Hamiltons nybörjarmisstag
-
Men vad är det med Lewis Hamilton. Det är ju fel i huvudet på honom. Tönt - hotar han lämna F1 den lille bebisen...fan vad denna säsong stör mig. Just nu känns regnet på Nurburgring och Kimis 10 ganska säkra poäng som gick om intet ännu tuffare...och alla problem Alonso hade i mitten på säsongen...Ungern...och så sitter den där jäveln i ledningen och flinar upp sig mot kamerorna.
Dessutom vill ju lille storhetsvansinneskillen ha några bucklor också...det fick varken Senna, Prost eller Mika, men det är klart han kommer få det...nu börjar jag också störa ihjäl mig på Ron och nej du Ron...jag vet i fan om båda förarna har samma villkor längre...Inte en chans.
"Lewis Hamilton has escaped penalty after FIA stewards probed his alleged erratic driving whilst leading the field behind the safety car at Fuji Speedway a week ago.
After hours of deliberation, stewards finally ruled that the 22-year-old championship leader, who earlier on Friday issued a veiled threat to quit Formula One over the controversy, was not to blame for the collision between Mark Webber and Sebastian Vettel."
Dessutom vill ju lille storhetsvansinneskillen ha några bucklor också...det fick varken Senna, Prost eller Mika, men det är klart han kommer få det...nu börjar jag också störa ihjäl mig på Ron och nej du Ron...jag vet i fan om båda förarna har samma villkor längre...Inte en chans.
"Lewis Hamilton has escaped penalty after FIA stewards probed his alleged erratic driving whilst leading the field behind the safety car at Fuji Speedway a week ago.
After hours of deliberation, stewards finally ruled that the 22-year-old championship leader, who earlier on Friday issued a veiled threat to quit Formula One over the controversy, was not to blame for the collision between Mark Webber and Sebastian Vettel."
-
-
- Utvisad
Håller med dig till 100% och jag hoppas han blåser motorn i bägge tävlingarna som är kvar .El Scorcho skrev:Men vad är det med Lewis Hamilton. Det är ju fel i huvudet på honom. Tönt - hotar han lämna F1 den lille bebisen...fan vad denna säsong stör mig. Just nu känns regnet på Nurburgring och Kimis 10 ganska säkra poäng som gick om intet ännu tuffare...och alla problem Alonso hade i mitten på säsongen...Ungern...och så sitter den där jäveln i ledningen och flinar upp sig mot kamerorna.
Senast redigerad av Rexa den fre okt 05, 2007 16:32, redigerad totalt 1 gång.
Mvh Rexa
Ps. Alltid retar jag någon ;O)
-
- Utvisad
-
ÅH ursäkta det stod ju att du använder torklapparRexa skrev:Nä det är lugnt är rumsrenjokan skrev:Du använder väl Forza ferrari blöjor hoppas jagRexa skrev:Inge fara använder pampers baby rent när jag skitit *S*
Lite svårt att se genom whiskey glaset ibland,speciellt när man blundar med en ögat
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
- Utvisad
Kanske dags att sluta med whiskey ?jokan skrev:ÅH ursäkta det stod ju att du använder torklapparRexa skrev:Nä det är lugnt är rumsrenjokan skrev: Du använder väl Forza ferrari blöjor hoppas jag
Lite svårt att se genom whiskey glaset ibland,speciellt när man blundar med en ögat
Själv har jag inte tagit en droppe alkohol på 1år 7 mån ;O)
Mvh Rexa
-
Ja men han är ju så "SÖT" Rons och hela etablissemangets lilla guldklimpEl Scorcho skrev:Men vad är det med Lewis Hamilton. Det är ju fel i huvudet på honom. Tönt - hotar han lämna F1 den lille bebisen...fan vad denna säsong stör mig. Just nu känns regnet på Nurburgring och Kimis 10 ganska säkra poäng som gick om intet ännu tuffare...och alla problem Alonso hade i mitten på säsongen...Ungern...och så sitter den där jäveln i ledningen och flinar upp sig mot kamerorna.
-
- Utvisad
*ASG*jokan skrev:Ja men han är ju så "SÖT" Rons och hela etablissemangets lilla guldklimpEl Scorcho skrev:Men vad är det med Lewis Hamilton. Det är ju fel i huvudet på honom. Tönt - hotar han lämna F1 den lille bebisen...fan vad denna säsong stör mig. Just nu känns regnet på Nurburgring och Kimis 10 ganska säkra poäng som gick om intet ännu tuffare...och alla problem Alonso hade i mitten på säsongen...Ungern...och så sitter den där jäveln i ledningen och flinar upp sig mot kamerorna.
