Kimi i nya skitstöveltag
-
-
- Moderator
Nej, det är inte första gången och om man nu bortser från frånvaron av mänskliga kvaliteter hos Kimi så tyder ju detta också på att han saknar vissa professionella kvaliteter, de som har med media att göra. Jag är cynisk nog att tro att det finns förare som är drivna nog att till och med utnyttja ett sådant tillfälle.xplode skrev:öh, en unge välter och börjar gapa... ja det måste ju vara första gången i hela världshistorien det händer. tur att det fastnade på film så vi fick veta att såna hemskheter verkligen händer i denna bistra värld.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Varnad
Ja fan, det borde vara obligatoriskt att vara "nannyutbildad" om man ska knalla omkring på bakgatorna på jobbet.
Undrar om incidenten var scensatt med kameramän, ljus och en klappgubbe som talade om exakt när ungen skulle fejka fallet och när barnskrikbandaren gick igång?
Undrar om incidenten var scensatt med kameramän, ljus och en klappgubbe som talade om exakt när ungen skulle fejka fallet och när barnskrikbandaren gick igång?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Utvisad
Ja så var det ju, precis som plastdelfinen var riggad, nån hade såpat bryggan på Kimis båt, lurat Kimi till propellern och någon hypnotiserat Kimi till att drämma till funktionärer och gamla gubbar...Jari skrev:Ja fan, det borde vara obligatoriskt att vara "nannyutbildad" om man ska knalla omkring på bakgatorna på jobbet.
Kimi är som vanligt helt oskyldig till allt.
Vilken fin människa han är Kimi!
Kimi verkar sakna allt vad empati heter. Man får ständigt belägg för den åsikten i alla fall.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
Dessutom F1-världens störste fegis.
-
- Varnad
Kimi har visst varit full, precis som de flesta "vuxna" män. Han har också dokumenterats med en delfin, men vad som egentligen hänt verkar somliga veta betydligt mer om än andra trots ugnefär samma avstånd till händelsen.
Och slutligen NEJ! Det är inte brist på empati om man inte åtar sig att sköta varje enskild unges behov i alla lägen om deras mammor väljer att i stället jaga karlar...
Och slutligen NEJ! Det är inte brist på empati om man inte åtar sig att sköta varje enskild unges behov i alla lägen om deras mammor väljer att i stället jaga karlar...
-
-
- Utvisad
EnzoF1 skrev:Ja så var det ju, precis som plastdelfinen var riggad, nån hade såpat bryggan på Kimis båt, lurat Kimi till propellern och någon hypnotiserat Kimi till att drämma till funktionärer och gamla gubbar...Jari skrev:Ja fan, det borde vara obligatoriskt att vara "nannyutbildad" om man ska knalla omkring på bakgatorna på jobbet.
Kimi verkar sakna allt vad empati heter. Man får ständigt belägg för den åsikten i alla fall.
Snacka om att den svenska avundsjukan lyser igenom dina inlägg ..
Fan var glad över att det finns några i norden det går bra för inom motorsport ..
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
-
- Utvisad
Svenska??? Vad har svenskt med mig att göra...Rexa skrev:EnzoF1 skrev:Ja så var det ju, precis som plastdelfinen var riggad, nån hade såpat bryggan på Kimis båt, lurat Kimi till propellern och någon hypnotiserat Kimi till att drämma till funktionärer och gamla gubbar...Jari skrev:Ja fan, det borde vara obligatoriskt att vara "nannyutbildad" om man ska knalla omkring på bakgatorna på jobbet.
Snacka om att den svenska avundsjukan lyser igenom dina inlägg ..
Fan var glad över att det finns några i norden det går bra för inom motorsport ..
Det går bra för många av mina landsmän i motorsport, betydligt fler än dina misstänker jag.
Kimi "I'm only in it for the money" Räikkönen - Historiens mest överskattade förare, och han begriper det inte själv.
-
- Utvisad
Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?Jari skrev:Kimi har visst varit full, precis som de flesta "vuxna" män. Han har också dokumenterats med en delfin, men vad som egentligen hänt verkar somliga veta betydligt mer om än andra trots ugnefär samma avstånd till händelsen.
Det som däremot är fascinerande är hur Kimis fans vägrar se ens den minsta fläck i hans rustning. Jag kan inte påminna mig nån annan grupp av fans som är lika kategoriskt hyllande till sin idol.
