Cheever skrev:Jag gillar också Parkinson, såg det ofta förr när jag fick in BBC, men sen bytte han kanal och visserligen hade SVT den goda smaken att köpa in lite avsnitt men det var lite konstiga tider och nu har ju gubben tänkt pensionera sig. Han fick ofta sina gäster att säga mycket utan att vara påflugen, bara påläst
Ja, just påläst tycker jag är den stora skillnaden mot många andra intervjuare.
TT och aftonbladet rör till det..
pole efter tidsträningen. något nytt?
Heja TT, de är på hugget igen!
en initierad källa som man säger till mig har viskat i mitt öra att tt nu kommit med en rättelse ut till tidningarna..
Den finns ute sedan en bra stund. Det roliga är att Aftonbladet när jag senast tittade hade båda bland sina nyheter. Radera kanske inte finns för TT-telegram, de gör väl aldrig fel.
här kommer en till, läste om briatore och QPR och hajade till på siffrorna;
en titt på http://www.motorsport-total.com/f1/news ... 81701.html
som det hänvisas till skriver att det rör sig om cirka 147 miljoner euro under de tre kommande åren.
ganska långt ifrån de där 1000 miljoner eurosarna..
jag har en post om det här; http://f1bloggen.se/2007/08/25/briatore ... -till-qpr/ där jag också lägger till att man faktiskt får hylla aftonbladet också för sin rapportering. ligger långt före våra andra dagstidningar och media i f1.
var ett tag sen nu, men den här artikeln är värt att nämna i den här tråden.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... e941495.ab
aftonbladet skriver om youtube-klippet som visar hamiltons agerande bakom sc. det "hemliga" klippet skriver aftonbladet om.
eh.. hemliga?
har jag missat något?
tabloidjournalistik..
molle2 skrev:var ett tag sen nu, men den här artikeln är värt att nämna i den här tråden.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... e941495.ab
aftonbladet skriver om youtube-klippet som visar hamiltons agerande bakom sc. det "hemliga" klippet skriver aftonbladet om.
eh.. hemliga?
har jag missat något?
tabloidjournalistik..
Jag som McLaren fan, det svider i skinet att säga det men LH borde bli dömd i deta fall., och jag tror han blir det också
molle2 skrev:var ett tag sen nu, men den här artikeln är värt att nämna i den här tråden.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m ... e941495.ab
eh.. hemliga?
har jag missat något?
tabloidjournalistik..
Jag som McLaren fan, det svider i skinet att säga det men LH borde bli dömd i deta fall., och jag tror han blir det också
Han är friad!Inget straff... Men hur länge efter ett lopp kan man bli fälld av ett videoklipp???
eh.. hemliga?
har jag missat något?
tabloidjournalistik..
Han är friad!Inget straff... Men hur länge efter ett lopp kan man bli fälld av ett videoklipp???
Tror det var Text-TV på svt sida 316
Bara bra så lh kan ta hem skitet redan nu!!
Skit och skit Jag tycker det är jävligt kull för McLaren Men jag skäms för deras vägnar (fusken som alla stall hållerpå med förmodligen`?)
Håller med men detta vm har inte bara vunnits på banan.Det har varit förmycket politik och bestrafningar hit och dit.Det börja redan i fjor när Alonso Skomakare var bra vinnarkanditader.Fula parkeringar.regeltolkningar på massadämpare.mm Hoppas nästa år blir "renare"
olag skrev:
Tror det var Text-TV på svt sida 316
Bara bra så lh kan ta hem skitet redan nu!!
Skit och skit Jag tycker det är jävligt kull för McLaren Men jag skäms för deras vägnar (fusken som alla stall hållerpå med förmodligen`?)
Håller med men detta vm har inte bara vunnits på banan.Det har varit förmycket politik och bestrafningar hit och dit.Det börja redan i fjor när Alonso Skomakare var bra vinnarkanditader.Fula parkeringar.regeltolkningar på massadämpare.mm Hoppas nästa år blir "renare"
Håller med fullständigt vor kull med ett renhårigt vm någon gång i bland . Men erkän det är ganska kull med alla dessa intriger!
platt skrev:
Håller med fullständigt vor kull med ett renhårigt vm någon gång i bland . Men erkän det är ganska kull med alla dessa intriger!
nu är de igång igen.
nytt webb-tv-inslag med hamilton, då brukar något gå galet.
denna gång har de dock täckt upp ordentligt och skriver bara "F1" i presentationen... men, textningen är helt under isen på flera ställen.
inte stora grejen, men rullar på som vanligt där borta verkar det som...
Elisabet Wahl som skrev den artiklen kan inget om sport.
Dessutom, stannade bilen "helt" -.- ? För helvete.. hon kopierade säkert det från något forum :>
Det gör det inte någonstans det står "ingen nämner namnet McLaren om det inte handlar om Ron Dennis "
Dom där skälv goda Tyskarna baraför att deras motor sitter i den bästa bilen så försöker dom sno åt sig hela äran
platt skrev:"Mercedes har deklarerat att de är intresserade av att skilja sig från McLaren."
Stämmer det hon skriver det har jag missat i så fall
Det har jag också missat i såna fall. Jag tror inte att Mercedes skulle bli mer framgångsrika utan McLaren heller.
Nej tror inte det i heller.Men om ett par år försvinner McLaren och stallet heter bara Mercedes
Det är mycket möjlig att det kommer att finnas ett stall som heter Mercedes, men det kommer att finnas ett annat stall som heter McLaren som har en annan motor i sig det är jag helt övertygad om.
Dom är ett alldeles för stort och etablerat företag för att bli dumpade på någon tysk bakgård
olag skrev:
Nej tror inte det i heller.Men om ett par år försvinner McLaren och stallet heter bara Mercedes
Tyvärr är väl chansen överhängande.
Om jag får välja mellan att Mercedes helt köper upp McLaren eller att de lämnar dem väljer jag det sista alternativet alla dagar.
Skulle Mercedes lämna McLaren tror jag det blir kattskit av bägge teamen.(om McLaren bytar motorlev och Mercedes startar eget)
Klart det skulle bli. Men hellre att jag ser McLaren harva runt i mitten av fältet med namnet och äran i behåll, än att några svettiga tyskar tar över. Ett underläge kan man alltid arbeta sig ur.
Hittar de inte nu dom värkar ha ändrat sidan men förut skrev dom något om en "Heltysk prispall"
Mercedes äger en stor del av McLaren har jag för mig.
Moderbolaget McLaren Int. ägs idag till 40 procent av Mercedes (Daimler AG)
30 procent av arabiska intressen
30 procent ägs 15/15 av Ron Dennis och hans kompanjon, Mansour Ojjeh.