Tv-Sändningar
-
Skall det vara så svårt att hålla reda på hur vilka som bytt "typ" av däck.
Lite frusterande att gång på gång höra komentarer om att nu har den eller den gjort sitt sista stopp när "alla" ser att det måste till, ett stopp till för att båda gummiblandningarna skall ha använts.
Kan sponsa med ett par vanliga överstrykningspennor om det behövs.
Lite frusterande att gång på gång höra komentarer om att nu har den eller den gjort sitt sista stopp när "alla" ser att det måste till, ett stopp till för att båda gummiblandningarna skall ha använts.
-
-
Tydligen taskigt isolerade kommentatorshytter i Turkiet enl Blomman i en annan tråd.Boxerman skrev:Blomman.... går det att mixa ljudet så att man hör er bättre ibland överröstar motorljudet er eller är det nå man får leva med, det låter ibland som om ni satt på gräsmattan brevid banan, tycker ju ändå att ni säger viktiga och intressanta saker man vill veta, annar är allat bra
I was misled and that is the way it went
-
Självklart ska vi hålla reda på det....inget snack. MEN, jag tror inte att det hör till vanligheterna att vi missar detta.Nisse skrev:Skall det vara så svårt att hålla reda på hur vilka som bytt "typ" av däck.
Hoppas att frustrationen inte blir FÖR stor, det är aldrig bra.....
JB
-
-
Vad nu? Ingen presskonferens på TV6? Saker och ting blir sämre.
Vad visas istället? Jo, någon filler för att få tiden att gå! Skandal!
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
Kan någon på fullt allvar verkligen påstå att Ferrari inte är gynnade av FIA? -AndersF1
-
-
Ja, det var dåligt. Visa publikbilder meddans presskonferansen pågår är skit. Hade blomman sagt att det inte skulle visas hade jag hunnit höra hela på web-tv men nu missade jag nästan allt.menthol skrev:Vad nu? Ingen presskonferens på TV6? Saker och ting blir sämre.
-
Exakt, samma här. Hörde lite av Trulli innan Massa började på Portugisiska.form-ola1 skrev:Ja, det var dåligt. Visa publikbilder meddans presskonferansen pågår är skit. Hade blomman sagt att det inte skulle visas hade jag hunnit höra hela på web-tv men nu missade jag nästan allt.menthol skrev:Vad nu? Ingen presskonferens på TV6? Saker och ting blir sämre.
Nej, Viasat börjar återgå i sin gamla vanliga dager.
Men det är ju hyfsat konsekvent ändå. Sitter du i en Ferrari så får du böter, men sitter du i en McLaren så tappar du placering eller blir diskad.
-
Jag måste tacka Menthol för att jag fick se intervjuen http://stream.ra1kkonen.com/ med hans länk det funkade och jag sprang mellan teven och datorn när det var reklam Tack
-
Då är det bara att berätta vad Trulli sa för där klippte Dansk tv bort sänningenplatt skrev:Jag måste tacka Menthol för att jag fick se intervjuen http://stream.ra1kkonen.com/ med hans länk det funkade och jag sprang mellan teven och datorn när det var reklam Tack
FIA = Ferrari International Assistance
-
Han pratade om Ove, tackade teamet och att han och teamet hade kämpat för det här och att HK var lite jobbig det var väl glädjandeolag skrev:Då är det bara att berätta vad Trulli sa för där klippte Dansk tv bort sänningenplatt skrev:Jag måste tacka Menthol för att jag fick se intervjuen http://stream.ra1kkonen.com/ med hans länk det funkade och jag sprang mellan teven och datorn när det var reklam Tack
-
-
platt är det du som vann viasat tävlingen som reporter Mycket utförlig och braplatt skrev:Han pratade om Ove, tackade teamet och att han och teamet hade kämpat för det här och att HK var lite jobbig det var väl glädjandeolag skrev:Då är det bara att berätta vad Trulli sa för där klippte Dansk tv bort sänningenplatt skrev:Jag måste tacka Menthol för att jag fick se intervjuen http://stream.ra1kkonen.com/ med hans länk det funkade och jag sprang mellan teven och datorn när det var reklam Tack
Kul att han inte tyckte det var kul med HK i backspeglen
-
Igår klämde Blomman i med att Räikkönens avgasrör krackat. En klassiker!Gösta skrev:Håller med! Skicka dem på en svenskkurs är väl att ta i, men att begära att de använder svenska termer tycker jag är legitimt. Det blir lite mycket svängelska, och det är trist.Cuscino skrev:Men man skulle gärna vilja skicka kommentatorerna på en kurs i svenska. Det blir mycket pörfårmäns, äjpex, momentum osv. Vad är det för fel med prestanda, tangeringspunkt, rörelsemängd...?
