Rösta..Vem vinner Race of Champion 08..rösta
-
Rösta..Vem vinner Race of Champion 08..rösta
07 års DTM mästare Matias Ekström eller "Pulvret" som han kallas för pga (Ekströms torrprodukter i butikerna i Värmland )vann förra årets Race of Champion.Tävlingen går av stapeln på Wembley Arena 16dec.Man tävl i Nationer Kl14-16.17-20 tävlas det man mot man och det är man mot man-tävl vi röstar om .Listan hämtade jag från wembleystadium.com 24/11 så jag hoppas det är rätt gubbar.F3000 föraren Pastrama kom ej med tyvär i farten.Jag är inte så kunnig om Motorsport men älskar den över allt annat på denna jord och det är denna kärlek som drivit mig till denna röstningsförerågan till er alla på denna underbara hemsida.
Senast redigerad av aikaik den lör nov 24, 2007 14:52, redigerad totalt 1 gång.
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
-
-
-
-
Hehe, X-games är nutidens OS. Plankor, hojar och trappräcken. Pastrana är en allkonstnär på MC.olag skrev:vad är x-game som Travis pastana kör?
Körde inte Kimi detta i fjor?
Har även kört nån rallyserie i Usa
http://www.youtube.com/v/KvSoDklIsSs&rel=1
Senast redigerad av Cheever den sön nov 25, 2007 01:27, redigerad totalt 2 gånger.
I was misled and that is the way it went
-
Sorry mena inte att kimi körde x-games....ok då vet jag vad det är för en snubbe.Cheever skrev:Hehe, X-games är nutidens OS. Plankor, hojar och trappräcken. Pastrana är en allkonstnär på MC.olag skrev:vad är x-game som Travis pastana kör?
Körde inte Kimi detta i fjor?
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
Förra gången som Schumacher var med i ROC så kämpade han inte ens. Var bara där och lattjade lite. Nu när han inte tävlar längre och är snabbast på vintertester samt vinner Massas gokarttävling i Brasilien kommer det nog se lite annorlunda ut. Jag röstade på Bourdais men håller en liten slant på Schumi.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
Det var nog för han tvingades köra en "renå" i tävlingen.I en klasul i kontraktet hos ferarri får man ej tävla för andra bilmärke och vinna.Christoffer skrev:Förra gången som Schumacher var med i ROC så kämpade han inte ens. Var bara där och lattjade lite. Nu när han inte tävlar längre och är snabbast på vintertester samt vinner Massas gokarttävling i Brasilien kommer det nog se lite annorlunda ut. Jag röstade på Bourdais men håller en liten slant på Schumi.
Tror oxå att han e sugen att ta hem tävligen.uppleva gamla minne att stå överst på pallen..annars hade han inte testat för ferarri igen om recsing suget hade försvunnet!
FIA = Ferrari International Assistance