Segrarna försvann med Jean Todht och Ross Brown.
-
Segrarna försvann med Jean Todht och Ross Brown.
Man skulle kunna lotta ut bilarna till alla förarna och ändå får man ett resultat där stallen med dom bästa och mest rutinerade ledarna och cheferna arbetar i vinner.Jag är helt bedrövad ,ja fan helt chockad.Så in i helvete bitter över Ferarris resultat ikvalet .
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
-
-
-
-
Ferrari har ju hållit sig på topp galet länge nu och förr eller senare lär det väl ta slut. Det kan ju gå snabbt från att vara ett toppteam till att bli ett som harvar i mittfältet. Se på Renault! Vi får väl se. Ett misslyckat kval säger väl inte så mycket, men om några tävlingar så lär vi veta om årets säsong blir en prpmenadseger för McLaren. Jag tror att det finns en risk för det. Även om BMW har närmat sig toppen, så tror jag inte att de kan utmana McLaren. Däremot kanske Ferrari.
-
Re: Segrarna försvann med Jean Todht och Ross Brown.
Det höllt i sig hela helgenaikaik skrev:Man skulle kunna lotta ut bilarna till alla förarna och ändå får man ett resultat där stallen med dom bästa och mest rutinerade ledarna och cheferna arbetar i vinner.Jag är helt bedrövad ,ja fan helt chockad.Så in i helvete bitter över Ferarris resultat ikvalet .
FIA = Ferrari International Assistance
-
Klokt tänkt, Raikkonen är boven. Fick han ritningarna på motorn i present när han gick till Ferrari?olag skrev:En sak e klar.McLaren har inte kopierade delar från Ferrari i sina bilar.
Mer tvärt om,
Det är Ferrari som har tagit del av McLarens ritningar från 2005 års motorer
Det är bara första loppet tycker vi kan dömma efter 4-5 lopp.
Hamilton förlorar vm i de 3 sista loppen :=)