Jag läste för första gången lite "forumsnack" här på Forza (alltså annat än själva racingsaker).
Jag blev bestört!
Man kan inte göra annat än instämma med det personliga meddelandet jag fick häromveckan: "forzas forum är Internets rövhål"
Jag anser att det är helt klart - efter att ha läst/ögnat igenom trådar och inlägg - så är det en viss person som har infekterat forumet. Eftersom det är förbjudet att sätta ut "namngivna personer" så gör jag inte det men nu till själva saken och jag är tacksam för svar av nån vänlig själ:
KAN "VEM SOM HELST" OCH SOM INTE ÄR MODERATOR ÄNDRA PÅ MIN PERSONLIGA SIGNATUR?
JAG HAR FÖRSTÅTT ATT MODERATORN VILL ATT JAG SKALL LÄMNA FORUMET EFTERSOM JAG INSISTERAR ATT HA SOM MIN EGEN SIGNATUR "HETS MOT FOLKGRUPP ÄR ETT LAGBROTT".
MITT ARBETE GÄLLER DELVIS MIN SIGNATUR OCH HAR FORUMETS ÄGARE VERKLIGEN NÅGOT EMOT DENNA SIGNATUR SOM EGENTLIGEN VAR OCH EN BORDE KUNNA SIGNERA ELLER ÄR FORUMET ETT BEKVÄMT TILLHÅLL FÖR MISSANPASSADE MÄNNISKOR?
SIGNATUREN HÄR NEDAN ÄR INTE SKRIVEN AV MIG!
Tillägg: Om jag förstått saken rätt så har en moderator Tärnström ändrat tidigare på andras signaturer - stämmer det verkligen?
Jaså, det är så här det är här på forumet
-
- Utvisad
Jaså, det är så här det är här på forumet
Noblesse oblige - ingen dumt i signaturen nu. (temporär snällhet på grund av att vädret ser bra ut idag - åtminstone bättre)
-
- Varnad
Man kan reagera på flera sätt när man får kritik och det vanligaste är att förneka och tysta den medan jag kan tycka att det bästa är att ta reda på varför den finns och kanske kunna göra något åt det.
Att visa ut en som kritiserar är bara helt fel. Men det är bara min åsikt.
Inte undra på folk drar sig för att visa civilkurage.
Att visa ut en som kritiserar är bara helt fel. Men det är bara min åsikt.
Inte undra på folk drar sig för att visa civilkurage.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Moderator
Man får gärna kritisera men när man upprepade gånger bryter mot forumets önskemål genom att framföra kritiken på ställen där den inte hör hemma så åker man ut. Att ständigt ifrågasätta modererandet, på det sätt som du brukar göra Jari, är inte heller okej. Det är inte okej på något forum öht att man ifrågasätter modererandet i trådarna. Man får följa de regler som gäller därvidlag, det vill säga att man tar upp diskussionen via pm eller på annan anvisad plats. Försök upprepa ditt beteende på Autosports forum och du åker ut efter första försöket.
Att öppet ifrågasätta modererandet på det vis som guuben har gjort suger en jäkla massa energi som annars hade kunnat läggas på att åtgärda just de problem som guuben irriterade sig över. Hans beteende har varit kontraproduktivt, i högsta grad.
Att öppet ifrågasätta modererandet på det vis som guuben har gjort suger en jäkla massa energi som annars hade kunnat läggas på att åtgärda just de problem som guuben irriterade sig över. Hans beteende har varit kontraproduktivt, i högsta grad.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Moderator
För att kommentera guubens inlägg: vederbörande vägrade ändra sin signatur enligt våra önskemål. Pastis gjorde då ett script som automatiskt ändrade gubbens signatur i förhoppning om att en insikt skulle infinna sig. Då ska man veta att jag hade framfört forumets åsikt ett antal gånger till gubben utan att han hörsammade den. Guuben kunde ha stängts av betydligt tidigare, om det inte var för att vi är så förbannat snälla, alldeles för snälla (eftersom det utnyttjas). Guuben har också haft ett fritt val att lämna forumet men han ville uppenbarligen hellre vara kvar och jävlas. Då går det som det går. Gubben är nu avstängd men han är välkommen tillbaka under förutsättning att han lägger ned sin vendetta mot forumet. Jag har ingenting emot hans inlägg i övrigt.
För övrigt har jag aldrig ändrat i användarnas signaturer.
För övrigt har jag aldrig ändrat i användarnas signaturer.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
-
- Varnad
-