Samma härPastis skrev:Fungerar live-timingen för er? Här är rutan svart...

Det Button,Sato och givetvis Hamilton gjort verkar enligt mig ett
Button och Sato oxå nya i f1Mr Hunt skrev:Det Button,Sato och givetvis Hamilton gjort verkar enligt mig ett
klart brott mot gällande däckreglemente.
Detta är en ny regel i år om jag förstod de hela rätt.
Man får bara använda ett sett regndäck under en träningssession och man får byta till ett sett extremdäck om man tycker att det behövs.
Man får dock inte använda 2 lika sett under ett träningspass.
Hur fullständig Hamilton än verkar som F1 förare så saknar han en del
erfarenhet som märktes så tydligt i Chinas Gp.
.
Det är väll inte första gången stallen gör fel....Vm kommer att avgöras av domarna i årGösta skrev:Nu får det fan vara nog, är de så jävla inkompetenta i stallen så att de inte vet vad som gäller. Flytta ner asen 10 platser. Om detta kostar Hamilton WDC så lär han (stallet) inte gör om det till nästa år.
Hade mclaren pärmen redan innan säsongen börja?Gösta skrev:Löjligt straff. Ett förakt mot hederliga stall och förare.![]()
Men antar att fia inte vågade fatta annat beslut, som fallet med fusket hela sässongen, man tog konstruktörspoängen men vågade inte ta de ihopfuskade förarpoängen. Dåligt fia, mycket dåligt.
Man ska slå till där det känns som mest - i plånboken.Gösta skrev:Löjligt straff. Ett förakt mot hederliga stall och förare. :down:
Men antar att fia inte vågade fatta annat beslut, som fallet med fusket hela sässongen, man tog konstruktörspoängen men vågade inte ta de ihopfuskade förarpoängen. Dåligt fia, mycket dåligt. :down:
Äh du måste ju han nå fel uppe i huvudet, han är ju den bland de tre bästa förarna idag och även när "skomakan" och så var medGösta skrev:Kimi är den mest hypade föraren sen Jean Alesi. Han kommer aldrig att bli WDC, inte så länge Alonso, Massa och Hamilton kör F1, aldrig.
Han har en på tok för låg lägstanivå och saknar strategist tänkande.
Har kollat på det igen. Hamilton stör på ett subtilt sätt. Det var nog därför Kimi såg så sne ut på presskonferansen och inte hellerverkade han köpa Hamilton ursäkt. Han såg nog igenom var Lewis pysslat med och var allt annat än imponerad.Pastis skrev:Kimi körde om Hamilton och kom på det viset långt ut i kurvan och var över kurbsen och tappade en del tid.Sami skrev:Såg du något jag missade?
Njaäää LH kommer aldrig att komma till höger böjen,för att hans vänstra hjul upphängning ligger kvar i första böjenSami skrev:menar att dom kommer ligga tätt i starten och när dom kommer genom första böjen. När det sedan svänger höger, så så finns det ingen asfalt kvar till Kimi, för Hamilton har kasat ut ända till kerben.
Varför bad Hamilton om ursäkt efteråt? Var det för att jag såg något med min skeva inställning, eller vad menar du?AndersF1 skrev:Det är härligt, Pastis, du ser ju fler fel i Hamiltons körning än vad jag såg i Skummis.Pastis skrev:Kimi körde om Hamilton och kom på det viset långt ut i kurvan och var över kurbsen och tappade en del tid.Sami skrev:Såg du något jag missade?
Jag citerade fel, skulle ha varit ditt inlägg ovananför det där, nämligen:Pastis skrev:Varför bad Hamilton om ursäkt efteråt? Var det för att jag såg något med min skeva inställning, eller vad menar du?AndersF1 skrev:Det är härligt, Pastis, du ser ju fler fel i Hamiltons körning än vad jag såg i Skummis.Pastis skrev: Kimi körde om Hamilton och kom på det viset långt ut i kurvan och var över kurbsen och tappade en del tid.
Andas en härlig blandning av lätt konspiration och avsky.Pastis skrev: Inte första gången han är i vägen. Han kan alla tricken den gossen... Och som välpolerad pojke har han bett om ursäkt.