Har Du också stannat en natt på Schloss Spangenberg med Gösta?
Eller tagit en öl, insupit god middag och slaggat hos Heinz och Petra?
Låter nästan som om du upskattade våra resor Woodi. På Schloss spangenberg stannade vi på när vi skulle till A1, hos heinz och petra när vi skulle till monza eller om det var imola.
Med Raz och de andra mentala terroristerna så blev det Jägerhof i Malsfeld.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Gösta skrev:Låter nästan som om du upskattade våra resor Woodi. På Schloss spangenberg stannade vi på när vi skulle till A1, hos heinz och petra när vi skulle till monza eller om det var imola.
Självklart uppskattade jag resorna, konstigt vore annars. När åker vi nästa gång?
Imola var det, sittandes i utgången av Tosa. Underbart ljud vid accelerationen upp för backen mot Piratella.
Så det är skillnad på folk och folk alltså? En del får bo flott på lyxiga slott och andra på något slabbigt Jägerhof-pensionat?
På tal om det, vad hette pensionatet i Österrike nu igen? Det var en mycket tålmodig och trevlig kvinna som drev det stället. Hon var så trött och less på oss att hon själv fick gå på flaskan tillslut mitt i natten!
Har ett svagt minne om nån av Göstas tyska polare som var rätt bra på svenska eller så var min tyska bättre än vad jag trodde. Vi var i alla fall på god väg att lösa de stora världsproblemen, när man blev utslängd och ivägkörd i någon snikfolka. Fanns så få platser i bilen så man fick ligga bak i hundskuffen.