Bashning av en finne, vet hut...JTarnstrom skrev:Han hör röster. Flaskan talar till honom.Eau Rouge skrev:Nån som sett Kimi le såhär mycket och stort förut?
JAPANS GP 2008 - FUJI
-
-
Denna funkar http://www.youtube.com/watch?v=jdbBJnPJhEQ&eurlskauningen skrev:This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management=Ferrariolag skrev:http://www.youtube.com/watch?v=e2u93VT7m2sJTarnstrom skrev: Helt hejdlöst!
hitta det på video
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
Man kan konstatera att ingen på siten verkar förstå att i de farterna så ska det hända en Massa saker, i starten ska alla fram samtidigt, det ska hända saker i första kurvan, man kan bli påkörd bakifrån inget konstigt med de. Sen när det händer efter pitstop vid utträde banan, när bilar kommer farande i 200-300 knyck eventuell inb. o kurva, de e ju sånt vi sitter törstar efter, det måste hända lite skit annars är det dött! Förr när det small så brann bilarna på 2 sekunder med dödsfall som förlängning. Nu är det värsta en hjärnskakning o benbrott. Men till saken, det går så djävla fort att ibland reagerar förarna inte rationellt, även inte domarna. Vill påpeka att Gösta och Krille ställer upp på mitt uttalande.MVH
-
Varför det?PC: skrev:Var väldigt försiktig med dina anklagelser...ANFRAN skrev:Man borde kunna läsa på Forzas forum utan att behöva ta del av rasistisk Hamilton-bashing. Håller du inte med om det?PC: skrev: ...och vad har du för invändningar mot det...?
Det fetstilta N:et är en anspelning på ordet neger och en påminnelse om att Hamilton är svart, eller åtminstone inte vit. Det var Gösta som började skriva feta N i april och saken har diskuterats tidigare på forumet.
Varför ska jag vara försiktig? Vad är ditt problem?
-
-
Jag hade några kamrater på besök i morse(+Enzo och Nisse) och vi konstaterade alla hur sur Kimi såg ut under prisutdelning, tills det var dags att ta tag i flaskan. Då var han klart snabbast och till skillnad ifrån de andra slösade han inte bort så mycket på att spruta ut den dyrbara varan...JTarnstrom skrev:Han hör röster. Flaskan talar till honom.Eau Rouge skrev:Nån som sett Kimi le såhär mycket och stort förut?
Undrar hur det går på en ev. drogtest efter loppet om man har druckit alkohol?
En klar motivation att hamna på pallen så att man har en ursäkt.
-
-
-
Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?ANFRAN skrev:Man borde kunna läsa på Forzas forum utan att behöva ta del av rasistisk Hamilton-bashing. Håller du inte med om det?PC: skrev:...och vad har du för invändningar mot det...?ANFRAN skrev: Mot att skriva N:et i Hamilton fetstilt, vad annars?
-
-
Borde räcka med att kalla honom för en korkad dum jävla unge som fått blöjan bak och fram.
Vet inte hur många race på raken nu som jag kokat inombords när jag sett hans körning. Han förstör för allt och alla. Dra in licensen.. Eller skitsamma, detta är ändå det sista F1-loppet jag ser på ett bra tag framöver.
Vet inte hur många race på raken nu som jag kokat inombords när jag sett hans körning. Han förstör för allt och alla. Dra in licensen.. Eller skitsamma, detta är ändå det sista F1-loppet jag ser på ett bra tag framöver.
