Ähh fan bortförklaringar enda som kommer med sanningar är väl kimi *L*ANFRAN skrev:Vad du tror är inte så jävla intressant.
"Quite simply we didn't call him in."
Martin Whitmarsh
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63111"My mirrors were completely dirty, so I couldn't see through them. I couldn't see my tyres; they just felt like they were finished."
Lewis Hamilton
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63109
Hamiltons nybörjarmisstag
-
- Utvisad
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
-
Vad har detta med rutin att göra.Ett rent misstag.Skomakaren och alla andra har oxå gjort fel i sina dagar var det rutinen som var fel då??Men det var billigt gjort hade vm i en askjokan skrev:olag skrev:Nybörjar misstagen har han paserat. inga större. Han kan man räkna bland dom med rutin nu.
Jasså killen har rutin tykcer du det nu med
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
Bortförklaringar ?Rexa skrev:
Ähh fan bortförklaringar enda som kommer med sanningar är väl kimi *L*
"Speaking about his feelings to ITV, Hamilton said: "When I was out of the car I was just gutted because it was my first mistake all year and to do it on the way into the pits was not something I usually do.
You cannot go through life without making mistakes. "
-
-
-
-
-
- Utvisad
-
Frågorna man ställer sig är.jokan skrev:Absolut kommer att sitta på nålarolag skrev:Hur bra blir inte det sista loppet nu...trots att jag hoppades på ett avgörande idag.
Kommer Massa offra sig med en fuling så Kimi vinner?
Kommer Alonso och Hamilton psyk-kriga mer?
Kommer Alonso och Hamilton bli ett fall för dommarna under loppet eller efter.
Kommer någon av dom tre komma imål eller på pallplats?
-
Ferrari 1och2olag skrev:Frågorna man ställer sig är.jokan skrev:Absolut kommer att sitta på nålarolag skrev:Hur bra blir inte det sista loppet nu...trots att jag hoppades på ett avgörande idag.
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
- Utvisad
Själv hoppas jag på följande att massa får en fet bonus om han ser till att alonso och hamilton försvinner ur spelet *L*olag skrev:Frågorna man ställer sig är.jokan skrev:Absolut kommer att sitta på nålarolag skrev:Hur bra blir inte det sista loppet nu...trots att jag hoppades på ett avgörande idag.
Fast bästa vore om dom själva tabba sig och Kimi körde bra och vann på det viset ..
Mvh Rexa
-
-
Ja, det märkes också på hans bakdäck ...olag skrev:Ja ja tur vissa hitta något att hacka på.För körningen han gjorde innan misstaget var bättre än många andras..jokan skrev:Slå upp ordet RUTIN i ett lexicon
Så kan du rätta dig själv
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
Han glömde bara kolla vilken viktfördelning Ferarri hade skrivit in i pärmen han har Skrämmande att loppet sluta så.Lika stor skandal som att Ferrari hade fel däck. Det ska och får inte ske ett toppteam.LuckyStrike1 skrev:Ja, det märkes också på hans bakdäck ...olag skrev:Ja ja tur vissa hitta något att hacka på.För körningen han gjorde innan misstaget var bättre än många andras..jokan skrev:Slå upp ordet RUTIN i ett lexicon
-
-
-
Så pinsamtNisse skrev:Liten försmak på Lewis målgång i Brasilien.
http://meudiariodebordo.multiply.com/vi ... _smart_guy
-
Pinsamt ja. Till och med Wirdheim kan nog dra på smilbanden lite då han ser det där.platt skrev:Så pinsamtNisse skrev:Liten försmak på Lewis målgång i Brasilien.
-
- Varnad
Före, efter, skitsamma. Han gjorde ett misstag punkt.olag skrev:Ja ja tur vissa hitta något att hacka på.För körningen han gjorde innan misstaget var bättre än många andras..jokan skrev:Slå upp ordet RUTIN i ett lexicon
Att det var hans första enligt honom själv kan få en ketchupeffekt nu när ganska mycket står på spel.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
-
Nisse skrev:Liten försmak på Lewis målgång i Brasilien.
lol, den är så skön. diggar när killen kommer ut ohc bara ser sig runt och inser att det är helt kört
daniel @ http://f1bloggen.se
-
Pinsamt ja. Till och med Wirdheim kan nog dra på smilbanden lite då han ser det där.[/quote]
Citerar GmD
Wirdheims lilla tabbe i F3000 var kul samtidigt som förlorade till en Dansk förare i just det loppet.
