Såja nu har man fixat Viasat1 08.Dom har väl inte bytt igen?
-
Såja nu har man fixat Viasat1 08.Dom har väl inte bytt igen?
Dom kör väl F1 nu ett par år i samma kanaler.Fattar inte dessa kanalbyten och ändringar hela tiden kan inget få vara som det är såatt man får lugn o ro
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
Jag hoppas att dagens upplägg med race och kval kommenterade av Janne och Eje på TV6 kommer att hålla i flera år framöver. Bättre bevakning av F1 har jag aldrig sett på en svensktalande gratis reklamtvkanal.
Undra om Viasat själv är nöjda med att sända kval och race på TV6, eller om de bara fortsätter för att undvika tittarstorm?
Undra om Viasat själv är nöjda med att sända kval och race på TV6, eller om de bara fortsätter för att undvika tittarstorm?
-
- Mr Forza Motorsport
-
I fjor när ni hade studio med Robert så var Gynning och Tore i depåerna och intervjua folk.Blomman skrev:Viasat/TV6 har rättigheterna 1 säsong till (2008) sen är det ny förhandling.. Inga kanalförändringar aviserade för kommande säsong, träning VS1, kval o race i TV6
Kan ni inte skicka dit folk igen och göra repotage..Kanske skicka ner några som är mer tränade för intervjuer som kan ge bra tv och bra intervjuer?
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
Vad tänker du på? Den nya förhandlingen eller i vilka kanaler som det sänds kommande säsong?Pastis skrev:Kan du be dina chefer om att vi får det bekräftat i god tid i år? Det skulle uppskattas av många.Blomman skrev:Viasat/TV6 har rättigheterna 1 säsong till (2008) sen är det ny förhandling.. Inga kanalförändringar aviserade för kommande säsong, träning VS1, kval o race i TV6
-
Tar Viasat in Tore och den där tuttlisa så kommer jag att bombhota dom, och har Blomman minsta lilla uns av heder i kroppen så kommer han att verbalt vålda Tore och verbalt misshandla tuttlisa. Dom sprider ett löjets skimmer över det vi älskar mest.olag skrev:I fjor när ni hade studio med Robert så var Gynning och Tore i depåerna och intervjua folk.Blomman skrev:Viasat/TV6 har rättigheterna 1 säsong till (2008) sen är det ny förhandling.. Inga kanalförändringar aviserade för kommande säsong, träning VS1, kval o race i TV6
Kan ni inte skicka dit folk igen och göra repotage..Kanske skicka ner några som är mer tränade för intervjuer som kan ge bra tv och bra intervjuer?
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Det var ju det jag menade..ner med folk som visar att vi svenskar är seriösa med vårt f1 intresse.Gösta skrev:Tar Viasat in Tore och den där tuttlisa så kommer jag att bombhota dom, och har Blomman minsta lilla uns av heder i kroppen så hommer han att verbalt vålda Tore och verbalt misshandla tuttlisa. Dom sprider ett löjets skimmer över det vi älskar mest.olag skrev:I fjor när ni hade studio med Robert så var Gynning och Tore i depåerna och intervjua folk.Blomman skrev:Viasat/TV6 har rättigheterna 1 säsong till (2008) sen är det ny förhandling.. Inga kanalförändringar aviserade för kommande säsong, träning VS1, kval o race i TV6
-
Jag tycker att Blomman och Eje gjorde ett par riktigt bra reportage. Lite mera av sådant.olag skrev:Det var ju det jag menade..ner med folk som visar att vi svenskar är seriösa med vårt f1 intresse.Gösta skrev:Tar Viasat in Tore och den där tuttlisa så kommer jag att bombhota dom, och har Blomman minsta lilla uns av heder i kroppen så hommer han att verbalt vålda Tore och verbalt misshandla tuttlisa. Dom sprider ett löjets skimmer över det vi älskar mest.olag skrev: I fjor när ni hade studio med Robert så var Gynning och Tore i depåerna och intervjua folk.
