Pitstop på SVT2

The American zone...
Användarens profilbild
G-town

Inlägg av G-town »

Ja, vad säger man?
För det första så verkade det som de tog för givet att alla hade sett direktsändningen på SVT Extra :roll:

Sedan så tycktes inte Flash ha fått nån ordning på tanknigsreglerna. ännu...

"Pajasen" hade tydligen läst Granbergs mail, för han var väldigt nedtonad den här gången (vet inte om det var så mycket bättre).

Flash passade på att insinuera att allt inte gått rätt till med Andrettis sista depåbesök i samband med gulflagget, men nöjde sig med det. Hade det varit STCC så hade han nog varit högröd och kastat stenar ännu :lol:

Nej, fan jag anmäler mig härmed frivilligt som Ejeborgs efterträdare under resten av säsongen. :crazy:
Vem av er andra experter är duktig nog till att klara av en direktsändning från en studio i Stockholm (med pajasen från Söndagsöppet som bisittare? :razz:)
Life is a Drag,
Get a Grip!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Så Knäck körde utan fungerande TC?

VAD I HELVETE GJORDE SOPHÖGEN EJEBORG NERE I DEPÅN OM HAN INTE LYCKADES VASKA FRAM DEN INFORMATIONEN? Det är ju precis sånt som är hans jobb.

Möjligt att stallet inte ville säga något då för att det kanske skulle gynna konkurrenterna (varför vet jag själv inte) men i CART brukar man inte hymla om mer än hur mycket bränsle man har kvar.

Tärnström