-
Eh, jag tycker att det här är en larvig diskussion.
Kimi är nog den förare jag gillar minst i dagens F1-fält, men det här var väl iallafall inte HANS fel? han ser ungen och undviker snyggt att springa omkull henne medans morsan hennes springer rakt över henne! Vad skulle Kimi ha kunna gjort bätrre i denna situation? Det måste ju vara mammans ansvar att stanna upp och reda ut det hon orskade? Oavsett vad man tycket om Kimi så kan man ju inte bara lasta honom för allt som sker i hans närhet!
Kimi är nog den förare jag gillar minst i dagens F1-fält, men det här var väl iallafall inte HANS fel? han ser ungen och undviker snyggt att springa omkull henne medans morsan hennes springer rakt över henne! Vad skulle Kimi ha kunna gjort bätrre i denna situation? Det måste ju vara mammans ansvar att stanna upp och reda ut det hon orskade? Oavsett vad man tycket om Kimi så kan man ju inte bara lasta honom för allt som sker i hans närhet!
-
Det finns Massaanhängare som har samma svårigheter.EnzoF1 skrev:Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?Jari skrev:Kimi har visst varit full, precis som de flesta "vuxna" män. Han har också dokumenterats med en delfin, men vad som egentligen hänt verkar somliga veta betydligt mer om än andra trots ugnefär samma avstånd till händelsen.
Det som däremot är fascinerande är hur Kimis fans vägrar se ens den minsta fläck i hans rustning. Jag kan inte påminna mig nån annan grupp av fans som är lika kategoriskt hyllande till sin idol.
Själv är jag montoyaanhängare och då får man verkligen vara flexibel i vad man får.
Dock är det behagligt att vara Kubicaanhängare än så länge
-
- Utvisad
Men det är ju inte bara den här grejen, det är den gamla gubben, det är funktionärer m fl.Tivan skrev:Eh, jag tycker att det här är en larvig diskussion.
Kimi beter sig som en skitstövel och ju förr han försvinner ur F1 desto bättre. Han är helt enkelt ett uselt föredöme.
-
- Utvisad
Nej, det är inte lika utbrett bland andra fans. Kimis fans står i särklass.Znillblix skrev:Det finns Massaanhängare som har samma svårigheter.EnzoF1 skrev:Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?Jari skrev:Kimi har visst varit full, precis som de flesta "vuxna" män. Han har också dokumenterats med en delfin, men vad som egentligen hänt verkar somliga veta betydligt mer om än andra trots ugnefär samma avstånd till händelsen.
Själv är jag montoyaanhängare och då får man verkligen vara flexibel i vad man får.
-
Det måste betyda att Kimi har bäst och trognast fans.EnzoF1 skrev:Nej, det är inte lika utbrett bland andra fans. Kimis fans står i särklass.Znillblix skrev:Det finns Massaanhängare som har samma svårigheter.EnzoF1 skrev: Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?
Sämst fans måste MS haft som aldrig hyllade honom när det påsogs att han gjort fel.
-
- Utvisad
Fan vad duktig han är Kimi, han har bäst fans också.Geer skrev:Det måste betyda att Kimi har bäst och trognast fans.EnzoF1 skrev:Nej, det är inte lika utbrett bland andra fans. Kimis fans står i särklass.Znillblix skrev: Det finns Massaanhängare som har samma svårigheter.
Sämst fans måste MS haft som aldrig hyllade honom när det påsogs att han gjort fel.
Det är inget slut på den killens talanger.
-
-
- Varnad
Om jag inte minns helt fel är det jag själv som varit först med att peka ut den sk pissbulan. Ja, han har ramlat på en båt men det har alla unga män som varit full på en båt gjort. Ja, jag har också lekt med uppblåsbara leksaker och jodå, jag har gjort en och annan propeller också. Nu var det du som skulle visa på vilka sätt detta skiljer sig ifrån en normal pojkvaskertillvaro.EnzoF1 skrev:Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?Jari skrev:Kimi har visst varit full, precis som de flesta "vuxna" män. Han har också dokumenterats med en delfin, men vad som egentligen hänt verkar somliga veta betydligt mer om än andra trots ugnefär samma avstånd till händelsen.
Hål i rustningen?
