Det finns Glocalnet och så finns det Enzo.
-
Det finns Glocalnet och så finns det Enzo.
Var hemma hos Enzo i kväll. Hade en del saker att reda ut som jag inte vill ta upp här på forumet.
Vid mitt besök så lånade jag Enzos dator. Loggade ut honom från Forza och loggade in mig själv. Tydligen så loggade jag inte ut ordentligt vilket resulterade i att det psykfallet loggade in som jag och började skriva inlägg i mitt namn. Han hann även byta min "nickbild" och ändra i min profil innan Tärnström gjorde mig uppmärksammad på det. Han gjorde det via PM. Men normalt så lyser mina PM "gult" om de är olästa. Dessa var lästa av någon. När jag startar Forza så kommer det en litet fönster upp som upplyser mig om att jag har ett PM. Detta skedde inte eftersom Enzo redan var inloggad som jag. När jag öppnade min E-post stod där att jag hade 3 nya PM, kollade och mycket riktigt, det hade jag fast de nu var lästa av Enzo.
Vill först be alla om ursäkt som eventuellt kan ha drabbats av detta idiottilltag. Har nu bytt lösenord och tagit bort den bild av Kimi som Enzo satt dit som min avatar. Har även ändrat min profil som Enzo ändrat till:
Sysselsättning: Bajspackare
Gillar: Analsex
Jag hoppas Pastis kan ge Enzo en skarp varning för detta tilltag. Jag tycker det är ett intrång i min personliga sfvär även om det var mitt fel att så kunde ske. Bara för att man inte låser sin dörr innebär det inte att det är fritt fram att plundra huset.
Det lilla uns av förtroende jag hade för enzo tidigare är nu helt borta och jag säger det här och nu ofentligt. JAG VILL INTE HA NÅGOT SOM HELST MED DEN MANNEN ATT GÖRA I FORTSÄTTNINGEN.
Jävligt lågt Enzo. JÄVLIGT LÅGT.
Vid mitt besök så lånade jag Enzos dator. Loggade ut honom från Forza och loggade in mig själv. Tydligen så loggade jag inte ut ordentligt vilket resulterade i att det psykfallet loggade in som jag och började skriva inlägg i mitt namn. Han hann även byta min "nickbild" och ändra i min profil innan Tärnström gjorde mig uppmärksammad på det. Han gjorde det via PM. Men normalt så lyser mina PM "gult" om de är olästa. Dessa var lästa av någon. När jag startar Forza så kommer det en litet fönster upp som upplyser mig om att jag har ett PM. Detta skedde inte eftersom Enzo redan var inloggad som jag. När jag öppnade min E-post stod där att jag hade 3 nya PM, kollade och mycket riktigt, det hade jag fast de nu var lästa av Enzo.
Vill först be alla om ursäkt som eventuellt kan ha drabbats av detta idiottilltag. Har nu bytt lösenord och tagit bort den bild av Kimi som Enzo satt dit som min avatar. Har även ändrat min profil som Enzo ändrat till:
Sysselsättning: Bajspackare
Gillar: Analsex
Jag hoppas Pastis kan ge Enzo en skarp varning för detta tilltag. Jag tycker det är ett intrång i min personliga sfvär även om det var mitt fel att så kunde ske. Bara för att man inte låser sin dörr innebär det inte att det är fritt fram att plundra huset.
Det lilla uns av förtroende jag hade för enzo tidigare är nu helt borta och jag säger det här och nu ofentligt. JAG VILL INTE HA NÅGOT SOM HELST MED DEN MANNEN ATT GÖRA I FORTSÄTTNINGEN.
Jävligt lågt Enzo. JÄVLIGT LÅGT.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Utvisad
Mycket allvarligt att komma med den här typen av anklagelser.
Har du några bevis för dina påståenden?
Min dator har stått öppen hela kvällen och du satt länge och väl vid den medan du girigt sög i dig av gratiskaffet.
Jag ansvarar inte för vad du sysslar med och har du glömt logga ur så kan jag inte ansvara för vad div. löst folk gör.
Du borde lära dig säker datoranvändning.
Nu förväntar jag mig en ursäkt för dina självklart grundlösa anklagelser.
Min dator har stått öppen hela kvällen och du satt länge och väl vid den medan du girigt sög i dig av gratiskaffet.
Jag ansvarar inte för vad du sysslar med och har du glömt logga ur så kan jag inte ansvara för vad div. löst folk gör.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
DU LIDER AV EN ALLVARLIG MENTAL STÖRNING. DU ÄR EN JÄVLA IDIOT. Jag säger detta trotts att det strider mot alla forumregler och vett och etikett. Jag är dessutom bredd att ta de konsikvenser som detta inlägg kan innebära .EnzoF1 skrev:Mycket allvarligt att komma med den här typen av anklagelser.
FAR ÅT HELVETE MED DIG, DU ÄR FÖR FAN SJUK I HUVUDET
-
- Utvisad
Ja, du är den ende som bryter mot forumregler här.Gösta skrev:DU LIDER AV EN ALLVARLIG MENTAL STÖRNING. DU ÄR EN JÄVLA IDIOT. Jag säger detta trotts att det strider mot alla forumregler och vett och etikett. Jag är dessutom bredd att ta de konsikvenser som detta inlägg kan innebära .EnzoF1 skrev:Mycket allvarligt att komma med den här typen av anklagelser.
FAR ÅT HELVETE MED DIG, DU ÄR FÖR FAN SJUK I HUVUDET
Det är märkligt att du kommer med anklagelser helt utan bevis. Du är skyldig mig en ursäkt för detta. Men som vanligt är du oförmögen att komma med såna.
Varför bytte du lösenord förresten? Verkar onödigt.
Jag bjöd på kaffet förresten.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Varnad
-
-
Klart som fan det är sant!!!
Psykfallet har denna gång gått över alla anständighetens gränser. Vågade inte föreställa mig att han var i stånd att hitta på något så urbota korkat som detta.
Vad finns att göra?Jag har jävligt svårt med människor som kan sjunka så lågt som detta. Men vi är alla olika, han är på detta vis och jag är på ett annat vis. Bara att acceptera och traska vidare.
Detta skrev geniet i ett PM till Tärnström!!!! (Nej, jag vet, man skall inte publicera PM men när det är skrivet av en IDIOT och dessutom i mitt namn så tar jag mig rätten att göra det)
"Ja, vad ska jag säga. Finnjäveln har ju onekligen skärpt till sig sedan han kom till Scuderia. Egentligen var det väl mest Daddy Ron jag hade svårt för.
En annan fråga, du som ändå är en världsvan man. Jag tänkte, nu innan jag blir för gammal och helt tappar min sex appeal, att jag skulle testa sex med en man. Men hur fan ska man sköta det snyggt? Jag tänker ju inte ragga på krogen, och där har jag väl ändå ingen framgång, fan, jag har ju till och med fått betala för sex de senaste åren av de jävla fittorna på Sheraton, men hur ska jag hitta en villig röv? Ska man fråga xxxxxx?
Ha det gott
Zdenko"
Psykfallet har denna gång gått över alla anständighetens gränser. Vågade inte föreställa mig att han var i stånd att hitta på något så urbota korkat som detta.
Vad finns att göra?Jag har jävligt svårt med människor som kan sjunka så lågt som detta. Men vi är alla olika, han är på detta vis och jag är på ett annat vis. Bara att acceptera och traska vidare.
Detta skrev geniet i ett PM till Tärnström!!!! (Nej, jag vet, man skall inte publicera PM men när det är skrivet av en IDIOT och dessutom i mitt namn så tar jag mig rätten att göra det)
"Ja, vad ska jag säga. Finnjäveln har ju onekligen skärpt till sig sedan han kom till Scuderia. Egentligen var det väl mest Daddy Ron jag hade svårt för.
En annan fråga, du som ändå är en världsvan man. Jag tänkte, nu innan jag blir för gammal och helt tappar min sex appeal, att jag skulle testa sex med en man. Men hur fan ska man sköta det snyggt? Jag tänker ju inte ragga på krogen, och där har jag väl ändå ingen framgång, fan, jag har ju till och med fått betala för sex de senaste åren av de jävla fittorna på Sheraton, men hur ska jag hitta en villig röv? Ska man fråga xxxxxx?
Ha det gott
Zdenko"
Senast redigerad av Gösta den ons sep 24, 2008 18:25, redigerad totalt 3 gånger.
-
-
Vi hade en tidigare kontrovers som jag tyckte kunde lösas med ett civiliserat samtal. Men ack så fel jag hade.platt skrev:Om han nu är så jäkla...., så slår det mig. Va fan gjorde du där?
-
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
Det låter som om du behöver lite semester. Stökiga forummedlemmar kan suga musten ur den tåligaste.Pastis skrev:Suck... låt nu inte detta eskalera i flera PM-avslöjanden ala "Hänt-i-veckan".
Angående logga in med annans konto, lågt, mycket lågt.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
- Moderator
Ta det lugnt, nu sköter vi detta inom familjen. Vi har gått igenom kriser förut och kommit ut i andra änden, starkare och mer enade än någonsin. En sådan här liten fadäs, även om den för den drabbade individen är en fruktansvärd upplevelse, ska inte få oss på fall.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Här, Gösta, har du tips på några svordomar ifrån Patreses fru: http://www.youtube.com/watch?v=oIhGJyLR6TI
-
Jag har tänkt till om det som påstås ha hänt. Alltid retar det någon! Men Enzo har har härmed bevisat sin kapacitet vid datorn( om det är sant) nog loggade Gösta ut alltid, (OM nu detta är säkerställt) så har Enzo programvara så att han loggar in och får fram användaren på datorn, Jag tycker att det var genialt och kul, det ska vara så mellan de såtaste kompanjoner... Reserverar mig för att, är det sant?
