Varför gillar INGEN Lewis Hamilton
-
Varför gillar INGEN Lewis Hamilton
Jag har observerat på diverse forum att det banne mig inte finns någon här i sverige som håller på Hamilton.
Hur kan det komma sig?
Själv avskyr jag pöjken,
Hur kan det komma sig?
Själv avskyr jag pöjken,
Lite äldre, lite långsammare
-
Re: Varför gillar INGEN Lewis Hamilton
Jag håller inte på Hamilton men kan inte förstå varför man avskyr honom.Jacob skrev:Jag har observerat på diverse forum att det banne mig inte finns någon här i sverige som håller på Hamilton.
Hur kan det komma sig?
Själv avskyr jag pöjken,
Han har inte gjort något annat en att köra grymt bra och vara allmänt trevlig. Finns förare som beter sig betydligt sämre.
Kanske är det den Svenska avundsjukan, att han spöat sin favorit, att man själv har dålig relation till sin pappa, hudfärgen eller att han har en god relation till Ron som man själv inte gillar som gör att folk avskyr honom. Av det han har gjort och hur han gör det tycker jag inte det finns någon anledning att avsky pojken.
-
Jag gillar han.Jacob skrev:Jag har observerat på diverse forum att det banne mig inte finns någon här i sverige som håller på Hamilton.
Hur kan det komma sig?
Själv avskyr jag pöjken,
Han kör bra.
Piskar skiten ur ALLA.(inte idag)
Leder vm.
Är trevlig och inte otrevlig mot personal och media.
Folket som inte gillar han kommer med sandlåde kritik mot han. TEX han e falsk.Hans pappa är ful.Rons gull gosse.Han har tur.
Tar man ett bra ex så var väll Skomakaren Todts gullgosse
Varför kritiserar ingen skomakaren som är en f.d förare och har varit på ganska många lopp i år i depån hos Ferarri.Hur många f.d förare har varit i depå som skomakaren Lh far har mer i depån att göra änn skomakaren!
Om han pappa nu skule vara ful..Vad har det med att LH leder vm eller kör bra i McLaren???
Och att han lever på tur..haha kolla in Massa lever inte han på tur..
Nä det är ren Nordisk avundsjuka..Ingen hade räknat med att det skulle gå så bra för han...Alla trode Kimi skulle ta hem vm enkelt a la skomakare och Alonso skulle skjuta motorer a la Mclaren
Kom med bättre kritik mot han änn dagis mobbingen som vissa bara klarar av.Så kanske man får rätt bild om han.
FIA = Ferrari International Assistance
-
Var har du hållit hus???olag skrev:Varför kritiserar ingen skomakaren som är en f.d förare och har varit på ganska många lopp i år i depån hos Ferarri
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
Registreringsdatum: 14 september 2007PC: skrev:Var har du hållit hus???olag skrev:Varför kritiserar ingen skomakaren som är en f.d förare och har varit på ganska många lopp i år i depån hos Ferarri
Sorry. Har inte hunnit läsa alla inlägg bakåt än.
-
- Mr Forza Motorsport
Kanske för att pappa Ron säger följande om deras taktik.
"The problem was rain and his (Hamilton's) tyres were in the worst condition. But we weren't at all fazed about Kimi. We weren't racing Kimi, we were basically racing Fernando.
"Kimi winning and Lewis coming second was adequate. It just didn't quite work out that way."
McLarens taktik var att slå Alonso alltså. Undra på om Alonso skiter att snacka med Dennis...
I andra intervjuer så säger pastor Dennis att de minsann inte favoriserar någon förare utan låter de tävla på lika villkor.
Jag och Forza Motorsport kan nästan garantera att Alonso inte kör McLaren nästa år. Det genomsyrar det mesta och märks mycket väl på McLarens och Mercedes mediasajter som inte har många bilder på Alonso...
"The problem was rain and his (Hamilton's) tyres were in the worst condition. But we weren't at all fazed about Kimi. We weren't racing Kimi, we were basically racing Fernando.
"Kimi winning and Lewis coming second was adequate. It just didn't quite work out that way."
McLarens taktik var att slå Alonso alltså. Undra på om Alonso skiter att snacka med Dennis...
I andra intervjuer så säger pastor Dennis att de minsann inte favoriserar någon förare utan låter de tävla på lika villkor.
Jag och Forza Motorsport kan nästan garantera att Alonso inte kör McLaren nästa år. Det genomsyrar det mesta och märks mycket väl på McLarens och Mercedes mediasajter som inte har många bilder på Alonso...