Men den där megatönten Tore och flickebarnet med 2 storlekar för stora bröstproteser vill jag slippa se. (åtminståne i F1 samanhang )
-
-
- Mr Forza Motorsport
-
- Mr Forza Motorsport
Vilka och hur kanalerna sänder 2008. Du säger att i nuläget blir det inga förändringar på kanaluppläggen och det blir som i år.Blomman skrev:Vad tänker du på? Den nya förhandlingen eller i vilka kanaler som det sänds kommande säsong?Pastis skrev:Kan du be dina chefer om att vi får det bekräftat i god tid i år? Det skulle uppskattas av många.Blomman skrev:Viasat/TV6 har rättigheterna 1 säsong till (2008) sen är det ny förhandling.. Inga kanalförändringar aviserade för kommande säsong, träning VS1, kval o race i TV6
Eftersom mitt förtroende för Viasat är svagt, vore en bekräftelse från Ulrik bra att ha i ryggen.
-
Eftersom ditt förtroende är svagt, så är det frågan om en sådan bekräftelse har något som helst värde för digPastis skrev:Vilka och hur kanalerna sänder 2008. Du säger att i nuläget blir det inga förändringar på kanaluppläggen och det blir som i år.Blomman skrev:Vad tänker du på? Den nya förhandlingen eller i vilka kanaler som det sänds kommande säsong?Pastis skrev: Kan du be dina chefer om att vi får det bekräftat i god tid i år? Det skulle uppskattas av många.
Eftersom mitt förtroende för Viasat är svagt, vore en bekräftelse från Ulrik bra att ha i ryggen.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Gynning har ju nu varit med som programledare i Idol och jag tycker hon gjorde hyfsat ifrån sig. Med lite mer träning så är hon perfekt att gå runt nere i depåerna. Vilken förare/mekaniker vill säga nej till att bli intervjuad av henne? Hehe.olag skrev:I fjor när ni hade studio med Robert så var Gynning och Tore i depåerna och intervjua folk.Blomman skrev:Viasat/TV6 har rättigheterna 1 säsong till (2008) sen är det ny förhandling.. Inga kanalförändringar aviserade för kommande säsong, träning VS1, kval o race i TV6
-
Samtliga skulle jag vilja påstå!!pulverapa skrev:....... Vilken förare/mekaniker vill säga nej till att bli intervjuad av henne? Hehe.
Men om du med "intervjuad av henne" menar att sätta på henne då blir nog mitt svar att de flesta skulle vilja sätta på henne! Utom möjligen Ron Dennis för jag tror att han är impotent!
-
-
-
Med PorrFlavio har hon festat hos innan säger hon själv.och Robert A sa det oxå.Gösta skrev:Det kanske inte porrFlavio, Todt, Haug, Thiesen eller de andra tycker. Det är nog bara du som har höga krav.Razor skrev:Hon är motbjudande.
Klart att det är lättare att hon får en intervju med en i depån änn ex peter jide....om inte depån kryllar av jonas gardellare.
-
- Varnad
-
Traditionens makt är stor.Motorsporten=skumpa o brudar
Dom finaste brudarna hittar man i Motorsporten.Man har inte precis tjatat på dom.Dom kommer dit av fri vilja sen att fröken Gynning inte har några studieskulder direkt spelar väl ingen roll när det är showtime.
Varvrekord i Roslagstullsrondellen 2010 Tid 5,838sek.
-
-
Du har orimligt höga krav på journalisterSami skrev:det bästa är väl om intervjuaren är insatt i sporten och kan ställa lite vettiga frågor.
Av sveriges alla journalister så är det en minoritet som vet vad de talar om / skriver om, de flesta har inte så mycket koll på det. Man sitter på en redaktion med tvånget att prestera något, redaktionschefen skriker att de är dax att prestera något. Man gör bristfälliga undersökningar, dålig källkritik men svänger till det verbalt så att det skall verka påläst. Vore tex läkarkåren lika usel skulle ingen våga besöka ett sjukhus. Det borde ställas begåvningskrav på journalister och inte låta flummiga folkhögskolor utbilda sådana.
