Lewis och jakten på 3 titlar.
-
Lewis och jakten på 3 titlar.
Kommer Lewis att klara att knipa 3 mästerskap i sin karriär?
Just de 3 titlarna som skulle ge honom McLaren´s F1 som står i McLaren-center.
Tror att han redan är bland de 2-3 vassaste förarna och kan mycket väl dra sina 2 titlar till om inte ännu fler, jag syftar mest på att även han kommer nog att kunna utvecklas till en ännu bättre chaffis så jag själv ser inga större hinder för honom.
Dock om andra titeln redan kommer i år, det återstår att se men jag personligen tror det.
Just de 3 titlarna som skulle ge honom McLaren´s F1 som står i McLaren-center.
Tror att han redan är bland de 2-3 vassaste förarna och kan mycket väl dra sina 2 titlar till om inte ännu fler, jag syftar mest på att även han kommer nog att kunna utvecklas till en ännu bättre chaffis så jag själv ser inga större hinder för honom.
Dock om andra titeln redan kommer i år, det återstår att se men jag personligen tror det.
Formula One is the Ignite in Life!
-
Jag tror att han kommer att ta minst tre titlar men jag tror inte andra titeln kommer i år.
Det verkar som Mclaren har misslyckats med den nya bilen och det kommer förmodligen ta för lång tid in på säsongen innan de får ordning på den.
Det verkar som Mclaren har misslyckats med den nya bilen och det kommer förmodligen ta för lång tid in på säsongen innan de får ordning på den.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
- Varnad
-
Hehe, hoppas gör jag väl kanske inte men jag tror på det däremot.
Kan det möjligtvis vara så som Pepparn letade lite efter, att McLaren i årets upplaga kommer att halka ner ett snäpp och Lewis inte kan vara med och utmana om titeln?
Men som sagt, hans tredje säsong i F1 och redan en titel bärgad. Snubben är liksom 23 år gammal så man vet inte vart detta kommer att bära.
Kan det möjligtvis vara så som Pepparn letade lite efter, att McLaren i årets upplaga kommer att halka ner ett snäpp och Lewis inte kan vara med och utmana om titeln?
Men som sagt, hans tredje säsong i F1 och redan en titel bärgad. Snubben är liksom 23 år gammal så man vet inte vart detta kommer att bära.
-
-
Hamilton piskar sönder Alonso upp och ner, självklart enligt mina egna åsikter.Pepparkvarnen skrev:Hamilton är den klart bästa föraren på gridden, den enda som kan mäta sig med honom är Alonso, så självklart kommer han att vinna många titlar, förmodligen fler än tre.
Kimi Räikkönen är bättre än Alonso enligt mig.
Men det att Lewis är bättre än Fernando kanske man redan har fått smakprov på då han i rookie-året spöade Spanjacken totalt.
No more words!
-
Hamilton kommer att vara kvar i många år till och han kommer att kunna sno åt sig många fler titlar innan han ger upp. Jag tror han har en större vinnar skalle än Kimi och Alonso mm. Han ger inte upp i första taget så som dom nämnda som har sina egna personliga intressen som inte behöver upprepas
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
platt skrev:Hamilton kommer att vara kvar i många år till och han kommer att kunna sno åt sig många fler titlar innan han ger upp. Jag tror han har en större vinnar skalle än Kimi och Alonso mm. Han ger inte upp i första taget så som dom nämnda som har sina egna personliga intressen som inte behöver upprepas
Hahahahahahahaha
Jag ramlar av stolen...
Jag tror absolut att du har rätt Christoffer... Lewis will become the Greastest!!!
-
-
Griddens bästa förare anser jag är Massa. Alonso och tyvär Hamilton.
Trist att Ferrari inte fick över Alonso i stället för Kimi. Då hade de blivit ett komplett team som kunnat samarbeta.
Trist att Ferrari inte fick över Alonso i stället för Kimi. Då hade de blivit ett komplett team som kunnat samarbeta.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Utvisad
Nästa år Gösta... senast... så blir det så...Gösta skrev:Griddens bästa förare anser jag är Massa. Alonso och tyvär Hamilton.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
Man hoppas ju. Hoppet är det sista som överger en.EnzoF1 skrev:Nästa år Gösta... senast... så blir det så...Gösta skrev:Griddens bästa förare anser jag är Massa. Alonso och tyvär Hamilton.
Förstod inte riktigt vad det var för fel att kalla Kimi "fyllbult" eller om det var "fylltratt"? Han har ju uppträtt packad ett antal gånger. Hur många gånger har dåinte kommit ut i offentligheten. Klart han kan kallas för fylltratt när han är det. James Hunt var också en fylltratt, så Kimi är i gott sällskap. Inget att skämmas för, han har råd att bekosta rehabilitering.