-
-
-
-
Har den kanalen. Det är jag som bestämmer tvkanalutbudet för 200 hushåll här Prio 1 är tillgång till F1platt skrev:Det är bara att hosta upp lite mer pengar så får du också se presskonferensenolag skrev:Sände viasatsport detLenny skrev:Det hade ju inte suttit ivägen om man fått reda på att presskonferensen sändes i sportkanalen kl 16....
Nu avrundar vi härifrån sa Blomman...
-
Jo, nog får man hosta alltid...platt skrev:Det är bara att hosta upp lite mer pengar så får du också se presskonferensenolag skrev:Sände viasatsport detLenny skrev:Det hade ju inte suttit ivägen om man fått reda på att presskonferensen sändes i sportkanalen kl 16....
Nu avrundar vi härifrån sa Blomman...
Men för oss som redan har hostat så skulle ju en liten vink om att det presskonferensen kommer sändas i VS1 varit på sin plats.
-
Nu fanns det ju en "liten vink", även om den kunnat vara större, i form av en grafikskylt som berättade var presskonfan skulle visas. Alla kanske inte såg den, i fortsättningen ska vi påannonsera detta bättre. Anledningen till den uteblivna presskonferensen är att vi inte får en tillräckligt lång "slot" som räcker till för att visa hela presskonferensen. Mycket fulare att avbryta mitt i och dessutom inte kunna runda av sändningen på ett bra sätt. Presskonferensen finns i textform på "nätet" ett relativt kort tag efter loppet för dom som är intresserade. Dessutom vet väl dom flesta vid det här laget att den sällan är specielllt informativ...
Janne B
Janne B
-
Ok alla kan göra fel och ni är förlåtna Hade inte blivit lika sur om det inte hade varit för att Toyota hedra Ove.Blomman skrev:Nu fanns det ju en "liten vink", även om den kunnat vara större, i form av en grafikskylt som berättade var presskonfan skulle visas. Alla kanske inte såg den, i fortsättningen ska vi påannonsera detta bättre. Anledningen till den uteblivna presskonferensen är att vi inte får en tillräckligt lång "slot" som räcker till för att visa hela presskonferensen. Mycket fulare att avbryta mitt i och dessutom inte kunna runda av sändningen på ett bra sätt. Presskonferensen finns i textform på "nätet" ett relativt kort tag efter loppet för dom som är intresserade. Dessutom vet väl dom flesta vid det här laget att den sällan är specielllt informativ...
Janne B
Programmet har blivit klart mycket bättre nu före loppet än innan
-
-
Runda av sändningen innan presskonferensen börjar och låt TV6-tittarna se så mycket av presskonferensen de hinner. Då borde problemet vara löst, om det nu är tidsbristen som är problemet.Blomman skrev:Anledningen till den uteblivna presskonferensen är att vi inte får en tillräckligt lång "slot" som räcker till för att visa hela presskonferensen. Mycket fulare att avbryta mitt i och dessutom inte kunna runda av sändningen på ett bra sätt. Presskonferensen finns i textform på "nätet" ett relativt kort tag efter loppet för dom som är intresserade. Dessutom vet väl dom flesta vid det här laget att den sällan är specielllt informativ...
Janne B
-
Ja, att förvarna om att sändningen kan komma att brytas innan ni drar igång presskonferensen vore mycket bättre. Eventuella avrundningar kan med fördel ske innan förarna börjar prata. Att visa något icke tablålagt skräp för att få klockan att bli 16.00 är verkligen uruselt.
-
Sorry, ingen presskonfa i TV6..
I fortsättningen får ni se mästerverket i Viasatsport 1 eller läsa den på nätet.
Vår "slottid" är i dom allra flesta fall för kort (undantaget Monza och något race till) för att få med hela presskonferensen.
Faktum är att jag tycker minst synd om er som finns på detta och andra F1-forum. Ni om några fixar informationen på annat håll, för en "vanlig" sporttittare är det dock en annan sak att hitta till specialsiterna för att läsa presskonfan.
Det är mycket som är uruselt, bensinpriset t ex, svensk fotboll och en hel del annat
JB
I fortsättningen får ni se mästerverket i Viasatsport 1 eller läsa den på nätet.