-
varför skulle jag blanda ihop svenska folketJari skrev:Ursäkta mig, men jag tror du blandar ihop hela svenska folket med jonas gardellare. Resten av världen är absolut inte lika fria i sin sexualitet som här och resten av världen tittar också betydligt mer på F1 än vi...
Jag menade att det är lättare för Gynning att få intervjuer i depån pga att hon är blond och har stora naturtillgångar...
Om inte folket i depån inte tänder på flickor så har hon ingen fördel ...
-
sorry Gösta en del läkare är nog lika flummiga som journalisterna.Gösta skrev:Du har orimligt höga krav på journalisterSami skrev:det bästa är väl om intervjuaren är insatt i sporten och kan ställa lite vettiga frågor.
Av sveriges alla journalister så är det en minoritet som vet vad de talar om / skriver om, de flesta har inte så mycket koll på det. Man sitter på en redaktion med tvånget att prestera något, redaktionschefen skriker att de är dax att prestera något. Man gör bristfälliga undersökningar, dålig källkritik men svänger till det verbalt så att det skall verka påläst. Vore tex läkarkåren lika usel skulle ingen våga besöka ett sjukhus. Det borde ställas begåvningskrav på journalister och inte låta flummiga folkhögskolor utbilda sådana.
-
Säkert är det så! Med den lilla skillnaden att om en läkare "hittar på" en diagnos eller felbehandlar så får han en erinran, varning eller mister sin legitimation. En journalist kan skriva vilken dynga som helst, blåljuga mm utan att något händer. Men jag tror att läkare är generellt sett mycket bättre på att handskas med sitt yrke än vad journalister är med sitt. Häng på en apa ett presskort och denne blir journalist, men en läkarlegitimation krävs vissa kunnskapsprov.olag skrev:sorry Gösta en del läkare är nog lika flummiga som journalisterna.Gösta skrev:Du har orimligt höga krav på journalisterSami skrev:det bästa är väl om intervjuaren är insatt i sporten och kan ställa lite vettiga frågor.
-
Skriver en journalist sanningenGösta skrev:Säkert är det så! Med den lilla skillnaden att om en läkare "hittar på" en diagnos eller felbehandlar så får han en erinran, varning eller mister sin legitimation. En journalist kan skriva vilken dynga som helst, blåljuga mm utan att något händer. Men jag tror att läkare är generellt sett mycket bättre på att handskas med sitt yrke än vad journalister är med sitt. Häng på en apa ett presskort och denne blir journalist, men en läkarlegitimation krävs vissa kunnskapsprov.olag skrev:sorry Gösta en del läkare är nog lika flummiga som journalisterna.Gösta skrev: Du har orimligt höga krav på journalister
-
-
-
-
höft, bröst och lår and as är en naturtillgång. även om hon hade silisar så är dom stora nu när dom är utagna..platt skrev:Jag menade att det är lättare för Gynning att få intervjuer i depån pga att hon är blond och har stora naturtillgångar...
Jag visste inte att bröstinplantat var naturtillgångar
-
-
-
-
-
-
-
Jag var i Caorle (Italien) I Sommras med lite släktigar det var två bralisar från sverige somvar med efter en midag så var vi utte på en promenix och det var entt skåde spell som hetter duga 2 stycken svenska runda vackra blonda flicker vandrar framför mig i gränderna du grabbarna och alla vänder sig om och vänder håll visslar ä det går inte att beskriva det var så jävla kull att seolag skrev:Men folk (oftast män) utan för norden är stenkåta på blonda brudar.Bara dom är blonda.Sen skiter dom i resten.Razor skrev:Skulle hon bli mindre motbjudande för det?
