ett dugg ofelbar utan ytterst felbar.

Nej, nu hjälps vi åt att fylla på den där listan...
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

Av ditt inledande inlägg kan man få intrycket att jag påstår att Schummi(obs jag skrev inte [Schumacher]) är ofelbar. Lögn och förtal Frallan. Men han är i mina ögon den bästa föraren idag, även om han har förflutet som kraschkung. Men jag antar att du ställer upp på teorin att inget förändras och att ingen kan utvecklas. Så när Frenzen var snabbare än Schumi i sportvagnar, så är han snabbare än i dag? Och anledningen till att han nu kör Arrows, och att Schummi kör Ferrari bara är ren illvilja från makterna som styr F1?
Jag kom inte sist!
Joakim Quensel

Inlägg av Joakim Quensel »

Har väl denna säsong i stort sett bara skrivit inlägget som AnFran refererade till, men eftersom mitt namn nämns i topicen sa kanner jag mig manad att i alla fall skriva nagonting.

Om nagon är intresserad sa kan jag erkänna att jag faktiskt haller pa Montoya i ar. Dock med blandade känslor. Trots att JP "You know" Montoya kan vara rätt sa jobbig att lyssna pa utanför banan (han uppträder som om han hade lite komplex, och maste bevisa sig själv) sa gillar jag hans personlighet bra mycket bättre än Michaels. Men, som den gode ZZ en gang sa, vi skall ju inte gifta oss med karln, och som F1-föare är Schumi värd alla sina titlar pluss alla de han kommer ta innan karriären är slut.

Det som gör att jag haller pa Montoya är att jag ser honom som den ende som för närvarande kan utmana Schumi. Kanske inte WC-titeln i ür, men i alla fall ge honom en match i nagra av de aterstaende racen. Till skillnad fran Ralf sa vagar han ju i alla fall utmana Michael pa banan när tillfälle ges.

Montoya är snabb, men om han verkligen är sa snabb som vissa vill göra gällande (typ nya Senna), sa tycker jag i alla fall att han har en hel del kvar att bevisa. Han kör fortfarande vardslöst. Omkörnignarna av Michael förra säsongen var roliga att se, men ett resultat av en fruktansvärt stark BMW-motor, hög risk-taging samt att han (till skillnad fran Ralf) överhuvudtaget vagade försöka.

Om ovanstaende 16 länkar är alla Schumis förarmistag under sin karriär sa är väl ration segrar:misstag ganska OK! Risken för misstag ökar ju förstas ju mer pa gränsen man kör. Enligt min egen bedömning sa har Schumi tagit flera titlar (pluss varit med i slutstriden) utan att ha suttit i snabbaste bilen. Med tanke pa hur hart han pressat bilen sa tycker jag att han gjort förvanansvärt fa misstag!
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-05-02 12:35, ANFRAN wrote:
Nu har ni gått på zz:s debatteknik och plötsligt handlar diskussionen om allt annat än det faktum att... den fantastiska och överlägsne Michael Schumacher begår rena förarmisstag.

Schumacher har ett förflutet som kraschkung och han bjuder på vansinniga avåkningar än idag! Det här är fakta som falangen av förvirrade [Schumacherfans] försöker förneka.

Det är dags för alla att inse att Michael Schumacher inte är ett dugg ofelbar utan ytterst felbar.

ZZ´s debatteknik bygger till stora delar på den ädla konsten som kallas för "topicurspårning" En konst som du själv var med och utvecklade. :grin:

Det är riktigt "frallan" (tack JBS, den var ny för mig) att MS i början av sin karriär var en kraschkung. Som JQ riktigt beskriver så är det lätt att vara det då man ligger på gränsen och är oerfaren. Skillnaden mellan MS och en av dina gunstlingar är att MS var en kraschkung medan Alesi var och förblev en under hela sin karriär, han till och med krönte sin sagolika karriär (ca 200 lopp och en seger av misstag) med en krasch. :smile:

Din Latinamerikanske loverboy har några krascher bakom sig, och det bästa med allt, en hel drös framför sig.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ni är dåliga människor allihopa!
Här passar ni på att ha ropligt utan mig bara för att jag har en sunkig uppkoppling just nu.

Är det förresten någon som gett sig på att bortföklara kloippen frallan presenterade?
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

On 2002-05-02 14:29, zz wrote:
Din Latinamerikanske loverboy har ...bla,bla....
Det där var ännu en rasistisk kommentar, zz. Det här forumet börjar nu närma sig TV4-nivå.

Användarens profilbild
El Scorcho

Inlägg av El Scorcho »

Ni som inte tycker Montoya är imponerande är en samling insnöade nervösa tyskälskare. Och man undrar ju om ni verkligen gillar riktig racing överhuvudtaget.

Vidare så anser ni väl att allt som inte är F1 inte handlar om bilsport då? En mängd imponerande lopp i den riktiga hårdingserien CART, mästare där och mästare i Indy500 räknas inte heller? Schumacher skulle inte ens våga köra Indy500.

F1 behöver fler Montoyas och mindre omkörningar i depån.
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-05-02 15:35, Cuscino wrote:
On 2002-05-02 14:29, zz wrote:
Din Latinamerikanske loverboy har ...bla,bla....
Det där var ännu en rasistisk kommentar, zz. Det här forumet börjar nu närma sig TV4-nivå.
Cuscus, vari består det rasistiska i mitt cittat???????????
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Citerar oss själva från forumet "Om Forza Motorsport"

=========================================================
På förekommen anledning kommer vi från och med nu att radera inlägg innehållande nedsättande kommentarer av typen "[latinamerikaner]", "Monkeyhoya", "helgay" eller andra nidnamn. Det är anspelningar som kan tyckas vara oskyldiga i ett internt sammanhang men för utomstående, som inte känner jargongen, kan de tolkas på helt andra sätt. Det gör att de drar sig för att skriva texter i våra forum och det är synd.

