Han är väl den enda som inte skämmer ut stallet just nu...JockeJ71 skrev:Jag skulle vilja påstå att Kovalainen skämmer ut världsmästarstallet och är mer en belastning än en tillgång....
MALAYSIAS GP 2009 - SEPANG. Lopp 2 av 17
-
-
Påstår vi att Massa plötsligt är chanslös?JTarnstrom skrev:Exakt, så det ska nog gå bra!Fredrik i Trollhättan skrev:Är det inte allmänt känt vid det här laget att Alonso inte fungerar ihop med en teamkollega som faktiskt vinner tävlingar?EnzoF1 skrev:Men jag blir inte förvånad om Kimi slutat innan säsongen är över och Alonso meddelar sin övergång till Ferrari.
-
-
Jag jobbade idag så jag har inte sett racet förränn nu.
Sändningarna var lite konstiga för man hade inte en aning om húr det gick efter ca tionde plats.
Jag satt och svor under loppet vilka sopor Heidfeld och Glock var och jag skulle sluta heja på dom, men så hamnade dom på podiet i alla fall!!?
Heidfeld förlåt mig, men missbruka inte mitt förtroende i fortsättningen!
Ferrari suger något kopiöst för tillfället och jag har gränslöst med skadeglädje mot dem!
Vilket jävla missflyt Rosberg tycks ha! Så snabb men inga resultat.
Brawn/Button regerar!
Sändningarna var lite konstiga för man hade inte en aning om húr det gick efter ca tionde plats.
Jag satt och svor under loppet vilka sopor Heidfeld och Glock var och jag skulle sluta heja på dom, men så hamnade dom på podiet i alla fall!!?
Heidfeld förlåt mig, men missbruka inte mitt förtroende i fortsättningen!
Ferrari suger något kopiöst för tillfället och jag har gränslöst med skadeglädje mot dem!
Vilket jävla missflyt Rosberg tycks ha! Så snabb men inga resultat.
Brawn/Button regerar!
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
-
Jag var på plats, och hade stora problem att följa vem som låg var..
På den stora TV-skärmen, syntes bara 3:an och nedåt.
Högtalarsystemet var under all kritik, det bara skorrade i 150 db....
Vet inte vad som hände, men Kimi bytte till regndäck fyra varv för tidigt, eller??
Vet inte vad som hände, men Kimi bytte till regndäck fyra varv för tidigt, eller??
Senast redigerad av rejsbo den mån apr 06, 2009 09:54, redigerad totalt 1 gång.
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Gamla gubbar blir som nya.
Tack Viasat motor.
-
Vilket fiasko. Var ju upplagt för ett helt fantastiskt lopp. Snygg start av Rosberg och ett genidrag av Glock/Toyota att byta till intermediates när alla andra valde wets. Förstår att de inte körde vidare med tanke på ombordbilderna man fick se innan rödflaggen. Man såg ju inte ett skit, som Felipe baby också uttryckte för oss.
Stort grattis till Brawn och Button. Barrichello såg ganska ledsen ut efter mållgång. Han kanske börjar ana att situationen han känner igen sedan Ferraritiden närmar sig i Brawn nu.
Rosberg var ju den stora förloraren. Tyvärr. Och Ferrari kan man bara skratta åt. Vad fan håller de egentligen på med där?
Stort grattis till Brawn och Button. Barrichello såg ganska ledsen ut efter mållgång. Han kanske börjar ana att situationen han känner igen sedan Ferraritiden närmar sig i Brawn nu.
Rosberg var ju den stora förloraren. Tyvärr. Och Ferrari kan man bara skratta åt. Vad fan håller de egentligen på med där?
-
Barrichello har haft ordentligt med missflyt hittills. Man bör väl kanske inte speklera i vad som kunnat hänt, men han hade något på g innan skyfallet kom och det blev rena lotteriet. Han hade lite otur med depåstoppen. Men annars en bra insats med tanke på att han startade nia och med tanke på omtändigheterna som rådde. Hoppas han får till ett bra kval i Kina, så kommer han säkerligen utmana Button.
Ferrari.
-
Helt rätt..rejsbo skrev:Jag var på plats, och hade stora problem att följa vem som låg var..
Det var ett händelserikt lopp att se på tv iallafall.
Blev du lite våt?
FIA = Ferrari International Assistance
-
Jodå, våta blev vi, men jag tycker det var kul ändå...olag skrev:Helt rätt..rejsbo skrev:Jag var på plats, och hade stora problem att följa vem som låg var..
Det var ett händelserikt lopp att se på tv iallafall.
Blev du lite våt?
Jag har sett reprisen på Viasat motor nu, man får mycket mer info där, än vad man får på plats....
Hejja den som vinner...
Tack Viasat motor.
Tack Viasat motor.
-
- Utvisad
-
- Mr Forza Motorsport
Har nu sett loppet i efterhand och kan konstatera att Ferrari är tillbaka i träsket igen. En italienare kan inte styra stallet. Det behövs hårdare nypor och bättre nerver. Nu är man ju tillbaka igen till Alesi/Berger-standarden då vinflaskorna låg och rullade i depån...
Grattis också till Bernie som flyttar allt fler lopp till andra tidzoner, men på grund av minskad TV-publik flyttar loppen till kvällarna så att vi Europeer vill titta på direktsändningarna. Vet inte den senila gubben att det i princip regnar varje kväll under denna årstid i Malaysia?
Grattis också till Bernie som flyttar allt fler lopp till andra tidzoner, men på grund av minskad TV-publik flyttar loppen till kvällarna så att vi Europeer vill titta på direktsändningarna. Vet inte den senila gubben att det i princip regnar varje kväll under denna årstid i Malaysia?
-
- Moderator
Bernie vet väl inte om det beror på den tilltagande inkontinensen eller regn som brallorna blir så jävla blöta. Och än har man ju inte behövt bryta ett lopp för att det står en nedpinkad gubbe i depån.Pastis skrev:Har nu sett loppet i efterhand och kan konstatera att Ferrari är tillbaka i träsket igen. En italienare kan inte styra stallet. Det behövs hårdare nypor och bättre nerver. Nu är man ju tillbaka igen till Alesi/Berger-standarden då vinflaskorna låg och rullade i depån...
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Utvisad
Undrar om Jokan tycker samma sak om Ferraris andreförare, som ju gjorde samma tabbe nu?jokan skrev:The team thought it was enough to be inside the top 15, and maybe I thought this as well myself.Razor skrev:Så länge någon av Button, Alonso eller Massa är med där uppe så är jag nöjd.
citerat från FM, vilken jävla sopa!!!!!
Han kommer aldrig bli WDC!
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
-
-
-
- Utvisad
Kimi tillhör ju enligt insatta inte de vassaste knivarna i F1-depålådan...AndersF1 skrev:Haha, på nåt sätt tror jag att Kimi bedöms med en annan måttstock.EnzoF1 skrev:
Undrar om Jokan tycker samma sak om Ferraris andreförare, som ju gjorde samma tabbe nu?
Detta trots att Kimi borde ha sett vad det ledde till förra gången.
Jokan: 1, Enzo: 0 (självmål)
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.