Jag hittade en intressant video av Kimi Räikkönen innan Japan-tävlingen http://www.tvnewsradio.com/fi/ondemand/F1-videot.htm
Jag tror att Kimi kommer att vinna i morgon med god start när Alonso och Hamilton tävlar hård mot varandra i den första kurvan.. Forza Kimi!
Kimi Räikkönen Video inför Japan
-
-
-
En kompis uppväxt i Åkersberga satt en kväll på det lokala haket och pimplade vitt vin, varpå en något överförfriskad gentleman stegar fram till honom, greppar tag i bordet för att inte falla och utbrister förvånad med viss skärpa: -Va fan, dricker du vin!? Är du bög, din jävel!!?
Det finns belevade och förfinade människor på vår jord...
-
Förutom att det säger en hel del om den överförfriskade gentlemannen så säger det en liten smula även om Åkersberga.AndersF1 skrev:En kompis uppväxt i Åkersberga satt en kväll på det lokala haket och pimplade vitt vin, varpå en något överförfriskad gentleman stegar fram till honom, greppar tag i bordet för att inte falla och utbrister förvånad med viss skärpa: -Va fan, dricker du vin!? Är du bög, din jävel!!?
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)