Precis, har jag sagt något annat?LuckyStrike1 skrev:Finns inget med karisma i F1 inkl. Schumacher.Pastis skrev:Nämn en aktiv formel 1 förare med karisma tack.
Vintertester inför 2008
-
- Mr Forza Motorsport
-
Om det är så öppnar det mycket intressant. Badoer och Gene borde isåfall bort från Ferrari, De La Rosa från MacLaren, Bmw har blivit av med Glock till Toyota, Wurz har slutat vilket ger en testplats i Williams.Pastis skrev:De nya reglerna säger väl att testförarna inte får vara hur rutinerade som helst? Montagny har kört länge, så in med unga och svenska förare!
Förresten innehar Badoer forfarande rekordet på flest körda lopp utan att ha tagit ett enda poäng?
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
-
Jari...sluta upp att vara så bitter.
Schumi var snabbast punkt slut, varken du eller jag vet vilka inställningar han körde med men varför skulle de köra schumi med kvalinställningar?
Coulthard har nog mer erfarenhet av motorbranschen än dig så om han säger at han är imponerad så får han väl säga det utan att du ska gå i taket för det.
Schumi har(nästan) alltid varit snabbare än massa både på tester och i lopp och kval. Massa och Kimi var rätt jämna i år, visserligen vann Kimi ett antal fler lopp 6 mot massas 3 tror jag det var. Men massa kunde ju vunnit sista loppet och då hade ställningen varit 5-4 vilket är rätt jämt.
Med dessa fakta så kan man väl anta att schumi hade stått sig bra i konkurrens med både Massa och Kimi i år, så väl som tester och i racen.
Det troliga är väl att han borde tagit mer poäng än dem eftersom han har en sådan "racinghjärna" och tänker på ett relativt smart sätt. kimi är ju snabb, säkert lika snabb som schumi men han saknar den jämnhet och den kyla som schumi har/hade. Dock så har väl Kimi några år på sig så han kommer säkert närmre.
Självklart kan vi inte veta säkert hur något lopp skulle gått eftersom vi aldrig kan dra tillbaka klockan och göra om allt men sett till de fakta som varit genom åren så...verkar inte min hypotes omöjlig.
Schumi var snabbast punkt slut, varken du eller jag vet vilka inställningar han körde med men varför skulle de köra schumi med kvalinställningar?
Coulthard har nog mer erfarenhet av motorbranschen än dig så om han säger at han är imponerad så får han väl säga det utan att du ska gå i taket för det.
Schumi har(nästan) alltid varit snabbare än massa både på tester och i lopp och kval. Massa och Kimi var rätt jämna i år, visserligen vann Kimi ett antal fler lopp 6 mot massas 3 tror jag det var. Men massa kunde ju vunnit sista loppet och då hade ställningen varit 5-4 vilket är rätt jämt.
Med dessa fakta så kan man väl anta att schumi hade stått sig bra i konkurrens med både Massa och Kimi i år, så väl som tester och i racen.
Det troliga är väl att han borde tagit mer poäng än dem eftersom han har en sådan "racinghjärna" och tänker på ett relativt smart sätt. kimi är ju snabb, säkert lika snabb som schumi men han saknar den jämnhet och den kyla som schumi har/hade. Dock så har väl Kimi några år på sig så han kommer säkert närmre.
Självklart kan vi inte veta säkert hur något lopp skulle gått eftersom vi aldrig kan dra tillbaka klockan och göra om allt men sett till de fakta som varit genom åren så...verkar inte min hypotes omöjlig.
Senast redigerad av Crazy F1 den fre nov 16, 2007 18:14, redigerad totalt 1 gång.
-
Du är nog bara ovan att jag håller med dig. Men jag delar inte din uppfattning om att Schumacher skulla ha mer karisma - men pensionerad förare som sätter bästa tid i ett betydelselöst test kanske alltid kan locka några rubriker.Pastis skrev:Precis, har jag sagt något annat?LuckyStrike1 skrev:Finns inget med karisma i F1 inkl. Schumacher.Pastis skrev:Nämn en aktiv formel 1 förare med karisma tack.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
- Utvisad
-
- Varnad
-
Maestro har kört i åttor kring "fyllekimi" tidigare och hade gjort det idag också om de suttit i lika dana bilar, det vet du och det vet en hel racingvärld.Jari skrev:Det låter som han [Schumacher] skåpade ut alla men ingen av dem som slogs om årets titel var ju faktiskt ens med...
