Jaså, det krävs amörositet av dina reskamrater också? Så svensk är tyvärr inte jag, får jag inte åka med mer då alltså?Gösta skrev:Jacob skrev:Det var ju inte mina strumpor dom tillhörde faktiskt en dam som hade den icke goda smaken att vilja umgås med migGösta skrev:Jag hatar också Hamilton
Jag gillar dig med. Du är så söt med strumpor med Musse Pigg på.
Du var en UNDERBAR resekamrat påden resan. Kreativ, amorös, kärvänlig och kul.
Vad är din känsla för Lewis Hamilton?
-
- Varnad
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
- Varnad
-
-
- Varnad
-
-
-
- Varnad
-
Kolla min avatar så ser Du vad jag tycker om engelmän!platt skrev:Med andra ord gillar du inte JB heller Kan det var så att du har något i mot Engelsmän.Jacob skrev:min känsla av Lewis är att han är en ny Jenson Button. Och jag ogillar Lewis fortfarande
Jag försöker bara hitta en symptom på dig för att kunna konstatera vad det är för något du lider av
Stor supporter av soppan men ack så charmige Damon Hill.
Jag har bott i London, jag åker ofta och kolla på mitt älskade Spurs.
Jenson Button tycker jag ingenting om, han blev hypad år 2000 sen hände det inte så mycket mer ju.Kan väl sätta honom i samma kategori som Ulf Sasse Sandström som spåddes en lysande framtid i MoDo i hockey på slutet av 80-talet!
Skitsamma.
Jag tycker att Lewis är en produkt helt enkelt. Är lite nazi hjärntvättat helt enkelt!!
Lite äldre, lite långsammare
-
Vet inte vem du pratar om kan inget om hockey och vill inte vet det heller.Jacob skrev:Kan väl sätta honom i samma kategori som Ulf Sasse Sandström som spåddes en lysande framtid i MoDo i hockey på slutet av 80-talet!
Skitsamma.
Jag tycker att Lewis är en produkt helt enkelt. Är lite nazi hjärntvättat helt enkelt!!
LH kanske har gått i Max skola, men han fick inte smisk på stjärten som Max fick av dom små naze flickorna
-
Kan tyvärr inte veta hur det är ställt med Lewis och hans av aktiviteter med Hingsten. Men jag tycker ändå att Lewis bara visar upp ett inövat beteende.platt skrev:Vet inte vem du pratar om kan inget om hockey och vill inte vet det heller.Jacob skrev:Kan väl sätta honom i samma kategori som Ulf Sasse Sandström som spåddes en lysande framtid i MoDo i hockey på slutet av 80-talet!
Skitsamma.
LH kanske har gått i Max skola, men han fick inte smisk på stjärten som Max fick av dom små naze flickorna
Jag vill tacka teamet
Teamet har förberett en underbar bil till mig
Nää jag är inte knäckt
osv osv
Ruskigt tycker jag
-
Din beskrivning låter som Massa brukar säga när ha sitter där och ska bli intervjuad.Jacob skrev:Kan tyvärr inte veta hur det är ställt med Lewis och hans av aktiviteter med Hingsten. Men jag tycker ändå att Lewis bara visar upp ett inövat beteende.platt skrev:Vet inte vem du pratar om kan inget om hockey och vill inte vet det heller.Jacob skrev:Kan väl sätta honom i samma kategori som Ulf Sasse Sandström som spåddes en lysande framtid i MoDo i hockey på slutet av 80-talet!
Skitsamma.
Jag vill tacka teamet
Teamet har förberett en underbar bil till mig
Nää jag är inte knäckt
osv osv
Ruskigt tycker jag
-
HAHA
Hill also believes Hamilton is simply at the point in his career when he discovers that success is not easy in F1.
"It doesn't matter whether you are Alain Prost, Ayrton Senna or Nigel Mansell, it is always more difficult than you thought, and that's the tough bit," he said.
Jag står idag på en mässa i Dalarna och jag känner ett visst obehag så fort jag tänker på Lewis
Hill also believes Hamilton is simply at the point in his career when he discovers that success is not easy in F1.
"It doesn't matter whether you are Alain Prost, Ayrton Senna or Nigel Mansell, it is always more difficult than you thought, and that's the tough bit," he said.
Jag står idag på en mässa i Dalarna och jag känner ett visst obehag så fort jag tänker på Lewis
-
-
-
Jag skulle inte göra något så befängt som att skriva på något slags avtal som skulle generara mig 1 mille för att smila om jag redan tjänade 100 miljoner på att köra racerbilplatt skrev:Skulle i du smila om du fick en mile för att du drog på smil bandenJacob skrev:Haha!
Underar om Lewis kommer att studsa tillbaka imorgon?
Jag mådde riktigt dåligt i början av dagens sändning när han smilade upp sig så fort en kamera kom in i hans depå!
-
För att du skall tjäna dina första 100 mile så måste du smila även om du inte vill sälja din själJacob skrev:Jag skulle inte göra något så befängt som att skriva på något slags avtal som skulle generara mig 1 mille för att smila om jag redan tjänade 100 miljoner på att köra racerbilplatt skrev:Skulle i du smila om du fick en mile för att du drog på smil bandenJacob skrev:Haha!