-
Men när börja bråket mellan Ron och Alonso?Pastis skrev:Kanske för att pappa Ron säger följande om deras taktik.
Började inte det innan han gick över.När han ville bryta kontraktet pga tillförlitligheten!
-
Är det en orsak att avsky Lewis ? Det understryker väl bara att Lewis gör det rätta, skapar en bra relation med teamchefen, liksom MS gjorde.Pastis skrev:Kanske för att pappa Ron säger följande om deras taktik.
Vad kom först, hönan eller ägget ? Jag tycker Alonso hade bra support i början av säsongen, både teamet och Lewis sa att det var ett läroår för honom.
När sedan Alonso hade svårt att matcha Lewis började han gnälla på teamet och det var först då det blev problem.
Hoppas värkligen Alonso hittar en bra styrning nästa år och kan slå Lewis. Men jag tycker inte det finns anledning att avsky Lewis bara för att Dennis och Alonso har en rosslig relation.
-
Lewis Hamilton är en ytterst kompetent förare och verkar vara en trevlig prick rent allmänt. Att han betraktas som vältalig är kanske precis för att han är just det, men kom ihåg att de intervjuer vi ser och hör hålls på hans eget tungomål.
Varför skulle någon ö.h.t. ha något negativt att säga om LH? Kanske för att han har haft en tämligen behaglig resa genom sin racingkarriär och nu när han tävlar om Titeln fortfarande har en aura av Golden Boy kring sig.
Grabben är duktig men man undrar hur duktig han skulle framstå om inte han fick åka gräddfil på det sätt en del har en känsla av.
Om LH tar titeln i år så kommer jag trots allt att applådera för, hur som haver, att bli Världsmästare i Formel 1 är inget man gör utan att kunna motivera sin nämaste omgivning om att det är just jag som skall ha den där titeln.
Varför skulle någon ö.h.t. ha något negativt att säga om LH? Kanske för att han har haft en tämligen behaglig resa genom sin racingkarriär och nu när han tävlar om Titeln fortfarande har en aura av Golden Boy kring sig.
Grabben är duktig men man undrar hur duktig han skulle framstå om inte han fick åka gräddfil på det sätt en del har en känsla av.
Om LH tar titeln i år så kommer jag trots allt att applådera för, hur som haver, att bli Världsmästare i Formel 1 är inget man gör utan att kunna motivera sin nämaste omgivning om att det är just jag som skall ha den där titeln.
-
- Mr Forza Motorsport
-
OK. Du menar allså att du inte har en aning om vad vissa här tycker om Herr MS?olag skrev:Registreringsdatum: 14 september 2007PC: skrev:Var har du hållit hus???olag skrev:Varför kritiserar ingen skomakaren som är en f.d förare och har varit på ganska många lopp i år i depån hos Ferarri
-
Den uppfatningen jag har fått är..Mertro gör/gjorde allt rätt.Det finns ALLTID en bra förklaring på tvivelagtiheter...PC: skrev:OK. Du menar allså att du inte har en aning om vad vissa här tycker om Herr MS?olag skrev:Registreringsdatum: 14 september 2007PC: skrev: Var har du hållit hus???
Alla andra är/var fuskare svin mm..Ferarri är guds gåva till f1 alla andra stall är en plåga som sabbar f1..
Min uppfattning är att håller man på Ferrari så har man inget negativt att säga om MS.
Jag är McLaren fan men jag totalhatar Alonso.
Själv var skomakaren en bra f1 förare men jag tål inte han.
Ferrari är ett bra stall men jag tål inte deras beslut.
Det är uppfatningen jag fick här...men förstår ju oxå att det inte gäller alla
-
Jag tycker att både Hamilton och Ron "the croock" Dennis är vansinnigt äckliga. Kan inte beskriva det bättre än så.
Maestro är den största F1 förare som någonsin funnits och troligtvis kommer att finnas, en obestridd 7 faldig välförtjänt världsmästare. En idrottsman av största möjliga kaliber som jobbat hårt och målmedvetet för sin status som obestridd mästare.
