Vilken förare tillför F1 minst just nu?

Kungaklassen av motorsport...
Gösta

Inlägg av Gösta »

EnzoF1 skrev:Känns som jag har jobbet kvar även imorgon... ;)
Är det du som är babbelfish. :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Gösta skrev:
EnzoF1 skrev:Känns som jag har jobbet kvar även imorgon... ;)
Är det du som är babbelfish. :D
Nej, men du borde vända dig till proffs med dina översättningar, det blir snabbare, billigare och bättre.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Dessutom F1-världens störste fegis.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Fast för en gångs skull blir översättningen korrekt/rätt och inte selektiv/feltolkad...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Jari skrev:Fast för en gångs skull blir översättningen korrekt/rätt och inte selektiv/feltolkad...
Hur vet du det? Kan du italienska (i detta fall)?
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.

Lombardi

Inlägg av Lombardi »

OT, som så många av inläggen här. Förstår inte varför Kimi är så hatad av vissa skribenter. Somliga verkar ha gett sig f-n på att såga både Kimi och hans fans, hela tiden, som om de tagit det till sin livsuppgift. Det är inte kul/intressant/lärorikt att läsa inläggen. Bara att beklaga att bristen på livskvalitet tvingar dem till att leva ut sin frustration i detta forum. Hej då!
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

EnzoF1 skrev:
Jari skrev:Fast för en gångs skull blir översättningen korrekt/rätt och inte selektiv/feltolkad...
Tycker det är intressant att babbelfishöversättningen av Gazettan har helt andra synpunkter om Kimi än vad du valt att lyfta fram...
Användarens profilbild
Dawe

Inlägg av Dawe »

Cheever skrev:Översatt av mr Babelfish, förmodligen den vassaste PR-agenten den här sidan Trånkan :o
"Motorn Massa som säljs efter 932 km, som av Raikkonen efter 968.
http://www.gazzetta.it/Motori/Formula1/ ... cali.shtml

:roll:
Så Massa är tuffare mot materialet ;)
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

EnzoF1 skrev:
PC: skrev:
Master_P skrev:Frågan är om det inte skulle vara bättre för stallet om Alonso började där redan nästa år med tanke på att Kimi är slut som F1-(topp)förare...
Värst va du vet! ...och vad grundar du detta uttalande på...?
Domenicali hintar just att Kimi kanske inte är kvar nästa år. Nu tror jag väl inte att han ska få sparken, men det lutar ju mer åt att Kimi självmant slutar, och då finns ju öppningen för Alonso.
Du var inte tillfrågad.
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Jari skrev:
EnzoF1 skrev:
Tycker det är intressant att babbelfishöversättningen av Gazettan har helt andra synpunkter om Kimi än vad du valt att lyfta fram...
Vad har jag tolkat fel menar du?

Blända mig nu med dina italienskakunskaper!

T.ex.: Domenicali kronor Massa
"Och vid behov kommer att hjälpa Kimi"

Chefen för Sports Management talar om ögonblick Ferrari: "Problemet är att Raikkonen inte in i bilen bra att svänga. Stavar linjer? Irrobustiremo komponenter. Felipe? Nu är kontinuerlig och takten i konkurrensen"

Känns som att det var ungefär det jag angav...

Sluta vara bitter nu Jari. Nu ser vi precis hur bra Kimi är och att han inte når längre i sin utveckling. Du behöver inte sparka på budbäraren.

Nu lämnar Kimi snart F1 och du får sitta med andra finnar på din ålders höst och supa ikapp och prata om den gamla goda tiden när det körde finnar i F1 och de uppkörda titlar det fick.

Vi andra, som älskar stallet Ferrari kommer snabbt att glömma denna korta parentes av åtlöje som stallet drogs med under 2 år.

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Kul att Jari försöker fästa tilltro till uttalanden i stil med:

"Men vissa muslimska helgdagar har orsakat förseningen: parkeringsplats vittna Management idrottsliga Ferrari, överfyllda och med i sommar."

Men det är väl i linje med vad som står i finska tidningar. Jag kan tänka mig att Domenicalis intervju skulle gå nåt i linje med att Ferrari anser att Kimi gjort det bästa jobbet, att han leder VM och kommer att tilldelas titeln på Monza i en särskild ceremoni. Mika Häkkinen kommer att köra den andra bilen resterande lopp.

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

EnzoF1 skrev:
Jari skrev:
EnzoF1 skrev: Hur vet du det? Kan du italienska (i detta fall)?
Vad har jag tolkat fel menar du?