Wirdheim firade lite tidigt efter att ha dominerat stadsbanan i Monaco och
blev omkörd av Kiesa på upploppet.
Han lär ha trott att mållinjen låg lägre ner på rakan.
Kiesa som vann just det loppet fick faktiskt en f1 körning och av en händelse samma helg då Björn tog hem F3000 titlen på Hockenheim.
Citerar GmD
Wirdheims lilla tabbe i F3000 var kul samtidigt som förlorade till en Dansk förare i just det loppet.
Wirdheim firade lite tidigt efter att ha dominerat stadsbanan i Monaco och
blev omkörd av Kiesa på upploppet.
Han lär ha trott att mållinjen låg lägre ner på rakan.
Kiesa som vann just det loppet fick faktiskt en f1 körning och av en händelse samma helg då Björn tog hem F3000 titlen på Hockenheim.
-
-
-
Det är roligt att skratta åt honom: http://www.youtube.com/watch?v=ZTaFHABCwUo
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Moderator
Nej, jag tror inte att han blir farligare. Av två anledningar. Den ena är att jag inte tror att McLaren kommer att kunna matcha kombinationen Kimi/Massa/Ferrari nästa säsong. Maranellomaskinen är satt i rullning och den kommer inte att stanna upp. Se bara på Kimis fenomenala andra halva av säsongen, den kommer att fortsätta under nästa år, tro mig. Dessutom tror jag att spionaffären kommer att hämma McLaren. De hundratals miljoner som McLaren har torskat på spionaffären är i slutänden värda tiondelar.PC: skrev:Synd om Hamilton på sätt å vis, men den som sig i leken ger...
Dyrköpta erfarenheter från årets två avslutande race.
Han blir nog än farligare nästa år, den pöjken...
För det andra tror jag att Hamilton numer vet att han är dödlig. Han har ett spöke från i år att kämpa mot - sitt eget psyke som visade sig vara mer mänskligt än vad det såg ut att vara - och han har att göra det mot en man som uppenbarligen saknar emotionella funktioner i sin hjärna. Som förare tror jag inte att Hamilton kommer att bli snabbare så där finns inget att vinna i framtiden.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Ferrari tåget har spårat ut för ett par årsedan då gick det verkligen grus i maskineriet så att risken finns att det händer igen.Så man kan inte vara säker.JTarnstrom skrev:Nej, jag tror inte att han blir farligare. Av två anledningar. Den ena är att jag inte tror att McLaren kommer att kunna matcha kombinationen Kimi/Massa/Ferrari nästa säsong. Maranellomaskinen är satt i rullning och den kommer inte att stanna upp. Se bara på Kimis fenomenala andra halva av säsongen, den kommer att fortsätta under nästa år, tro mig. Dessutom tror jag att spionaffären kommer att hämma McLaren. De hundratals miljoner som McLaren har torskat på spionaffären är i slutänden värda tiondelar.PC: skrev:Synd om Hamilton på sätt å vis, men den som sig i leken ger...
För det andra tror jag att Hamilton numer vet att han är dödlig. Han har ett spöke från i år att kämpa mot - sitt eget psyke som visade sig vara mer mänskligt än vad det såg ut att vara - och han har att göra det mot en man som uppenbarligen saknar emotionella funktioner i sin hjärna. Som förare tror jag inte att Hamilton kommer att bli snabbare så där finns inget att vinna i framtiden.
