Trevligt
-
Tydligen har jag enligt Jari blivit avstängd från detta forum? Inget jag dock känner till utan däremot har jag aldrig blivit anstängd från något forum. Det vill säga Passagen (1997-98) Väg och Trafik (1998) Dailys (1999-2002) Och Forza 1998 och framåt. Sedan att jag av olika anledning inte har skrivit här, sedan vissa Torzkar med nazist sympatier som woodi fick gå in och radera efter att denna person härjat fritt i flera månader. Några böl brev har jag heller aldrig skrivit vilket en överviktig finne på detta forum ständigt gör till vårt forums modersida i USA.
Hoppas Canal Digital fortsätter med Tony Ring istället för hjärndöda Skummilovern Blomman. Jag förstår inte att denna fetknopp får sitta och gotta sig på Canal Digital tittarnas pengar. Jordan har senaste 2 säsongerna plockat bort elektronik från ratten och annat som väger för att flytta ned det till plankan (Alesi vägrade och kvalade därefter)för att kunna kvala bra, vilket också Jarno Trulli gjort, fast Jordanbilen i raceskick har varit 15 kilo lättare i plankan som har flyttats bort från plankan och detta gör Jarno Trulli till en dålig F1-Förare i race men bra i kval engligt Blomman? Hallå! Det är en stor skillnad att ha 15 kilo mer i plankan på kval än race eller du är för dum för att förstå detta? Såg i Brasilien Button rasade bakåt i fälten medan Trulli höll sin position, undra vem som är dålig i lopp?
Hoppas Canal Digital fortsätter med Tony Ring istället för hjärndöda Skummilovern Blomman. Jag förstår inte att denna fetknopp får sitta och gotta sig på Canal Digital tittarnas pengar. Jordan har senaste 2 säsongerna plockat bort elektronik från ratten och annat som väger för att flytta ned det till plankan (Alesi vägrade och kvalade därefter)för att kunna kvala bra, vilket också Jarno Trulli gjort, fast Jordanbilen i raceskick har varit 15 kilo lättare i plankan som har flyttats bort från plankan och detta gör Jarno Trulli till en dålig F1-Förare i race men bra i kval engligt Blomman? Hallå! Det är en stor skillnad att ha 15 kilo mer i plankan på kval än race eller du är för dum för att förstå detta? Såg i Brasilien Button rasade bakåt i fälten medan Trulli höll sin position, undra vem som är dålig i lopp?
-
Halloj Helgonet!
Fick läsa det översta stycket ett par gånger för jag tolkade texten som att jag skulle vara nazist. Men jag antar att inte så var fallet efter som det skulle vara rejält galet!
Nej mig veterligen så har Du aldrig blivit avstängd från Forza Motorsport och jag hoppas att Du inte ska behöva bli det heller.
Ett steg i rätt rikting för att slippa det är att sluta upp med att kalla folk för "hjärndöda", "fetknopp" etc som Du gjorde i inlägget ovan.
Du och jag är några få som har varit med redan sen Passagentiden
(var inte det redan 1996 förresten?).
Välkommen åter!
Fick läsa det översta stycket ett par gånger för jag tolkade texten som att jag skulle vara nazist. Men jag antar att inte så var fallet efter som det skulle vara rejält galet!
Nej mig veterligen så har Du aldrig blivit avstängd från Forza Motorsport och jag hoppas att Du inte ska behöva bli det heller.
Ett steg i rätt rikting för att slippa det är att sluta upp med att kalla folk för "hjärndöda", "fetknopp" etc som Du gjorde i inlägget ovan.
Välkommen åter!
-
Hejsan Helgonet, jag trodde inte att du gillade slp. Men du kan visst inte hålla dej härifrån (du är givetvis lika välkommen som alla andra). Har du tröttnat på ryggdunket på motorsport.com? Ingen som säger emot, alla tycker lika. Jag förstår om det blev för tråkigt.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: JBS den 2002-04-11 09:54 ]</font>
-
Woodi:On 2002-04-11 09:26, woodi wrote:
Halloj Helgonet!
Välkommen åter!
Jag menade på att Torzken skrev en massa skit som du fick radera. Ska inte använda ord om folk är så dumma att de tar åt sig, utan det är ju mera att någon krake blir ju alltid uppretad. Var Passagen redan 1996? Det var som fan vad tiden flyger fram, minns i alla fall att några storskrävlade om [Schumacher] som blev knäckta direkt. Liksom de blir på de forum vi skriver på nu där de faller som käglor.
Tycker det är uselt av Blomman att inte känna till perukmannens fula knep att få en så bra position i startfältet att han plockade bort elektronik från ratten för att kunna få de extra 15 kilo till plankan, sedan att bilen inte gick att köra i lopp var perukmannen mindre intresserad av, så det är knappast Jarno Trulli som är dålig i lopp. Minns mycket väl hur han lyckades knipa en 3'e plats åt Proststallet på Nürburgring-99. Däremot finns det förare som är mindre bra i kval men bättre i lopp som Alan Prost, Lill Lövis, Al Unser JR, Bobby Rahal mfl.
-
Och Alesi är bäst på allt som vanligt!
(förutom att ha turen på sin sida då naturligtvis)
Jo om jag inte minns fel så var det redan 1996. Dessutom var det i Trafik forumet det hela började väl och när det stängdes ner så övergick vi väl till Miljöforumet?
Eller också sitter jag här och dagdrömmer nu igen!
Jo om jag inte minns fel så var det redan 1996. Dessutom var det i Trafik forumet det hela började väl och när det stängdes ner så övergick vi väl till Miljöforumet?
-
JBS:On 2002-04-11 09:51, JBS wrote:
Hejsan Helgonet, jag trodde inte att du gillade slp. Men du kan visst inte hålla dej härifrån (du är givetvis lika välkommen som alla andra). Har du tröttnat på ryggdunket på motorsport.com? Ingen som säger emot, alla tycker lika. Jag förstår om det blev för tråkigt.
Jag trivs alldeles utmärkt på http://www.motorsport.com/forums/wwwthreads.pl?Cat= och det kommer bli klart intressantare när vi får samma forum som modersidan och får tillgång till deras nyheter samt gratis prenumerantion på tidiningen Motorsport. Det gäller ju att övertala jänkarna att det finns ett intresse i Sverige, speciellt som de bästa skribenterna redan har börjat skriva på ett halvfärdigt forum som inte har öppnat officiellt ännu. Dock tror jag inte motorsport.Sweden kommer ha bevakning på alla typer av motorsport som modersidan i Florida har.
-
Alesi har ju redan provkört åt McLaren eftersom han är kontrakterad av Mercedes, så skulle Kuben eller Raikkonen skada sig finns ju risken att gammelfarfar får chansen att hoppa in. Alesi har ju redan avverkad 120 varv med McLaren MP4/17 på Paul Riccard, undra varför Ron hemlighöll varvtiderna, alltså han körde bra.On 2002-04-11 11:31, woodi wrote:
Och Alesi är bäst på allt som vanligt!
-
Risken!? Förhoppningen menar Du väl!?On 2002-04-11 11:42, Helgonet wrote:
Alesi har ju redan provkört åt McLaren eftersom han är kontrakterad av Mercedes, så skulle Kuben eller Raikkonen skada sig finns ju risken att gammelfarfar får chansen att hoppa in. Alesi har ju redan avverkad 120 varv med McLaren MP4/17 på Paul Riccard, undra varför Ron hemlighöll varvtiderna, alltså han körde bra.
-
-
-
-
-
-
-
-