Formula Unas och andra pitbabes
-
- Mr Forza Motorsport
Formula Unas och andra pitbabes
Jag vet, det är gammalmodigt, förlegat och gubbsjukt med pitbabes, men många tycker också om att drömma sig bort från vardagen och få en glimt om det "ljuva" livet runt Formel 1. Kan man vara en "man" år 2008 och även gilla att flukta på granna flickor, eller är det bara gubbsjuka?
När jag tidigare publicerat liknande bilder har jag fått e-post som både vill ha mera eller förkastar det och anser det gubbsjukt. Personligen spelar det ingen roll för mig ( jag får ju bilderna ändå ), utan har bara svårt att bestämma mig för hur jag ska göra. Nu har ni chansen att påverka innehållet...
När jag tidigare publicerat liknande bilder har jag fått e-post som både vill ha mera eller förkastar det och anser det gubbsjukt. Personligen spelar det ingen roll för mig ( jag får ju bilderna ändå ), utan har bara svårt att bestämma mig för hur jag ska göra. Nu har ni chansen att påverka innehållet...
-
Klart som fan vi skall ha pittbabes. Fyllegudrun är inte här så ofta, och kommer hon hit så stäng av henne genast.
Vill inte ha ett forum där vi skall vara könsneutrala och avkönade! Finns det något läckrare för en hetrosexuell man än att beskåda en vacker kvinna? Vi hetrosexuella män är fortfarande i majoritet och som sådan tar vi oss den av gud oss givna rätten att titta på och njuta av pittbabes.
Ni som är av vavvikande upfattning, skriv ett PM till mig så skall ni få länkar där ni kan se nakna fula äckliga män.
Vill inte ha ett forum där vi skall vara könsneutrala och avkönade! Finns det något läckrare för en hetrosexuell man än att beskåda en vacker kvinna? Vi hetrosexuella män är fortfarande i majoritet och som sådan tar vi oss den av gud oss givna rätten att titta på och njuta av pittbabes.
Ni som är av vavvikande upfattning, skriv ett PM till mig så skall ni få länkar där ni kan se nakna fula äckliga män.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Självklart ska du vissa snygga brudar. Det är inget att skämmas för att man är vacker och vill vissa sina behag, medandra ord mer bilder och mer vågade sådana.
När det gäller Göstas länkar så avstår jag helst, men tack för erbjudandet men du får nog sitta på kammaren och gotta dig själv med dina bilder
När det gäller Göstas länkar så avstår jag helst, men tack för erbjudandet men du får nog sitta på kammaren och gotta dig själv med dina bilder
-
STCC använder sig av denna antika företeelse och javisst, de är väl söta och fina flickebarnen att titta på, men...
Verkligheten är dock denna att när de passerar i depån så skakar de flesta på huvudet, både kvinnor och män och t.o.m. barn, och tycker det hela är lite smålöjligt...
Verkligheten är dock denna att när de passerar i depån så skakar de flesta på huvudet, både kvinnor och män och t.o.m. barn, och tycker det hela är lite smålöjligt...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
-
1. Det är klart att man kan vara man år 2008 och "gilla att flukta på granna flickor", men det finns väl snygga brudar som gör vettigare saker än att agera levande skyltdockor med hotpants och bländvita leenden? Som redaktionellt innehåll är pitbabesbilder är ungefär lika intressanta som bilder på Hamiltons brorsa och farsa. Om man inte jobbar på Slitz förstås.
-
STCC är för lantisar och impotenta raggare. De är inte representativa för den kosmopolitiska grupp som F1 publiken består av. STCC publiken är mer intresserade av organiskt odlade kikärtor, husvagnar och unisona träningsoveraller som semesterklädsel för hela familjen. Ser man inte skillnad på kvinnobröst och legobitar så bör man hålla sig till legobitarna.PC: skrev:STCC använder sig av denna antika företeelse och javisst, de är väl söta och fina flickebarnen att titta på, men...
-
-
ANFRAN skrev:1. Det är klart att man kan vara man år 2008 och "gilla att flukta på granna flickor", men det finns väl snygga brudar som gör vettigare saker än att agera levande skyltdockor med hotpants och bländvita leenden? Som redaktionellt innehåll är pitbabesbilder är ungefär lika intressanta som bilder på Hamiltons brorsa och farsa. Om man inte jobbar på Slitz förstås.
