Skitbra. Vad ska vi ändra på nu?Cheever skrev:Ja jäklar, det trodde jag faktist inte att dom skulle göra dom envisa rackarna, bra där ViasatPeppeF1 skrev:Nu har Viasat insett sitt misstag och kommer sända de avslutande loppen även i TV6. Viasat backar.
Hur man ser F1-avslutningen utan Viasat
-
- Mr Forza Motorsport
-
Ändra på så att de sänder F1 på TV6 igen nästa år, men med ännu bättre bevakning och mera sändningstidPastis skrev:Skitbra. Vad ska vi ändra på nu?Cheever skrev:Ja jäklar, det trodde jag faktist inte att dom skulle göra dom envisa rackarna, bra där ViasatPeppeF1 skrev:Nu har Viasat insett sitt misstag och kommer sända de avslutande loppen även i TV6. Viasat backar.
Ferrari är den röda bilen
-
- Mr Forza Motorsport
Hehe, det får räcka nu. Jag var t.o.m. ute och raggade folk på flashbacks forum för det här. Nu tar jag semester idag...Baldur skrev:Ändra på så att de sänder F1 på TV6 igen nästa år, men med ännu bättre bevakning och mera sändningstidPastis skrev:Skitbra. Vad ska vi ändra på nu?Cheever skrev: Ja jäklar, det trodde jag faktist inte att dom skulle göra dom envisa rackarna, bra där Viasat
-
Förarupställningen i Ferrari.Pastis skrev:Skitbra. Vad ska vi ändra på nu?Cheever skrev:Ja jäklar, det trodde jag faktist inte att dom skulle göra dom envisa rackarna, bra där ViasatPeppeF1 skrev:Nu har Viasat insett sitt misstag och kommer sända de avslutande loppen även i TV6. Viasat backar.
Starta genast ett upprop. Massa och Alonso i Ferrari 2009 samt de två avslutande loppen 2008.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
riktigt bra gjort!
härligt att se resultat efter alla som engagerat sig, nu är det bara att glädjas till en härlig avslutning av säsongen!
härligt att se resultat efter alla som engagerat sig, nu är det bara att glädjas till en härlig avslutning av säsongen!
daniel @ http://f1bloggen.se
-
Varför Massa och Alonso.. om Alonso ens skulle gå till Ferrari så skulle det vara Kimi och Alonso kvar... Massa har jag aldrig tyckt omGösta skrev:Förarupställningen i Ferrari.Pastis skrev:Skitbra. Vad ska vi ändra på nu?Cheever skrev: Ja jäklar, det trodde jag faktist inte att dom skulle göra dom envisa rackarna, bra där Viasat
Starta genast ett upprop. Massa och Alonso i Ferrari 2009 samt de två avslutande loppen 2008.
-
- Utvisad
Fast Massa är ju den bättre av de två, så självklart behåller man honom.Fontler skrev:Varför Massa och Alonso.. om Alonso ens skulle gå till Ferrari så skulle det vara Kimi och Alonso kvar... Massa har jag aldrig tyckt omGösta skrev:Förarupställningen i Ferrari.Pastis skrev: Skitbra. Vad ska vi ändra på nu?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
-
EnzoF1 skrev:Fast Massa är ju den bättre av de två, så självklart behåller man honom.Fontler skrev:Varför Massa och Alonso.. om Alonso ens skulle gå till Ferrari så skulle det vara Kimi och Alonso kvar... Massa har jag aldrig tyckt omGösta skrev: Förarupställningen i Ferrari.
Jag kan väl inte hålla med om att Massa är den bättre faktiskt.. Kimi är oturs förföljd men när fru furtuna inte överger honom helt så tar han det bättre... som förare är Kimi mycket bättre än Massa och vinner det långa loppet
-
Fan vad bra! Det trodde jag aldrig!
Frågan är nu om man ska skaffa Viasat nästa säsong?
Dom har ju visat sitt fula tryne med det här tilltaget, men å andra sidan ska man väl stödja en sån satsning. Nu har jag ju ställt in mig på alla möjliga andra lösningar för att se F1.
Nu har man 5 månader på att bestämma sig.
Vi ses i Kina!
Frågan är nu om man ska skaffa Viasat nästa säsong?
Dom har ju visat sitt fula tryne med det här tilltaget, men å andra sidan ska man väl stödja en sån satsning. Nu har jag ju ställt in mig på alla möjliga andra lösningar för att se F1.
Nu har man 5 månader på att bestämma sig.
