Omröstning ang Hingsten
-
-
-
-
Vari består det "sjuka"?Cuscino skrev:Sjukt beteende oavsett ålder. Men är det helt klarlagt att det verkligen är Mosley?
Lite ovanligt och annorlunda, men är det verkligen "sjukt"??? Vad är mer sjukt? Att ha sex med nåon av samma kön? Ätt betala för sex? Att ha uniform? Lite smisk? Att tycka att vissa matterial (läder / latex) är upphetsande? Rollspel? Det finns människor som tycker behåring är upphetsande, att hårlöshet är upphetsande, att övervikt / undervikt är upphetsande, åldersskillnad, mm mm. Var går gränsen för att det skall anses som sjukt? Vem avgör det och med vilken rätt? Sen har vi rena olagligheter, men det är ett annat kapittel.
Kanske skall vi lagstifta om att vuxna människor bara skall knulla i missionärställningen och i sovrummet?????
Ckristoffer, kan du kommentera beteendet ur ett psykopatologiskt perspektiv. Konsultera gärna tillgänglig expertis i området!
Senast redigerad av Gösta den ons apr 02, 2008 21:01, redigerad totalt 1 gång.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Jacob skrev:Jag skulle lätt vlja´ha lite smisk av någon kvinna klädd i gummi!!
Inga problem. Har du 2500 engelska pund så kommer 5 st och smiskar dig.
För den summan så kan även jag komma till värmland. Tar med egen piska till och med. Vill du ha det på film kostar det 500:- sek extra.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
Att köpa sex i sverige är olagligt...Du får göra det gratis. Men du kan ta betalt för filmenGösta skrev:Jacob skrev:Jag skulle lätt vlja´ha lite smisk av någon kvinna klädd i gummi!!
Inga problem. Har du 2500 engelska pund så kommer 5 st och smiskar dig.
För den summan så kan även jag komma till värmland. Tar med egen piska till och med. Vill du ha det på film kostar det 500:- sek extra.
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
-
Av etiska principer väljer jag att passa.Gösta skrev: Ckristoffer, kan du kommentera beteendet ur ett psykopatologiskt perspektiv. Konsultera gärna tillgänglig expertis i området!
Jag hanterar bara sjukdomar inte knepigheter.
Man får inte vårdintyg för en sådan där sak. Bara allmänhetens löje.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
I.Kilmister
-
Re: Omröstning ang Hingsten
Jag hörde klagomål från PC så jag startade en likadan omröstning på klotterplanket två timmar tidigare.Jacob skrev:Så vad tycker vi?
Brain dead, total amnesia,
I.Kilmister
I.Kilmister
-
-
den som dömmer andra skall själv dömmas.
Mackan Mosley har ett gäng av världens bästa Advokater.Den som dömmer Max innan Bevis lagds fram samt alla vittnen och Fotomontage kollats upp dömmer på lösa rykten och mutade vittnen
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
-