Finns det bättre toalettlektyr????Razor skrev:Illustrerad Vetenskap
Alla agent x9, fantomen och seriemagasinet är sönderlästa, lite fräch litteratur är välkommet.
Finns det bättre toalettlektyr????Razor skrev:Illustrerad Vetenskap
Motorerna är varvtalsbegränsade till 19000 rpm, så det blir nog inte särskilt mycket mer pressande av motorer för de som har nya. Däremot är det förstås större chans att de tar sig i mål, men det har inte varit särskilt många rena motorhaverier i år.REP skrev:Det blir mycket spännande ikväll.
F1 bilar måste använda motor för två tävlingar.
Så jag undrar vem av Lewis, Alonso, Kimi har ny motor ?
Jag har inte koll på det.
Jag misstänker den som har ny motor kommer stallet pressa motor till max !
Kanske pressar till 20.000 motorvarv (rmp)
Eftersom det är sista tävlingen.
Det är skillnad på att "vinna" och på att få segern "uppkörd" .Geer skrev:Det är ju det du alltid sagt. Det går ut på att vinna WDC och den som gör det är bäst.Gösta skrev:Gör vi?????Geer skrev:GRATTIS KIMI !
Nu vet vi vem som är bäst.
Efter den här avslutningen så lär Kimi inte ha några problem att få stallet med sig. Han kom till Ferrari och vann titeln direkt och talade om i tv att han älskar stallet och att han tycker F1 är mycket roligare nu när han är hos Ferrari. Han gjorde helt enkelt allt rätt idag.JTarnstrom skrev:Alla utgår från att Massa var snabbare än Kimi. Jag misstänker att Kimi faktiskt var minst lika snabb som Massa, om inte snabbare. Anledningen till att Räkan blev tre i kvalet stavades Hamilton. I racet kunde ju Kimi ligga lugnt och låta Massa dra medan saker och ting fick hända bakom honom. I ett annat läge är jag säker på att Kimi hade tagit Massa ändå. Massa körde rätt hårt, vilket syntes när han gjorde sitt misstag. Kimi satte ju också snabbaste varv på slutet, en demonstration om någon skulle komma på att anklaga Ferrari för att ha manipulerat resultatet.
Tärnström
Eftersom jag utgår från att du inte tycker Mika fick sina titlar uppkörda så måste jag fråga: är det Alonso eller Shumacher eller båda du anser fick sina titlar uppkörda?Jari skrev:Moet Chandon är dyrt på krogen men värt varenda krona idag!
Och precis som Cheever säger:
Skönt med en förare som vinner VM för en gångs skull. som inte får titeln upprkörd.
Jag förstår - jag tror t.o.m. att du anser att du har någon slags logik i resonemanget bakom också ...Jari skrev:Båda och i några fall användes alldeles för lite vaselin...
Tach, du känner inte så där spotant att du hamnat lite fel?tach skrev:Well, Told ya'll, de e så superskönt, alla svennar ...
Han kan kanske lika dåligskrift svenska som jag så moba honom inteGösta skrev:Tach, du känner inte så där spotant att du hamnat lite fel?tach skrev:Well, Told ya'll, de e så superskönt, alla svennar ...
Detta är inte lunarstorm!!!!
Välkommen att skriva, men skriv något begripligt så att vi förstår vad det är du vill säga.
Hans bekymmer verkar inte vara dyslexi utan cerebrum mortuus.platt skrev:Han kan kanske lika dåligskrift svenska som jag så moba honom inteGösta skrev:Tach, du känner inte så där spotant att du hamnat lite fel?tach skrev:Well, Told ya'll, de e så superskönt, alla svennar ...
Välkommen att skriva, men skriv något begripligt så att vi förstår vad det är du vill säga.
Å vafan är det docktornGösta skrev:Hans bekymmer verkar inte vara dyslexi utan cerebrum mortuus.platt skrev:Han kan kanske lika dåligskrift svenska som jag så moba honom inteGösta skrev: Tach, du känner inte så där spotant att du hamnat lite fel?
Ett u kanske?Gösta skrev:Hans bekymmer verkar inte vara dyslexi utan cerebrum mortuus.platt skrev:Han kan kanske lika dåligskrift svenska som jag så moba honom inteGösta skrev: Tach, du känner inte så där spotant att du hamnat lite fel?