Vi ses i Kina!
-
Det få tänkt på är att detta kan ha varit planerat från början.PeppeF1 skrev:Nu har Viasat insett sitt misstag och kommer sända de avslutande loppen även i TV6. Viasat backar.
Jag misstänker att detta är ett slugt sätt att få "gratis" uppmärksamhet.
Jag har iaf inget ont att säga om F1 satsningen i dag, i går var jag jävligt anti allt som viasat står för och tänkte på att ge dom fingret för all framtid.
//S
"All bleeding eventually stops."
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
Kimi har haft otur genom hela sin karriär förutom förra säsongen, synd om honom. Otur i McLaren och otur i Ferrari... När ska oturen ta slut!!!!Fontler skrev:EnzoF1 skrev:Fast Massa är ju den bättre av de två, så självklart behåller man honom.Fontler skrev: Varför Massa och Alonso.. om Alonso ens skulle gå till Ferrari så skulle det vara Kimi och Alonso kvar... Massa har jag aldrig tyckt om
Jag kan väl inte hålla med om att Massa är den bättre faktiskt.. Kimi är oturs förföljd men när fru furtuna inte överger honom helt så tar han det bättre... som förare är Kimi mycket bättre än Massa och vinner det långa loppet
Möjligt jag missade något smajly i ditt inlägg?
Sit Rubens sit!
- Good boy
- Good boy
-
- Utvisad
Jo, det har vi ju sett i år. Kimi har ju otur och kör in i muren i massor av lopp, stackarn, Sedan har han ju sån otur att Massa kvalar ut honom, sån otur är ju nästan overklig.Fontler skrev:EnzoF1 skrev:Fast Massa är ju den bättre av de två, så självklart behåller man honom.Fontler skrev: Varför Massa och Alonso.. om Alonso ens skulle gå till Ferrari så skulle det vara Kimi och Alonso kvar... Massa har jag aldrig tyckt om
Vad exakt menar du Kimis otur består i?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
Kimi hade otur när han blev påkörd av LH i Kanada (japan) och när han tappade avgasröret. Annars har det varit för många misstag.EnzoF1 skrev:Jo, det har vi ju sett i år. Kimi har ju otur och kör in i muren i massor av lopp, stackarn, Sedan har han ju sån otur att Massa kvalar ut honom, sån otur är ju nästan overklig.Fontler skrev:EnzoF1 skrev: Fast Massa är ju den bättre av de två, så självklart behåller man honom.
Vad exakt menar du Kimis otur består i?
Generellt är Massa bättre i år. Det framgår tydligt av tabellen.
-
Att Visat inte tar tillfället i akt och kör Viasat Motor av helgens F1-sändningen på 6:an! Hade väl varit ett kanonläge att göra reklam för nya kanalen och kanske lite plåster på de självförvållade såren!
Samtidigt tycker jag synd om alla som hann att fixa med nya abonnemang bara för att kunna följa resten av F1-säsongen! Där borde väl Viasat kompensera på ngt vis!
(Håller inte ämnet på att spåra ur?)
Samtidigt tycker jag synd om alla som hann att fixa med nya abonnemang bara för att kunna följa resten av F1-säsongen! Där borde väl Viasat kompensera på ngt vis!
-
- Moderator
Stämmer! Upp på banan igen, allihopa.Ben.se skrev:
Senast redigerad av JTarnstrom den ons okt 15, 2008 19:09, redigerad totalt 3 gånger.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
(finns det någon tråd som inte handlar om Kimi ?)JTarnstrom skrev:Stämmer! Upp på banan igen, allihopa.Ben.se skrev:
Inte första gången Viasat gör en kovändning i sista stund.
Tror inte att det är taktik utan dåliga beslut som ligger bakom.
Säkrast att inte teckna mer en 12 månaders abonemang.
Viasat ändrar mycket på 12 månader.
-
-
-
Vad är det för fel på Alonso????????Martin Sohlberg skrev:Alonso?Gösta skrev:
Förarupställningen i Ferrari.
Nu vet jag att du är galen...
I lika dan bil kör han åttor kring kimi!!!
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
-
- Moderator
Låt mig slippa vidta åtgärder och håll er till ämnet fortsättningsvis. Den här tråden har fortfarande värde för de som inte kommer att kunna se Viasat Motor nästa år
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
-
-
Vad är det du vill se?Funduro skrev:Ok, proxy. Men exakt HUR gör jag och VAD skriver jag?
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
-