Lemon skrev:
Jag sköter musiken så Götas skitmusik kan jag försäkra dig om att du kommer slippa. Om du är snäll kan vi köra lite Steve Lukather oxå. Fast helst inget med Totto.
Lukather har en hel del bra. Jag är ju sucker för Priest också... samt tidiga Metallica.
Men då så... då har vi snart en deal... Jag lovar att se till att vi alla äter ordentligt i Italien också. Beställer Jari så blir det bara grillade grönsaker, om ni överlåter den biten till mig så blir det mer kompletta måltider.
Din dåliga smak för musik överträffas endast av ditt ännu sämmre bordsskick. Lukather, Judas Priest och Metallica. Har det inte hänt något sedan 80 talet hos dig????? "din gamla hårdrockare"
Jesuc Christ Superstar, Chess...
Vad gäller musiksmak så kan den diskuteras...
Din personliga hygien är dock inte öppen för diskussion.
Jag lyssnar f ö även på musik som har många hundra år på nacken, men sånt begriper väl inte du. Och förresten, du som hyllar Stones??? Kom in i matchen nu Göta!!! Världens genom tiderna kanske uslaste band.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
EnzoF1 skrev:
.
Vill du att vi tar en seriös debatt om detta?
Mitt skitigaste ställe (ur ett bakteriologiskt perspektiv) bör vara under fingernaglarna, ditt renaste bör vara blodbanan / lymfkörtlarna, mitt skitigaste är renare än ditt renaste.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
EnzoF1 skrev:
.
Vill du att vi tar en seriös debatt om detta?
Mitt skitigaste ställe (ur ett bakteriologiskt perspektiv) bör vara under fingernaglarna, ditt renaste bör vara blodbanan / lymfkörtlarna, mitt skitigaste är renare än ditt renaste.
Det är möjligt... men nu var det iofs lukten jag pratade om... du tvättar säkert händerna och så...
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Ser jag ut som att jag vill ha en till likadan portion?
Vad jag inte begriper är hur man kan gå på fin restaurang och se ut som en slusk. Det får vara slut med sånt nu.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Ser jag ut som att jag vill ha en till likadan portion?
Vad jag inte begriper är hur man kan gå på fin restaurang och se ut som en slusk. Det får vara slut med sånt nu.
OK, så rätten smakade sämre än du trodde? Varför skickade du inte ut den och bad dem komma in med en ny tallrik?
Den innehöll allt möjligt jag inte visste onm att jag beställt och jag ställer inte till med en scen när jag för en gångs skull kommer till italien utan åt snällt upp. Vad jag däremot kan göra är att spy ner en undanskymd del av italien efteråt lite försynt.
Jag ska låta de som kan beställa i fortsättningen...
Jari skrev:Den innehöll allt möjligt jag inte visste onm att jag beställt och jag ställer inte till med en scen när jag för en gångs skull kommer till italien utan åt snällt upp. Vad jag däremot kan göra är att spy ner en undanskymd del av italien efteråt lite försynt.
Förlåt en ovetande, och utan sarkasm eller nåt, men vad trodde du att du skulle få då?
Jari skrev:Hur många är för att flyga till Monzaracet då?
Jag lovar att hålla hårt i passet.
Jag flygger gärna, det går fortare och smidigare, men inte med Rayan.
Vill du slarva bort ditt pass så får du göra det, jag kommer hem i alla fall
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
Jari skrev:Den innehöll allt möjligt jag inte visste onm att jag beställt och jag ställer inte till med en scen när jag för en gångs skull kommer till italien utan åt snällt upp. Vad jag däremot kan göra är att spy ner en undanskymd del av italien efteråt lite försynt.
Förlåt en ovetande, och utan sarkasm eller nåt, men vad trodde du att du skulle få då?
Minns inte vad det stod på menyn men det lät gott.
Lemon skrev:
Jag sköter musiken så Götas skitmusik kan jag försäkra dig om att du kommer slippa. Om du är snäll kan vi köra lite Steve Lukather oxå. Fast helst inget med Totto.
Lukather har en hel del bra. Jag är ju sucker för Priest också... samt tidiga Metallica.
Men då så... då har vi snart en deal... Jag lovar att se till att vi alla äter ordentligt i Italien också. Beställer Jari så blir det bara grillade grönsaker, om ni överlåter den biten till mig så blir det mer kompletta måltider.
Din dåliga smak för musik överträffas endast av ditt ännu sämmre bordsskick. Lukather, Judas Priest och Metallica. Har det inte hänt något sedan 80 talet hos dig????? "din gamla hårdrockare"
Fy fan Enzo du har ju grym musik smak . Lyssna inte på Gösta han måste haft tinnitus sen han föddes . Rullande stenar
Jari skrev:Tja, njae kanske inte, men något mer än en köttbit kanske?
Varför beställde du inte det då? Bea lär du inte få så lätt i Italien, men friterad potatis, varma grönsaker, en grönsallad eller liknande törs jag ta gift på serverades om du bara ville ha det.
Jari skrev:Jotack, varma grönsaker hade jag redan ätit...
OK, men du tog inte in köttbiten samtidigt alltså.
Du verkar som sagt inte särskilt bevandrad i vett och etikett. Ser du inte på besticken att det han äter är en förrätt??????? Man kan även få en förrätt på din favoritrestaurang (gyllene måsen) men då utan bestick och med en servett extra.
Jari har upprepade ggr bett dig att inte kommentera hans inlägg, men för dig verkar det vara ett maniskt behov att göra det. NEJ ENZO HUR GÄRNA DU ÄN VILL SÅ HAR DU INTE ALLTID RÄTT.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Jari skrev:Jotack, varma grönsaker hade jag redan ätit...
OK, men du tog inte in köttbiten samtidigt alltså.
Du verkar som sagt inte särskilt bevandrad i vett och etikett. Ser du inte på besticken att det han äter är en förrätt??????? Man kan även få en förrätt på din favoritrestaurang (gyllene måsen) men då utan bestick och med en servett extra.
Jari har upprepade ggr bett dig att inte kommentera hans inlägg, men för dig verkar det vara ett maniskt behov att göra det. NEJ ENZO HUR GÄRNA DU ÄN VILL SÅ HAR DU INTE ALLTID RÄTT.
Vad är det jag har fel i nu menar du?
Vad gäller mina måltider så jag nöjd om du inte är närheten då dina kroppsodörer effektigt neutraliserar alla dofter från maten... och smaken sitter som bekant i doften...
Är du säkert på att Jari valde rätt bestick då? Du verkar inte så van vid italiensk mat, grillade grönsaker är en vanlig "contorno" till en köttbit t.ex. och inte alls en vanlig förrätt.
Dina gastronomiska kunskaper är bara snäppet bättre än din musikkunskap, dvs på en treårings nivå.
Men allt sånt kan du säkert lära dig, grundläggande personlig hygien verkar du dock vara obildbar i.