Vår "slottid" är i dom allra flesta fall för kort (undantaget Monza och något race till) för att få med hela presskonferensen.
Faktum är att jag tycker minst synd om er som finns på detta och andra F1-forum. Ni om några fixar informationen på annat håll, för en "vanlig" sporttittare är det dock en annan sak att hitta till specialsiterna för att läsa presskonfan.
Det är mycket som är uruselt, bensinpriset t ex, svensk fotboll och en hel del annat
JB
-
Tack vare att TV6 inte sänder presskonf. så abbonerar jag nu mer på ViasatSport 1 = mer sport för mig = mer pengar för Viasat.Blomman skrev:Sorry, ingen presskonfa i TV6..
JB
Tack vare att jag byter bil till en diesel (åker ca 15 mil om dagen), så sparar jag per år, dels avgiften för viasatsport (+de andra oviktiga 8 kanalerna i paketet) samt en resa till Hockenheim ink boende och biljett för 3 dagar.
Att känna sig så engagerad och intresserad av F1 som vi här (troligtvis de flesta iaf), så får man en hel del tillbaka per krona jämfört med många andra intressen iaf t ex informationen på Internet kostar ingenting om man redan har uppkoppling, TV6 är FreeToAir, betalar inget för den kanalen etc.
mvh. Fredrik
-
Ok, men jag förstår fortfarande inte problemet. Förr har väl presskonferensen hunnits med i den slotten ni haft, d.v.s. från 13.30 till 16.00. Den har väl inte blivit mindre?Blomman skrev:Sorry, ingen presskonfa i TV6..
JB
Kommer presskonferensen sändas i TV6 när de kör på Monza, eller ska den visas i Viasatsport i alla fall?
Om ett lopp rödflaggas och blir förskjutet kommer det av loppet som hamnar efter 16.00 att istället visas i Viasatsport 1?
-
Det är ju precis det den inte har och kanalen har tröttnat på våra överdrag..Vi har gått igenom alla lopp från förra året och kommit fram till att vi, i dom flesta fall, inte hinner med hela presskonferensen under utsatt tid. Monza kanske blir undantaget eftersom loppet brukar vara klart efter 1.15...Då kommer presskonfan att sändas i båda kanalerna, direkt i Tv6 och bandad i Viasatsport 1 kl 16.
Liveöverdrag p g a händelser under loppet kan vi göra, inget kanalbyte vid t ex regnlopp eller längre rödflaggningar.
Det här är inget vi vill göra, det är direktiv från kanalledningen, mest beroende på att tittarantalet sjunker drastiskt direkt efter målgång.
JB
Liveöverdrag p g a händelser under loppet kan vi göra, inget kanalbyte vid t ex regnlopp eller längre rödflaggningar.
Det här är inget vi vill göra, det är direktiv från kanalledningen, mest beroende på att tittarantalet sjunker drastiskt direkt efter målgång.
JB
-
Jag och förmodligen fler med mig har full förståelse för vad ni gör och varför ni gör det. Låt inte några av de pubertala inläggen reta upp dig för mycket, vilket jag tror är precis vad man från vissa håll ibland försöker...Blomman skrev:Det är ju precis det den inte har och kanalen har tröttnat på våra överdrag..Vi har gått igenom alla lopp från förra året och kommit fram till att vi, i dom flesta fall, inte hinner med hela presskonferensen under utsatt tid. Monza kanske blir undantaget eftersom loppet brukar vara klart efter 1.15...Då kommer presskonfan att sändas i båda kanalerna, direkt i Tv6 och bandad i Viasatsport 1 kl 16.
JB
-
Presskonferenserna har varit hyffsat meningslösa efter att Irvine och Hakkinen försvann!Blomman skrev:Det är ju precis det den inte har och kanalen har tröttnat på våra överdrag..Vi har gått igenom alla lopp från förra året och kommit fram till att vi, i dom flesta fall, inte hinner med hela presskonferensen under utsatt tid. Monza kanske blir undantaget eftersom loppet brukar vara klart efter 1.15...Då kommer presskonfan att sändas i båda kanalerna, direkt i Tv6 och bandad i Viasatsport 1 kl 16.
JB
Som du varit inne på tidigare: är man intresserad av alla plattityder som rapas upp efterloppen så finns dom att ta del av på flera olika ställen!
