Long Beach

The American zone...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

On 2002-04-18 09:52, G-town wrote:
On 2002-04-18 07:46, Ozikahn wrote:
Kan det var Leif Lindström du tänker på :quest:
Snarare Ted Westerfors, va?
Ja just det, så heter han. Jäkligt bra, tycker jag. :up:

desricz

Inlägg av desricz »

Bara att hålla med AF1, Teddan är helt klart Eurosports bästa kommentator när det gäller motorsport, han verkar ju även ha lite koll på CART också, så SVT borde kolla med honom.

Annars vad det gäller gnäll på kommentatorer av motorsport, så är det befogat gnäll enligt min mening. Nu ska sägas att jag inte såg loppet på SVT Extra, så jag kan inte bedöma just Johan Petterssons insats i söndags. Men över lag så håller svenska kommentatorer av motorsport alldeles för låg standard, några få undantaget (bl.a. Blomman och Westerfors).

Skulle det vara samma låga standard när det gäller kommentering av fotboll och hockey, så tror jag inte klagobreven till redaktionerna skulle vänta på sig. Så med andra ord tror jag inte att vi motorsportfans är gnälligare än andra.
"In the early days all I hoped was to make a living out of what I did best. But, since there's no real market for masturbation I had to fall back on my bass playing abilities." - Les Claypool
Robert Andersson

Inlägg av Robert Andersson »

TIPS!
När jag tittade på första loppet på AB moteurs så stängde jag av ljudet på TV:n och tog in Live radio från Cart.com. Nackdelen var att ljudet låg 8-10 sekunder efter bilden, men man fick i alla fall kommentatorer som är pålästa.
Samtidigt vill jag inte höja tonen alltför mycket över kvaliten på de svenska kommentatorerna, vi har ju nu ändå fått resten av loppen live + Rydell & Co.

/Robert
regenmeister

Inlägg av regenmeister »

JBS, jag kollade där, antagligen lyckades jag väl inte se den trots att jag kollade, om den nu låg där då?
Jaja, :wc: happens...
Användarens profilbild
JBS

Inlägg av JBS »

reg, det gör inget. Du är förlåten och jag får väl jobba på att få till bättre rubriker som fångar intresset hos läsarna. :wave:
Jag kom inte sist!