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Varnad
Han förmådde bara köra 0,2s snabbare än Luca Badoer och Luca duger inte ens till att köra race i det där stallet. Näe, [Schumacher] skall nog koncentrera sig på att kasta kylskåp och röka fetingar.
Till skillnad mot Kimi som faktiskt förmådde att vinna med den där bilen förmådde inte [Schumacher] det under flera år trots Brawn och Todt i båset...
Till skillnad mot Kimi som faktiskt förmådde att vinna med den där bilen förmådde inte [Schumacher] det under flera år trots Brawn och Todt i båset...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
- Varnad
-
Tester bevisar ingenting alls, däremot bevisar 7 WDC det mesta som går att debbattera i frågan...Jari skrev:Tack PC!PC: skrev:Hur orkar ni hålla på att gnabbas om vem som är bäst med pågående tester som bedömningsgrund?
Dessa tester bevisar ingenting...
Somliga tror Jesus har återkommit och går nu över Östersjön...
-
Vad har 7 WDC med denna tråd att göra...?Tiresias skrev:Tester bevisar ingenting alls, däremot bevisar 7 WDC det mesta som går att debbattera i frågan...Jari skrev:Tack PC!PC: skrev:Hur orkar ni hålla på att gnabbas om vem som är bäst med pågående tester som bedömningsgrund?
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
Tiresias skrev:Tester bevisar ingenting alls, däremot bevisar 7 WDC det mesta som går att debbattera i frågan...Jari skrev:Tack PC!PC: skrev:Hur orkar ni hålla på att gnabbas om vem som är bäst med pågående tester som bedömningsgrund?
-
-
- Varnad
Ja, men du svarar inte på frågan!Crazy F1 skrev:Kanske vem som är den bästa föraren genom tiderna?
Vad har det med den här tråden att göra?
De tre bästa i år var inte med och vem som är snabbast då är helt ointressant, då bara en av förarna (-0,2s efter) som faktiskt fanns på plats hade konkurrenskraftig bil och inte ens platsar som raceförare.
-
Egentligen är det helt ointressant vem eller vilka som är på banan just nu, det är fortfarande test det handlar om.Jari skrev:Ja, men du svarar inte på frågan!Crazy F1 skrev:Kanske vem som är den bästa föraren genom tiderna?
Vad har det med den här tråden att göra?
De tre bästa i år var inte med och vem som är snabbast då är helt ointressant, då bara en av förarna (-0,2s efter) som faktiskt fanns på plats hade konkurrenskraftig bil och inte ens platsar som raceförare.
Vem som är snabbast på en test så här långt innan kommande säsong säger inget om vem som kommer vara "mest bäst" 2008.
Och vad gäller 7WDC...
Ska vi använda Schumi-fansens logik så är de i dagens ljus inget värt.
Eftersom vissa tycker att Kimis WDC är noll värd så får vi följande ekvation:
1WDCx0=0WDC vilket då ger 7WDCx0=0WDC
Tramsigt, kan tyckas, men det är lika tramsigt att försöka bevisa något åt vare sig ena eller andra hållet med de tester som görs för närvarande.
Ibland kan man inte ens dra slutsatser av tester som görs under pågående säsong ...
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Du uttrycker dig lite väl respektlöst när du talar om den största motorsportstjärnan någonsin, den 7 faldige världsmästaren, den i särklass störste av de största, en vars namn och prestationer alltid kommer att förknippas med perfektion, passion, brillians, ellegans och mod! Du talar om Maestro!!!!! Lite respekt tack! Det är inte en dussinvara som räkan, ville eller senna.Pastis skrev:....han är tillbaka .......
-
... och dålig lukt.Gösta skrev:Du uttrycker dig lite väl respektlöst när du talar om den största motorsportstjärnan någonsin, den 7 faldige världsmästaren, den i särklass störste av de största, en vars namn och prestationer alltid kommer att förknippas med perfektion, passion, brillians, ellegans och mod...Pastis skrev:....han är tillbaka .......
Jag menar, han är uppkörd 7 ggr så han kan ju inte vara helt gastät.