Maestro är den största F1 förare som någonsin funnits och troligtvis kommer att finnas, en obestridd 7 faldig välförtjänt världsmästare. En idrottsman av största möjliga kaliber som jobbat hårt och målmedvetet för sin status som obestridd mästare.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
Den senaste händelsen som visar hur osympatiska McLaren är måste vara när dom förbjudit Ferrari anställda att besöka deras motorhem. Todt svarade med att McLaren anställda är fortfarande välkomna att besöka deras.Pastis skrev:Ron är en bra orsak för att hata hela stallet, inklusive fjäsken Hamilton.
Är det något jag hatar så är det dubbelmoral och att hävda och tro att man själv är moralisk, när man inte är det, är bland det värsta som finns. McLaren skulle vinna mycket på att få bort Ron från stallet!
Har ändå svårt att hata Lewis för att han kör för Ron och har en bra relation med honom. Tycker pojken gör helt rätt, om han vill vinna VM.
-
Ok Vad är det som du tycker dom är äkliga med då???Gösta skrev:Jag tycker att både Hamilton och Ron "the croock" Dennis är vansinnigt äckliga. Kan inte beskriva det bättre än så.
Skomakaren vann 7 vm .ok. tror du på riktigt att inte LH och alla andra jobbar på sin status???Eller ms tog patent på status och tog med den när han sluta???
-
Känns som det redan fanns en tråd där jag redan har förklarat varför jag ogillar Hamilton. Sammanfattningsvis har det bara att göra med att han beter sig på ett sätt och gör på ett annat sätt - falskheten helt enkelt.
Sen är han en bra förare och han gjorde en del svettiga grejer och beundransvärda körningar i GP2 förra året. Men i år känns det som det har varit för enkelt och det i kombination med vissa konstiga prioriteringar hos McLaren och Ron-grisen som säger att allt är på lika villkor är bara löjligt.
Lägg till lite lämpliga läckor om Alonso, lite het brittisk ensidig press och Lewis skenhelighet i ekvationen så ja...det är min känsla helt enkelt.
Jag ogillade enormt mycket av Michael Schumachers sämsta sidor och tycker dessutom att han har vunnit några VM-titlar för mycket men att andra team lämnade walk over var inte hans fel. Sen var han en enormt bra förare också och med lite perspektiv på hans körningar så känns det lite bättre än just när det begav sig.
Om Lewis skippade en del av mediaträningsgrejen och sa mer vad han egentligen tyckte så kommer jag troligen tycka bättre om honom framöver.
Vinner Alonso VM är det en helt otrolig prestation
Sen är han en bra förare och han gjorde en del svettiga grejer och beundransvärda körningar i GP2 förra året. Men i år känns det som det har varit för enkelt och det i kombination med vissa konstiga prioriteringar hos McLaren och Ron-grisen som säger att allt är på lika villkor är bara löjligt.
Lägg till lite lämpliga läckor om Alonso, lite het brittisk ensidig press och Lewis skenhelighet i ekvationen så ja...det är min känsla helt enkelt.
Jag ogillade enormt mycket av Michael Schumachers sämsta sidor och tycker dessutom att han har vunnit några VM-titlar för mycket men att andra team lämnade walk over var inte hans fel. Sen var han en enormt bra förare också och med lite perspektiv på hans körningar så känns det lite bättre än just när det begav sig.
Om Lewis skippade en del av mediaträningsgrejen och sa mer vad han egentligen tyckte så kommer jag troligen tycka bättre om honom framöver.
Vinner Alonso VM är det en helt otrolig prestation
-
-
- Mr Forza Motorsport
Killen är en stjärna på banan och denna uppfattning är något som de flesta delar. Annars är man mycket blind...
Men när någon frågar varför man ogillar honom, måste man svara. Allt handlar om känslor. Min beundran började sakta förändras till irritation som under de senaste veckorna stigit till "jag gillar inte honom". För mig är Ron djävulen själv och det färgar min personliga uppfattning av stallet. Inget jag kan göra något åt, jag KÄNNER så, fast jag personligen inte känner någon av dem. Tänkt va livet är konstigt...
Men när någon frågar varför man ogillar honom, måste man svara. Allt handlar om känslor. Min beundran började sakta förändras till irritation som under de senaste veckorna stigit till "jag gillar inte honom". För mig är Ron djävulen själv och det färgar min personliga uppfattning av stallet. Inget jag kan göra något åt, jag KÄNNER så, fast jag personligen inte känner någon av dem. Tänkt va livet är konstigt...
-
Det är nog just därför, han är för trevlig, det känns falskt.Geer skrev: Han har inte gjort något annat en att köra grymt bra och vara allmänt trevlig.