-
- Utvisad
Även Mika var/är ju en fylltratt och det kostade enligt uppgift honom äktenskapet...Gösta skrev:Man hoppas ju. Hoppet är det sista som överger en.EnzoF1 skrev:Nästa år Gösta... senast... så blir det så...Gösta skrev:Griddens bästa förare anser jag är Massa. Alonso och tyvär Hamilton.
Förstod inte riktigt vad det var för fel att kalla Kimi "fyllbult" eller om det var "fylltratt"? Han har ju uppträtt packad ett antal gånger. Hur många gånger har dåinte kommit ut i offentligheten. Klart han kan kallas för fylltratt när han är det. James Hunt var också en fylltratt, så Kimi är i gott sällskap. Inget att skämmas för, han har råd att bekosta rehabilitering.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Varnad
-
Var är källan till detta???EnzoF1 skrev:Även Mika var/är ju en fylltratt och det kostade enligt uppgift honom äktenskapet...Gösta skrev:Man hoppas ju. Hoppet är det sista som överger en.EnzoF1 skrev: Nästa år Gösta... senast... så blir det så...
FIA = Ferrari International Assistance
-
- Utvisad
Skvaller från folk i depån...Jari skrev:Du är helt sanslös ibland...
Vart har du belägg för detta?
Men förlåt att man vågade säga nåt kritiskt om en finne, då vaknade en annan fyllkaja till liv och började gnälla.
Sedan har väl han själv bekräftat att han drack för mycket efter F1...
Jari, fortsätt nu på den flaska du börjat kolka i dig idag så försvinner nog din ångest snabbt... och imorgon är det nya friska tag.
-
EnzoF1 skrev:Skvaller från folk i depån...Jari skrev:Du är helt sanslös ibland...
Vart har du belägg för detta?
"I`m not so surprised abouth the divorce, because there were rumours abouth problems in their marriage before.
You remember in 2003 or so when Mika was seen with another women in Italy? And the story in Mikas new book? Where Erja said told abouth the time where Mika yust visit parties and was drinking an smoking a lot? "
"The finnish newspapers write that maybe Erja didn´t stand the thing, that Mika is partying a lot. Maybe Erja thought that now when Mika has finished his racing career, they would spend more time as a family. The papers say that Mika was having a holiday full of partys in Mexico with his male friends. "
Rykten som sagt!!!
Finns mer att läsa här!
http://www.hakkinen.net/forum/viewtopic.php?t=5253
-
- Utvisad
-
- Varnad
-
Öhh?Tervo skrev:platt skrev:Hamilton kommer att vara kvar i många år till och han kommer att kunna sno åt sig många fler titlar innan han ger upp. Jag tror han har en större vinnar skalle än Kimi och Alonso mm. Han ger inte upp i första taget så som dom nämnda som har sina egna personliga intressen som inte behöver upprepas
Hahahahahahahaha
Jag ramlar av stolen...
Jag tror absolut att du har rätt Christoffer... Lewis will become the Greastest!!!
Nåväl jag tror att Hamilton kommer att gå långt, men inte i år.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
- Utvisad
Så länge du är inblandad kan det inte vara trovärdigt. Du har ljugit lite för ofta för att du ska ha nåt som helst förtroendekapital kvar.Jari skrev:Så du postar två skvaller och en bekräftelse på att du minsann bevisligen har rätt efter varandra?
Tillåt mig smålé!
Du har ingen trovärdig källa?
Jag har det.
Jag vet vilken källa du tänker åberopa, och jag vet bakgrunden till den, och det är stor humor.
-
- Mr Forza Motorsport
EnzoF1. Jag och många andra är inte intresserade av att läsa din Jari-bashing i stort sett varje ämne. Lägg av med det, vi vet din inställning. Det finns en tråd i klotterplanken där du kan hacka på Jari.
Ändrar du dig inte utan fortsätter att förpesta F1-mötet med liknande texter får du en varning.
OCH DET ÄR INGEN IDE ATT BEKLAGA SIG HÄR ELLER VIA PM, JAG LÄGGER INTE NED NÅGON TID ATT BESVARA PM.
Ändrar du dig inte utan fortsätter att förpesta F1-mötet med liknande texter får du en varning.
OCH DET ÄR INGEN IDE ATT BEKLAGA SIG HÄR ELLER VIA PM, JAG LÄGGER INTE NED NÅGON TID ATT BESVARA PM.
-
För att inte tala om Göstas/Enzos trista långvårdsaktiga malande om finska förares alkoholvanor i varenda tråd! Vad har eventuellt fylleri hos Mika och Kimi att göra i en tråd som handlar om Hamiltons chanser att vinna fler mästerskap? Om dessa gaggande tråkmånsar får fortsätta på det här viset så är de snart ensamma i forumet..Pastis skrev:EnzoF1. Jag och många andra är inte intresserade av att läsa din Jari-bashing i stort sett varje ämne. Lägg av med det, vi vet din inställning. Det finns en tråd i klotterplanken där du kan hacka på Jari.