-
-
- Varnad
Be aldrig om ursäkt för att du förtäljer sanningen!
Så länge det stämmer att det finns lögn, förbannad lögn och statistik, med vilket [Schumacher] förklaras som en av de stora, trots att han fick pisk i sina bästa år av inte bara Häkkinen utan även av Damon Hill och Jacques Villeneuve, men även smiskades upp av Renaultförare två år i rad trots överlägsen bil.
Att vinna när ingen annan får eller kan tävla om det är en bedrift lika stor som att rasta sin hund i en park en söndageftermiddag och allvarligt talat ser jag det inte som särskilt stort att ha rastat hunden flest söndagar under sju av sina aktiva år. Inte om det ger en extremt slapp ringmuskel på köpet...
Så länge det stämmer att det finns lögn, förbannad lögn och statistik, med vilket [Schumacher] förklaras som en av de stora, trots att han fick pisk i sina bästa år av inte bara Häkkinen utan även av Damon Hill och Jacques Villeneuve, men även smiskades upp av Renaultförare två år i rad trots överlägsen bil.
Att vinna när ingen annan får eller kan tävla om det är en bedrift lika stor som att rasta sin hund i en park en söndageftermiddag och allvarligt talat ser jag det inte som särskilt stort att ha rastat hunden flest söndagar under sju av sina aktiva år. Inte om det ger en extremt slapp ringmuskel på köpet...
-
För fan Jari....det börjar se ut som om du skriver på fel forum.
Häkkinen hade bara tur, det vet ju alla. Såna som blir WDC EN gång räknas inte alls...
JB
Häkkinen hade bara tur, det vet ju alla. Såna som blir WDC EN gång räknas inte alls...
JB
Jari skrev:Be aldrig om ursäkt för att du förtäljer sanningen!
-
- Mr Forza Motorsport
Tänk att en "gammal föredetting" kan väcka sådan känslor!
Att han är/var en skitstövel på banan ibland, tror jag alla utom Gösta med sina skygglappar, kan hålla med om.
Alla bör också hålla med om att han var en mästare på att styra och ratta en/ett formel 1 bil/stall. Att han skulle haft tur från 1991 till 2006 och vunnit minst ett lopp per år sedan 1992, verkar lite otroligt, bara Jari med sina skygglappar tycker väl annorlunda...
Att han är/var en skitstövel på banan ibland, tror jag alla utom Gösta med sina skygglappar, kan hålla med om.
Alla bör också hålla med om att han var en mästare på att styra och ratta en/ett formel 1 bil/stall. Att han skulle haft tur från 1991 till 2006 och vunnit minst ett lopp per år sedan 1992, verkar lite otroligt, bara Jari med sina skygglappar tycker väl annorlunda...
-
- Varnad
Nåja, jag kan nog sträcka mig till att han var en aning bättre än både Hill och Villeneuve men Häkkinen rådde han inte på och det kan han nog nästan skriva under på själv också. Jag kan också hålla med om att han förgyllt och uppfyllt mig med alla möjliga känslor under ganska många söndagar fram tills han slutade, men nog tycker jag väl att det räcker nu.
Visst, lite löspoäng (läs rubriker) (förmodligen för att inte glömmas bort allltför fort) kanske man kan plocka genom att delta i lite tester, men inse sanningen. Hade toppförarna varit med i dessa HADE HAN INTE LÄNGRE KUNNAT VARA MED I TOPP FYRA.
Visst, lite löspoäng (läs rubriker) (förmodligen för att inte glömmas bort allltför fort) kanske man kan plocka genom att delta i lite tester, men inse sanningen. Hade toppförarna varit med i dessa HADE HAN INTE LÄNGRE KUNNAT VARA MED I TOPP FYRA.
-
-
- Mr Forza Motorsport
Jag har alltid sagt att Häkkinen var ursnabb när han hade en perfekt bil. Tror inte han hade vunnit lopp varje år från 1992-2006 om han kört samma bilar som Schumi. Häkkinen fick till och med stryk av Coulthard när bilarna passade engelsmannen bättre. Det säger en hel del om finnens oförmåga att anpassa sin körstil efter materialet.
Schumi var överlägsnare sina stallkompisar ju sämre bilarna var och det säger något om hans kvalitet som förare. En F1-bil som är "perfekt" kan många vara snabb i.