-
tror också det är anledningen, man vill liksom se lite mer scott-speed-eller-montoya-attityd.Strangiato88 skrev:Det är nog just därför, han är för trevlig, det känns falskt.Geer skrev: Han har inte gjort något annat en att köra grymt bra och vara allmänt trevlig.
några sköna gliringar mot de andra förarna och sånt. att allt är trevligt och alla är snälla lockar liksom inte.
så kanske att han inte varit ute i så tuff trafik. ofta tagit pole och sen vunnit. inga direkt spektakulära omkörningar eller andra manövrar (alla gillar sato typ, vad jag kan minnas just nu). annar har han ju allt för att man borde digga honom, bakgrund och så, verkligen jobbat sig upp i serierna utan en fet plånbok i bakfickan som många andra.
daniel @ http://f1bloggen.se
-
Öh, när Hamilton bad Dennis dra åt helvete, då var Hamilton en otrevlig och bortskämd pojkvasker. Nu är Hamilton alltså en trevlig och bortskämd pojkvasker?
Jag gillar fortfarande Hamilton.
Förresten: Jag har ingen större koll på Alx Danielsson, men de gånger jag har sett honom på teve har jag nästan alltid sett en slipad, välartikulerad yngling med ett leende på läpparna. En till synes trevlig kille alltså. Skulle Alxhatet kunna bli lika stort i Sverige som Hamiltonhatet?
Jag gillar fortfarande Hamilton.
Förresten: Jag har ingen större koll på Alx Danielsson, men de gånger jag har sett honom på teve har jag nästan alltid sett en slipad, välartikulerad yngling med ett leende på läpparna. En till synes trevlig kille alltså. Skulle Alxhatet kunna bli lika stort i Sverige som Hamiltonhatet?
-
-
Jag kanske har uppfattat det hela fel, men jag hade en känsla av att Lewis var Rons påläggskalv långt innan han gjorde debut i F1.molle2 skrev:... bakgrund och så, verkligen jobbat sig upp i serierna utan en fet plånbok i bakfickan som många andra.
-
Om det är Nigel Mansell du menar så blev han Mästare i en Williams -92, för att året därpå åka över Atlanten och vinna Indycar-serien (med Newman Haas...?)kas skrev:Den enda godkända F-1 föraren är han med mörsarna, engländarn som körde Mc Laren och hade så ont i ryggen på boosterknappens tidevarv, sen for han till amerikat och körde Indycar, han var bäst, varnade för att "skomakarn" han får ni se upp med!
Sedan försökte han sig på en comeback med McLaren men hade problem med att få plats i bilen...
-
-
molle2 skrev:tror också det är anledningen, man vill liksom se lite mer scott-speed-eller-montoya-attityd.Strangiato88 skrev:Det är nog just därför, han är för trevlig, det känns falskt.Geer skrev: Han har inte gjort något annat en att köra grymt bra och vara allmänt trevlig.
några sköna gliringar mot de andra förarna och sånt. att allt är trevligt och alla är snälla lockar liksom inte.
så kanske att han inte varit ute i så tuff trafik. ofta tagit pole och sen vunnit. inga direkt spektakulära omkörningar eller andra manövrar (alla gillar sato typ, vad jag kan minnas just nu). annar har han ju allt för att man borde digga honom, bakgrund och så, verkligen jobbat sig upp i serierna utan en fet plånbok i bakfickan som många andra.
Fet plånbok?
Han har haft ett av de största F1-stallen i ryggen vad gäller allt. Det kallar jag fet plånbok!
Hans bilar i serier han har kört i har skötts om av McLaren och inte av stallen han kört för. Tydligen ska bilarna mellan racen ha tagits hand om av McLaren. McLaren har betalat hela hans karriär och han har alltid kört i bästa stallet med bästa bilen.
Inget fel på det och han har ju utan tvekan levererat, men att påstå att han inte haft en fet plånbok bakom sig är nog lite fel.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
jo sant, men i starten tänkte jag mer på.
han plockades ju upp av mclaren, men innan tog hans pappa två jobb och sånt för att han skulle kunna köra gocart.
han plockades ju upp av mclaren, men innan tog hans pappa två jobb och sånt för att han skulle kunna köra gocart.
daniel @ http://f1bloggen.se
-
Det är Hamiltons ingalunda ensamma om, så speciellt unika är de inte heller sett ur den synvinkeln...molle2 skrev:jo sant, men i starten tänkte jag mer på.
