Ibland är du så fruktansvärt klarsynt, även om just detta fall inte ens nödvändigtvis kräver just klarsynthet.LuckyStrike1 skrev:Äsch det vet väl alla att enda anledningen till att Schumi tog de segrarna och titlarna var för att Mikas jävla skitbil gick sönder. Det där var så uppkört som det kan bli.Razor skrev:Åren 1991 - 2001 (de år som Mika och Schumi körde mot varandra i F1) så tog Schumi 53 segrar och fyra titlar mot Mikas 20 segrar och två titlar, men du räknar, av bekvämlighetsskäl, kanske bara åren -98 och -99?Jari skrev: Han körde ju mot Mika och alla vet ju vem som vann så länge McLarenbilen höll...
Mika hade all dominans över Schumacher men McLarens skitbil bröt samman hela tiden, och Schumacher fick allt serverat i knät.
Alonso till Ferrari?
-
- Varnad
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
- Varnad
Vare sig Alfons går till Ferrari eller Renault nästa år så åker han på pisk.Sami skrev:Det skulle vara rätt intressant att följa Alonso VS Hamilton hos McLaren nästa år. Samt skulle det vara intressant att se hur utvecklar sig mellan Kimi och Massa nästa år hos Ferrari och se om det blir lika jämt, eller om Räikkönen kan stega upp en nivå till.
Likaså skulle det vara intressant att se Alonso köra i en Renault igen, eller i en Ferrari mot vem det nu blir.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
-
Nja, jag tror nog att Alonso kommer att få nr 1 status hos Renault och varken Fisichella, Kovalainen eller Piquet skulle nog inte mäkta med att matcha honom. Enligt ryktena ligger väl Kovalaien sämst till för att bli Alonsos stallkamrat hos Renault. Varför vet jag icke? Hos Ferrari hade det nog blivit betydligt tuffare för Alonso.
-
Ja, jag vet alltid mest och bäst även om det i det här fallet mest handlade om att skriva rena självklarheter.Jari skrev: Ibland är du så fruktansvärt klarsynt, även om just detta fall inte ens nödvändigtvis kräver just klarsynthet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Gösta även du förstår ju att fisi bara är utfyllnad i årets cirkus.Gösta skrev:Vågar man hoppas att han ersätter Kimi i Scuderia???Razor skrev:Ett mer passande stall i så fall, får man hoppas.
Som kimi kommer att vinna,eftersom FA och LH kommer att kroka ihop på söndag
Williams är bara en språngbräda inför 2013..
-
FA och LH får jättegärna kroka ihop, Kimi vinner inte ändå!
Fisichella är en kompetent, stabil, begåvad, tallangfull förare av yppersta klass. När Fisichella efter denna sässong väljer att lägga hjälmen på hyllan så får jag övergå till att heja fram Button och Heidfeld till stordåd.
Fisichella är en kompetent, stabil, begåvad, tallangfull förare av yppersta klass. När Fisichella efter denna sässong väljer att lägga hjälmen på hyllan så får jag övergå till att heja fram Button och Heidfeld till stordåd.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)