-
Bra talat Anfran. På F1-lives forum är det direkt avstägning om man kommer med rasistiska formuleringar. Det som sker här är otroligt barnsligt med tanke på vilken energi det skall tas i skrivandet av inlägg för att göra en bokstav i fetstil för att kommentera att Hamilton inte är vit, vilket ju alla vet som sett honom på bild.ANFRAN skrev:På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.Tiresias skrev:Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Tja jag motsäger dig inte, men lite incidenter vill man ju ha så man får något att yvas över. Ett lopp där inget händer är ju skittråkigt, typ Valencia.kas skrev:Man kan konstatera att ingen på siten verkar förstå att i de farterna så ska det hända en Massa saker, i starten ska alla fram samtidigt, det ska hända saker i första kurvan, man kan bli påkörd bakifrån inget konstigt med de. Sen när det händer efter pitstop vid utträde banan, när bilar kommer farande i 200-300 knyck eventuell inb. o kurva, de e ju sånt vi sitter törstar efter, det måste hända lite skit annars är det dött! Förr när det small så brann bilarna på 2 sekunder med dödsfall som förlängning. Nu är det värsta en hjärnskakning o benbrott. Men till saken, det går så djävla fort att ibland reagerar förarna inte rationellt, även inte domarna. Vill påpeka att Gösta och Krille ställer upp på mitt uttalande.MVH
I.Kilmister
I.Kilmister
-
- Varnad
Det här är inte Youtube och han heter faktiskt Hamilton.ANFRAN skrev:På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.Tiresias skrev:Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?
Ja, han är också svart/neger. Anser du att det är rasistiskt att nämna detta?
Varför skulle man inte kunna uttrycka fakta om det här, när väldigt många andra kan kalla Kimi för alkoholist med betydligt mindre kunskaper eller efter helt obekräftade rykten?
Kontrollräkna gärna i den här tråden.
Varför skulle du ha tolkningsrätten för vad andra ska få uttrycka på ett öppet forum?
Med vilken rätt vill du begränsa vår fria rätt att uttala oss om precis vad vi vill? Och när blev du smakråd för PK-vågen bland reclaimarna?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Varnad
Jaså, en kommunist till?Christoffer skrev:Bra talat Anfran. På F1-lives forum är det direkt avstägning om man kommer med rasistiska formuleringar. Det som sker här är otroligt barnsligt med tanke på vilken energi det skall tas i skrivandet av inlägg för att göra en bokstav i fetstil för att kommentera att Hamilton inte är vit, vilket ju alla vet som sett honom på bild.ANFRAN skrev:På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.Tiresias skrev:Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?
Vad händer om någons text feltolkas som rasistiskt på F1-lives forum?
Känns inte som att den där regeln är helt genomtänkt eller eftersträvansvärd i ett informationssamhälle. Speciellt inte om man samtidigt vill hävda att det finns något positivt med yttrandefrihet som grund.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Moderator
Vänta nu... Menar du att alkoholist och neger är en anklagelse?Jari skrev:Det här är inte Youtube och han heter faktiskt Hamilton.ANFRAN skrev:På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.Tiresias skrev:Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?
Ja, han är också svart/neger. Anser du att det är rasistiskt att nämna detta?
Varför skulle man inte kunna uttrycka fakta om det här, när väldigt många andra kan kalla Kimi för alkoholist med betydligt mindre kunskaper eller efter helt obekräftade rykten?
Kontrollräkna gärna i den här tråden.
Varför skulle du ha tolkningsrätten för vad andra ska få uttrycka på ett öppet forum?
Med vilken rätt vill du begränsa vår fria rätt att uttala oss om precis vad vi vill? Och när blev du smakråd för PK-vågen bland reclaimarna?
I ena fallet talar vi om ett beteende, i det andra om en egenskap baserad på ras (gillar inte ordet ras, men det används så i FN:s mänskliga rättigheter). De mänskliga rättihgeterna säger att var och en har rätt att bl bedömd på samma grunder oavsett ursprung. Hudfärg är med andra ord helt irrelevant annars borde det även påpekas när idrottsmän är vita. Men allt detta vet både du och andra, Jari, och det är enbart barnsligt att försöka argumentera för någonting annat. Det ska inte ens behöva sägas.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Det är väl allmänt kännt att ordet neger var den vanligaste benämningen på svarta fram till 70 talet.
Sedan dess har ordet neger använts negativt för att förolämpa svarta mäniskor. Man kan därför tycka att det är lite gammalmodigt och omoget att använda uttrycket, särskilt samtidigt som man uttrycker att man inte gillar en person som är svart. Det är inte direkt rasistiskt att använda ordet men kan vara det om man gör det på fel sätt.