-
- Utvisad
Du skriver att du hatar Alonso folk kanske hatar Hamilton på ungefär samma grunder som du mot Alonso .olag skrev:Den uppfatningen jag har fått är..Mertro gör/gjorde allt rätt.Det finns ALLTID en bra förklaring på tvivelagtiheter...PC: skrev:OK. Du menar allså att du inte har en aning om vad vissa här tycker om Herr MS?olag skrev: Registreringsdatum: 14 september 2007
Alla andra är/var fuskare svin mm..Ferarri är guds gåva till f1 alla andra stall är en plåga som sabbar f1..
Min uppfattning är att håller man på Ferrari så har man inget negativt att säga om MS.
Själv gillar jag ingen av dom 2 .
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
-
Just nu ogillar jag Hamilton och tyckte det var roligt när han satte bilen i sandfållan. Mest för att VM inte avgjordes, men också för att Hamilton skulle bli nerplockad på jorden igen. Men börjar han köra lite mer schysst och vågar vara sig själv i intervjuer, så kanske man kan börja uppskatta honom igen.
Köra bil det kan han.
Köra bil det kan han.
-
Jag kan säga varför jag hatar han.men många kan ej motivera varför.eller så skyller dom på att hans far alltid e på tv.Rexa skrev:Du skriver att du hatar Alonso folk kanske hatar Hamilton på ungefär samma grunder som du mot Alonso .olag skrev:Den uppfatningen jag har fått är..Mertro gör/gjorde allt rätt.Det finns ALLTID en bra förklaring på tvivelagtiheter...PC: skrev: OK. Du menar allså att du inte har en aning om vad vissa här tycker om Herr MS?
Själv gillar jag ingen av dom 2 .
Att jag inte gillar Alonso är attityden han har.Störst vakrast bäst
Sakerna han gjort mot sin arbetsgivare.
När han lyfter på näven var gång han inte kan köra om lätt.
Hans fula vinnar gymnastik.
Skyller från sig på varvade när han "bara" blir tvåa.
Tror att jag aldrig hört han ekänna misstag han gjort.
-
Jag håller med dig om din Maestro och det menar jag . Men jag undra var har du fått allt ditt hat och dina grova ord i frånGösta skrev:Jag tycker att både Hamilton och Ron "the croock" Dennis är vansinnigt äckliga. Kan inte beskriva det bättre än så.
-
En kombination av taskig vaggning och trasiga leksaker.platt skrev:Jag håller med dig om din Maestro och det menar jag . Men jag undra var har du fått allt ditt hat och dina grova ord i frånGösta skrev:Jag tycker att både Hamilton och Ron "the croock" Dennis är vansinnigt äckliga. Kan inte beskriva det bättre än så.
-
Okej .Men som jag brukar säga till ungarna ta det lugt det blir inte bätre för att du använder så grova och hårda ordGösta skrev:En kombination av taskig vaggning och trasiga leksaker.platt skrev:Jag håller med dig om din Maestro och det menar jag . Men jag undra var har du fått allt ditt hat och dina grova ord i frånGösta skrev:Jag tycker att både Hamilton och Ron "the croock" Dennis är vansinnigt äckliga. Kan inte beskriva det bättre än så.
-
Självklart!olag skrev:Den uppfatningen jag har fått är..Mertro gör/gjorde allt rätt.Det finns ALLTID en bra förklaring på tvivelagtiheter...PC: skrev:OK. Du menar allså att du inte har en aning om vad vissa här tycker om Herr MS?olag skrev: Registreringsdatum: 14 september 2007
-
Det ligger mycket i det du säger. Ferrari är det ENDA stall som varit med från första F1GP´t alla andra är mer eller mindre dagssländor som försökt att tjäna sig en hacka med tvivelaktiga medel. Ferrari har alltid värnat om sitt namn och varumärke. Ferrari har inget att tjäna på att fuska, deras stall är ingen handersvara och kan ALDRIG bli till salu, de är och förblir F1. Andra stall kommer och går, bara Ferrari består. Det är därför som FIA lyssnar när Ferrarirepresetanterna talar och man tar kanske lite större hänsyn till deras åsikter. De övriga stallen byter ägare oftare än Ron "the croock" Dennis byter kalsonger. Om 5-10 år så finns varkem Williams eller McFerrari kvar men det gör Scuderia Ferrari.