Häkkinen var bra och snabb, men var inte en komplett förare som tysken var. Fast Häkkinen var en förebild på banan och var ärlig, något man inte kan säga om tysken...
Schumi var överlägsnare sina stallkompisar ju sämre bilarna var och det säger något om hans kvalitet som förare. En F1-bil som är "perfekt" kan många vara snabb i.
Häkkinen var bra och snabb, men var inte en komplett förare som tysken var. Fast Häkkinen var en förebild på banan och var ärlig, något man inte kan säga om tysken...
-
Självklart inte!!!Jari skrev:.......Häkkinen rådde han inte på ........
Så här ser det ut de år de körda sammtidigt.
1991 MS 4 MH 2
1992 53 11
1993 52 4
1994 92 26
1995 102 17
1996 59 31
1997 0* 27
1998 86 100
1999 44* 76
2000 108 89
2001 123 37
Notera: 1997 så diskvalificerades Maestro från mästerskapet, men hade innan dess kört ihop fler poäng än Mika. 1999 körde Maestro inte hela sässongen pga olycka på Silverstone, det året höll Irvine på att slå Mika.
-
- Varnad
Var kanske är rätt uttryck?Blomman skrev:Ja ja....Häkkinen e bäst, det vet ju alla...
JB
Bäste nordbo genom tiderna i alla fall så här långt så slipper någon ta åt sig eller känna sig trampad på tårna...
Han blir i och för sig inom kort slagen rent statistiskt av Kimi (läser du detta Gösta?), men inte håller jag Kimi som större stjärna för det.
Mikas helyllepersonlighet berörde mig alldeles för mycket för det.
-
Bäste nordbo genom tiderna, ja, definitivt. Men världen är större än lilla norden som gör halvdåliga mobiltelefoner, undermåliga vinterdäck, finkelsmakande vodka och bra toalettpapper.Jari skrev:Var kanske är rätt uttryck?Blomman skrev:Ja ja....Häkkinen e bäst, det vet ju alla...
JB
Bäste nordbo genom tiderna i alla fall så här långt så slipper någon ta åt sig eller känna sig trampad på tårna...
Han blir i och för sig inom kort slagen rent statistiskt av Kimi (läser du detta Gösta?), men inte håller jag Kimi som större stjärna för det.
Om han blir slagen av Kimi återstår att se. Du säljer ett björnskinn från en björn du inte ens har sett.
-
-
- Mr Forza Motorsport
Ja, Mika är den bästa nordbon så här långt. Väntar med att uttala mig om Kimi, får vänta några år till, men nog är han lovande allt.Jari skrev:Var kanske är rätt uttryck?Blomman skrev:Ja ja....Häkkinen e bäst, det vet ju alla...
JB
-
Denna statestik är ok....Men du får göra en till där du får räkna bort poäng som stallkompisarna släppte till MS och MH .Så det blir en verklig statestik.Gösta skrev:Självklart inte!!!Jari skrev:.......Häkkinen rådde han inte på ........
1991 MS 4 MH 2
1992 53 11
1993 52 4
1994 92 26
1995 102 17
1996 59 31
1997 0* 27
1998 86 100
1999 44* 76
2000 108 89
2001 123 37
Notera: 1997 så diskvalificerades Maestro från mästerskapet, men hade innan dess kört ihop fler poäng än Mika. 1999 körde Maestro inte hela sässongen pga olycka på Silverstone, det året höll Irvine på att slå Mika.
FIA = Ferrari International Assistance
-
Uppskattningsvis bara mellan tummen och pekfingret - hur många poäng skulle de röra sig om som man i så fall ska räkna av från Schumachers poängskörd?olag skrev:Denna statestik är ok....Men du får göra en till där du får räkna bort poäng som stallkompisarna släppte till MS och MH .Så det blir en verklig statestik.Gösta skrev:Självklart inte!!!Jari skrev:.......Häkkinen rådde han inte på ........
