Hummer limo

Svensk representation i NASCAR-världen.

Innan racet uppmanades vi av Robby Gordon att förtära Jim Beam.

Fansen upptankade för racet.

Junior bor precis utanför banan.

JTarnstrom skrev:Börjar kännas som att jag måste ändra politisk åsikt så att jag kan bli bästis med Pepparn...
Nej, det gick inte att öppna, men vi hade en egen bar.Cheever skrev:Fina bilder Pepparn, men VIP-lounge bakom glas? Gick det att öppna?
Jag umgås inte med personer som har samma politiska åsikter som jag har.JTarnstrom skrev:Det blir en tumme upp från mig med. Börjar kännas som att jag måste ändra politisk åsikt så att jag kan bli bästis med Pepparn...
Nej, det förstår jag för de kan verkligen inte vara mångaPepparkvarnen skrev:Jag umgås inte med personer som har samma politiska åsikter som jag har.JTarnstrom skrev:Det blir en tumme upp från mig med. Börjar kännas som att jag måste ändra politisk åsikt så att jag kan bli bästis med Pepparn...
Jag är ett unikum, och tur är väl det, för hur kul är det att sitta och tjafsa med människor som har samma åsikter?JTarnstrom skrev:Nej, det förstår jag för de kan verkligen inte vara mångaPepparkvarnen skrev:Jag umgås inte med personer som har samma politiska åsikter som jag har.JTarnstrom skrev:Det blir en tumme upp från mig med. Börjar kännas som att jag måste ändra politisk åsikt så att jag kan bli bästis med Pepparn...
Det ska du ha respekt för. Om du nu bara kunde ändra åsikt någon gång, också...Pepparkvarnen skrev:Jag är ett unikum, och tur är väl det, för hur kul är det att sitta och tjafsa med människor som har samma åsikter?JTarnstrom skrev:Nej, det förstår jag för de kan verkligen inte vara mångaPepparkvarnen skrev:Jag umgås inte med personer som har samma politiska åsikter som jag har.
Du är allt en man med lite hemligheter tydligen!Pepparkvarnen skrev:Tack!Christoffer skrev:Det är fina bilder och ger en cool känsla.
Jag har inget bra svar på den frågan just nu, jag ska be att få återkomma om det.Christoffer skrev:Hur har du fått tillgång till allt detta?