ZZ Mästerskapet (Alternativet heter Forza Mästerskapet)

Kungaklassen av motorsport...
Gäst

Inlägg av Gäst »

Äntligen fungerar min mobila sunkuppkoppling. Sitter med hjäörtat i halsgropen brevid Cheever som kör på tok för fort strax norr om Hamburg.

När jag kommer hem så kommer min efterlängtade analys av loppet och en rättvis fördelning av poängen.

Håll ut det är bara några timmar kvar.

Er tillgivne.

zz
Gäst

Inlägg av Gäst »

Läste racerapporten och konstaterar att det endast krävs en omkörning av en Renaultförare för att få 10 finska poäng.

Undrar hur många poäng Räkan fått om han kört om någon?????

Gäst

Inlägg av Gäst »

Har sett att Mark Webber har en snygg keps, hur många poäng kan det täönkas ge????
Gäst

Inlägg av Gäst »

Efter att ha på plats (till skillnag från soffliggare) avnjutit Imolas GP kommer här den Officiella zz rankingen och poängfördelningen.

10. Poäng. Delas mellan M. Schumacher och Cheever. MS för utomordentligt lyckad racingsetup (till skillnad från Barichello) och till Cheever för att han kom upp i tid så att vi hann fram till warmuppen.

6. Poäng. Till Ralf, för att han körde skjortan av sin genetiskt snarlike teamkamrat.

4. Poäng. Till Coulthard, för att han över huvud taget bryr sig om att köra F1, med det material och den motivation han har.

3. Poäng. Till Fisichella, för att han kunde hålla sig från att misshandla både Eddie Jordan och hela kopplet av Hondamekaniker.

2. Poäng. Till Mc Nish, för att han parkerade så snyggt framför oss så att vi fick se hur liten han var och hur ful Toyotan är på nära håll.

1. Poäng till Webber för att han har så ful keps och för att han trots det lyckades hitta en köpare (Lucky Strike 1) av den.

Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

Borde det inte delas ut minuspoäng om man blir slagen av sin sushi-ätande teamkamrat i kvalet?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kvalet är som du vet helt ointeresant. Minuspoängen går till Rubens och :monkey: för att båda förnedrades av sina stallkamrater.

Vore jag Rubens skulle jag skämmas att deltaga i priscermonien.

Fisichella har lite oflyt för närvarande, han är snart på G.
Användarens profilbild
EnzoF1
Utvisad
Utvisad

Inlägg av EnzoF1 »

On 2002-04-16 20:12, zz wrote:
Kvalet är som du vet helt ointeresant. Minuspoängen går till Rubens och :monkey: för att båda förnedrades av sina stallkamrater.

Vore jag Rubens skulle jag skämmas att deltaga i priscermonien.

Fisichella har lite oflyt för närvarande, han är snart på G.
Det enda som är viktigt är att Maestro vinner och att apan förnedras...

/E
Zetor

Inlägg av Zetor »

ZZ äntligen några points till DC.
Tråkigt att bildproducenten inte zzomade in läktaren vid Toyotan!
Hade väl väntat mig flera rapporter på plats, men det är ju så mycket att stå i när man är på resande fot.
Är Toyotan ful? Tycker mest den ser ut som dom andra gocart
bilarna!
FerrariSchumi

Inlägg av FerrariSchumi »

It does not make sense!
nicolas

Inlägg av nicolas »

när scumacjer har tynat bort som en förlorare(förhoppningsvis efter denna säsong) kommer Williams att ta över-så är det.
Vem ska ni hoppas på då då??=)
Användarens profilbild
Lemon

Inlägg av Lemon »

On 2002-04-16 20:12, zz wrote:
Vad gjorde Fisichella i loppet som gav honom poäng? Jag såg honom inte i resultatlistan. Han kanske blev hungrig och gick hem tidigare :???:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

On 2002-04-16 14:49, zz wrote:
Har sett att Mark Webber har en snygg keps, hur många poäng kan det täönkas ge????
En poäng i det alternativa mästerskapet och på uppåtgående till synes :crazy:

Till alla kan jag informera att en Mark Webber keps är bland det snyggaste man kan ha.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nu är vi hemma. Jag är lite trött och återkommer med mina analyser och kompromitterande bildmatterial i morgon.

Natti natti
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Nu har jag kommit över Årstabron också. :wink:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Nu har jag både sovit och kommit till jobbet. Allt zz kommer att säga är lögn för övrigt - en mycket dålig människa!
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish