Bruno Senna?
-
-
Honda tror jag. Barrichello är slut och dom behöver få in nån som är hungrig.
Red Bull har väl sitt eget avelsprogram som dom arbetar med. Buemi är väl närmast klar för skörd. (Även om jag tycker hans insatser i GP2 har lämnat övrigt att önska.)
Red Bull har väl sitt eget avelsprogram som dom arbetar med. Buemi är väl närmast klar för skörd. (Även om jag tycker hans insatser i GP2 har lämnat övrigt att önska.)
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
-
Ingenstans! Jag vill inte se en till Piquet, som bara får köra för att han har ett attraktivt namn i media värden.
Fram med nytt oprövat blod. Vinner gör man bara när man chansar
Fram med nytt oprövat blod. Vinner gör man bara när man chansar
" Det var ett av de mest uppenbara övergreppen på en annan förare jag har sett. Det är ett förfärligt exempel av en man som vunnit sju VM-titlar. Det var översittartaktik, säger Stewart. "
-
-
- Varnad
-
Har inte Senna sagt att han inte är intresserad av att bli en testförare? Jag vill minnas att jag läst något sådant. Men det skulle väl kanske vara det bästa för honom att vara typ tredjeförare hos Honda nästa år, om de nu vill ha honom?GMD skrev:Håller med. Senna har inte imponerat. Tycker inte han har något i F1 att göra för närvarande. Kanske en testplats som bäst.