Det är inte så jävla lätt alltid.

Kungaklassen av motorsport...
Gösta

Det är inte så jävla lätt alltid.

Inlägg av Gösta »

"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Aftonbladet och Anna Andersson, sanningens sista bastiljon?
:D
Den andra muppen hade i alla fall vett att säga att inga toppförare var med på det där förbannade mediajippot.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Jari skrev:Aftonbladet och Anna Andersson, sanningens sista bastiljon?
:D
Den andra muppen hade i alla fall vett att säga att inga toppförare var med på det där förbannade mediajippot.
Ta det lugnt Jari, det är ingen som hoppar på dig, kimi eller finland. Nyheterna talar bara om en pensionerad 7 (sju) faldig världsmästare som kör bil fort, inget annat.

Anna Andersson må vara en usel jurnalit, men hon har något du saknar, nämligen två ögon, du har något hon inte har nämligen skygglappar. :D

Och kvällens "race of champions" är inget mediajippo?????? :D

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Schumacher borde börja köra Grand prix master tillsammans med dom andra gamla tjocka föredettingarna. Annars kan han ju alltid satsa på att bli en rodeo-clown. Han gillar ju att klä sig som en sådan när han vill vara fin.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Sami skrev:Schumacher borde börja köra Grand prix master tillsammans med dom andra gamla tjocka föredettingarna. Annars kan han ju alltid satsa på att bli en rodeo-clown. Han gillar ju att klä sig som en sådan när han vill vara fin.
Att vara tjock är inget du kan anklaga Maestro för att vara!!

Gällande klädstilen så skiljer den sig från land till land, från kulturyttring till kulturyttring.

Maestro är inte en svensk tonåring som har byxlindningen i knävecken och exponerade kalsonger. :D

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Intressant läsning, jag förstår verkligen inte varför han inte sätter sig och tävlar nästa säsong!? Tänk vilken lineup vi skulle ha!
Användarens profilbild
PC:

Inlägg av PC: »

Visst är Schumi snabb, men... återigen...

Test utanför säsong och setup för race är oftast två helt skilda ting. :idea:
När en man ljuger, dör en liten del av världen...