Underar om Lewis kommer att studsa tillbaka imorgon?
Jag mådde riktigt dåligt i början av dagens sändning när han smilade upp sig så fort en kamera kom in i hans depå!
-
- Utvisad
-
- Utvisad
-
-
Tidigare hade vi Erja, nu får vi titta på gubben hamilton!!Rexa skrev:Varför får hans dryga farsa så mycket kamera tid för är det någon som har en susning om det ???
Erja såg åtminstone hyffsat bra ut.
Bara vi slipper se Ron så är jag nöjd.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Där håller jag med dig. Men nu sist tyckte jag såg Massas farsa en hel del i bild, tycker nästan det är bättre med hamilton gubben. Men bäst var nog Kimi´s farmor eller var det mormor.Gösta skrev:
Tidigare hade vi Erja, nu får vi titta på gubben hamilton!!
Erja såg åtminstone hyffsat bra ut.
Bara vi slipper se Ron så är jag nöjd.
-
-
Min känsla är fortfarande att han verkar vara grymt trevlig och att han är en fantastisk förare. Vältalig och snabb.
Jag tyckte det var kul med Kubicas framgångar, men tråkigare typ får man väl leta efter.
Jag tyckte det var kul med Kubicas framgångar, men tråkigare typ får man väl leta efter.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
-
-
Ännu ett bevis att han är en slempropp, nu har han fått ett eget sponsoravtal. Det har ingen annan lyckas med i McLaren vad jag vet.Nytt jätteavtal för Hamilton
Det går ingen nöd på Lewis Hamilton.
Nu ska han skriva på ett avtal med Reebok, värt över 120 miljoner kronor.
Tillsammans med Thierry Henry, Andrei Shevschenko och boxaren Amir Khan ska Lewis Hamilton bli frontfigur för Reebok, som ägs av Adidas.
Avtalet ska vara värt 20 miljoner dollar, över 120 miljoner kronor.
McLaren tillåter normalt inte att förarna har sådana avtal, men har enligt tidningen Brand Republic gjort ett undantag då Hamilton är "en av sportvärldens marknadsföringsbara".
Christoffer Braw
sport@viasatsport.seDen här e-postadressen är skyddad från spam bots, du måste ha Javascript aktiverat för att visa det
Men han har väl varit på ett intimt ställe hos Ron med sin långa tunga
-
-
- Varnad
-
-
-
-
De betalar pengar till hamilton via rebook!!!platt skrev:Varför detta hat mot AdidasJari skrev:Inga fler Reebok eller Adidas mao....
Förresten gillar jag inte ens Hamilton...
Det är mer än tillräckligt för en bojkott.
-
-
-
Som en stolt McLaren fan bär jag skorna med rak rygg och ett leende på läpparnaplatt skrev:Och vad gör du nu?olag skrev:Addidas äger reebok..platt skrev: Varför detta hat mot Adidas
Själva skaffa jag ett par Addidas skor i går
Kasta eller ge till Frälsningsarmen
På kvällen tar jag en fuktig trasa och torkar av dom så dom är rena och fina till morgondagen
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
-
-
- Varnad
Jag gillar inte heller Hamilton och inte tycker jag att han imponerar speciellt heller. Knappast särskilt mycket bättre med en knapp halvsekund bättre mellan förmiddag och eftermiddag med lite mer asfalt i banan...
Men vi ser visst saker lite olika allihop.
-
Vilka tider har du som underlag på detta påstående?Jari skrev:Jag gillar inte heller Hamilton och inte tycker jag att han imponerar speciellt heller. Knappast särskilt mycket bättre med en knapp halvsekund bättre mellan förmiddag och eftermiddag med lite mer asfalt i banan...
-
- Varnad
https://f1.tauzero.se/main.php?url=resu ... 08&id=3030
och
https://f1.tauzero.se/main.php?url=resu ... 08&id=3031
och
https://f1.tauzero.se/main.php?url=resu ... 08&id=3031
-
- Varnad
-
Du skriver klart och tydligt halvsekund........Jari skrev:Jag gillar inte heller Hamilton och inte tycker jag att han imponerar speciellt heller. Knappast särskilt mycket bättre med en knapp halvsekund bättre mellan förmiddag och eftermiddag med lite mer asfalt i banan...
Erkänn nu att du gjort fel och jag har rätt i detta
-
Nu vet jag inte vem som har rätt och vem som har fel. Men du begär nästan det omöjliga av Jari.olag skrev:
Erkänn nu att du gjort fel ...............
Termerna "erkänn" och "gjort fel" finns inte i finska språket och Jari brydde sig inte om att lära sig termerna på svenska. Jari har inget behov av dessa termer.
-
- Varnad
Jaså, en okunnig till?Eau Rouge skrev:Stämmer, i Sydarikas GP 1971 var det dessutom.Jacob skrev:
JARI jag tänkte lite på Din signatur.
Satte inte Maria Andretti sin ferrari på pole i sitt första försök?
Mario Andretti tog inga pole i Ferrari åren 71 och 72 när han körde där. Han vann visserligen Syd Afrikas Gp, men det gjorde han ifrån startruta 4.