Efter att ha sett diverse intervjuer med skäggen och mustachen så skulle jag nog råda dig att vända den strategin 180 grader.Gösta skrev:Tack för tipset. Om man skulle ta och stämma dom skäggiga falskspelarna för namnstöld så man hade till startavgiften för nästa test.Christoffer skrev:Hoppas att ni har kollat så att en långskäggig bluesgrupp från Texas (som jag trodde ni tagit namnet av) inte har namnskyddat ZZ kombinationen. Kan svida rejält i plånböckerna när ni köpt en plats av FIA och sedan måste byta namn och kanske pröjsa startarvodet igen.Gösta skrev:Vi har ett team i 5-pappcuppen, det heter ZZ Racing International. ZZ är efter en av de galna medlemmarnas initialer. Här talar vi om ett racingteam vars budget är 100 falt mindre än vad Force India spenderar på klisterdekaler under 1 racinghelg. ZZ (vår fattige stallchef) tror jag inte är särskilt narcisistisk. Han vill ha sina initialer med i stallnamnet utifall vi skulle växa och kanske köra F1 om 50 år!!! Då talar vi om att varumärket ZZ Racing International blir "Big Bizznizz"
ZZ är lika mitt som JFK var för en huvudvärksdrabbad president "over there".
Dels för att jag har en känsla av de är så pass sympatiska att de kanske skjuter till lite pengar bara som en kul grej eller så blir ni skjutna d.v.s. om du framhärdar att stämma dem.
Dusty Hill t.ex. sköt sig själv i foten eftersom han gick omkring med en osäkrad pistol i bootsen, så passa er...
Sen begriper jag inte varför ni redan från början vill ha bilen i olag, är ni inte duktiga på att ordna detta själva...?