-
Javisst. Jag förstår att detta är direktiv från högre ort, men jag får tacka för svaren. Kommer nog att skaffa mig Viasatsport när mitt boxerabonnemang går ut i höst(om inte någon annan köper rättigheterna för F1), då slipper ni mitt gnällande här.Blomman skrev:Det är ju precis det den inte har och kanalen har tröttnat på våra överdrag..Vi har gått igenom alla lopp från förra året och kommit fram till att vi, i dom flesta fall, inte hinner med hela presskonferensen under utsatt tid. Monza kanske blir undantaget eftersom loppet brukar vara klart efter 1.15...Då kommer presskonfan att sändas i båda kanalerna, direkt i Tv6 och bandad i Viasatsport 1 kl 16.
JB
-
Nu ser vi det igen! Om man inte tittar så plockas det bort likadant med den svenska F1 tidningen Gösta läste inte den skräp tidningen så den plockades bort. Vill man ha f1 så får man ställa upp kollektivt med andra ord titta på presskonferenserna så kan vi kanske få tillbacks den i 6an, däremot tidningen går nog inte att få tillbaka och det är Göstas fel!Blomman skrev:Det här är inget vi vill göra, det är direktiv från kanalledningen, mest beroende på att tittarantalet sjunker drastiskt direkt efter målgång.
JB
-
platt skrev:
Nu ser vi det igen! Om man inte tittar så plockas det bort likadant med den svenska F1 tidningen Gösta läste inte den skräp tidningen så den plockades bort. Vill man ha f1 så får man ställa upp kollektivt med andra ord titta på presskonferenserna så kan vi kanske få tillbacks den i 6an, däremot tidningen går nog inte att få tillbaka och det är Göstas fel!
-
Du får väl skicka hotbrev till alla som har en sån där MMS-låda och kräva att de alltid slår på TV6 på F1-söndagar. Att du och jag kollar på presskonferensen gör ju ingen skillnad i tittarsiffrorna.platt skrev:Nu ser vi det igen! Om man inte tittar så plockas det bort likadant med den svenska F1 tidningen Gösta läste inte den skräp tidningen så den plockades bort. Vill man ha f1 så får man ställa upp kollektivt med andra ord titta på presskonferenserna så kan vi kanske få tillbacks den i 6an, däremot tidningen går nog inte att få tillbaka och det är Göstas fel!
-
Janne du vet säkert om det här men om du inte gör det så har dom såhär i Spanien på Telecinco under reklampauserna:
Tror du inte att man kan ha det så på TV6?
dom har även så att det blir helbild när reklamen som betalar f1 rättigheterna visas vid början och slut av reklampauserna.
dom har även så att det blir helbild när reklamen som betalar f1 rättigheterna visas vid början och slut av reklampauserna.
Richard Trange
DMS Young Gun Programme 2008
DMS Young Gun Programme 2008
-
Sänds loppet i sin helhet på ViasatSport? I så fall hade det ju varit ett enkelt alternativ för oss som vill se hela loppet på en kanal.Blomman skrev:Det är ju precis det den inte har och kanalen har tröttnat på våra överdrag..Vi har gått igenom alla lopp från förra året och kommit fram till att vi, i dom flesta fall, inte hinner med hela presskonferensen under utsatt tid. Monza kanske blir undantaget eftersom loppet brukar vara klart efter 1.15...Då kommer presskonfan att sändas i båda kanalerna, direkt i Tv6 och bandad i Viasatsport 1 kl 16. JB
-
Jag laddade ner senaste Indycarloppet från Iowa och dom hade också direktsändning i en liten ruta bredvid reklamen. Ett klart acceptabelt alternativ.Richard skrev:Janne du vet säkert om det här men om du inte gör det så har dom såhär i Spanien på Telecinco under reklampauserna:
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
Tala om vad en MMS-låda är för något så ska jag börja hota med en gångANFRAN skrev:Du får väl skicka hotbrev till alla som har en sån där MMS-låda och kräva att de alltid slår på TV6 på F1-söndagar. Att du och jag kollar på presskonferensen gör ju ingen skillnad i tittarsiffrorna.platt skrev:Nu ser vi det igen! Om man inte tittar så plockas det bort likadant med den svenska F1 tidningen Gösta läste inte den skräp tidningen så den plockades bort. Vill man ha f1 så får man ställa upp kollektivt med andra ord titta på presskonferenserna så kan vi kanske få tillbacks den i 6an, däremot tidningen går nog inte att få tillbaka och det är Göstas fel!
