Till råga på eländet regnar det och dom fortsätter köra

Jag fattade inte riktigt hur Ambrose kunde komma ut så pass långt före JV efter depåstoppen, trots att han fick en drive-thru? Innan depåstoppet låg ju JV bara några få sekunder bakom ledande Ambrose. Även Carpentier och andra låg tämligen nära, eftersom det varit en pacecar inte allt för långt innan. Måste ha varit tidernas snabbaste drive-thru. Dessutom ledde Fellows plötsligt med över 40 sek, hur nu det gick till. Gick verkligen alla andra i depå?Cheever skrev:Vilken soppa...
Tjack dundrade in i en annan bil under gulflagg som kom ut för att det regnade för mycket. Alla dom interjuvade i depån sa att det var helt omöjligt att köra vidare och att man skulle rödflagga, sen interjuvade man JV som sa att det inte var några problem alls att fortsätta han hade bara fått lite olja på rutan och såg inget.
Jaja nu rödflaggade dom visst skiten.
Eight minutes later, the field resumed position behind the pace vehicle -- and on Lap 13, for the first time, a points-paying NASCAR race took the green flag on a wet track. And the expected carnage? Never happened.
Tja, det kunde nästan vem som helst räkna ut att det där skulle gå åt pipan.Pepparkvarnen skrev:Junior måste byta ut sin "crew chief", helt ofattbart att nån som kastat bort så många bra resultat får vara kvar.
Eller så får det Jaris "mekande" i fempappsdepån att se proffsigt ut...AndersF1 skrev:Lustigt med både Kyle Busch och Ambrose på pallen både idag och i Nationwide-loppet igår.
Undrar hur många lopp en del av NASCAR-förarna avvekrar per år?
De kör ju dels Sprint Cup, men sedan blir det ju gärna lite lopp i Nationwide, Trucks, WoO och allt möjligt.
Även kul när de gjorde sitt bästa att tejpa och banka ihop en av bilarna som var inblandad i Papis krasch. Hoppa på huven samtidigt som man slår med slägga känns ju som rena folkrace.
Det är förmågan att hantera rullen med racetejp i pressade lägen som skiljer Agne från vettet när det gäller racemekaniker...JTarnstrom skrev:Eller så får det Jaris "mekande" i fempappsdepån att se proffsigt ut...AndersF1 skrev:Även kul när de gjorde sitt bästa att tejpa och banka ihop en av bilarna som var inblandad i Papis krasch. Hoppa på huven samtidigt som man slår med slägga känns ju som rena folkrace.
Det är en special design för den här helgen och kampen mot bröstcancer som är designad av Sam Bass.Pastis skrev:Fan, den ser ju ut som en pimpad tjejmobil.Pepparkvarnen skrev:I dag har jag snittat 170 mph runt Charlotte motor speedway i Bobby Labonte's #43 Dodge.
Har du vunnit någon tävling, eller har CIA upptäckt att du är Europas störste Nascarfan och bjuder över dig så att du skall kunna missionera ovalracingens evangelium hemmavids?Pepparkvarnen skrev:Det är en special design för den här helgen och kampen mot bröstcancer som är designad av Sam Bass.Pastis skrev:Fan, den ser ju ut som en pimpad tjejmobil.Pepparkvarnen skrev:I dag har jag snittat 170 mph runt Charlotte motor speedway i Bobby Labonte's #43 Dodge.
Jag var hos honom i går faktiskt, och kollade in Jeff Gordons och Duponts helt nya design som de börjar med 2009.
Men nu har jag inte tid att skriva mer. Har bråttom som fan, är specialinbjuden till Hendrick Motorsport och DEI idag.
Kul! Har det gött och njut!Pepparkvarnen skrev:Det är en special design för den här helgen och kampen mot bröstcancer som är designad av Sam Bass.Pastis skrev:Fan, den ser ju ut som en pimpad tjejmobil.Pepparkvarnen skrev:I dag har jag snittat 170 mph runt Charlotte motor speedway i Bobby Labonte's #43 Dodge.
Jag var hos honom i går faktiskt, och kollade in Jeff Gordons och Duponts helt nya design som de börjar med 2009.
Men nu har jag inte tid att skriva mer. Har bråttom som fan, är specialinbjuden till Hendrick Motorsport och DEI idag.
Jag laddade ner ett antal filmer från racing underground om "The great races" från -65 till idag. Klart sevärda.Petrol skrev:Var det Bathurst 1000? Åhhhh vad cool den jävla banan är.. Rydell har vunnit där - men det visste du nog redan
Här är litet kul - grym bana - http://www.youtube.com/watch?v=XMhj22QL ... re=relatedChristoffer skrev:Jag laddade ner ett antal filmer från racing underground om "The great races" från -65 till idag. Klart sevärda.Petrol skrev:Var det Bathurst 1000? Åhhhh vad cool den jävla banan är.. Rydell har vunnit där - men det visste du nog redan
Risken är väl i så fall stor att han gör en Montoya.Ferrariboys skrev:Ekström söker Lyckan här nästa är enligt LokalPressen.
Har en del på gång säger han..
Känner kanske att det är dags nu att Lämna DTM
Montoya har väl inte varit så dålig?Christoffer skrev:Risken är väl i så fall stor att han gör en Montoya.Ferrariboys skrev:Ekström söker Lyckan här nästa är enligt LokalPressen.
Om man tänker på honom som en regelbunden vinnare i F1 så tycker jag nog inte att det har strålat om honom.Pepparkvarnen skrev:Montoya har väl inte varit så dålig?Christoffer skrev:Risken är väl i så fall stor att han gör en Montoya.Ferrariboys skrev:Ekström söker Lyckan här nästa är enligt LokalPressen.
Jo, men du får ju tänka på att han kör Dodge, och de har inte gått speciellt bra de senaste åren. Sen är nog inte Chip Ganassi Racing nån höjdare att köra för just nu.Christoffer skrev:Om man tänker på honom som en regelbunden vinnare i F1 så tycker jag nog inte att det har strålat om honom.Pepparkvarnen skrev:Montoya har väl inte varit så dålig?Christoffer skrev: Risken är väl i så fall stor att han gör en Montoya.
Varje gång jag har kollat på Nascar så ligger han runt 20:e plats.
Hur kommer det sig?Pepparkvarnen skrev:Jo, men du får ju tänka på att han kör Dodge, och de har inte gått speciellt bra de senaste åren. Sen är nog inte Chip Ganassi Racing nån höjdare att köra för just nu.Christoffer skrev:Om man tänker på honom som en regelbunden vinnare i F1 så tycker jag nog inte att det har strålat om honom.Pepparkvarnen skrev:Montoya har väl inte varit så dålig?
Varje gång jag har kollat på Nascar så ligger han runt 20:e plats.
Vad menar du? Det visades ju live på Viasatsport3.Jari skrev:Varför har vi inte sett detta?
http://www.youtube.com/watch?v=IMCmiTnFlL4