Hetrosexuella män kommer även år 3008 att vara intresserade av vackra kvinnor liksom de var det 1008
ANFRANBABE
BABE
-
-
Jag är "macho" eftersom jag är man och "macho" betyder man/manligt. Jag är stolt för att jag är man. (med all sannolikhet hade jag varit lika stolt om jag varit kvinna) Vill inte vara eller framstå som könsneutral. Den dagen vi tappar passionen, lidelsen, längtan till det motsatta könet (eller till samma kön om man har de prefferenserna) då degraderas vi mentalt till neutrum.PC: skrev:Jag anar ett uppdämt behov att framstå som väldans Macho här...
-
Det behövs, och det gör du rätt i. Det är mycket krig och elände i världen just nu, så fredsarbete är av godo. Gör dig sällskap i EM.ANFRAN skrev:*onanerar lite*Gösta skrev:ANFRANBABE
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
Det var nog fel forum att ställa frågan i.PC: skrev:Jag anar ett uppdämt behov att framstå som väldans Macho här...
Jag är som sagt tveeggad. Som företeelse anser jag pitbabes vara gammaldags, men å andra sidan finns det enligt mig inget vackrare än snygga kvinnor. Glamour är också något som förknippas med Formel 1, och det kan även tas som argument för att det är okej att visa bilder från den ”världen” om man vill ha en fullständig bevakning. För till 95 procent handlar Forzas bevakning om resultat och teknik, frågan är ifall vi ska ignorera flickorna eller inte.
Som sagt, tyck till i frågan!
-
-
Personligen tycker jag att det tyder på bristande fantasi om man vill titta på Pitbabes på Forza och att man skall särskilja sina intressen
Var sak har sin tid och plats och om man kan få fler att bli motorsportintresserade av att sluta visa pitbabes på Forza är det värt det, vad än Gösta och Pepparn säger.
Var sak har sin tid och plats och om man kan få fler att bli motorsportintresserade av att sluta visa pitbabes på Forza är det värt det, vad än Gösta och Pepparn säger.
I was misled and that is the way it went
-
Jag vill bara att Forza hjälper till att "kittla fantasin" lite. Inget fel på min fantasi alls. Jag tror inte att mina intressen särskiljer sig från dina eller någon annan normal mans!!!Cheever skrev:Personligen tycker jag att det tyder på bristande fantasi om man vill titta på Pitbabes på Forza och att man skall särskilja sina intressen
Forza visar inga pittbabes idag, så kan man attrahera fler att bli motorsportintresserade genom att börja visa pitbabes så är det värt det vad Cheever och Anfran än säger.
-
Skaffa en "ignore" knapp till anfran och chev, låt oss macho / gubbsjuka / hetrosexuella / kvinnoälskare / osv osv njuta av allt F1 förknippas med.Pastis skrev:Det var nog fel forum att ställa frågan i.PC: skrev:Jag anar ett uppdämt behov att framstå som väldans Macho här...
Jag är som sagt tveeggad. Som företeelse anser jag pitbabes vara gammaldags, men å andra sidan finns det enligt mig inget vackrare än snygga kvinnor. Glamour är också något som förknippas med Formel 1, och det kan även tas som argument för att det är okej att visa bilder från den ”världen” om man vill ha en fullständig bevakning. För till 95 procent handlar Forzas bevakning om resultat och teknik, frågan är ifall vi ska ignorera flickorna eller inte.
Som sagt, tyck till i frågan!
-
-
- Moderator
Om jag vill se på brudar surfar jag in på en porrsajt eller tittar på frugan. Vad halvnakna brudar har med motorsport att göra har jag aldrig fattat. Idiotiskt.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
-
-
Du kanske har nedsatt simultankapacitet?JTarnstrom skrev:Om jag vill se på brudar surfar jag in på en porrsajt eller tittar på frugan. Vad halvnakna brudar har med motorsport att göra har jag aldrig fattat. Idiotiskt.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Strålande uttalande. Eftersom det fortfarande visas dessa kvinnor som objekt så har motorsport svårt att slå igenom brett eftersom det ger ett töntskimmer över hela sporten. I sydeuropa gillar dom fortfarande att lättklädda kvinnor syns i tid och otid.JTarnstrom skrev:Om jag vill se på brudar surfar jag in på en porrsajt eller tittar på frugan. Vad halvnakna brudar har med motorsport att göra har jag aldrig fattat. Idiotiskt.