Mvh Rexa
-
-
- Utvisad
Jo fan jag märkte det för sent typ .jokan skrev:Kanske dags att sluta med whiskey ?
GOOD FOR YOU! keep up the good work
we are all krossing our fingers.
Alkohol raserar!! om man tappar kontrollen
'Men nu har man hittat tillbaka igen ;O)
Mvh Rexa
-
Nerver är en svår sak att bemästra,många formel1 förare kan säkert intyga detta
När det ser ut som en solklart mål på straffspark, så kommer den där jävla målvakten o ställer sig i vägen.
Hamiltons flyt detta år är ju helt jävla otroligt, men det kommer att ta slut NU.
ingen nyasfalterad raksträcka utan ett abrupt slut
När det ser ut som en solklart mål på straffspark, så kommer den där jävla målvakten o ställer sig i vägen.
Hamiltons flyt detta år är ju helt jävla otroligt, men det kommer att ta slut NU.
ingen nyasfalterad raksträcka utan ett abrupt slut
-
Fan, jag börjar gilla Hamilton, den status som F1:s skistövel och mest hatade tog ju en viss annan förare flera år att bygga upp.
Hamilton har börjat säsongen lysande i den skolan och är på god väg mot den status det tog en viss tysk många år av hårt arbete och kontroversiellt betéende att uppnå.
Hamilton har börjat säsongen lysande i den skolan och är på god väg mot den status det tog en viss tysk många år av hårt arbete och kontroversiellt betéende att uppnå.
I was misled and that is the way it went
-
Sa pappa åt dig att du inte fick dricka alkohol innan du fyllt 13?Rexa skrev:Kanske dags att sluta med whiskey ?jokan skrev:ÅH ursäkta det stod ju att du använder torklapparRexa skrev: Nä det är lugnt är rumsren
-
Jag tror att du bara är imponeradCheever skrev:Fan, jag börjar gilla Hamilton, den status som F1:s skistövel och mest hatade tog ju en viss annan förare flera år att bygga upp.
-
Cheever skrev:Fan, jag börjar gilla Hamilton, den status som F1:s skistövel och mest hatade tog ju en viss annan förare flera år att bygga upp.
Snabba ryck. Det hade man inte trott för ett år sedan.
-
Cheever skrev:Fan, jag börjar gilla Hamilton, den status som F1:s skistövel och mest hatade tog ju en viss annan förare flera år att bygga upp.
Du tror väl jag är galen - vilket jag är såklart
Men att han börjar visa sig mer som den han är och körningen på Fuji - har väl gjort att jag trots mitt inlägg tycker bättre om honom. Paradoxalt nog.
Men Ron tycker jag allt sämre om
-
El Scorcho skrev:Cheever skrev:Fan, jag börjar gilla Hamilton, den status som F1:s skistövel och mest hatade tog ju en viss annan förare flera år att bygga upp.
Du tror väl jag är galen - vilket jag är såklart
Men att han börjar visa sig mer som den han är och körningen på Fuji - har väl gjort att jag trots mitt inlägg tycker bättre om honom. Paradoxalt nog.
Det är vell inte personernas personligheter vi ska bekymra ås för det är vell ändock F1 som motorsport vi tycker om!
Men Ron tycker jag allt sämre om
-
-
-
-
-
Det är sant men jag tycker ändock att det går inpå personligheter för mycket så som brunhet och va va det någon skrev ? något om pampers eller libro Jag vet intevad det är för lite motor sport och exempelvis F1jokan skrev:Du har rätt Platt.Nu var det faktiskt LH:s nybörjar misstag som diskuteras i den här tråden
-
jag medger att det spårade ur lite,men det är säkert mycket känslor med ,(vi finnar) är lite enkelspåriga gällande våra flygande finnar.platt skrev:Det är sant men jag tycker ändock att det går inpå personligheter för mycket så som brunhet och va va det någon skrev ? något om pampers eller libro Jag vet intevad det är för lite motor sport och exempelvis F1jokan skrev:Du har rätt Platt.Nu var det faktiskt LH:s nybörjar misstag som diskuteras i den här tråden
Eftersom vi är så jäkla trångsynta/IQ lösa/mm mm.....
Men vi SKA inte vara rasistiska
-
M,an ska inte skämas eller slå sig för bröstet om sitt ursprug alla är vilika inför F1 guden , jag skälv är ingift i en Italinsk släkt och det öär int lät ska ni veta kultur krokar kallas det " jag van nyss 60 spänn på påker Grattis PLattis tack"jokan skrev:jag medger att det spårade ur lite,men det är säkert mycket känslor med ,(vi finnar) är lite enkelspåriga gällande våra flygande finnar.platt skrev:Det är sant men jag tycker ändock att det går inpå personligheter för mycket så som brunhet och va va det någon skrev ? något om pampers eller libro Jag vet intevad det är för lite motor sport och exempelvis F1jokan skrev:Du har rätt Platt.Nu var det faktiskt LH:s nybörjar misstag som diskuteras i den här tråden
Eftersom vi är så jäkla trångsynta/IQ lösa/mm mm.....