Blända mig nu med dina italienskakunskaper!

T.ex.: Domenicali kronor Massa
"Och vid behov kommer att hjälpa Kimi"

Chefen för Sports Management talar om ögonblick Ferrari: "Problemet är att Raikkonen inte in i bilen bra att svänga. Stavar linjer? Irrobustiremo komponenter. Felipe? Nu är kontinuerlig och takten i konkurrensen"

Känns som att det var ungefär det jag angav...

Sluta vara bitter nu Jari. Nu ser vi precis hur bra Kimi är och att han inte når längre i sin utveckling. Du behöver inte sparka på budbäraren.

Nu lämnar Kimi snart F1 och du får sitta med andra finnar på din ålders höst och supa ikapp och prata om den gamla goda tiden när det körde finnar i F1 och de uppkörda titlar det fick.

Vi andra, som älskar stallet Ferrari kommer snabbt att glömma denna korta parentes av åtlöje som stallet drogs med under 2 år.
Problemet är att du väljer att utelämna information som talar emot dig i sak, eller som åtminstone får det hela att framstå i en inte alls lika mörk dager som du vill framställa.
För de allra flesta som tittat på F1 ett tag står det ganska klart at Kimi just nu har svårt att riktigt hitta den fomr som krävs för att vinna titeln i år igen. Det många också spekulerar i är eventuella anledningar till dessa problem med all rätta. För dig verkar det som om alla dessa spekulationer är bekräftelser ifrån högsta ort att Kimi är en sopa som kommer bytas ut så fort som möjligt, medan det för de flesta andra läsare är mer eller mindre kvalificerade gissningar om eventuella lösningar.
Jag har också sett att Kimi haft svårt för att riktigt nå upp till sin potential. Å andra sidan inser jag också att allt inte är enbart hans fel. Jag inser också att Felipes nuvarande form förstärker intrycket av att Kimi kanske nte är fullt så briljant just nu. Det som skiljer dig och mig just nu är väl det faktum att jag fortfarande tror att Kimi har den där briljansen i sig och med rätt motivation och resten av paketet klaffandes så kan han visa det igen. Det som ytterligare skiljer oss åt verkar vara insikten att Kimi faktiskt är regerande världsmästare och att han i fjol vann den ur ett svårare läge än vad som är fallet idag.

Den typen av klara insikter har sällan präglat den Italienska pressen utan där är det mer svart eller vitt. Till skillnad mot den finska där man inte behöver färga allt till antingen det ena eller det andra utan mer rapporterar fakta och utveckling i sina rätta sammanhang. Man drar sig heller inte ifrån att rapportera när Kimi kör illa i motsats till vad du verkar tro.
Förresten är det just ett snyggt åtlöje det där att vinna VM där den störste misslyckades i ett antal år på slutet.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Jösses.

Jari, jag översatte helt korrekt utdrag av intervjun, precis som Autosport väljer att inte översätta hela intervjun.

De utdrag jag presenterade var helt korrekt översatta, vilket ju bekräftas av t.ex. Autosports översättning till engelska.

Jag påstår inte att Ferrari anser att Kimi är en sopa, dock är det helt tydligt att Domenicali anser att Kimi ska hjälpa Massa om det behövs, att Kimi har problem med att få bilen att styra in i kurvorna.

Du kan förneka det hur mycket du vill, och vad du TROR om Kimi hör ju inte hit. Diskussionen handlar om vad Domenicali sagt.

Just nu kör Massa skjortan av Kimi och om Kimi nu har en jättepotential som han inte tar fram så är det jävligt dåligt av honom med tanke på den lön han har.

Att finska medier skulle vara mer nyanserade än det italienska är ju så skrattretande att det inte finns och det påståendet ser jag bara som ett utslag av din bitterhet.

Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Så det Ferrarichefen egentligen säger är att Massa ska få en titel "uppkörd"
Lite äldre, lite långsammare :smash: :zz: :zz:
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Jacob skrev:Så det Ferrarichefen egentligen säger är att Massa ska få en titel "uppkörd"
Om det behövs ja... men Massa verkar till skillnad från sin nuvarande stallkamrat klara det på egen hand. Vilket gläder mig enormt. En sådan titel kommer alltid att vara värd mkt mer än förra årets.

Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

2007 års titel var ju lika mycket värd som de som togs
1994
1995
2000
2003
Användarens profilbild
form-ola1

Inlägg av form-ola1 »

Jacob skrev:Så det Ferrarichefen egentligen säger är att Massa ska få en titel "uppkörd"
Det verkar så och det redan nu. Förra året körde dom om det tills Massa inte hade någon chans på titeln men iår behöver kanske Massa Kimis hjälp redan nu om han ska bli mästare.

Själv tror jag att dom får rejsa om det, som förra året, den taktiken gjorde ju Ferrari till vinnare igen. :)
Kimi - the king of Spa. http://premium.f1-live.com/f1/photos-hi ... oa_347.jpg
Ladda ner ringsignalen, M.S. sista träning i den röda bilen.
http://www.zedge.net/ringtones/441669/f ... &search=f1
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

form-ola1 skrev:
Det verkar så och det redan nu. Förra året körde dom om det tills Massa inte hade någon chans på titeln men iår behöver kanske Massa Kimis hjälp redan nu om han ska bli mästare.

Själv tror jag att dom får rejsa om det, som förra året, den taktiken gjorde ju Ferrari till vinnare igen. :)
Ferraris stora problem nu är väl mer att stallet behöver Kimis hjälp för att ta konstruktörstiteln. Massa kan ju inte göra mer än att vinna, men Kimi bör ju försöka ta lite poäng också...

Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

EnzoF1 skrev:
form-ola1 skrev:

Ferraris stora problem nu är väl mer att stallet behöver Kimis hjälp för att ta konstruktörstiteln. Massa kan ju inte göra mer än att vinna, men Kimi bör ju försöka ta lite poäng också...
Hahaha, det så tröttsamt att läsa samma samma samma samma tugg från dig Enzo. En gammal skiva som hakat upp sig. Att du orkar lägga ner så mycket kraft och energi. Jag blir trött bara av att läsa skiten liksom...

Nae man får lämna detta forumet, du lyckas förpesta detta stället också :up:
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Gösta

Inlägg av Gösta »

mr.h skrev: Nae man får lämna detta forumet, ..........
Inte en dag för tidigt. SLUTA GNÄLLA, skriv något vettigt själv.

Hej då. :wave:

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Sjäv tycker jag det är tråkigt att som folk är intresserade av att diskutera F1 och annan motorsport försvinner bara för att det är några här inne som bara vill envisas med tjafsa om Kimi.

Jag bryr mig inte om några ogillar Kimi Räikkönen. Det får de göra, men jag tycker det är trötsamt att alla jävla trådar ska innehålla ett fixerat ältande kring denne förare.
Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

Sami skrev:Sjäv tycker jag det är tråkigt att som folk är intresserade av att diskutera F1 och annan motorsport försvinner bara för att det är några här inne som bara vill envisas med tjafsa om Kimi.

Jag bryr mig inte om några ogillar Kimi Räikkönen. Det får de göra, men jag tycker det är trötsamt att alla jävla trådar ska innehålla ett fixerat ältande kring denne förare.
Touché!

Jag återkommer när Kimi slutat köra F1 :D
Användarens profilbild
PC:

mr.h skrev:
Sami skrev:Sjäv tycker jag det är tråkigt att som folk är intresserade av att diskutera F1 och annan motorsport försvinner bara för att det är några här inne som bara vill envisas med tjafsa om Kimi.

Touché!

Det spelar ingen roll om Kimi slutar, då utser man bara någon annan finne till kräkmedel istället.

Stanna kvar och "ta fajten" som busschaufförer och sjuksköterskor brukar skandera.
Eller så kan du helt sonika ignorera inläggen från "Den Forumskribent som tillför Forza minst just nu"... :D
Användarens profilbild
PC:

Gösta skrev:Hej då. :wave:
Men... ska du lämna oss, Gösta...?
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

mr.h skrev:
EnzoF1 skrev:
form-ola1 skrev: Det verkar så och det redan nu. Förra året körde dom om det tills Massa inte hade någon chans på titeln men iår behöver kanske Massa Kimis hjälp redan nu om han ska bli mästare.

Hahaha, det så tröttsamt att läsa samma samma samma samma tugg från dig Enzo. En gammal skiva som hakat upp sig. Att du orkar lägga ner så mycket kraft och energi. Jag blir trött bara av att läsa skiten liksom...

Varför läser du mina inlägg då? Verkar ju ganska korkat? Jag undviker dina i mesta möjliga mån och jag mår bättre av det.

Om du anser att sanningen förpestar forumet så ligger ju problemet hos dig.

Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

EnzoF1 skrev:
mr.h skrev:
EnzoF1 skrev: Ferraris stora problem nu är väl mer att stallet behöver Kimis hjälp för att ta konstruktörstiteln. Massa kan ju inte göra mer än att vinna, men Kimi bör ju försöka ta lite poäng också...

Varför läser du mina inlägg då? Verkar ju ganska korkat? Jag undviker dina i mesta möjliga mån och jag mår bättre av det.

Jag brukar ta fighten. Det gjorde jag på f1bb också. Ofta blev du tyst och svarade inte på mina inlägg. Jag skjuter ner dig o dina argument på ren rutin bara jag orkar ta mig tid. O då är jag inte ens ett stort fan av Kimi...
Problemet är att du har en oerhörd förmåga att komma tillbaka med samma skit gång efter gång.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

mr.h skrev:
EnzoF1 skrev:
mr.h skrev: Hahaha, det så tröttsamt att läsa samma samma samma samma tugg från dig Enzo. En gammal skiva som hakat upp sig. Att du orkar lägga ner så mycket kraft och energi. Jag blir trött bara av att läsa skiten liksom...

Jag brukar ta fighten. Det gjorde jag på f1bb också. Ofta blev du tyst och svarade inte på mina inlägg. Jag skjuter ner dig o dina argument på ren rutin bara jag orkar ta mig tid. O då är jag inte ens ett stort fan av Kimi...
Problemet är att du har en oerhörd förmåga att komma tillbaka med samma skit gång efter gång.
Varför ska du skjuta ned mig? Är du dum i huvudet?

Du har ännu inte skjutit ned några av mina argument i den aktuella Kimi-diskussionen. Möjligen pga av att det inte är mina argument, utan Domenicalis.

Vad du kallar skit, kallar vi andra fakta. Det säger mer om dig än om oss...

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

mr.h skrev:

Touché!

Det blir inte så långt avbrott då...

Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

EnzoF1 skrev:
mr.h skrev:
EnzoF1 skrev: Varför läser du mina inlägg då? Verkar ju ganska korkat? Jag undviker dina i mesta möjliga mån och jag mår bättre av det.

Du har ännu inte skjutit ned några av mina argument i den aktuella Kimi-diskussionen. Möjligen pga av att det inte är mina argument, utan Domenicalis.

Nej ditt eviga malande är skit, inte fakta. Sen kallar du folk idioter så fort man inte håller med dig, det säger ju en hel del om dig.
Sen kan du tolka det du läser hur du vill. Snackar inte bara om den aktuella diskussionen. Utan om ditt eviga malande...
Bara att ta diskussioner med såna som dig är egentligen ett nederlag...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Vad livet är mycket lättare att leva när man bara skiter i de inlägg man inte gillar. Argumentera sakfrågan eller låt bli att svara, är mitt tips till de som retar sig på Enzo.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

mr.h skrev:
EnzoF1 skrev:
mr.h skrev: Jag brukar ta fighten. Det gjorde jag på f1bb också. Ofta blev du tyst och svarade inte på mina inlägg. Jag skjuter ner dig o dina argument på ren rutin bara jag orkar ta mig tid. O då är jag inte ens ett stort fan av Kimi...

Nej ditt eviga malande är skit, inte fakta. Sen kallar du folk idioter så fort man inte håller med dig, det säger ju en hel del om dig.
Sen kan du tolka det du läser hur du vill. Snackar inte bara om den aktuella diskussionen. Utan om ditt eviga malande...
Moget inlägg!

Som du själv säger, nederlaget är ditt. :D

Tack förresten för att jag har tolkningsföreträde på det jag läser. Vore trist om du skulle diktera villkoren.

Jag anser att dina inlägg är skit rakt igenom. Har inte sett ett vettigt eller intelligent stavelse från dig. Du verkar bara vara ute efter att mucka gräl och klarar uppenbarligen inte diskussioner där folk tycker annorlunda än du.

Mitt enda råd till dig är att avstå. Det blir trevligare stämning då. Det är du och dina gelikar som är orsak till den dåliga stämningen på forum. Synd bara att du inte begriper det.

Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

JTarnstrom skrev:Vad livet är mycket lättare att leva när man bara skiter i de inlägg man inte gillar. Argumentera sakfrågan eller låt bli att svara, är mitt tips till de som retar sig på Enzo.
Tack Tärnström. Det är precis min mening.