Tärnström
-
Kanske har du rätt, den som lever får se, dock... det som vi precis har upplevt är en liten bekräftelse på en devis jag lever efter.JTarnstrom skrev:Nej, jag tror inte att han blir farligare. Av två anledningar. Den ena är att jag inte tror att McLaren kommer att kunna matcha kombinationen Kimi/Massa/Ferrari nästa säsong. Maranellomaskinen är satt i rullning och den kommer inte att stanna upp. Se bara på Kimis fenomenala andra halva av säsongen, den kommer att fortsätta under nästa år, tro mig. Dessutom tror jag att spionaffären kommer att hämma McLaren. De hundratals miljoner som McLaren har torskat på spionaffären är i slutänden värda tiondelar.PC: skrev:Synd om Hamilton på sätt å vis, men den som sig i leken ger...
Tärnström
"Det enda du kan vara säker på är att inget är helt säkert"
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
-
- Utvisad
-
Re: Hamiltons nybörjarmisstag
Som jag sa i starten av denna trådjokan skrev:Nu när det är nära så...................................
Nerverna höll inte för Hamilton,fan det såg ut som han körde rallycross bil där i början,Eller hade han redan sippat på seger skumpan=rattfull?
Nu vet vi kimis fulla kapacitet,The Iceman ger aldrig upp skönt med såna hjältar
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
- Utvisad
-
- Varnad
-
Re: Hamiltons nybörjarmisstag
Han blev nog lite irriterad när Räikkönen först kom förbi och sedan bromsade upp honom, vilket gav Alonso en gratischans han tog. Hamilton försökte genast ta tillbaka positionen och förivrade sig. Det hade nog jag också gjort!jokan skrev:Som jag sa i starten av denna trådjokan skrev:Nu när det är nära så...................................
Nerverna höll inte för Hamilton,fan det såg ut som han körde rallycross bil där i början,Eller hade han redan sippat på seger skumpan=rattfull?
Nu vet vi kimis fulla kapacitet,The Iceman ger aldrig upp skönt med såna hjältar
-
Beroende på hur snabb bil McLaren kan plocka fram till nästa säsong kan det mycket väl bli så att Hamilton är den som ligger bäst till för att ta hem titeln. Det viktigaste är vad som händer med Alonso. Ron Dennis ska tydligen fatta beslut inom två veckor och vore jag Ron skulle jag inte tveka en sekund att sparka spanjoren. Med Hamilton som given försteförare och någon halvfigur som andreförare så är det guldläge för Hamilton.JTarnstrom skrev: Nej, jag tror inte att han blir farligare. Av två anledningar. Den ena är att jag inte tror att McLaren kommer att kunna matcha kombinationen Kimi/Massa/Ferrari nästa säsong. Maranellomaskinen är satt i rullning och den kommer inte att stanna upp. Se bara på Kimis fenomenala andra halva av säsongen, den kommer att fortsätta under nästa år, tro mig. Dessutom tror jag att spionaffären kommer att hämma McLaren. De hundratals miljoner som McLaren har torskat på spionaffären är i slutänden värda tiondelar.
Tärnström
När Schumacher, Villeneuve, Häkkinen och Alonso tog sina titlar hade dom svagt eller obefintligt motstånd från teamkompisen. I år är första gången sen 1996, när Hill och Villy slogs om det, som två teamkompisar kämpar om titeln i sista loppet. Hade Ferrari eller McLaren haft en given försteförare redan i inledningen på säsongen hade vi aldrig haft den här rafflande upplösningen på denna säsong.
Ett stort frågetecken för hur bra bil McLaren kan få fram kvarstår. Visserligen mer erfarenhet från Bridgestonedäcken nu, men samtidigt som du påpekar ett stort avbräck i budget i och med böterna. Tror dock fortfarande att Hamilton och Alonso är snäppet vassare än vad Ferraris förare är. Fast ingen bra idé att ha både Hamilton och Alonso i samma team. Som Rons pojke ska givetvis Hamilton ha förstatjing i McLaren-stallet och Alonso är samtidigt för bra för att kunna lira andrafiolen.
Med jämbördig bil eller nästan lika bra bil som Ferrari och med Alonso ute ur leken så tippar jag Hamilton som WDC 2008.
"Jag kan se en fredsälskande kultur framför mig, och hur enkelt vi erövrar dem" - Hernán Cortez