Sedan dess har ordet neger använts negativt för att förolämpa svarta mäniskor. Man kan därför tycka att det är lite gammalmodigt och omoget att använda uttrycket, särskilt samtidigt som man uttrycker att man inte gillar en person som är svart. Det är inte direkt rasistiskt att använda ordet men kan vara det om man gör det på fel sätt.
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Då spolar jag tillbaka lite och upprepar mig...
Summering av Japans GP:
Alonso : Genial
Kimi : Kall
Hamilton : Korkad
Kubica : Världens snabbaste bromskloss
Massa: ????????? och efter att ha läst dennes uttalanden om "incidenterna" : ????????
... och jag vidhåller att Hamilton är en riktig gris på banan och ett riktigt kräkmedel på sidan om...
Summering av Japans GP:
Alonso : Genial
Kimi : Kall
Hamilton : Korkad
Kubica : Världens snabbaste bromskloss
Massa: ????????? och efter att ha läst dennes uttalanden om "incidenterna" : ????????
... och jag vidhåller att Hamilton är en riktig gris på banan och ett riktigt kräkmedel på sidan om...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
Nu anklagar Hamiltoon Massa för att avsiktligt kört på honom. Jag kan mycket väl tänka mig att Massa fick hjärnsläpp då han såg att Lewis körde om honom och försökte återta sin position men jag har svårt att tänka mig att Massa avsiktligt körde på Hamiltoon, han verkar inte som den typen helt enkelt till skillnad från Lewis.
-
-
Dessutom ligger han ju efter Hamilton i VM tabellen. Således verkar det riskabelt att offra höger framhjul...Dagon skrev:Nu anklagar Hamiltoon Massa för att avsiktligt kört på honom. Jag kan mycket väl tänka mig att Massa fick hjärnsläpp då han såg att Lewis körde om honom och försökte återta sin position men jag har svårt att tänka mig att Massa avsiktligt körde på Hamiltoon, han verkar inte som den typen helt enkelt till skillnad från Lewis.
Lanserade Hamilton en teori om varför Massa körde på honom med flit?
-
Kommunist?Jari skrev:Jaså, en kommunist till?Christoffer skrev:Bra talat Anfran. På F1-lives forum är det direkt avstägning om man kommer med rasistiska formuleringar. Det som sker här är otroligt barnsligt med tanke på vilken energi det skall tas i skrivandet av inlägg för att göra en bokstav i fetstil för att kommentera att Hamilton inte är vit, vilket ju alla vet som sett honom på bild.ANFRAN skrev: På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.
Vad händer om någons text feltolkas som rasistiskt på F1-lives forum?
Känns inte som att den där regeln är helt genomtänkt eller eftersträvansvärd i ett informationssamhälle. Speciellt inte om man samtidigt vill hävda att det finns något positivt med yttrandefrihet som grund.
Stalin och hans gelikar var inte ett dugg bättre en en viss Fürer. Att kalla Kimi för alkoholist tycker jag också är ganska töntigt med tanke på att han nog omöjligen skulle kunna ha det jobb han har med såna problem. Dock är det där en reaktion på ett beteende inte etniskt ursprung.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Det går att läsa om det hela här:Fredrik i Trollhättan skrev:Dessutom ligger han ju efter Hamilton i VM tabellen. Således verkar det riskabelt att offra höger framhjul...Dagon skrev:Nu anklagar Hamiltoon Massa för att avsiktligt kört på honom. Jag kan mycket väl tänka mig att Massa fick hjärnsläpp då han såg att Lewis körde om honom och försökte återta sin position men jag har svårt att tänka mig att Massa avsiktligt körde på Hamiltoon, han verkar inte som den typen helt enkelt till skillnad från Lewis.
http://www.planet-f1.com/story/0,18954, ... 12,00.html
-
-
Säger väl mera om hur Hamilton själv tänker, än något annat...Dagon skrev:Det går att läsa om det hela här:Fredrik i Trollhättan skrev:Dessutom ligger han ju efter Hamilton i VM tabellen. Således verkar det riskabelt att offra höger framhjul...Dagon skrev:Nu anklagar Hamiltoon Massa för att avsiktligt kört på honom. Jag kan mycket väl tänka mig att Massa fick hjärnsläpp då han såg att Lewis körde om honom och försökte återta sin position men jag har svårt att tänka mig att Massa avsiktligt körde på Hamiltoon, han verkar inte som den typen helt enkelt till skillnad från Lewis.