Men vissa måste ju ge sig på skribenten istället för att hålla sig till sakdiskussionen.

Hur ofta ser ni mig diskutera Nascar t.ex.? INte så ofta, just för att de diskussionerna inte intresserar mig. Ifrågasätter jag existensberättigandet för dem som diskuterar de för mig helt ointressanta frågorna, nej det gör jag inte.

Men vissa, och i princip bara Kimi-fans, ska ständigt ge sig på mig och andra som gillar att dissa Kimi.

Det lustiga är att det inte fattar att de går på provokationerna.

Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

EnzoF1 skrev:
mr.h skrev:
EnzoF1 skrev: Varför ska du skjuta ned mig? Är du dum i huvudet?

Moget inlägg!

Som du själv säger, nederlaget är ditt. :D

Tack förresten för att jag har tolkningsföreträde på det jag läser. Vore trist om du skulle diktera villkoren.

Jag anser att dina inlägg är skit rakt igenom. Har inte sett ett vettigt eller intelligent stavelse från dig. Du verkar bara vara ute efter att mucka gräl och klarar uppenbarligen inte diskussioner där folk tycker annorlunda än du.

Mitt enda råd till dig är att avstå. Det blir trevligare stämning då. Det är du och dina gelikar som är orsak till den dåliga stämningen på forum. Synd bara att du inte begriper det.
Gör inte jag? ... haha. Vem är det som drar till med personangrepp så fort du får mothugg? Det bidrar verkligen till en god stämning :up:

Vad du anser om mitt inlägg är för mig helt ointressant. Klart du reagerar när jag attackerar din livsuppgift, nämligen att sprida din bitterhet här på forumet.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

Som svar på din fråga. Du går till personangrepp så fort dina argument tryter, dvs mest hela tiden.

Törs jag fråga vad du vet om min livsuppgift?

Det är f ö underbart när du ständigt bevisar min ståndpunkt.

Ärligt talat så vet jag inte om jag orkar ödsla mer tid på dig. Du är inte underhållande längre och du har säkert läxor att sköta. Så gör oss båda en tjänst och lägg ned.

Kan du inte hålla dig till diskussionen så tycker jag att du ska avstå från att diskutera personen bakom åsikter du har svårt att hantera.

Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

EnzoF1 skrev:Som svar på din fråga. Du går till personangrepp så fort dina argument tryter, dvs mest hela tiden.

Ärligt talat så vet jag inte om jag orkar ödsla mer tid på dig. Du är inte underhållande längre och du har säkert läxor att sköta. Så gör oss båda en tjänst och lägg ned.

Kan du inte hålla dig till diskussionen så tycker jag att du ska avstå från att diskutera personen bakom åsikter du har svårt att hantera.
Med tanke på all tid du lägger här så undrar jag om det inte är din livsuppgift, för tid över till arbete lär du väl knappast ha. Antar att mina skattepengar går till att försörja såna som dig.

Du säger att du provocerar. Frågan är om du är inte en av de mest lättprovocerade skribenterna här. Just nu faller du på eget grepp.
Tack för att du bjöd upp till dans :D
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

mr.h skrev:
EnzoF1 skrev:Som svar på din fråga. Du går till personangrepp så fort dina argument tryter, dvs mest hela tiden.

Med tanke på all tid du lägger här så undrar jag om det inte är din livsuppgift, för tid över till arbete lär du väl knappast ha. Antar att mina skattepengar går till att försörja såna som dig.

Du säger att du provocerar. Frågan är om du är inte en av de mest lättprovocerade skribenterna här. Just nu faller du på eget grepp.
Jag upprepar mig: Det är f ö underbart när du ständigt bevisar min ståndpunkt.

Du får fråga vad du vill, men uppenbarligen så retar du och andra er på mig, mycket mer än vad jag retar mig på er. Din logik och slutledningsförmåga står inte på topp märker jag, men du blev genast lite mer intressant att driva med igen nu...

Jag tror inte att det du betalar i skatt räcker för att försörja mig, men en del räcker det till. Jag tillhör ju de priviligierade som inte behöver ansvara för någon arbetsgivare, det har du rätt i. Hur har du det själv? Vad tycker din fröken om ditt surfande på lektionstid, eller har du håltimme nu. För det är väl inte skolk vi talar om. Du måste sköta skolan så du får ett jobb och sedan kan betala den där skatten som håller mig under armarna.