1991 MS 4 MH 2
1992 53 11
1993 52 4
1994 92 26
1995 102 17
1996 59 31
1997 0* 27
1998 86 100
1999 44* 76
2000 108 89
2001 123 37
-
Ingen aning.Det får någon smart räkna på.Minns tyvärr inte så långt bak som detta rörsig om. minns bara att jag höll på den svarta bilen.sedan när mh vann sista gången börja mitt f1 intresse på"riktigt".LuckyStrike1 skrev:Uppskattningsvis bara mellan tummen och pekfingret - hur många poäng skulle de röra sig om som man i så fall ska räkna av från Schumachers poängskörd?olag skrev:Denna statestik är ok....Men du får göra en till där du får räkna bort poäng som stallkompisarna släppte till MS och MH .Så det blir en verklig statestik.Gösta skrev: Självklart inte!!!
1991 MS 4 MH 2
1992 53 11
1993 52 4
1994 92 26
1995 102 17
1996 59 31
1997 0* 27
1998 86 100
1999 44* 76
2000 108 89
2001 123 37
Men enligt en del inlägg så är både mh och en del titlar av ms upkörda med hjälp av sina koleger.
-
Det lät som du hade en egen uppfattning om att poängskörden skulle se väldigt annorlunda ut om man skulle räkna bort poäng som man fått tack vare stallkamrater som flyttat på sig?
Jag skulle bli förvånad om det för såväl Schumacher som Häkkinen skulle innebära 10 poäng mindre över resp. karriärer.
Jag skulle bli förvånad om det för såväl Schumacher som Häkkinen skulle innebära 10 poäng mindre över resp. karriärer.
-
nej det har jag inte.Jag spann bara vidare på hjulet.LuckyStrike1 skrev:Det lät som du hade en egen uppfattning om att poängskörden skulle se väldigt annorlunda ut om man skulle räkna bort poäng som man fått tack vare stallkamrater som flyttat på sig?
När ändra dom poängsystemet? och hur var det utformat?
-
- Varnad
72%LuckyStrike1 skrev:Uppskattningsvis bara mellan tummen och pekfingret - hur många poäng skulle de röra sig om som man i så fall ska räkna av från Schumachers poängskörd?olag skrev:Denna statestik är ok....Men du får göra en till där du får räkna bort poäng som stallkompisarna släppte till MS och MH .Så det blir en verklig statestik.Gösta skrev: Självklart inte!!!
1991 MS 4 MH 2
1992 53 11
1993 52 4
1994 92 26
1995 102 17
1996 59 31
1997 0* 27
1998 86 100
1999 44* 76
2000 108 89
2001 123 37
Inte vet jag. De brukar inte meddela mig innan de gör en sk A1-ring.
-
Medelade Kimi dig innan han tog sig förbi Massa i samband med depåstoppet i årets sista lopp? Utan den "brillianta omkörningen" så fanns det en chans att den som var mest värd att bli WDC 2007 också hade blivit det!!Jari skrev: 72%
Inte vet jag. De brukar inte meddela mig innan de gör en sk A1-ring.
Hörde jag ett "tack Massa för att du körde upp en WDC i rektum på kimi så långt att han fortfarande letar efter bucklan" Kimi har så ont där bak att han inte kan sitta i en bil, ännu mindre vara med och vintertesta, man tvingas kalla in Maestro för att säkerställa att bilutvecklingen går framåt, allt medan kimi slickar sitt eget såriga rektum.
-
Det säge r väll sig skälv om det är två billar som kör för samma stall och man tävlar för samma stall om två bukler hjälps man inte åt då det äe skälv klart att man släpper för bi sin stall kamrat (även om han inte är är kamat och hjälper fram han till vinnst skulle inte ni göra det Nä jag ska vinna skitt isama omhella stallet förlorar det kan dom göra om inte jag vinner eller hur)
-
- Mr Forza Motorsport
-
Kimi lär inom kort förbi Mika i statistiken. Han har redan plockat fler poäng än Mika med färre starter. Dock så satt Mika i sämre bilar i fler säsonger under sin karriär än vad Räikkönen har gjort.
