Jari skrev: Om jag inte pratar om Hamilton måste jag väl heller inte skriva Hamilton?
Det ligger inte på mitt ansvar hur du tolkar.
Slutar du inte tramsa så kommer avstängningen som ett brev på posten. Tolka det hur du vill.
Jari skrev: Om jag inte pratar om Hamilton måste jag väl heller inte skriva Hamilton?
Det ligger inte på mitt ansvar hur du tolkar.
Jag ser bara till vad som hände i loppet!Depeche skrev:Vad jag vet så står det väl 1-0 till Webber efter första racet.EnzoF1 skrev: Jag är beredd att revidera min syn på Webber, han verkar ju inte ens vara en medelmåtta. Att få så mycket pisk av en närapå rookie i första loppet är inget annat än skandal.
Webber 12:a och Vettel DNF
Haha jasså du har börjat titta på vad som händer i loppen helt plötsligt.EnzoF1 skrev:Jag ser bara till vad som hände i loppet!Depeche skrev:Vad jag vet så står det väl 1-0 till Webber efter första racet.EnzoF1 skrev: Jag är beredd att revidera min syn på Webber, han verkar ju inte ens vara en medelmåtta. Att få så mycket pisk av en närapå rookie i första loppet är inget annat än skandal.
I enstaka lopp ja... Vettel hade ju sin pallplats klar och körde ju skjortan ur Webber innan.Depeche skrev:Haha jasså du har börjat titta på vad som händer i loppen helt plötsligt.EnzoF1 skrev:Jag ser bara till vad som hände i loppet!Depeche skrev: Vad jag vet så står det väl 1-0 till Webber efter första racet.
Det gjorde du ju inte säsongen 2007 i alla fall.
Då var det bara slutresultatet som gällde.
Ja jag säger inget om Vettels insats.EnzoF1 skrev:
I enstaka lopp ja... Vettel hade ju sin pallplats klar och körde ju skjortan ur Webber innan.
Men visst, det kan ändras... men jag tror inte det. Jag har inte sett det minsta storhet i Webber hittills... däremot har Vettel imponerat.
Jag skulle säga att skillnaden är större mellan Vettel och Webber än mellan Webber och DC. Webber får väl skylla sig själv när han klantar till det med Rubens på det sättet, vilket iofs även Vettel får göra, även om det mer var en rejsincident.Depeche skrev:Ja jag säger inget om Vettels insats.EnzoF1 skrev:
I enstaka lopp ja... Vettel hade ju sin pallplats klar och körde ju skjortan ur Webber innan.
Men visst, det kan ändras... men jag tror inte det. Jag har inte sett det minsta storhet i Webber hittills... däremot har Vettel imponerat.
Han körde mycket bra och var värd en pallplats men att säga att Webber var dålig känns ju lite konstigt eftersom han inte ens var med i loppet på samma villkor efter kraschen. Bilen var ju förstörd då.
Vi får se hur det ser ut nu i Malaysia.
Jag tror Webber och Vettel är rätt likvärdiga förare.
Båda är mycket snabba.
Kommer bli jämnt mellan de båda till skillnad mot Webber vs Coulthard där Coulthard blev ifrånåkt rejält.
Ja det är ju fruktansvärd skillnad mellan Vettel och Webber.EnzoF1 skrev:
Jag skulle säga att skillnaden är större mellan Vettel och Webber än mellan Webber och DC. Webber får väl skylla sig själv när han klantar till det med Rubens på det sättet, vilket iofs även Vettel får göra, även om det mer var en rejsincident.
Webber är inte en speciellt snabb förare, en mittfältare, på sin höjd. Jag väntar ett tag innan jag klassar ned honom till nedre fältet. Ska Vettel kunna vara med och slåss om titeln behöver han en stabil andreförare, och vi får se om Webber kan blir det.