Fan den har snart rostat bort helt av allt piss, men det är hans problem, inte mitt eller någon av hans andra fans problems.
För mig räcker det om han är hygglig på att köra F1-bil. Om vi nu ska hålla oss till diskussionen...
-
- Utvisad
Fast som en av världens mest kända idrottsmän så är man även ett föredöme för andra, även om du inte verkar klara att tänka längre än näsan räcker.Jari skrev:Om jag inte minns helt fel är det jag själv som varit först med att peka ut den sk pissbulan. Ja, han har ramlat på en båt men det har alla unga män som varit full på en båt gjort. Ja, jag har också lekt med uppblåsbara leksaker och jodå, jag har gjort en och annan propeller också. Nu var det du som skulle visa på vilka sätt detta skiljer sig ifrån en normal pojkvaskertillvaro.EnzoF1 skrev:Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?Jari skrev:Kimi har visst varit full, precis som de flesta "vuxna" män. Han har också dokumenterats med en delfin, men vad som egentligen hänt verkar somliga veta betydligt mer om än andra trots ugnefär samma avstånd till händelsen.
Hål i rustningen?
Fan den har snart rostat bort helt av allt piss, men det är hans problem, inte mitt eller någon av hans andra fans problems.
För mig räcker det om han är hygglig på att köra F1-bil. Om vi nu ska hålla oss till diskussionen...
Kimi är ett av sportens ansikten utåt och verkar alldeles för korkad för att inse det.
Jag har aldrig ramlat på en båt och jag har heller aldrig klippt till folk som kommer för nära mig, men så är jag med sannolikhet gränsande till visshet både betydligt mer intelligent och empatisk än Kimi.
Problemet är väl att han inte ens är hygglig på att köra F1-bil längre, eftersom han kör sämre än den som kallats för fältets sämsta förare.
-
Hur vet du det?EnzoF1 skrev:Kimi är ett av sportens ansikten utåt och verkar alldeles för korkad för att inse det.
EnzoF1 skrev: Jag har aldrig ramlat på en båt och jag har heller aldrig klippt till folk som kommer för nära mig, men så är jag med sannolikhet gränsande till visshet både betydligt mer intelligent och empatisk än Kimi.
Problemet är väl att han inte ens är hygglig på att köra F1-bil längre, eftersom han kör sämre än den som kallats för fältets sämsta förare.
Med ditt nick borde du vara Ferrari-fan? Men jag får intrycket att du inte gillar Kimi, stämmer det? Och i så fall varför?
-
- Utvisad
Det är bara mitt intryck att Kimi inte verkar vara typen som sitter och klyver atomer på kvällarna. Tvärtom verkar han mer korkad än genomsnittsfinnen...Fisken skrev:Hur vet du det?EnzoF1 skrev:Kimi är ett av sportens ansikten utåt och verkar alldeles för korkad för att inse det.EnzoF1 skrev: Jag har aldrig ramlat på en båt och jag har heller aldrig klippt till folk som kommer för nära mig, men så är jag med sannolikhet gränsande till visshet både betydligt mer intelligent och empatisk än Kimi.
Med ditt nick borde du vara Ferrari-fan? Men jag får intrycket att du inte gillar Kimi, stämmer det? Och i så fall varför?
Ja, jag har alltid varit Ferrari-fan men numera är jag det, minus Kimi. Vem som helst får vinna titeln, utom Kimi.
Varför, tja, Kimi verkar helt enkelt vara den mest osympatiska människa som går i ett par skor. Han är aptrist, överskattad och alldeles.... allldeles avskyvärd helt enkelt. Han väcker enbart antipati hos mig.
Självklart har hans enkelspåriga fans del i det också, det ska jag inte ta ifrån dem...
-
Men Kimi kan ju inte vara helt korkad eftersom han är regerande världsmästare? Eller kan man bli det om man är mer korkad än genomsnittsfinnen? Jag tror inte det, även om det krävs att man är ganska duktig på att ratta en F1:a också.EnzoF1 skrev:Det är bara mitt intryck att Kimi inte verkar vara typen som sitter och klyver atomer på kvällarna. Tvärtom verkar han mer korkad än genomsnittsfinnen...
Ja, jag har alltid varit Ferrari-fan men numera är jag det, minus Kimi. Vem som helst får vinna titeln, utom Kimi.