-
-
Självklart inte som det är idag. Men jag tror att F1 finns kvar och jag tror att Ferrari är med då också.platt skrev:Om 10år finns inte F1 kvar som det ser ut idag .
Gösta saker och tig förendras med tiden liksom du och jag vi är inte lika vackra som vi var för 10 årsen eller
Vi är troligtvis ännu vackrare nu än för 10 år sedan, jag har numera en sk "självraggande kropp"
-
Underbart jag hoppas jag har det samma F1 har funnits länge så det är nog svårt för det att dö ut men allt deta strull och kafs som är runt och ikring F1 är inte bra .Gösta skrev:Självklart inte som det är idag. Men jag tror att F1 finns kvar och jag tror att Ferrari är med då också.platt skrev:Om 10år finns inte F1 kvar som det ser ut idag .
Gösta saker och tig förendras med tiden liksom du och jag vi är inte lika vackra som vi var för 10 årsen eller
Vi är troligtvis ännu vackrare nu än för 10 år sedan, jag har numera en sk "självraggande kropp"
När man pratar med koleger (som inte är så inresserade så dom sitter här på forumet en söndaskväll) säger att det verkar väre en rövar kulla bluff skaffs och strull, det är ingen bra reklam det måste bli ett störe intresse för F1 i verige för att vi ska få ett störe utbud att förkåvra os i håller du med Vi måste vårda F1
-
Så länge det finns människor som är intresserade av teknik och motorer så länge kommer det att finnas en efterfrågan efter motorsport. Finns en efterfrågan så kommer det att finnas ett utbud. F1 är kungaklassen och har genom åren gått igenom många förändringar och kriser. Vi kommer komma över denna kris också (att Ron "the croock" Dennis fuskar, att räkan som är lika munter som en strandsatt manet kör Ferrari, mm) Det är glömt om 1 år, längre än så sträcker sig inte F1 publikens minne.
-
Nä nu värderar du inte os högt det känns som man är under glocelnets standard så dåligt minne har vi inte.Gösta skrev:Så länge det finns människor som är intresserade av teknik och motorer så länge kommer det att finnas en efterfrågan efter motorsport. Finns en efterfrågan så kommer det att finnas ett utbud. F1 är kungaklassen och har genom åren gått igenom många förändringar och kriser. Vi kommer komma över denna kris också (att Ron "the croock" Dennis fuskar, att räkan som är lika munter som en strandsatt manet kör Ferrari, mm) Det är glömt om 1 år, längre än så sträcker sig inte F1 publikens minne.
Va jag menade är att sporten måste göra sig störe I Sverige för att vi som redan nu är intresserade ska få mer av det
-
Med miljöfascister och trädkramare i regeringen. Det är för f-n snart skottpengar på svenska motorsportutövare. Det finns några Svenska storföretag som jag tycker aktivt borde satsa på att få fram någon svensk F1 förare. Wirdheim var lite på väg, men med sin egen pappa med tvivelaktig ledningskompetens som mr 20% kunde det bara sluta som det gjorde. Nu kör han någon gärsgårdsserie i långtbortistan och är säkert nöjd med det. Han förtjänade ett bättre öde. Sen har vi några stjärnskott till (jag är inte alls bra på detta) som skulle kunna få chansen nu när det blir ett generationsskifte (Würtz, Fisichella, R. Schumacher, Coulthard, Trulli och någon till slutar eller borde sluta) i F1. Jag skulle bli stjäla glad om tex Alexander Danielsson fick en styrning i något av toppstallen. Det skulle säkert göra att SVT bemödade sig om att nämna F1 i sporten.platt skrev:Nä nu värderar du inte os högt det känns som man är under glocelnets standard så dåligt minne har vi inte.Gösta skrev:Så länge det finns människor som är intresserade av teknik och motorer så länge kommer det att finnas en efterfrågan efter motorsport. Finns en efterfrågan så kommer det att finnas ett utbud. F1 är kungaklassen och har genom åren gått igenom många förändringar och kriser. Vi kommer komma över denna kris också (att Ron "the croock" Dennis fuskar, att räkan som är lika munter som en strandsatt manet kör Ferrari, mm) Det är glömt om 1 år, längre än så sträcker sig inte F1 publikens minne.
