Nya Rubens
-
- Utvisad
Nya Rubens
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72048
Kovalainen verkar gå på samma mina som Rubens gjorde och inser inte vare sig sin egen begränsning eller stallets prioriteringar. Det kan bli riktigt tufft när han inser både att han inte når upp till Hamiltons knäskålar och att stallet aldrig kommer att låta honom utmana Hamilton.
Det sägs att Rubens redan sprättat loss tvåan från kepsen i Österrike 2002 och ska ge den till Heikki nästa gång de ses.
Kovalainen verkar gå på samma mina som Rubens gjorde och inser inte vare sig sin egen begränsning eller stallets prioriteringar. Det kan bli riktigt tufft när han inser både att han inte når upp till Hamiltons knäskålar och att stallet aldrig kommer att låta honom utmana Hamilton.
Det sägs att Rubens redan sprättat loss tvåan från kepsen i Österrike 2002 och ska ge den till Heikki nästa gång de ses.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
Re: Nya Rubens
Man kan ju inte springa runt och intala sig att man inte kommer att man inte klarar att slå Teamkompisen. Då är man mer ute på hal is än vad du tycker.EnzoF1 skrev:http://www.autosport.com/news/report.php/id/72048
Klart att killen vet vilka förutsättningar som gäller.
Skulle han säga . " ja jag kommer aldrig att slå Hamilton och Teamet kommer inte att prioritera mig först nu inför säsong 2009".??
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
-
-
- Utvisad
Vissa är bittra för att båda de riktiga finnarna i F1 får storsmisk av sina stallkamrater. Den tredje med finländskt påbrå, som för övrigt kör under tysk flagg, är den ende som lyckas något sånär... Med lite tur finns det om 1-2 år inga finnar i F1.form-ola1 skrev:Det trycker på hos vissa att det är 3 (tre) finnar med en F1-styrning.
Jag vågar säga att det är få F1-fans här som har fler landsmän i F1 än mig i alla fall. Hur många landsmän har du i F1 form-ola1 (nu klassar jag dig inte som F1-fan, mer som en wannabehuligan som vill hänga med de coola killarna)?
Sluta vara så bitter nu formola för att dina idoler inte lyckades så bra i år. Det är bättre racing än på länge trots att dina favoriter inte bidragit till det.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Varnad
-
Vad är det för fel på dig Enzo.... Måste vara jobbigt att vara så bitter eller vad du nu är...? testa och tänk några positiva tankar någon gång.jaa just det...Kimi 1 Massa 0EnzoF1 skrev:Vissa är bittra för att båda de riktiga finnarna i F1 får storsmisk av sina stallkamrater. Den tredje med finländskt påbrå, som för övrigt kör under tysk flagg, är den ende som lyckas något sånär... Med lite tur finns det om 1-2 år inga finnar i F1.form-ola1 skrev:Det trycker på hos vissa att det är 3 (tre) finnar med en F1-styrning.
Jag vågar säga att det är få F1-fans här som har fler landsmän i F1 än mig i alla fall. Hur många landsmän har du i F1 form-ola1 (nu klassar jag dig inte som F1-fan, mer som en wannabehuligan som vill hänga med de coola killarna)?
Sluta vara så bitter nu formola för att dina idoler inte lyckades så bra i år. Det är bättre racing än på länge trots att dina favoriter inte bidragit till det.
-
Pirken. Många har funderat många har ställt frågan, men ingen har funnit svaret. Glöm att du frågade, glöm att du tänkte frågan. Du får inget svar.Pirken skrev:Vad är det för fel på dig Enzo.... Måste vara jobbigt att vara så bitter eller vad du nu är...? testa och tänk några positiva tankar någon gång.jaa just det...Kimi 1 Massa 0EnzoF1 skrev:Vissa är bittra för att båda de riktiga finnarna i F1 får storsmisk av sina stallkamrater. Den tredje med finländskt påbrå, som för övrigt kör under tysk flagg, är den ende som lyckas något sånär... Med lite tur finns det om 1-2 år inga finnar i F1.form-ola1 skrev:Det trycker på hos vissa att det är 3 (tre) finnar med en F1-styrning.
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
- Utvisad
Aha, en uppkörd titel! Jättekul!!!Pirken skrev:Vad är det för fel på dig Enzo.... Måste vara jobbigt att vara så bitter eller vad du nu är...? testa och tänk några positiva tankar någon gång.jaa just det...Kimi 1 Massa 0EnzoF1 skrev:Vissa är bittra för att båda de riktiga finnarna i F1 får storsmisk av sina stallkamrater. Den tredje med finländskt påbrå, som för övrigt kör under tysk flagg, är den ende som lyckas något sånär... Med lite tur finns det om 1-2 år inga finnar i F1.form-ola1 skrev:Det trycker på hos vissa att det är 3 (tre) finnar med en F1-styrning.
Jag tänker positivt, och det är att Massa blir bättre för varje år och att Kimi inte hänger med.
Det är positivt i mina ögon.
Mina viktigaste önskningar för F1 slog in i år. Det gjorde sannolikt inte dina.
Att sedan Kimis fans är bittrare än någonsin är bara grädde på moset.
Jag är toknöjd just nu. Det som inte fick hända hände inte, och jag har Viasat Motor inför nästa år. Kan nästan inte bli bättre.
-
- Utvisad
Vilka är på väg in i F1 menar du?Jari skrev:Kan någon ge hunden ett ben att tugga på?
Förutom de tre finnar som kör F1 just nu är det tre finnar som står på gränsen till GP2 och fler är på väg underifrån.
Jag tror mer på att det snart är hälften finnar i F1 än åt andra hållet.
Dina förutsägelser har aldrig slagit in...
Kimi kör inte så länge till. Kovalainen är för dålig och riskerar att få sparken inom ett år.
Nico kör ju som bekant under tysk flagg.
Men du räknar väl Hamilton som finsk antar jag.
Det är ingen omöjlighet att det år 2010 inte finns nån finne i startfältet. Tvärtom lutar mycket åt det.
-
-
-
Hur stor är en promille bitterhet gånger tio ?AndersF1 skrev:Kimi-fansens bitterhet är tio gånger större än du någonsin kan säga, så det så.Gevalia skrev:Den bitterhet hos Kimi-fans iår når inte upp till en promille utav den bitterhet som fanns hos div anti-kimianhängare som fanns för ett år sedan.
-
Det kan jag inte sägaGeer skrev:Hur stor är en promille bitterhet gånger tio ?AndersF1 skrev:Kimi-fansens bitterhet är tio gånger större än du någonsin kan säga, så det så.Gevalia skrev:Den bitterhet hos Kimi-fans iår når inte upp till en promille utav den bitterhet som fanns hos div anti-kimianhängare som fanns för ett år sedan.
-
-
-
- Varnad