-
http://www.mms.se/platt skrev:Tala om vad en MMS-låda är för något så ska jag börja hota med en gångANFRAN skrev:Du får väl skicka hotbrev till alla som har en sån där MMS-låda och kräva att de alltid slår på TV6 på F1-söndagar. Att du och jag kollar på presskonferensen gör ju ingen skillnad i tittarsiffrorna.platt skrev:Nu ser vi det igen! Om man inte tittar så plockas det bort likadant med den svenska F1 tidningen Gösta läste inte den skräp tidningen så den plockades bort. Vill man ha f1 så får man ställa upp kollektivt med andra ord titta på presskonferenserna så kan vi kanske få tillbacks den i 6an, däremot tidningen går nog inte att få tillbaka och det är Göstas fel!
-
Intressant. F1 var inte med bland dom populäraste teve programmen men det framgår inte hur många som tittar eller när någon tittar på programmen i rapporten av dom som inte var bland dom 10 bästa så Blomman sitter inne med intern info som vi inte får ta del avCheever skrev: http://www.mms.se/
-
Vet inte riktigt hur du gjorde men på tre minuter fick jag fram att frankrikes GP var det mest sedda programmet på 6:an den 22:a med 185000 tittare:platt skrev:Intressant. F1 var inte med bland dom populäraste teve programmen men det framgår inte hur många som tittar eller när någon tittar på programmen i rapporten av dom som inte var bland dom 10 bästa så Blomman sitter inne med intern info som vi inte får ta del avCheever skrev: http://www.mms.se/
Kod: Markera allt
Plac Kanal Datum Tid Längd Program Tot
1 TV6 080622 13:30 144 F1 08 FRANKRIKE GP 185
2 TV6 080622 22:00 116 MAN OF THE HOUSE 125
3 TV6 080622 18:58 59 LA INK 95
-
Vad kul att vi inte är ensamma om att sitta inne och titta på teve på Söndagarna. Jag trodde att det var allmänt känt att jag inte är den mest tekniska men tack för hjälpenCheever skrev:Vet inte riktigt hur du gjorde men på tre minuter fick jag fram att frankrikes GP var det mest sedda programmet på 6:an den 22:a med 185000 tittare:platt skrev:Intressant. F1 var inte med bland dom populäraste teve programmen men det framgår inte hur många som tittar eller när någon tittar på programmen i rapporten av dom som inte var bland dom 10 bästa så Blomman sitter inne med intern info som vi inte får ta del avCheever skrev: http://www.mms.se/Kod: Markera allt
Plac Kanal Datum Tid Längd Program Tot 1 TV6 080622 13:30 144 F1 08 FRANKRIKE GP 185 2 TV6 080622 22:00 116 MAN OF THE HOUSE 125 3 TV6 080622 18:58 59 LA INK 95
-
Dieslen är dyrare än Bensinen nu mera..FredrikE skrev:Tack vare att TV6 inte sänder presskonf. så abbonerar jag nu mer på ViasatSport 1 = mer sport för mig = mer pengar för Viasat.Blomman skrev:Sorry, ingen presskonfa i TV6..
JB
Tack vare att jag byter bil till en diesel (åker ca 15 mil om dagen), så sparar jag per år, dels avgiften för viasatsport (+de andra oviktiga 8 kanalerna i paketet) samt en resa till Hockenheim ink boende och biljett för 3 dagar.
Att känna sig så engagerad och intresserad av F1 som vi här (troligtvis de flesta iaf), så får man en hel del tillbaka per krona jämfört med många andra intressen iaf t ex informationen på Internet kostar ingenting om man redan har uppkoppling, TV6 är FreeToAir, betalar inget för den kanalen etc.
mvh. Fredrik
Hamilton förlorar vm i de 3 sista loppen :=)
-
Såhär ser topp sex ut för hela juni, alla målgrupper:
Källan är MMS.
F1 ligger femma och sexa. För män är det de mest sedda programmen under månaden hittils.
Kod: Markera allt
1 TV6 080612 21:00 126 MIN STORA KÄRLEK 230
2 TV6 080625 21:00 141 DIE HARD HÄMNINGSLÖST 225
3 TV6 080614 21:00 106 CROCODILE DUNDEE I LOS A 200
4 TV6 080607 21:00 207 DEN GRÖNA MILEN 200
5 TV6 080608 18:30 151 F1 08 KANADA 200
6 TV6 080622 13:30 144 F1 08 FRANKRIKE GP 185
F1 ligger femma och sexa. För män är det de mest sedda programmen under månaden hittils.