Va jag menade är att sporten måste göra sig störe I Sverige för att vi som redan nu är intresserade ska få mer av det
-
Jag håller med om Alx och dom om dom finns Annonyma förare kunde få träda fram. Men för publikum behövs det en eldsjäl som han (föredeta stuntisen Reporten ) i stcc på tv som fixar tid och engaschemang i tv och pressGösta skrev:Med miljöfascister och trädkramare i regeringen. Det är för f-n snart skottpengar på svenska motorsportutövare. Det finns några Svenska storföretag som jag tycker aktivt borde satsa på att få fram någon svensk F1 förare. Wirdheim var lite på väg, men med sin egen pappa med tvivelaktig ledningskompetens som mr 20% kunde det bara sluta som det gjorde. Nu kör han någon gärsgårdsserie i långtbortistan och är säkert nöjd med det. Han förtjänade ett bättre öde. Sen har vi några stjärnskott till (jag är inte alls bra på detta) som skulle kunna få chansen nu när det blir ett generationsskifte (Würtz, Fisichella, R. Schumacher, Coulthard, Trulli och någon till slutar eller borde sluta) i F1. Jag skulle bli stjäla glad om tex Alexander Danielsson fick en styrning i något av toppstallen. Det skulle säkert göra att SVT bemödade sig om att nämna F1 i sporten.platt skrev:Nä nu värderar du inte os högt det känns som man är under glocelnets standard så dåligt minne har vi inte.Gösta skrev:Så länge det finns människor som är intresserade av teknik och motorer så länge kommer det att finnas en efterfrågan efter motorsport. Finns en efterfrågan så kommer det att finnas ett utbud. F1 är kungaklassen och har genom åren gått igenom många förändringar och kriser. Vi kommer komma över denna kris också (att Ron "the croock" Dennis fuskar, att räkan som är lika munter som en strandsatt manet kör Ferrari, mm) Det är glömt om 1 år, längre än så sträcker sig inte F1 publikens minne.
-
Vet du vilken regering som sitter nu??Gösta skrev:Med miljöfascister och trädkramare i regeringen. Det är för f-n snart skottpengar på svenska motorsportutövare. Det finns några Svenska storföretag som jag tycker aktivt borde satsa på att få fram någon svensk F1 förare. Wirdheim var lite på väg, men med sin egen pappa med tvivelaktig ledningskompetens som mr 20% kunde det bara sluta som det gjorde. Nu kör han någon gärsgårdsserie i långtbortistan och är säkert nöjd med det. Han förtjänade ett bättre öde. Sen har vi några stjärnskott till (jag är inte alls bra på detta) som skulle kunna få chansen nu när det blir ett generationsskifte (Würtz, Fisichella, R. Schumacher, Coulthard, Trulli och någon till slutar eller borde sluta) i F1. Jag skulle bli stjäla glad om tex Alexander Danielsson fick en styrning i något av toppstallen. Det skulle säkert göra att SVT bemödade sig om att nämna F1 i sporten.platt skrev:Nä nu värderar du inte os högt det känns som man är under glocelnets standard så dåligt minne har vi inte.Gösta skrev:Så länge det finns människor som är intresserade av teknik och motorer så länge kommer det att finnas en efterfrågan efter motorsport. Finns en efterfrågan så kommer det att finnas ett utbud. F1 är kungaklassen och har genom åren gått igenom många förändringar och kriser. Vi kommer komma över denna kris också (att Ron "the croock" Dennis fuskar, att räkan som är lika munter som en strandsatt manet kör Ferrari, mm) Det är glömt om 1 år, längre än så sträcker sig inte F1 publikens minne.
Knappast är väll denna regering mer miljötänkare änn den som satt innan som hade ett miljöpartisamabete!!
-
Han pratar om sin lila värd Solna för står du vällolag skrev:Vet du vilken regering som sitter nu??Gösta skrev:Med miljöfascister och trädkramare i regeringen. Det är för f-n snart skottpengar på svenska motorsportutövare. Det finns några Svenska storföretag som jag tycker aktivt borde satsa på att få fram någon svensk F1 förare. Wirdheim var lite på väg, men med sin egen pappa med tvivelaktig ledningskompetens som mr 20% kunde det bara sluta som det gjorde. Nu kör han någon gärsgårdsserie i långtbortistan och är säkert nöjd med det. Han förtjänade ett bättre öde. Sen har vi några stjärnskott till (jag är inte alls bra på detta) som skulle kunna få chansen nu när det blir ett generationsskifte (Würtz, Fisichella, R. Schumacher, Coulthard, Trulli och någon till slutar eller borde sluta) i F1. Jag skulle bli stjäla glad om tex Alexander Danielsson fick en styrning i något av toppstallen. Det skulle säkert göra att SVT bemödade sig om att nämna F1 i sporten.platt skrev: Nä nu värderar du inte os högt det känns som man är under glocelnets standard så dåligt minne har vi inte.