Varför, tja, Kimi verkar helt enkelt vara den mest osympatiska människa som går i ett par skor. Han är aptrist, överskattad och alldeles.... allldeles avskyvärd helt enkelt. Han väcker enbart antipati hos mig.
Självklart har hans enkelspåriga fans del i det också, det ska jag inte ta ifrån dem...
Aptrist? Vem dömer en förare efter hur rolig han är? Är det inte på banan det avgörs?
Överskattad? Vem har överskattat honom, han har alltid vart i skuggan av Häkkinen och det är mycket tveksamt om du kan hitta någon som skattar Kimi högre än Häkkinen.
Enkelspåriga fans? Du ogillar en förare på grund av dess fans?
Hur var det nu?
Jag får det inte riktigt att gå ihop om du är mer intelligent än Kimi, men dömer honom via hans fans?EnzoF1 skrev: men så är jag med sannolikhet gränsande till visshet både betydligt mer intelligent och empatisk än Kimi
-
- Varnad
En av världens mest kända idrottsmän måste inte vara lika tråkig som den minst kända. Max Mosley kunde leka pisklekar, vara kvar och få åtminstone ett helt tjog såna framtida lekar betalda i förväg av NOTW. Kimi lever sitt liv utanför banan med all rätt och varken du eller Ron kan stoppa honom hur ni än tjuter och gnäller. Det saknas profiler i sporten säger alla men du tycker alltså inte att de kan sticka ut mer än din granne?EnzoF1 skrev:Fast som en av världens mest kända idrottsmän så är man även ett föredöme för andra, även om du inte verkar klara att tänka längre än näsan räcker.Jari skrev:Om jag inte minns helt fel är det jag själv som varit först med att peka ut den sk pissbulan. Ja, han har ramlat på en båt men det har alla unga män som varit full på en båt gjort. Ja, jag har också lekt med uppblåsbara leksaker och jodå, jag har gjort en och annan propeller också. Nu var det du som skulle visa på vilka sätt detta skiljer sig ifrån en normal pojkvaskertillvaro.EnzoF1 skrev: Det är ingen som sagt det som du påstår heller. Varför håller du dig inte till diskussionen?
Hål i rustningen?
Kimi är ett av sportens ansikten utåt och verkar alldeles för korkad för att inse det.
Jag har aldrig ramlat på en båt och jag har heller aldrig klippt till folk som kommer för nära mig, men så är jag med sannolikhet gränsande till visshet både betydligt mer intelligent och empatisk än Kimi.
Kimi koncentrerar sig mer på att köra den förbannade skitbilen än försöker leva upp till ett ideal han inte känns vid och enligt mig har han de rätten. Alla vill inte ha en verklighet som baserar sig på vad man förfäras av bland rubrikerna i hänt i vecket.
Korkat eller inte att bestämma och göra ett eget val?
Nej, jag tycker inte det. Annars vore jag en hycklare. Jag hade förmodligen gjort likadant själv.
Har du aldrig varit på kryssning och blivit pissfull?
Det har ju mer än hälften av svenskarna till och med gjort.
Jag har inte sett Kim i klippa till folk en enda gång utan at jag också känt igen situationer där jag också velat haft mer plats. Det är inte någons rätt att komma och tafsa på honom eller hans tillhörigheter bara för att man råkar känna igen honom. Det kallas integritet och han har rätt till sin precis som du och jag.
Däremot tvekar jag inte en sekund på att du inte skulle vara minst lika trevlig, intelligent och empatisk som Kimi. Å andra sidan är hans jobb mer "köra bil-betonat" och där är du nog inte riktigt lika finsk.
-
- Utvisad
-
- Utvisad
Har du svårt att läsa det som skrivs?Rexa skrev:Tvärtom verkar han mer korkad än genomsnittsfinnen...
Får man skriva så ??
Du Klassar dom flesta finnar som korkade hmmmm ..
Du är välkommen hit så skall vi se vem som är korkad efter det .
Välkommen vart?