Saknar de gamla mästarna...
-
- Mr Forza Motorsport
Hela sajten är pro-brittisk som man storknar.Lenny skrev:Säger väl mera om hur Hamilton själv tänker, än något annat...Dagon skrev:Det går att läsa om det hela här:Fredrik i Trollhättan skrev: Dessutom ligger han ju efter Hamilton i VM tabellen. Således verkar det riskabelt att offra höger framhjul...
-
För att vara rak, vilka bokstäver jag skriver med fetstil, kursivt eller i wingdings, skall du fullständigt skita i. Så länge jag inte skriver något rasistiskt eller bryter mot några forumregler. Vilka egna betydelser du hittar på för varje bokstav intresserar mig inte.ANFRAN skrev:På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.Tiresias skrev:Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?
-
-
- Utvisad
Vad lägger du för betydelse i n:et med fetstil då? Vad är din poäng med det?Tiresias skrev:För att vara rak, vilka bokstäver jag skriver med fetstil, kursivt eller i wingdings, skall du fullständigt skita i. Så länge jag inte skriver något rasistiskt eller bryter mot några forumregler. Vilka egna betydelser du hittar på för varje bokstav intresserar mig inte.ANFRAN skrev:På YouTube kallas Hamilton nigger. På Forzas forum kallas han Hamilton. Jag tycker det är dags att de som fetar N:et lägger av med det.Tiresias skrev:Vilken rasistisk Hamilton-bashing?..Molgan varit elak?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
Det framstår ju inte ens en teori om varför Massa skulle vilja riskera sin egen bil i det läget. Det var ju inte en schumacher/Villneuve-situation precis....Dagon skrev:Det går att läsa om det hela här:Fredrik i Trollhättan skrev:Dessutom ligger han ju efter Hamilton i VM tabellen. Således verkar det riskabelt att offra höger framhjul...Dagon skrev:Nu anklagar Hamiltoon Massa för att avsiktligt kört på honom. Jag kan mycket väl tänka mig att Massa fick hjärnsläpp då han såg att Lewis körde om honom och försökte återta sin position men jag har svårt att tänka mig att Massa avsiktligt körde på Hamiltoon, han verkar inte som den typen helt enkelt till skillnad från Lewis.
-
- Moderator
Diskussionen om vad "n" står för kan fortsätta här:
viewtopic.php?t=5540
viewtopic.php?t=5540
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
-
Gillar Massas kommentar också - Hade grus under hjulen och kunde inte få stopp!! Vad skulle han upp i skiten och göra från början. Om han körde på LH med flit eller inte ska jag låta vara osagt, men det hade ju knappast hänt om han hållit sig på banan - hela jävla bilen är ju utanför när han genar..Pastis skrev:Hela sajten är pro-brittisk som man storknar.Lenny skrev:Säger väl mera om hur Hamilton själv tänker, än något annat...Dagon skrev: Det går att läsa om det hela här:
Nä det var två små pojkar som körde i Japan!
BMW is no longer the shit - Renault is the new shit.. ;o)
-
Hehe.. stämmer gottDagon skrev:Att Planet-F1 är pro-brittisk har jag inga som helst tvivel på.
Lewis kan inte bli straffad utan att de skriker och gastar om konspirationer jämt och ständigt. Gör Lewis ett bra lopp så snackar de genast om att han är den brittiske Senna.
Kolla in den här intervjun med MS som BBC gjorde när han invigde en skyskrapa som är uppkallad efter Michael.
Reportern försöker hela tiden få honom att snacka om Hamilton!
Michael är bra myckert smartare än reportern för att inte tala om Hamilton
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/7661652.stm
-
Fan han tjatar om Hamilton hela hela tiden snacka om att reportern lyfter honom till skyarnaF1-fan skrev:Hehe.. stämmer gottDagon skrev:Att Planet-F1 är pro-brittisk har jag inga som helst tvivel på.