-
med andra ord dom Svenska tjejerna är fortfarande populära bland dom syd erupeiska mänenplatt skrev:Jag var i Caorle (Italien) I Sommras med lite släktigar det var två bralisar från sverige somvar med efter en midag så var vi utte på en promenix och det var entt skåde spell som hetter duga 2 stycken svenska runda vackra blonda flicker vandrar framför mig i gränderna du grabbarna och alla vänder sig om och vänder håll visslar ä det går inte att beskriva det var så jävla kull att seolag skrev:Men folk (oftast män) utan för norden är stenkåta på blonda brudar.Bara dom är blonda.Sen skiter dom i resten.Razor skrev:Skulle hon bli mindre motbjudande för det?
-
-
Skall den där tönten Peter Windsor hålla intervjuerna så är det inte värt att de sänds. Plocka fram några gamla intervjuer och sänd i stället, det händer inget nytt ändå. Frågorna är platta, ointressanta och intetsägande. Lika jornalistiskt målande och nyfikna som ett glas kallt vatten.Patrik L skrev:Kommer ni att stympa postrace intervjuerna i TV6 nästa år också?Blomman skrev:...träning VS1, kval o race i TV6
"Take us tru the first 5 laps"
Vilket skjutjärn han är. Ställer han frågor så att även den publik som är blind skall hänga med i svängarna.
-
Hehe, skjutjärn Världen må ha förändrats mer efter att Frost intervjuat Nixon och lägger man därtill att förarna förmodligen satt sitt namn på ett papper som gör svaren ganska innehållslösa även om de får 'bra' frågor så ÄR det mer intressant att se Raikkönen famla efter micken o säga "kyllä" än att se Lorenzo Lamas i svår hockyfrilla från '92.Gösta skrev:Skall den där tönten Peter Windsor hålla intervjuerna så är det inte värt att de sänds. Plocka fram några gamla intervjuer och sänd i stället, det händer inget nytt ändå. Frågorna är platta, ointressanta och intetsägande. Lika jornalistiskt målande och nyfikna som ett glas kallt vatten.Patrik L skrev:Kommer ni att stympa postrace intervjuerna i TV6 nästa år också?Blomman skrev:...träning VS1, kval o race i TV6
"Take us tru the first 5 laps"
Vilket skjutjärn han är. Ställer han frågor så att även den publik som är blind skall hänga med i svängarna.
-
Nu gjorde vi inte det speciellt många ggr förra året, så din insemination får står för dej...MEN, det mesta talar för att dom ryker kommande säsong. Mest för att dom helt enkelt inte tillför något.
JB
JB
Patrik L skrev:Kommer ni att stympa postrace intervjuerna i TV6 nästa år också?Blomman skrev:...träning VS1, kval o race i TV6
-
HELT RÄTT ATT TA BORT DETTA TITTARFÖRAKT!!Blomman skrev:Nu gjorde vi inte det speciellt många ggr förra året, så din insemination får står för dej...MEN, det mesta talar för att dom ryker kommande säsong. Mest för att dom helt enkelt inte tillför något.
JB
Patrik L skrev:Kommer ni att stympa postrace intervjuerna i TV6 nästa år också?Blomman skrev:...träning VS1, kval o race i TV6
(men jag tror du menar insinuation! insemination är något helt annat som Raz och andra lantbrukarwannebees sysslar med )
-
-
Vill du sadla om och börja med inseminering så är du hjärtligt välkommen att kontakta undertecknad så skall jag beväpna dig med allt du behöver (förutom insemineringsvätskan, den får du fixa själv) i utrustningsväg. Brätta bara vad det är du ämnar att insiminera (katt, hund, gris, människa, ko, häst, elefant osv) så anpassar jag utrustningen därefter. Jag bjuder på en årsförbrukning.Blomman skrev:Åhhh fan, e re de re betyder...
J
"Blommans insiminerings AB"
(låter jävligt kinky)
-