-
- Utvisad
Det är så underbart när du infriar alla fördomar...Jari skrev:En av världens mest kända idrottsmän måste inte vara lika tråkig som den minst kända. Max Mosley kunde leka pisklekar, vara kvar och få åtminstone ett helt tjog såna framtida lekar betalda i förväg av NOTW. Kimi lever sitt liv utanför banan med all rätt och varken du eller Ron kan stoppa honom hur ni än tjuter och gnäller. Det saknas profiler i sporten säger alla men du tycker alltså inte att de kan sticka ut mer än din granne?EnzoF1 skrev:Fast som en av världens mest kända idrottsmän så är man även ett föredöme för andra, även om du inte verkar klara att tänka längre än näsan räcker.Jari skrev: Om jag inte minns helt fel är det jag själv som varit först med att peka ut den sk pissbulan. Ja, han har ramlat på en båt men det har alla unga män som varit full på en båt gjort. Ja, jag har också lekt med uppblåsbara leksaker och jodå, jag har gjort en och annan propeller också. Nu var det du som skulle visa på vilka sätt detta skiljer sig ifrån en normal pojkvaskertillvaro.
Hål i rustningen?
Kimi koncentrerar sig mer på att köra den förbannade skitbilen än försöker leva upp till ett ideal han inte känns vid och enligt mig har han de rätten. Alla vill inte ha en verklighet som baserar sig på vad man förfäras av bland rubrikerna i hänt i vecket.
Korkat eller inte att bestämma och göra ett eget val?
Nej, jag tycker inte det. Annars vore jag en hycklare. Jag hade förmodligen gjort likadant själv.
Har du aldrig varit på kryssning och blivit pissfull?
Det har ju mer än hälften av svenskarna till och med gjort.
Jag har inte sett Kim i klippa till folk en enda gång utan at jag också känt igen situationer där jag också velat haft mer plats. Det är inte någons rätt att komma och tafsa på honom eller hans tillhörigheter bara för att man råkar känna igen honom. Det kallas integritet och han har rätt till sin precis som du och jag.
Däremot tvekar jag inte en sekund på att du inte skulle vara minst lika trevlig, intelligent och empatisk som Kimi. Å andra sidan är hans jobb mer "köra bil-betonat" och där är du nog inte riktigt lika finsk.
-
- Varnad
-
-
- Moderator
I Kimis fall är det väl snarare på EQ-skalan som han ligger under genomsnittet....AndersF1 skrev:Hur skall det gå till, tänkte du ha någon typ av IQ-test?Rexa skrev: Du är välkommen hit så skall vi se vem som är korkad efter det.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
-
- Utvisad
-
-
Tacka vet jag dina kanoninlägg!kanotisten skrev:Herregud! Det här måste vara ett av de mest patetiska diskussionsforum som existerar!
Ett Kimi-fan springer omkull sin egen unge utan att bry sig och ni fyller sida upp och sida ned med det tristaste av skitsnack på grund av detta. Jag trodde i min enfald att man skulle snacka F1 här..
-
- Utvisad
Tacka vet jag f1bb där man kunde diskutera livsavgörande och framförallt F1-relaterade ämnen som enordstopicen, vem som var full senast, vem som blivit singel senast etc...kanotisten skrev:Herregud! Det här måste vara ett av de mest patetiska diskussionsforum som existerar!
Ett Kimi-fan springer omkull sin egen unge utan att bry sig och ni fyller sida upp och sida ned med det tristaste av skitsnack på grund av detta. Jag trodde i min enfald att man skulle snacka F1 här..
Det är väl högst F1-relevant när den, iofs oförtjänte, världsmästaren i princip varje vecka visar sig vara en skitstövel.
-
Re: Kimi i nya skitstöveltag
Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!JTarnstrom skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U
-
- Utvisad
Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!Parre skrev:Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!JTarnstrom skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U
-
Vilket trevligt välkomnande du gav han Troligen var det det enda forum inlägget han gjorde. TACK EnzoF1EnzoF1 skrev:Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!Parre skrev:Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!JTarnstrom skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U
FIA = Ferrari International Assistance
-
- Utvisad
Ett sådant inlägg förtjänar väl ett lika iskallt välkomnande som det han hänvisar till.olag skrev:Vilket trevligt välkomnande du gav han Troligen var det det enda forum inlägget han gjorde. TACK EnzoF1EnzoF1 skrev:Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!Parre skrev: Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!
Jag är bara hårdrock!!!
Den tjänsten bjuder jag på!
-
- Varnad
Jag blev också imponerad av den klarsyntheten.EnzoF1 skrev:Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!Parre skrev:Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!JTarnstrom skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U
Synd att jag inte kom på den först.
