Är detta vad som kallas OT?
JB
Såja nu har man fixat Viasat1 08.Dom har väl inte bytt igen?
-
Menar du att de ryker i just TV6 eller månne över huvudtaget?Blomman skrev:Nu gjorde vi inte det speciellt många ggr förra året, så din insemination får står för dej...MEN, det mesta talar för att dom ryker kommande säsong. Mest för att dom helt enkelt inte tillför något.
JB
Patrik L skrev:Kommer ni att stympa postrace intervjuerna i TV6 nästa år också?Blomman skrev:...träning VS1, kval o race i TV6
-
-
- Varnad
-
En kollega till en av mina kamrater råkade utföra insimination i en ko helt utan verktyg och med icke kompatibel vätska - inte så bra. Så fundera inte på den pengabesparande lösningen, Blomman, utan utnyttja Göstas erbjudande. Speciellt dåligt var det eftersom bonden hade märkt att det varit någon i ladugården förut, så han var på sin vakt och kom utrusande när han såg att det lyste i ladugården. Det han fick se var inte till hans gillande, utan han ringde polisen och historien hamnade även i tidningen, om än utan namngiven "insinimatör".
Min kamrat och hans nötkreaturälskande kollega, jobbade passande nog på Sidsjöns Psykiatriska Klinik, eller vad det korrekta namnet för det f.d. mentalsjukhuset var på den tiden.
Min kamrat och hans nötkreaturälskande kollega, jobbade passande nog på Sidsjöns Psykiatriska Klinik, eller vad det korrekta namnet för det f.d. mentalsjukhuset var på den tiden.
-
-
-
-
- Varnad