-
-
Blomman, ska ni visa "presskonfan" i VS1, så tycker jag nog att ni borde visa även loppet (live) där! Så man slipper hattandet mellan kanalerna.
Det går ju bra med kvalet och det visades ju "bara" på TV6 i början.
Lite irriterande också i slutet av kvalet när ni säger: "nu får ni TV6-tittare som vill se presskonferensen byta till VS1".
Vem FAN tittar på TV6 om man har tillgång till VS1...?
Men som jag skrev i ett inlägg mycket längre upp, så förstår jag att det inte är du som bestämmer detta.
Ni gör i alla fall ett bra jobb med de förutsättningar ni har! (och då menar jag du och Eje).
Sammanfattningen av föregående lopp innan sändningen ger väl inte speciellt mycket...
verkar vara ihopklippt för att likna en häftig musikvideo på MTV.
Det går ju bra med kvalet och det visades ju "bara" på TV6 i början.
Lite irriterande också i slutet av kvalet när ni säger: "nu får ni TV6-tittare som vill se presskonferensen byta till VS1".
Vem FAN tittar på TV6 om man har tillgång till VS1...?
Men som jag skrev i ett inlägg mycket längre upp, så förstår jag att det inte är du som bestämmer detta.
Ni gör i alla fall ett bra jobb med de förutsättningar ni har! (och då menar jag du och Eje).
Sammanfattningen av föregående lopp innan sändningen ger väl inte speciellt mycket...
verkar vara ihopklippt för att likna en häftig musikvideo på MTV.
Keep on Boppin´
-
Ja, det är mycket ni tycker....
Loppet går i sin helhet, utan reklam, i VS1 men inte direkt. Reprisen på VS1 är helt utan reklam och utan att du missar ett enda varv.
Lessen om vi irriterar dej med en 10 sekunders kommentar....
Sammanfattningen är precis det du beskriver, inget annat en ett komplement för den som kanske inte satt o kollade söndagen innan, lite också för att hitta in i stämningen.
JB
Loppet går i sin helhet, utan reklam, i VS1 men inte direkt. Reprisen på VS1 är helt utan reklam och utan att du missar ett enda varv.
Lessen om vi irriterar dej med en 10 sekunders kommentar....
Sammanfattningen är precis det du beskriver, inget annat en ett komplement för den som kanske inte satt o kollade söndagen innan, lite också för att hitta in i stämningen.
JB
-
Det "vi" (vi i detta fallet är jag och mina löss, ni andra får gärna stämma in i hyllningskören) tycker är att det är jättebra att vi får se F1 utan att behöva betala extra och att vi får se alla kval och att vi slipper Arthur.
Införprogrammet är jättebra (jämfört med hur det såg ut för ett par år sedan) men kan bli bättre. När videon men föregående lopp visas brukar jag kolla ITV:s interjuver på gridden och det är självklart det man skulle vilja se innan loppet och ingen video-producent-wannabe-sammanfattning av förra loppet som vi alla såg. Men så är det ibland, man kan inte få allt
Om Blomman kunde, skulle han garanterat gå ner på gridden och rycka Hamilton i kragen och fråga varför han är en sån sopa
Personligen ser jag hellre gridden utan interjuv och utan kommentarer men det blir kanske för tråkit för Allan Svensson.
Införprogrammet är jättebra (jämfört med hur det såg ut för ett par år sedan) men kan bli bättre. När videon men föregående lopp visas brukar jag kolla ITV:s interjuver på gridden och det är självklart det man skulle vilja se innan loppet och ingen video-producent-wannabe-sammanfattning av förra loppet som vi alla såg. Men så är det ibland, man kan inte få allt
Om Blomman kunde, skulle han garanterat gå ner på gridden och rycka Hamilton i kragen och fråga varför han är en sån sopa
Personligen ser jag hellre gridden utan interjuv och utan kommentarer men det blir kanske för tråkit för Allan Svensson.
-
Har ställt frågan tidigare om varför loppet inte kan gå parallellt i Viasat sport kanalen utan reklam. Fattar att det handlar om ekonomi men är det mycket dyrare än vad kvalet är?
Kvalet som körs i båda kanalerna, finns det tillgängliga tittarsiffror för att se hur många som är beredda lite extra för att slippa reklamen?
Kvalet som körs i båda kanalerna, finns det tillgängliga tittarsiffror för att se hur många som är beredda lite extra för att slippa reklamen?