Men vi SKA inte vara rasistiska
-
-
-
Tur att rättvisa skipats ännu en gång av FIA. Det gör mig stolt som F1 fan. Hamilton har officiellt inte gjort något fel, han fick inte ens en repremand som Vettel ändå fick. Men mycket bra att de tog bort Vettel's bestraffning på 10 placeringar i Kina.
Det viktigaste i detta VM är att någon slår Alonso, så ju mer poäng till Hamilton ju bättre. Ännu mer dråpligt för Alonso att bli slagen i samma material av en rookie
Låt Alonso gå till Renault nästa år så vi slipper se honom på presskonferenserna efter loppen.
Det viktigaste i detta VM är att någon slår Alonso, så ju mer poäng till Hamilton ju bättre. Ännu mer dråpligt för Alonso att bli slagen i samma material av en rookie
Låt Alonso gå till Renault nästa år så vi slipper se honom på presskonferenserna efter loppen.
-
Tror du på allvar att Alonso har samma förutsättningar som Lille Lewis i McLaren i det här läget och med den ordväxling som varit tidigare...?SF-Tifoso skrev: Ännu mer dråpligt för Alonso att bli slagen i samma material av en rookie
Då har nog dina skygglappar slutit sig fullständigt...
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
Som tidigare Alonsofan är jag mycket besviken på Fernando i år.
Alonso har säkert haft väldigt lika förutsättningar som Hamilton. Har det varit någon liten skillnad så är den inte så stor som återspeglas i resultaten.
Kan mycket väl vara så att man favoriserade Alonso i början för det skulle vara en väldigt stor risk att favorisera en rookie när man har en mästare i stallet.
Alonso hade problem i början av säsongen. Han sa då att det berodde på att Hamiltion hade lättare att anpassa sig till däcken.
Sedan började gnällandet från Alonso.
- Han kände sig inte hemma i teamet.
- Hamilton hade en massa tur
Alonso provade Hamiltons kurvteknik i ett par lopp utan större framgång.
Han fiskade efter Ferraris data för att hitta farten.
Gnället fortsatte
- Stallet favoriserar Hamilton
- Han pratar inte med Hamilton eller Dennis under en tid.
- McLaren mixtrar med hans bil.
Han kör av utan anledning i Japan.
...
Hamilton är Rookie i F1. Han har en stenhård stallkompis som tidvis vägrar prata med honom.
Oavsett hur bra eller dålig hans bil är så har han kört otroligt bra och stabilt. Han presterar även i pressade situationer. Skulle han nu börja göra nybörjarmisstag dom två sista loppen har han ändå gjort väldigt bra ifrån sig som rookie.
Han är vältalig och beter sig väldigt moget i medialjuset.
Man kan inbilla sig, och tro, att han är si eller så men det man vet med säkerhet vet är vad han faktiskt visat i rutan.
Av det jag sett i rutan i år har Alonso sjunkit som en sten och Hamilton stigit till skyarna.
Alonso har säkert haft väldigt lika förutsättningar som Hamilton. Har det varit någon liten skillnad så är den inte så stor som återspeglas i resultaten.
Kan mycket väl vara så att man favoriserade Alonso i början för det skulle vara en väldigt stor risk att favorisera en rookie när man har en mästare i stallet.
Alonso hade problem i början av säsongen. Han sa då att det berodde på att Hamiltion hade lättare att anpassa sig till däcken.
Sedan började gnällandet från Alonso.
- Han kände sig inte hemma i teamet.
- Hamilton hade en massa tur
Alonso provade Hamiltons kurvteknik i ett par lopp utan större framgång.
Han fiskade efter Ferraris data för att hitta farten.
Gnället fortsatte
- Stallet favoriserar Hamilton
- Han pratar inte med Hamilton eller Dennis under en tid.
- McLaren mixtrar med hans bil.
Han kör av utan anledning i Japan.
...
Hamilton är Rookie i F1. Han har en stenhård stallkompis som tidvis vägrar prata med honom.
Oavsett hur bra eller dålig hans bil är så har han kört otroligt bra och stabilt. Han presterar även i pressade situationer. Skulle han nu börja göra nybörjarmisstag dom två sista loppen har han ändå gjort väldigt bra ifrån sig som rookie.