Låt istället en mekaniker med stallets overall stå och hålla i skylten framför bilen.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Vad är det som säger att kvinnor inte kan vara mekaniker då?Christoffer skrev:Strålande uttalande. Eftersom det fortfarande visas dessa kvinnor som objekt så har motorsport svårt att slå igenom brett eftersom det ger ett töntskimmer över hela sporten. I sydeuropa gillar dom fortfarande att lättklädda kvinnor syns i tid och otid.JTarnstrom skrev:Om jag vill se på brudar surfar jag in på en porrsajt eller tittar på frugan. Vad halvnakna brudar har med motorsport att göra har jag aldrig fattat. Idiotiskt.
Låt istället en mekaniker med stallets overall stå och hålla i skylten framför bilen.
Except For Ending Slavery, Fascism, Nazism, and Communism, WAR has Never Solved Anything.
-
Det är helt ok, jag syftade mer på klädsel/attribut mer en på kön.Pepparkvarnen skrev:Vad är det som säger att kvinnor inte kan vara mekaniker då?Christoffer skrev:Strålande uttalande. Eftersom det fortfarande visas dessa kvinnor som objekt så har motorsport svårt att slå igenom brett eftersom det ger ett töntskimmer över hela sporten. I sydeuropa gillar dom fortfarande att lättklädda kvinnor syns i tid och otid.JTarnstrom skrev:Om jag vill se på brudar surfar jag in på en porrsajt eller tittar på frugan. Vad halvnakna brudar har med motorsport att göra har jag aldrig fattat. Idiotiskt.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Ok, så om det är en skitsnygg kvinnlig mekaniker som ser extremt sexig ut i sin mekaroverall så ska just hon inte få hålla skylten?Christoffer skrev:Det är helt ok, jag syftade mer på klädsel/attribut mer en på kön.Pepparkvarnen skrev:Vad är det som säger att kvinnor inte kan vara mekaniker då?Christoffer skrev: Strålande uttalande. Eftersom det fortfarande visas dessa kvinnor som objekt så har motorsport svårt att slå igenom brett eftersom det ger ett töntskimmer över hela sporten. I sydeuropa gillar dom fortfarande att lättklädda kvinnor syns i tid och otid.
-
- Moderator
Är det någon som har påstått det? Står hon där i egenskap av mek får hon se ut hur fan som helst.Pepparkvarnen skrev:Ok, så om det är en skitsnygg kvinnlig mekaniker som ser extremt sexig ut i sin mekaroverall så ska just hon inte få hålla skylten?Christoffer skrev:Det är helt ok, jag syftade mer på klädsel/attribut mer en på kön.Pepparkvarnen skrev:Vad är det som säger att kvinnor inte kan vara mekaniker då?
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
-
-
Ja, Christoffer. Som jag förstog det så tycker han inte att viss klädsel och vissa attribut hör hemma på gridden.JTarnstrom skrev:Är det någon som har påstått det? se ut hur fan som helst.Pepparkvarnen skrev:Ok, så om det är en skitsnygg kvinnlig mekaniker som ser extremt sexig ut i sin mekaroverall så ska just hon inte få hålla skylten?Christoffer skrev: Det är helt ok, jag syftade mer på klädsel/attribut mer en på kön.
-
-
-
- Varnad
-
Jag tycker att Tärnströms sammanfattning var utmärkt. Klädseln som du rekommenderar tror jag inte skulle godkännas i depån som lämplig arbetsklädsel.Pepparkvarnen skrev:Ja, Christoffer. Som jag förstog det så tycker han inte att viss klädsel och vissa attribut hör hemma på gridden.JTarnstrom skrev:Är det någon som har påstått det? se ut hur fan som helst.Pepparkvarnen skrev:Ok, så om det är en skitsnygg kvinnlig mekaniker som ser extremt sexig ut i sin mekaroverall så ska just hon inte få hålla skylten?
I.Kilmister
I.Kilmister
-
-
Ska de inte kunna ha kortärmad skjorta och kortbyxor?Christoffer skrev:Jag tycker att Tärnströms sammanfattning var utmärkt. Klädseln som du rekommenderar tror jag inte skulle godkännas i depån som lämplig arbetsklädsel.Pepparkvarnen skrev:Ja, Christoffer. Som jag förstog det så tycker han inte att viss klädsel och vissa attribut hör hemma på gridden.JTarnstrom skrev: Är det någon som har påstått det? se ut hur fan som helst.