Jag ser dig inte som hårdrock, snarare hård westcoastpop med wannabehårdrockstendenser.
(Skyll dig själv, det var du som lyfte fram Kee Marcello)
-
Vad i hel-ete har en liten unge i den miljön att göra. Kimi borde stannat till, gett den korkade kärringen en örfil rest på ungen, gett den sin keps i present, gett kärringen en fet smäll till och gått vidare.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Utvisad
Hem till mig i v-rås när du väl är här så tänkte jag lära mig konsten att lobotomera behöver någe levande att öva på ..EnzoF1 skrev:Har du svårt att läsa det som skrivs?Rexa skrev:Tvärtom verkar han mer korkad än genomsnittsfinnen...
Får man skriva så ??
Välkommen vart?
Mvh Rexa
-
Gösta förnekar sig inte, alltid ta till våld i alla situationer, ända tills all opposition tystnar.Gösta skrev:Vad i hel-ete har en liten unge i den miljön att göra. Kimi borde stannat till, gett den korkade kärringen en örfil rest på ungen, gett den sin keps i present, gett kärringen en fet smäll till och gått vidare.
Några stackars kulturberikare frågar efter klockan och genast blir de nedslagna med omfattande frakturer, bara för att Gösta nyss råkat ta ut pengar på bankomaten och som vanligt är paranoid. Vad är det för mottagande till det nya landet? Inte undra på om de blir våldsamma efter en sådan upplevelse, då de kanske tror att det är så det går till här.
Några stackars ungdomar råkar luta sig lite mot en busskur så att rutan går sönder - genast är Gösta där med sina nävar.
Nu är det mammor som skall ha stryk för att en F1-förare springer ner hennes barn och hon inte snabbt nog reagerar.
Jag vet att det är en främmande tanke, Gösta, men våld löser inte alla problem.
Själv är jag livrädd när jag åker hoj till och från jobbet och måste passera i Göstas hemtrakter. Rätt vad det är så tycker han väl att jag kör fel på nåt sätt och då sitter ett slagträ utan förvarning i magtrakten - tur man har hjälm och skydd.
Värre våldsförhärligare har jag aldrig träffat på...
-
Enzo jag "känner" dig från F1bb och därför vet jag hur insnöad du är !EnzoF1 skrev:Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!Parre skrev:Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!JTarnstrom skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VGvoGqB-j_U
Tydligen så såg inte du ironin i mitt inlägg , du kanske t o m missade smileyn som var sist i inlägget .
Kom tillbaka när du har något vettigt att tillföra !
Ps.Ungen har inget där att göra . Hans morsa borde haft bättre koll på sin unge.Ds
-
Ruggugglan tycker det är viktigare att få en förares autograf än att hålla reda på sitt lilla barn bland alla människor och stora lastbilar. Hur jä-la korkad får man vara.AndersF1 skrev:Gösta förnekar sig inte, alltid ta till våld i alla situationer, ända tills all opposition tystnar.Gösta skrev:Vad i hel-ete har en liten unge i den miljön att göra. Kimi borde stannat till, gett den korkade kärringen en örfil rest på ungen, gett den sin keps i present, gett kärringen en fet smäll till och gått vidare.
Några stackars kulturberikare frågar efter klockan och genast blir de nedslagna med omfattande frakturer, bara för att Gösta nyss råkat ta ut pengar på bankomaten och som vanligt är paranoid. Vad är det för mottagande till det nya landet? Inte undra på om de blir våldsamma efter en sådan upplevelse, då de kanske tror att det är så det går till här.
Några stackars ungdomar råkar luta sig lite mot en busskur så att rutan går sönder - genast är Gösta där med sina nävar.
Nu är det mammor som skall ha stryk för att en F1-förare springer ner hennes barn och hon inte snabbt nog reagerar.
Jag vet att det är en främmande tanke, Gösta, men våld löser inte alla problem.
Själv är jag livrädd när jag åker hoj till och från jobbet och måste passera i Göstas hemtrakter. Rätt vad det är så tycker han väl att jag kör fel på nåt sätt och då sitter ett slagträ utan förvarning i magtrakten - tur man har hjälm och skydd.
Värre våldsförhärligare har jag aldrig träffat på...