Det är andemeningen med detta påbud som är det viktiga. Vi ber er respektera Forzas önskemål på den här punkten. Försök inte kringgå påbudet genom att hitta på nya nidord - ni är vuxna nog att förstå vad vi menar med detta påbud. Vårt syfte är att alla ska känna sig välkomna att diskutera frågor som har med motorsport att göra utan att behöva känna sig utsatta för kränkande tillmälen.

Som det är nu så drar sig nya besökare för att skriva i våra forum. Vi kan förstå dem.

Redaktionen för Forza Motorsport
===============================================================

Forumet är till för alla, inte några få utvalda.

Tärnström
Användarens profilbild
Cuscino

Inlägg av Cuscino »

On 2002-05-02 15:40, zz wrote:
Det förstår du säkert. Lover-boy används inte i positiv bemärkelse och i ditt fall kopplar du det till en person från Sydamerika.
Joakim Quensel

Inlägg av Joakim Quensel »

On 2002-05-02 15:38, El Scorcho wrote:
En mängd imponerande lopp i den riktiga hårdingserien CART, mästare där och mästare i Indy500 räknas inte heller? Schumacher skulle inte ens våga köra Indy500.
"hårdingserien" Cart, give me a break...
"mästare där och mästare i Indy500 räknas inte heller": NEJ!
"Schumacher skulle inte ens våga köra Indy500" Varför skulle han ens nedvärdera sig till att köra Indy500?
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Jag tyckte Montoya började väldigt illa och instabilt ifjol, men efter Kanada skärpte han till sig, så jag tycker nog det finns hopp. Visst finns det vissa likheter mellan honom och den tidiga Schumi när det gäller krasch och incidentbenägenhet, men frågan är om Montoya kommer att skärpa till sig ytterligare och bli ännu mer stabil. Det är ju helt omöjligt att veta efter lite drygt en säsong, men vissa verkar ju ha en helt klar uppfattning om det, vi andra får väl vänta och se. Däremot tycker jag att Montoya har en klar vinnarinstinkt, som ser ut att t.ex. överstiga Ralfs. Gillar verkligen att han inte kliver undan för Schumi också. :up: Plus att han har en i mitt tycke betydligt sundare och trevligare inställning till racing än Schumi, vilket i för sig inte är så svårt, då motsatsen knappast existerar...

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: AndersF1 den 2002-05-02 16:11 ]</font>
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Men han får fan sluta säga "you know" i varje mening.
Gäst

Inlägg av Gäst »

On 2002-05-02 15:51, Cuscino wrote:
On 2002-05-02 15:40, zz wrote:
Det förstår du säkert. Lover-boy används inte i positiv bemärkelse och i ditt fall kopplar du det till en person från Sydamerika.
Nej jag förstår inte. Förklara gärna hur du kan få "Loverboy" till något negativt?

Så om man kopplar "Loverboy" till någon från "Sydamerika" så blir det negativt??

Ser fram emot en beskrivning av hur du har tänkt.

Missbrukar du barbiturater??
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Bara om Schumacher slutar säga "obviously" och "honestly" i varannan mening och gång inte försöker skylla misstag på andra ...

Användarens profilbild
Tommi

Inlägg av Tommi »

Men jänkare gör så, det är någon skada som alla på andra sidan pölen har.
Såg en intervju med George Lucas och han sa "you know" mest hela tiden.

/ Tommi

Häkkinen - Räikkönen - Kovalainen
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2002-05-02 16:13, Lemon wrote:
Men han får fan sluta säga "you know" i varje mening.
Du menar mer gå över till "honestly"?
Har får väl vänta tills han kommit upp i fler segrar.
Saknar annars presskonferenskungen Häkkinen i år - nu är det ju bara tråkigt. Dessutom är Schumi alldeles för verbalt snäll emot Montoya, så inte ens det kan man hänga upp sig på/glädjas åt.

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Så länge han inte börjar med "fårr tschårr"

Tärnström
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2002-05-02 16:17, AndersF1 wrote:
Dessutom är Schumi alldeles för verbalt snäll emot Montoya, så inte ens det kan man hänga upp sig på/glädjas åt.
Efter att ha vunnit 57 gp-lopp och fyra VM-titlar (snart fem) kan man nog kosta på sig att vara lite ödmjuk mellan varven. Annat var det på Damon Hills tid :argue:
Tifosi

Inlägg av Tifosi »

On 2002-05-02 12:35, ANFRAN wrote:

Vem har påstått att han är helt ofelbar???

Schumacher har gjort en del ofattbara förarmisstag, men det händer ÄVEN DEN BÄSTA. Ingen köra 100 felfritt. En robot gör sådant.

Schumacher gör misstag ja, men ingen kan ändra på det faktum att han vunnit 4 VM-titlar och några av dessa även i bilar som inte är de bästa. De är en stor prestation. Schumacher har många rekord & fler lär det bli. Man kan inte blunda för detta. Om Montoya slår alla Schumachers rekord så bockar jag & bugar, men i dagsläget betvivlar jag detta.