-
Nä alla som jobbar i depån ska ha flamsäkert ställ.Pepparkvarnen skrev:Ska de inte kunna ha kortärmad skjorta och kortbyxor?Christoffer skrev:Jag tycker att Tärnströms sammanfattning var utmärkt. Klädseln som du rekommenderar tror jag inte skulle godkännas i depån som lämplig arbetsklädsel.Pepparkvarnen skrev:Ja, Christoffer. Som jag förstog det så tycker han inte att viss klädsel och vissa attribut hör hemma på gridden.
-
-
-
-
-
Jag trodde att vi planlöst publicerade bilder?Pepparkvarnen skrev:Det var ju väldigt smart av dig att posta en bild som är fjorton år äldre än min.Cheever skrev:
Men faktum är väl att det är inte alla mekanikerna som jobbar vid depåstoppen.
Jag kan publicera eldsvådor från depån från 2008 års säsong också om det hjälper?
Står man i ett hörn i depågaraget kan man vara klädd hur man vill bara man har sin ackreditering hängande om halsen, men det kanske inte är så nödvändig information.
-
Jag skrev att det gick bra med kortärmat och kortbyxor, du skrev "Nä alla som jobbar i depån ska ha flamsäkert ställ", som svar på det postade jag en bild där mekanikerna jobbar i just kortärmat och kortbyxor( och som inte står längst bak i ett hörn med ackreditering hängande om halsen) som visar att mekarna får jobba i kortärmat och kortbyxor.Cheever skrev:Jag trodde att vi planlöst publicerade bilder?Pepparkvarnen skrev:Det var ju väldigt smart av dig att posta en bild som är fjorton år äldre än min.Cheever skrev:
Jag kan publicera eldsvådor från depån från 2008 års säsong också om det hjälper?
Står man i ett hörn i depågaraget kan man vara klädd hur man vill bara man har sin ackreditering hängande om halsen, men det kanske inte är så nödvändig information.
Varför kan du inte nöja dig med det? Du ser väl för fan att de jobbar i kortärmat och kortbyxor. Eller är du blind?
-
-
Nu är det här knappast något att hetsa upp sig över. Babsen kommer finnas kvar ett bra tag framöver.Pepparkvarnen skrev:Jag skrev att det gick bra med kortärmat och kortbyxor, du skrev "Nä alla som jobbar i depån ska ha flamsäkert ställ", som svar på det postade jag en bild där mekanikerna jobbar i just kortärmat och kortbyxor( och som inte står längst bak i ett hörn med ackreditering hängande om halsen) som visar att mekarna får jobba i kortärmat och kortbyxor.Cheever skrev:Jag trodde att vi planlöst publicerade bilder?Pepparkvarnen skrev: Det var ju väldigt smart av dig att posta en bild som är fjorton år äldre än min.
Varför kan du inte nöja dig med det? Du ser väl för fan att de jobbar i kortärmat och kortbyxor. Eller är du blind?
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Christoffer skrev: Nu är det här knappast något att hetsa upp sig över. Babsen kommer finnas kvar ett bra tag framöver.
Om du hade varit en sund och frisk man så hade det ryckt lite i baguetten när du såg en läcker pitbabe. Men nu är du, chev och tärnan produkter av den militanta feminismen, era pappor var säkert sympatigravida och gick på andningsövningar iförda velourträningsoveraller designade av Sighsten Herrgård.
Ni får försöka acceptera att det finns människor som inte behöver viagra och som betecknar det som ni kallar för intimt umgänge med en annan terminologi.
-
Gösta lugna ner dig nu, du måste kunna acceptera att vissa människor har en annan syn på livets lustar vi vet vad en man behöver och dom inte , men det behöver man ju inte trycka ner i halsen på dom eller?Gösta skrev:Christoffer skrev: Nu är det här knappast något att hetsa upp sig över. Babsen kommer finnas kvar ett bra tag framöver.
Om du hade varit en sund och frisk man så hade det ryckt lite i baguetten när du såg en läcker pitbabe. Men nu är du, chev och tärnan produkter av den militanta feminismen, era pappor var säkert sympatigravida och gick på andningsövningar iförda velourträningsoveraller designade av Sighsten Herrgård.
Ni får försöka acceptera att det finns människor som inte behöver viagra och som betecknar det som ni kallar för intimt umgänge med en annan terminologi.
-
- Varnad
-