Jag är dock lite tveksam, jag tycker du skriver lite för bra för att gå i högstadiet, så du borde gå på gymnasiet. Men den övriga mognad du visar tyder på högstadiet, så du kanske kan upplysa mig.

Användarens profilbild
mr.h

Inlägg av mr.h »

EnzoF1 skrev:
mr.h skrev:

Jag upprepar mig: Det är f ö underbart när du ständigt bevisar min ståndpunkt.

Du får fråga vad du vill, men uppenbarligen så retar du och andra er på mig, mycket mer än vad jag retar mig på er. Din logik och slutledningsförmåga står inte på topp märker jag, men du blev genast lite mer intressant att driva med igen nu...

Jag tror inte att det du betalar i skatt räcker för att försörja mig, men en del räcker det till. Jag tillhör ju de priviligierade som inte behöver ansvara för någon arbetsgivare, det har du rätt i. Hur har du det själv? Vad tycker din fröken om ditt surfande på lektionstid, eller har du håltimme nu. För det är väl inte skolk vi talar om. Du måste sköta skolan så du får ett jobb och sedan kan betala den där skatten som håller mig under armarna.

Jag är dock lite tveksam, jag tycker du skriver lite för bra för att gå i högstadiet, så du borde gå på gymnasiet. Men den övriga mognad du visar tyder på högstadiet, så du kanske kan upplysa mig.
Jag blir ju tvingad att sjunka till din nivå för argumentera, du förstår ju inget annat språk.
Du har i stort sett helt fel. Skola och läxor är jag färdig med för längesedan. Lägg också till ett par års universitetsstudier och nu ett arbete som betalar mer än ok. Jag bidrar också med en hel del slantar i skatt, som borde räcka till att försörja nån olycklig stackare...
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Mr.h nu är du själv och gör det som du var så irriterad på. Använd PM-funktionen. Den funkar utmärkt. Jag har till och med noterat att vissa är riktigt trevliga att ha att göra med, men dom måste skydda sin image på forumet. :wink:
Ps. Jag vet inte själv, men läst i andra trådar att så även skulle vara fallet med EnzoF1.Ds
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Det stämmer, Enzo är en hyvens kille, om än glad i mat.
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Den som minst förtjänar att vara i F1 är ju inte där just nu så valet är väl ganska så givet eller hur Michael Schumacher??
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jacob skrev:Den som minst förtjänar att vara i F1 är ju inte där just nu så valet är väl ganska så givet eller hur Michael Schumacher??
:clap: :clap:
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jari skrev:Det stämmer, Enzo är en hyvens kille, om än glad i mat.
Du med Jari :beer:
Användarens profilbild
Kuopio

Inlägg av Kuopio »

Kimi tillför nog mest ur Forza Motorsport´s synvinkel, skulle ju vara heldött här annars...
Användarens profilbild
PC:

Jacob skrev:Den som minst förtjänar att vara i F1 är ju inte där just nu så valet är väl ganska så givet eller hur Michael Schumacher??
Inte för att jag är överdrivet förtjust i Skummen men jag frågar ändå...

Varför det och eeh, vadå...?
Användarens profilbild
Jacob

Inlägg av Jacob »

Jag är av den meningen att man alltid förtjänar sin plats, sin lön och sitt välmående.
[Schumacher] har inte plats i F1 i år och inte förra året eftersom han inte förtjänar det.
Sen om det är enkelt resomemang eller en provokation det vet jag inte
Gösta

Inlägg av Gösta »

Man hinner inte ens ta sig till det undersköna Skåne föränn helvetet bryter lös här på forumet.

Nu skärper ni er och fortsätter bråka.

Inget jä-la berömmande tack. Jag kan intyga att alla forummedlemmar som jag träffat är i varierande grad inskränkta skitstövlar. :D

Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

JUST DET GÖSTA DU HAR RÄTT.

ALLTSÅ NI KAN ALLA..... ............. ............!
MED ERAT OT.
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

OCH SPECIELLT .............SÅ DET SÅ!!!
Användarens profilbild
platt

Inlägg av platt »

Jokan! vad är det med dig eller är det något fel på dit tangent bord?
Jag fattar inte vad du är ute efter :D
Användarens profilbild
jokan

Inlägg av jokan »

Jo jag har en namnblockerare! Har inte du det?
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

platt skrev:
Jari skrev:Det stämmer, Enzo är en hyvens kille, om än glad i mat.
Du med Jari :beer:
Gick ner 6 kilo senaste tre veckorna och fortsätter gärna inför Beach 2012...