Mika Häkkinen
Antal starter 162
Segrar 20
Andraplatser 14
Tredjeplatser 17
Pole position 26
Snabbaste varv 25
Poäng totalt 420
Kimi Räikkönen
Antal lopp 122
Segrar 15
Andraplatser 17
Tredjeplatser 16
Pole position 14
Snabbaste varv 25
Poäng totalt 456[/b]
Mika Häkkinen
Antal starter 162
Segrar 20
Andraplatser 14
Tredjeplatser 17
Pole position 26
Snabbaste varv 25
Poäng totalt 420
Kimi Räikkönen
Antal lopp 122
Segrar 15
Andraplatser 17
Tredjeplatser 16
Pole position 14
Snabbaste varv 25
Poäng totalt 456[/b]
-
Jag kollade lite på teampoäng under schumis karriär...orka inte kolla upp Mika men har har väl ungfär lika många poäng till skänk
Jag började med Irvine tiden och då fick jag det till att schumi fått 1 p av Eddie mellan 96 och 99. Då har jag räknat med när Eddie släppte schumi på a1 samt när han inte fick köra om ms i frankrike. Sedan har jag även tittat på att schumi gav eddie Irvine på Sepang. Då blir det inte mer än en p till Ms fördel så vitt jag kan se.
Om vi ser till Barrichello så har vi ju fyra poäng som vi vet säkert. A1x2, men sedan gav schumi RB en vinst i USA så jag får det till 2 p.
Nu har jag inte räknat med de gånger schumi vunnit med två sekunder före RB för att Schumi släppt av på farten på slutet, jag har heller inte räknat de gånger då RB vann och schumi låg honom precis i växellådan och INTE BLEV OMSLÄPPT eller fick KÖRA förbi.
Med massa är det svårt att säga tydligt vad som varit teamorder, jag har svårt att se något lopp där massa släpper schumi, inte vad jag minns iaf. De klantade ju sig på, var det Bahrain då massa vann och Alo blev tvåa..där fuckade de en vmtitel...
Jag kan säkert ha missat något, men det rör sig inte om mer än ca 4-8p och det är ju inte så mycket...
Jag vet en sak och det var iaf att Mika fick 4 p av david i australien...och då har vi väl ungefär samma ställning dem emellan...
Schumi har blivit om släppt JA, men sanninigen är den att han varit snabbare än sina tamkompisar vid ca 97% av sina lopp så det har inte behövts teamorder eller några förbisläppningar...
Ska bli kul att se mästaren i en f1 bil Återigen!
Jag började med Irvine tiden och då fick jag det till att schumi fått 1 p av Eddie mellan 96 och 99. Då har jag räknat med när Eddie släppte schumi på a1 samt när han inte fick köra om ms i frankrike. Sedan har jag även tittat på att schumi gav eddie Irvine på Sepang. Då blir det inte mer än en p till Ms fördel så vitt jag kan se.
Om vi ser till Barrichello så har vi ju fyra poäng som vi vet säkert. A1x2, men sedan gav schumi RB en vinst i USA så jag får det till 2 p.
Nu har jag inte räknat med de gånger schumi vunnit med två sekunder före RB för att Schumi släppt av på farten på slutet, jag har heller inte räknat de gånger då RB vann och schumi låg honom precis i växellådan och INTE BLEV OMSLÄPPT eller fick KÖRA förbi.
Med massa är det svårt att säga tydligt vad som varit teamorder, jag har svårt att se något lopp där massa släpper schumi, inte vad jag minns iaf. De klantade ju sig på, var det Bahrain då massa vann och Alo blev tvåa..där fuckade de en vmtitel...
Jag kan säkert ha missat något, men det rör sig inte om mer än ca 4-8p och det är ju inte så mycket...
Jag vet en sak och det var iaf att Mika fick 4 p av david i australien...och då har vi väl ungefär samma ställning dem emellan...
Schumi har blivit om släppt JA, men sanninigen är den att han varit snabbare än sina tamkompisar vid ca 97% av sina lopp så det har inte behövts teamorder eller några förbisläppningar...
-
-
Crazy F1 skrev:
Ja helt jä-la underbart, att se Maestro köra en F1 bil är poesi. Ingen gör det och kommer inte kunna göra det som han!
7 wdc titlar talar för sig själv.
-
-
Ja, ett antal gånger. Lite överallt. Österrike, Italien, Tyskland tex!!!platt skrev:Har ni set han köra var dåGösta skrev:Crazy F1 skrev:
Ja helt jä-la underbart, att se Maestro köra en F1 bil är poesi. Ingen gör det och kommer inte kunna göra det som han!
-
-
Nuu mennar jaggg!Gösta skrev:Ja, ett antal gånger. Lite överallt. Österrike, Italien, Tyskland tex!!!platt skrev:Har ni set han köra var dåGösta skrev: