Den som lever får se. Lycka till .Jari skrev:Gick ner 6 kilo senaste tre veckorna och fortsätter gärna inför Beach 2012...platt skrev:Du med JariJari skrev:Det stämmer, Enzo är en hyvens kille, om än glad i mat.
Vi ses på Bitchen
Det där låter som mig... med skillnaden att jag betalar åt helvete för mkt i skatt...mr.h skrev:Du har i stort sett helt fel. Skola och läxor är jag färdig med för längesedan. Lägg också till ett par års universitetsstudier och nu ett arbete som betalar mer än ok. Jag bidrar också med en hel del slantar i skatt, som borde räcka till att försörja nån olycklig stackare...
Vilket sannolikt beror på att du tjänar åt helvete för mycket!EnzoF1 skrev:Det där låter som mig... med skillnaden att jag betalar åt helvete för mkt i skatt...mr.h skrev:Du har i stort sett helt fel. Skola och läxor är jag färdig med för längesedan. Lägg också till ett par års universitetsstudier och nu ett arbete som betalar mer än ok. Jag bidrar också med en hel del slantar i skatt, som borde räcka till att försörja nån olycklig stackare...
Vad jag än tjänar är jag värd det fyrdubbla.Gösta skrev:Vilket sannolikt beror på att du tjänar åt helvete för mycket!EnzoF1 skrev:Det där låter som mig... med skillnaden att jag betalar åt helvete för mkt i skatt...mr.h skrev:Du har i stort sett helt fel. Skola och läxor är jag färdig med för längesedan. Lägg också till ett par års universitetsstudier och nu ett arbete som betalar mer än ok. Jag bidrar också med en hel del slantar i skatt, som borde räcka till att försörja nån olycklig stackare...
Jobbar du som personlig-assistent i en OBS-klass?EnzoF1 skrev:Vad jag än tjänar är jag värd det fyrdubbla.Gösta skrev:Vilket sannolikt beror på att du tjänar åt helvete för mycket!EnzoF1 skrev: Det där låter som mig... med skillnaden att jag betalar åt helvete för mkt i skatt...
Idag har en stor del av min dag gått åt till att försöka lära en stor drummel lite vett och etikett och hur man för sig med kvinnor. Det arbetet är obetalbart och jag är dessutom inte säker på att han lärt sig nåt.
Nej, men samma typ av "patient". Rena psykfallet...Christoffer skrev:Jobbar du som personlig-assistent i en OBS-klass?EnzoF1 skrev:Vad jag än tjänar är jag värd det fyrdubbla.Gösta skrev: Vilket sannolikt beror på att du tjänar åt helvete för mycket!
Idag har en stor del av min dag gått åt till att försöka lära en stor drummel lite vett och etikett och hur man för sig med kvinnor. Det arbetet är obetalbart och jag är dessutom inte säker på att han lärt sig nåt.
Vafan, har Gösta gått till dig nu med sina problem? Han var över förra helgen och skulle "anförtro" sig. Skrämde upp hela området när han gick omkring i sina bermudshorts och visade upp sig. Han "lider" ju av priapism, som du vet.EnzoF1 skrev:Nej, men samma typ av "patient". Rena psykfallet...Christoffer skrev:Jobbar du som personlig-assistent i en OBS-klass?EnzoF1 skrev: Vad jag än tjänar är jag värd det fyrdubbla.
Erectio dolorosaJTarnstrom skrev:Vafan, har Gösta gått till dig nu med sina problem? Han var över förra helgen och skulle "anförtro" sig. Skrämde upp hela området när han gick omkring i sina bermudshorts och visade upp sig. Han "lider" ju av priapism, som du vet.EnzoF1 skrev:Nej, men samma typ av "patient". Rena psykfallet...Christoffer skrev: Jobbar du som personlig-assistent i en OBS-klass?
Jag tror det är tvärtom:JTarnstrom skrev:Vafan, har Gösta gått till dig nu med sina problem? Han var över förra helgen och skulle "anförtro" sig. Skrämde upp hela området när han gick omkring i sina bermudshorts och visade upp sig. Han "lider" ju av priapism, som du vet.EnzoF1 skrev:Nej, men samma typ av "patient". Rena psykfallet...Christoffer skrev: Jobbar du som personlig-assistent i en OBS-klass?
A wish and a dream...Christoffer skrev:Erectio dolorosaJTarnstrom skrev:Vafan, har Gösta gått till dig nu med sina problem? Han var över förra helgen och skulle "anförtro" sig. Skrämde upp hela området när han gick omkring i sina bermudshorts och visade upp sig. Han "lider" ju av priapism, som du vet.EnzoF1 skrev: Nej, men samma typ av "patient". Rena psykfallet...
Dina problem varken kan eller vill jag fixa, även om jag skulle vilja att de fixades....Jari skrev:Jag tror det är tvärtom:JTarnstrom skrev:Vafan, har Gösta gått till dig nu med sina problem? Han var över förra helgen och skulle "anförtro" sig. Skrämde upp hela området när han gick omkring i sina bermudshorts och visade upp sig. Han "lider" ju av priapism, som du vet.EnzoF1 skrev: Nej, men samma typ av "patient". Rena psykfallet...
Har man inga problem så är det väl inte värre än att Enzo kan fixa det. Alla tar inte tillkortakommanden lika bra och har då en del att dela med sig...
För två av dessa har det varit helt omöjligt att tillföra något under den större delen av säsongen, de andra två kör i princip 4-5 år gamla Jordan...Baldur skrev:De som tillför F1 minst just nu är:
19 Giancarlo Fisichella 0 poäng
20 Takuma Sato 0 poäng
21 Adrian Sutil 0 poäng
22 Anthony Davidson 0 poäng