Det är inte frågan om våld, det är en fråga om omdömme. Förarna behöver visa att de har vissa grundläggande färdigheter innan FIA låter dem tävla med en F1 bil, men idiotkärringen släpar med sig sin lilla dotter till ett ställe som är allt annat än lämpligt för barn, dessutom visar hon sällsynt dåligt omdömme då hon i denna för barn ogästvänliga miljö inte har upsikt över barnet. Vore jag Kimi skulle jag skälla ut häxan och be funktionärer avhysa henne och barnet från depåområdet.
Man borde införa licens / körkort för att få skaffa barn. Man skulle överväga tvångssterilisering för vissa.
-
- Utvisad
Fast du verkade tycka att det är fränt att skita i gråtande barn.Parre skrev:Enzo jag "känner" dig från F1bb och därför vet jag hur insnöad du är !EnzoF1 skrev:Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!Parre skrev: Att gå förbi en gråtande unge är ju bara att göra skäl för namnet ICEMAN !!!
Tydligen så såg inte du ironin i mitt inlägg , du kanske t o m missade smileyn som var sist i inlägget .
Ps.Ungen har inget där att göra . Hans morsa borde haft bättre koll på sin unge.Ds
Vi har väl inte samma människosyn du och jag.
Jag ser att du kör med samma gamla f1bb-mentalitet. Be folk fara och flyga så fort de kommer med inlägg som du inte håller med om.
-
- Utvisad
Är det Västerås? Jag kommer därifrån. Pma adressen så dyker jag upp för ett snack. Jag tror det är vanlig finsk hetluft från din sida, som finnar i allmänhet...Rexa skrev:Hem till mig i v-rås när du väl är här så tänkte jag lära mig konsten att lobotomera behöver någe levande att öva på ..EnzoF1 skrev:Har du svårt att läsa det som skrivs?Rexa skrev:Tvärtom verkar han mer korkad än genomsnittsfinnen...
Får man skriva så ??
Välkommen vart?
-
Om någon så är det väl jag som anser att allt måste få diskuteras o jag respekterar att alla inte har samma åsikt.EnzoF1 skrev:Fast du verkade tycka att det är fränt att skita i gråtande barn.Parre skrev:Enzo jag "känner" dig från F1bb och därför vet jag hur insnöad du är !EnzoF1 skrev: Vilken öppning som första inlägg på ett forum!!!
Vi har väl inte samma människosyn du och jag.
Jag ser att du kör med samma gamla f1bb-mentalitet. Be folk fara och flyga så fort de kommer med inlägg som du inte håller med om.
Som jag skrev 100ggr på F1bb så är ju detta ett forum där man diskuterar med folk , vissa håller med en andra inte.
Men när man som du medvetet VILL missförstå inlägg pga ditt Kimihat så kan jag inte annat än att påpeka det.
Men skit i det nu , med sådana här inlägg (mitt o ditt) börjar trådar spåra ut och bli helt OT.
MVH
Parre
-
-
Finns inget att berätta. några potentiella självmordsbombare tyckte att de hade större behov av mina pengar än vad jag hade. Jag hade rätt och inte dom.ANFRAN skrev:Oj, det har jag missat! Berätta mer?AndersF1 skrev:Några stackars kulturberikare frågar efter klockan och genast blir de nedslagna med omfattande frakturer, bara för att Gösta nyss råkat ta ut pengar på bankomaten och som vanligt är paranoid.
-
- Utvisad
Jasså??? De kanske inte erkände äganderätten!!!Gösta skrev:Finns inget att berätta. några potentiella självmordsbombare tyckte att de hade större behov av mina pengar än vad jag hade. Jag hade rätt och inte dom.ANFRAN skrev:Oj, det har jag missat! Berätta mer?AndersF1 skrev:Några stackars kulturberikare frågar efter klockan och genast blir de nedslagna med omfattande frakturer, bara för att Gösta nyss råkat ta ut pengar på bankomaten och som vanligt är paranoid.
Vem är du att sätta dig över guds lag? Är det rätt för dem så är det. Är det inte det argumentet du brukar använda?
-
Nu börjar debatten spåra ur.EnzoF1 skrev:
Vem är du att sätta dig över guds lag? Är det rätt för dem så är det. Är det inte det argumentet du brukar använda?
I himeln gäller guds lag, på jorden i min omedelbara närhet gäller min lag. De tog sig in i min svär inte jag in i deras. Då är det min lag som gäller. Nog om detta.