Knappast är väll denna regering mer miljötänkare änn den som satt innan som hade ett miljöpartisamabete!!
-
Du tog orden ur min mun. När Ron Dennis pojke fastnade i sandfållan idag var lyckan obeskrivlig. Kan t.o.m glädjas åt en uppkörd Kimi Räkanen-seger, bara jag slipper se Ron Dennis pojke överst på prispallen.Gösta skrev:Jag tycker att både Hamilton och Ron "the croock" Dennis är vansinnigt äckliga. Kan inte beskriva det bättre än så.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez
-
Nu vet jag väldigt lite om Alexander Danielssons förmåga och meriter, men jag har förstått att han är den som har störst chans att få kliva in i finrummet av Svenskarna idag. Skulle inte tex Systembolaget kunna gå in som sponsior så att grabben fick en rejäl chans. En "drick inte och kör kampanj" med herr Danielsson som affichnamn, en investering på tex 300 mio på 3 år skulle säkert kunna etablera honom som F1 förare, sen är det lite upp till honom själv att visa vilket skrot och korn han är gjord av. Det skulle tilltala ungdommen, han är en pojkvasker själv och många unga skulle se honom som förebild och inte "dricka och köra". Kampanjen skulle säkert kunna leda till färre unga onyktra i trafiken och sparade liv.
Att räkan sponsras (sponsrades) av ett wiskeyföretag tilltalar den finländska publik han appelerar till.
Att räkan sponsras (sponsrades) av ett wiskeyföretag tilltalar den finländska publik han appelerar till.
-
Jag trode finnar drak VodkaGösta skrev:Nu vet jag väldigt lite om Alexander Danielssons förmåga och meriter, men jag har förstått att han är den som har störst chans att få kliva in i finrummet av Svenskarna idag. Skulle inte tex Systembolaget kunna gå in som sponsior så att grabben fick en rejäl chans. En "drick inte och kör kampanj" med herr Danielsson som affichnamn, en investering på tex 300 mio på 3 år skulle säkert kunna etablera honom som F1 förare, sen är det lite upp till honom själv att visa vilket skrot och korn han är gjord av. Det skulle tilltala ungdommen, han är en pojkvasker själv och många unga skulle se honom som förebild och inte "dricka och köra". Kampanjen skulle säkert kunna leda till färre unga onyktra i trafiken och sparade liv.
Men vi får väll mail bomba VSA om att dom ska sponsra Alx eller
-
Då e det bättre swedish Match sponsrar han precis som tony.Så får dom ut snuset i världenGösta skrev:Nu vet jag väldigt lite om Alexander Danielssons förmåga och meriter, men jag har förstått att han är den som har störst chans att få kliva in i finrummet av Svenskarna idag. Skulle inte tex Systembolaget kunna gå in som sponsior så att grabben fick en rejäl chans. En "drick inte och kör kampanj" med herr Danielsson som affichnamn, en investering på tex 300 mio på 3 år skulle säkert kunna etablera honom som F1 förare, sen är det lite upp till honom själv att visa vilket skrot och korn han är gjord av. Det skulle tilltala ungdommen, han är en pojkvasker själv och många unga skulle se honom som förebild och inte "dricka och köra". Kampanjen skulle säkert kunna leda till färre unga onyktra i trafiken och sparade liv.
-
Då Mail bombar vi dom oxåolag skrev:Då e det bättre swedish Match sponsrar han precis som tony.Så får dom ut snuset i världenGösta skrev:Nu vet jag väldigt lite om Alexander Danielssons förmåga och meriter, men jag har förstått att han är den som har störst chans att få kliva in i finrummet av Svenskarna idag. Skulle inte tex Systembolaget kunna gå in som sponsior så att grabben fick en rejäl chans. En "drick inte och kör kampanj" med herr Danielsson som affichnamn, en investering på tex 300 mio på 3 år skulle säkert kunna etablera honom som F1 förare, sen är det lite upp till honom själv att visa vilket skrot och korn han är gjord av. Det skulle tilltala ungdommen, han är en pojkvasker själv och många unga skulle se honom som förebild och inte "dricka och köra". Kampanjen skulle säkert kunna leda till färre unga onyktra i trafiken och sparade liv.