-
-
-
- Utvisad
Vem har loggat in med annans konto? Inte jag i alla fall. Jag varken kan eller vill knäcka någon annans lösenord.Pastis skrev:Suck... låt nu inte detta eskalera i flera PM-avslöjanden ala "Hänt-i-veckan".
-
Sluta spela dummare än vad du är! Du har inte loggat in med annans konto, så långt är det riktigt. Det du har gjort är att använda min inloggning eftersom jag redan var inloggad på din dator! Gjort inlägg och ändrat i min profil med VETSKAPEN att du inte borde / hade mitt medgivande att göra det.EnzoF1 skrev:Vem har loggat in med annans konto? Inte jag i alla fall. Jag varken kan eller vill knäcka någon annans lösenord.Pastis skrev:Suck... låt nu inte detta eskalera i flera PM-avslöjanden ala "Hänt-i-veckan".
Du har gått in i någon annans hus där dörren var olåst, det är den närmaste jänmförelsen jag kan göra för att du skall förstå!!! I huset har du flyttat omkring möbler lagt ut egna saker som inte fanns i huset när du kom in samt skrivit brev till andra på husets brevpapper och signerat dessa brev med husägarens namn.
-
- Varnad
-
Nu är frågan:
1. Saknar Gösta totalt humor?
2. Saknar han totalt minne, så att han inte ens kommer ihåg vad han själv skriver?
Innan frågan uppkommer vad jag skulle ha tyckt, så lånade jag nåns dator när vi var på A1-Ring 2001 och råkade ut för ungefär samma sak. Jag var dock utloggad, men hade råkat svara ja på om jag ville spara lösenordet. Jag tar inte min person på så stort allvar att jag blev jätteupprörd över det.
Förstås lite jobbigt om någon publicerar PM där man t.ex. skrivit mindre trevliga omdömen om andra, eller liknande känsligheter.
Det senare har förresten också hänt här, där person A skickade en PM till person B där A höll med om ett mindre smickrande omdöme om person C och även lade till ett egna detaljer om person C:s mindre goda sidor.
Detta PM publicerade B i ett försök att visa att det var fler än han som tyckte illa om C och att C skulle uteslutas istället för B.
A finns kvar på forumet, om jag kommer ihåg A:s identitet rätt, B har skrivit i den här tråden, men C finns inte kvar på forumet, mig veterligt.
Förutom mig har 4-6 av trådskribenterna läst detta PM.
Härliga intriger.
Angående PM-utväxlingen mellan A och B om C, så var person D in på ett forum som han absolut inte hade tillträde till genom att använda B:s konto, alltså in i någon annans hus och rotade bland personlig korrespondens, som bl.a. ledde till otrevliga utskällningar via email som närmast kan liknas vid hot, speciellt med tanke på D:s våldsbenägenhet och historia av slagsmål. D har också skrivit i den här tråden.
Hästar kan vara höga...
1. Saknar Gösta totalt humor?
2. Saknar han totalt minne, så att han inte ens kommer ihåg vad han själv skriver?
Innan frågan uppkommer vad jag skulle ha tyckt, så lånade jag nåns dator när vi var på A1-Ring 2001 och råkade ut för ungefär samma sak. Jag var dock utloggad, men hade råkat svara ja på om jag ville spara lösenordet. Jag tar inte min person på så stort allvar att jag blev jätteupprörd över det.
Förstås lite jobbigt om någon publicerar PM där man t.ex. skrivit mindre trevliga omdömen om andra, eller liknande känsligheter.
Det senare har förresten också hänt här, där person A skickade en PM till person B där A höll med om ett mindre smickrande omdöme om person C och även lade till ett egna detaljer om person C:s mindre goda sidor.
Detta PM publicerade B i ett försök att visa att det var fler än han som tyckte illa om C och att C skulle uteslutas istället för B.
A finns kvar på forumet, om jag kommer ihåg A:s identitet rätt, B har skrivit i den här tråden, men C finns inte kvar på forumet, mig veterligt.
Förutom mig har 4-6 av trådskribenterna läst detta PM.
Härliga intriger.
Angående PM-utväxlingen mellan A och B om C, så var person D in på ett forum som han absolut inte hade tillträde till genom att använda B:s konto, alltså in i någon annans hus och rotade bland personlig korrespondens, som bl.a. ledde till otrevliga utskällningar via email som närmast kan liknas vid hot, speciellt med tanke på D:s våldsbenägenhet och historia av slagsmål. D har också skrivit i den här tråden.
Hästar kan vara höga...
-
- Varnad
-