Han är vältalig och beter sig väldigt moget i medialjuset.
Man kan inbilla sig, och tro, att han är si eller så men det man vet med säkerhet vet är vad han faktiskt visat i rutan.
Av det jag sett i rutan i år har Alonso sjunkit som en sten och Hamilton stigit till skyarna.
-
Nja - jag tror inte Alonso bara sådär plötsligt skulle vara 6 tiondelar efter när han har varit före i Q1 och Q2...det var ganska konstigt. Jag tror inte de har samma förutsättningar längre. Och varför skulle de. Lewis var bättre än vad Ron hade hoppats och någonstans i mitten av säsongen så tror jag man inom McLaren började jobba mer för honom. Kanske omedvetet. Efter Ungern så har man gjort det medvetet.
-
Det är nog medvetet.Alonso vägra byta överall i när han satt i pressrummet.Han kom med halvskägg a la Heidfelt.Han sprang mellan Renault förarna när det var läge för fotografer att ta bild. Sådana saker retar nog upp dom flesta i stallet även om dom inte gör det medvetet så ligger ändå sådana saker i teamets undermedvetna..El Scorcho skrev:Nja - jag tror inte Alonso bara sådär plötsligt skulle vara 6 tiondelar efter när han har varit före i Q1 och Q2...det var ganska konstigt. Jag tror inte de har samma förutsättningar längre. Och varför skulle de. Lewis var bättre än vad Ron hade hoppats och någonstans i mitten av säsongen så tror jag man inom McLaren började jobba mer för honom. Kanske omedvetet. Efter Ungern så har man gjort det medvetet.
Sedan jag fick höra att Alonso skulle gå till McLaren förutspådde jag en katastrof . För jag har aldrig gillat Spanjoren.Jag har aldrig iheller gillat Skomakaren men han är ändå mycket bättre än Spanjoren.
Sätt han i Spyker så han tonar ner sig lite..
FIA = Ferrari International Assistance
-
-
-
Alonso kan ju ha mer bensin och kanske regnvänligare inställningar. Eller också var Lewis farsa framme och skruvade på Alonsos bil innan Q3.El Scorcho skrev:Nja - jag tror inte Alonso bara sådär plötsligt skulle vara 6 tiondelar efter när han har varit före i Q1 och Q2...det var ganska konstigt. Jag tror inte de har samma förutsättningar längre. Och varför skulle de. Lewis var bättre än vad Ron hade hoppats och någonstans i mitten av säsongen så tror jag man inom McLaren började jobba mer för honom. Kanske omedvetet. Efter Ungern så har man gjort det medvetet.
Alonso fick iallafall fördelen av att kvala sist av dom idag. Hamilton gjorde ett väldigt tidigt 1:a stopp för att inte störa Alonsos sekvens.
-
-
Det kommer ju ganska självmant när man är i stark medvind och allt bara flyter på,då tycker msn ju att man är oslagbarplatt skrev:Är det inte så att alla vinnare är självgoda kaksiga och kan och vet bäst.
Jag tror att att det är ett måste att ha en sådan attetyd och verkligen tycka att man är bäst vackrast och allt man kan tycka om sig själv.
-
-
ja prins kanske.... men utan tronföljdplatt skrev:på tal om självgod , jag vet inte om ni läser F1 tidningen
men läste ni om Ralfs lila grej hos fotografen där kan man verkligen tala om själgod och tron om sig själv "jag är en prins jag kan göraa/säga vad jag vill" ( Och prins för hans bror var ju Kungen)
-
-
-
-
-
-
-
Det var möjligen lite småklantigt att vara så aggresiv, men den där typen av misstag kan även rutinerade göra. Det var ju inte så länge sedan [Schumacher] körde av på formationsvarvet, om jag inte missminner mig, och då hade han rätt mycket erfarenhet.jokan skrev:olag skrev:Nybörjar misstagen har han paserat. inga större. Han kan man räkna bland dom med rutin nu.
Jasså killen har rutin tykcer du det nu med
Dock kul med spänning i mästerskapet.
-
- Utvisad
-
-
- Utvisad
Tror fan han själv envisades att vara kvar .ANFRAN skrev:Oförlåtligt av McLaren att inte ta in honom minst två varv tidigare när de såg i vilket skick bakdäcken var. Helt otroligt att de chansade på det sättet när det hade kunnat räcka med en fjärdeplats för att säkra titeln.
Mvh Rexa
-
Vad du tror är inte så jävla intressant.
"Quite simply we didn't call him in."
Martin Whitmarsh
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63111
"My mirrors were completely dirty, so I couldn't see through them. I couldn't see my tyres; they just felt like they were finished."
Lewis Hamilton
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63109