Vems sfär tar du dig in i när du stjäl musik då?Gösta skrev:Nu börjar debatten spåra ur.EnzoF1 skrev:
Vem är du att sätta dig över guds lag? Är det rätt för dem så är det. Är det inte det argumentet du brukar använda?
I himeln gäller guds lag, på jorden i min omedelbara närhet gäller min lag. De tog sig in i min svär inte jag in i deras. Då är det min lag som gäller. Nog om detta.
Kimi i nya skitstöveltag
-
- Utvisad
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
väntar på att nån skall uppröras över att schumi körde på en garageport i sin fiat-van och hade mage att påstå att mannen som träffades när han höll på att stänga porten var den som felat ety han befann sig på vägen, eller nåt i den stilen.
Schumacher then abused him for being in the road.
"He seemed cross, as if I was in the wrong," he said. "I called the police."
http://www.grandprix.com/ns/ns20612.html
-
- Moderator
Varsågod, sätt igång och upprörs om du vill! Schumacher kanske gjorde fel men han tog inte lagen i egna händer.xplode skrev:väntar på att nån skall uppröras över att schumi körde på en garageport i sin fiat-van och hade mage att påstå att mannen som träffades när han höll på att stänga porten var den som felat ety han befann sig på vägen, eller nåt i den stilen.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Ganska intressant hur man kan vinkla en och samma incident. I Grandprix-artikeln ovan framstår det hela som en ganska brysk incident där mannen som blivit påkörd tvingades ringa polisen för att skydda sig. När samma incident rapporteras av Autosport framstår det mer som en lustig händelse där mannen som blivit påkörd fick en bra historia att berätta för sina jobbarkompisar.xplode skrev:väntar på att nån skall uppröras över att schumi körde på en garageport i sin fiat-van och hade mage att påstå att mannen som träffades när han höll på att stänga porten var den som felat ety han befann sig på vägen, eller nåt i den stilen.
http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/69536
Men visst, det är väl samma sak med Kimi som blev påsprungen av ett barn, man vinklar historien som det passar ens egna syften...
-
Synnerligen otippat, Enzo återigen ute i sitt eviga enmanskorståg mot Herr Räikkönen. Denna gång handlar det om moral och föredöme.EnzoF1 skrev: Men det är ju inte bara den här grejen, det är den gamla gubben, det är funktionärer m fl.
Kimi beter sig som en skitstövel och ju förr han försvinner ur F1 desto bättre. Han är helt enkelt ett uselt föredöme.
Är du säker på att Formel 1 verkligen är något för dig?
-
- Utvisad
Jadå, eftersom Kimis beteende (och Kimi) inte hör hemma i Formel 1.pUs skrev:Synnerligen otippat, Enzo återigen ute i sitt eviga enmanskorståg mot Herr Räikkönen. Denna gång handlar det om moral och föredöme.EnzoF1 skrev: Men det är ju inte bara den här grejen, det är den gamla gubben, det är funktionärer m fl.
Kimi beter sig som en skitstövel och ju förr han försvinner ur F1 desto bättre. Han är helt enkelt ett uselt föredöme.
Men du får gärna försvara Kimis beteende. Det är bara roligt att läsa sånt.
Kimi drar en sport jag tycker om i smutsen, och sånt är inte kul.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
Det är väl tur att Kimi finns. 99% av dina inlägg handlar ju om honom oavsett tråd. Att man orkar lägga så mycket energi på någon man inte tycker om är fantastiskt.EnzoF1 skrev:Jadå, eftersom Kimis beteende (och Kimi) inte hör hemma i Formel 1.pUs skrev:Synnerligen otippat, Enzo återigen ute i sitt eviga enmanskorståg mot Herr Räikkönen. Denna gång handlar det om moral och föredöme.EnzoF1 skrev: Men det är ju inte bara den här grejen, det är den gamla gubben, det är funktionärer m fl.
-
Fysiskt forum
Vore det inte kul att träffas på riktigt och snacka lite F1?
T ex på O'learys och titta på ett lopp.
-
Sorry, har varken tid eller intresse. Det är F1 jag gillar, morsor som skiter i sina ungar kan du diskutera med någon annan.EnzoF1 skrev:Jadå, eftersom Kimis beteende (och Kimi) inte hör hemma i Formel 1.pUs skrev:Synnerligen otippat, Enzo återigen ute i sitt eviga enmanskorståg mot Herr Räikkönen. Denna gång handlar det om moral och föredöme.EnzoF1 skrev: Men det är ju inte bara den här grejen, det är den gamla gubben, det är funktionärer m fl.
-
Re: Fysiskt forum
Vart bor du?Lelle skrev:Vore det inte kul att träffas på riktigt och snacka lite F1?
-
- Varnad
-
Re: Fysiskt forum
Hammarby.Fp730a skrev:Vart bor du?Lelle skrev:Vore det inte kul att träffas på riktigt och snacka lite F1?
Jag har kollat lopp på förut på O'learys på götbacken (slussen)
-
-
- Varnad
-
-
- Varnad