Lewis kan inte bli straffad utan att de skriker och gastar om konspirationer jämt och ständigt. Gör Lewis ett bra lopp så snackar de genast om att han är den brittiske Senna.
Kolla in den här intervjun med MS som BBC gjorde när han invigde en skyskrapa som är uppkallad efter Michael.
-
Nej, nog för att varvade ska hålla undan men de kan för fagerlund inte försvinna i tomma intet. Massa måste skylla sig själv, hade han väntat bara lite så hade Bourdais fått blåflagg o släppt honom.JTarnstrom skrev:Är det någon annan som begriper hur Bourdais kunde bli bestraffad, alltså i ett annat perspektiv än att domarna ville ge Massa en pinne extra?
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing."
David Jefferies 1972 - 2003
-
Ha ha ha - MS är bara så smart - snyggt gjort att tillintetgöra reportens frågor.. All credit till Shumi efter den intrviewn..skauningen skrev:Fan han tjatar om Hamilton hela hela tiden snacka om att reportern lyfter honom till skyarnaF1-fan skrev:Hehe.. stämmer gottDagon skrev:Att Planet-F1 är pro-brittisk har jag inga som helst tvivel på.
BMW is no longer the shit - Renault is the new shit.. ;o)
-
-
Men regeln gäller väl inte även en kilometer efter att depåinfarten har slutat!? Det går ju faktiskt att köra två samtidigt genom kurvan om man visar vederbörlig respekt för varandra.Jari skrev:Kimi är inte inblandad här så ta inte med honom. Bourdais kom ut från depån och enligt sporting regulations är det hans sak att ansluta till rejset med försiktighet:
153) During the race, drivers leaving the pit lane may only do so when the pit exit light is green and on their
own responsibility, a marshal with a blue flag, or a flashing blue light, will also warn the driver if cars are
approaching on the track.
Gäller alltså även på banan.
JJ är Jyrki Järvilehto. En riktig F1-förare.
-
Hade Bourdais fått blåflagg på banan hade det varit ännu märkligare då han låg före Massa i alla avseenden...Averell skrev:Nej, nog för att varvade ska hålla undan men de kan för fagerlund inte försvinna i tomma intet. Massa måste skylla sig själv, hade han väntat bara lite så hade Bourdais fått blåflagg o släppt honom.
Han kom tillochmed i mål två platser bättre...
-
Sorry, fick för mig att de låg på olika strategier. Men blir ännu mer förvånande hur man kan få för sig att Bourdais ska få ett straff för incidenten. Vill inte vara en konspirationsteoretiker men jag börjar förstå vad icke-Ferrarifans menar....Fredrik i Trollhättan skrev:Hade Bourdais fått blåflagg på banan hade det varit ännu märkligare då han låg före Massa i alla avseenden...Averell skrev:Nej, nog för att varvade ska hålla undan men de kan för fagerlund inte försvinna i tomma intet. Massa måste skylla sig själv, hade han väntat bara lite så hade Bourdais fått blåflagg o släppt honom.
Han kom tillochmed i mål två platser bättre...
-
Man har väl bedömt just utfarten från depån som ett riskmoment. För ett par år sedan var man riktigt petig med den vita linjen och delade ut straff till både höger och vänster till de som korsade den på väg ut. Nu vill man väl ge signalen att man måste vara överdrivet försiktig när man lämnar depån. Konspirationsteorin låter lite långsökt. Vem var det egentligen som dömde bort Bourdais? En banfunktionär? Kan man verkligen komma överens om att gynna Ferrari utan att det kommer ut? Tveksamt...
-
Med tanke på hur Massa passerade Webber just vid depåutfarten så ter det sig mycket märkligt att Bourdais blev bestraffad. Undrar just hur det hade sett ut om någon just då lämnade depån, då Massa dels körde genom det zebrastreckade området bredvid depåmuren dels klart överskred den vita linjen (vilket även Webber gjorde). Det hade blivit en saftig smäll.
-
Att de mest potentiella mästarna körde som riktiga rookies i Japan är dåligt. Mycket dåligt. Precis som det skrivits tidigare i tråden, några "mästare" är de inte ännu, även om de skulle ro hem det hela till slut.
Mästartakter visar däremot Alonso och Kubica, mycket storstilat kört av Alonso. Att Kubica trots BMW:s icke-satsning på årets bil lyckas hålla till i toppen och dessutom fortfarande kunna utmana om titeln är makalöst. Med tanke på hur dåligt Heidfeld presterar i samma bil, och ändå anses han vara ganska högt rankad.
Renault verkar ha fått snurr på sin bil, Piquet's fjärdeplats var hedersam och kanske ger det honom bättre möjligheter inför 2009. Men i händerna på Fernando kunde ingen utmana Renault på Fuji-banan.
Kimi fick inte chansen att göra något av sin suveräna start, men hade chansen att utmana Kubica om andraplatsen efter sitt andra depåstopp. Kubica var dock magnifik i sin defensiva körning under de få varv som Kimi hade fördel av sina nya däck.
Toro Rosso håller fortfarande stilen, Bourdais verkar ha hittat formen och höll sig framför Vettel men blev enligt min åsikt felaktigt bestraffad för Massa-incidenten. Frågan är när man är ute på banan igen efter att ha lämnat depån. Efter fartbegränsningens slut? Efter vita linjens slut? Efter första kurvan? Efter att en Ferrari har passerat? Tyvärr verkar det som om det är det sistnämnda som gäller. Igen.
De båda främsta titelutmanarna bör ta en liten tur till något buddhistiskt tempel i veckan och lära sig lite om nervkontroll. Bägge verkar ha nerverna på utsidan, och snart slutar det med en allvarlig olycka då bägge verkar anse sig ha rätt till att köra av varann och övriga förare från banan.
Mästartakter visar däremot Alonso och Kubica, mycket storstilat kört av Alonso. Att Kubica trots BMW:s icke-satsning på årets bil lyckas hålla till i toppen och dessutom fortfarande kunna utmana om titeln är makalöst. Med tanke på hur dåligt Heidfeld presterar i samma bil, och ändå anses han vara ganska högt rankad.
Renault verkar ha fått snurr på sin bil, Piquet's fjärdeplats var hedersam och kanske ger det honom bättre möjligheter inför 2009. Men i händerna på Fernando kunde ingen utmana Renault på Fuji-banan.
Kimi fick inte chansen att göra något av sin suveräna start, men hade chansen att utmana Kubica om andraplatsen efter sitt andra depåstopp. Kubica var dock magnifik i sin defensiva körning under de få varv som Kimi hade fördel av sina nya däck.
Toro Rosso håller fortfarande stilen, Bourdais verkar ha hittat formen och höll sig framför Vettel men blev enligt min åsikt felaktigt bestraffad för Massa-incidenten. Frågan är när man är ute på banan igen efter att ha lämnat depån. Efter fartbegränsningens slut? Efter vita linjens slut? Efter första kurvan? Efter att en Ferrari har passerat? Tyvärr verkar det som om det är det sistnämnda som gäller. Igen.
De båda främsta titelutmanarna bör ta en liten tur till något buddhistiskt tempel i veckan och lära sig lite om nervkontroll. Bägge verkar ha nerverna på utsidan, och snart slutar det med en allvarlig olycka då bägge verkar anse sig ha rätt till att köra av varann och övriga förare från banan.
-
Tänkte samma när jag såg det där. Skulle kunna bli riktigt farligt.
Man får dock korsa den vita linjen om man inte är på väg ut ur depån.
På sätt och vis kanske Massas och Webbers batalj visar hur viktigt det kan vara att man verkligen ser sig för när man lämnar depån. Särskilt om man får viptande blå flaggor vid utfarten.
Man får dock korsa den vita linjen om man inte är på väg ut ur depån.
På sätt och vis kanske Massas och Webbers batalj visar hur viktigt det kan vara att man verkligen ser sig för när man lämnar depån. Särskilt om man får viptande blå flaggor vid utfarten.
-
-
- Varnad