Roliga f1 förare

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
olag

Roliga f1 förare

Inlägg av olag »

Jag såg lite klipp på nätet och hitta en hel del klipp med Mika Häkkinen.

När han var på presskomferanserna och intervjuer så var han ganska glad och rolig. Han hade vattenkrig och han verka pika skomakaren ganska mycket. :D
Var det bara dom gångerna han var lustigkurre eller han var så för det mesta? Är där fler förare som är lika roliga eller alla är lika tråkiga som dom flesta är idag? Tycker det är så stelt efter loppen..
FIA = Ferrari International Assistance
Alonsorox48

Inlägg av Alonsorox48 »

Häkkinen och Irvine hade dom bästa kommentarerna!!
hej
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Mika har en underfundig humor som tilltalade mig :up: Han hade alltid en räv bakom örat och distans till det han gjorde, det är därför han alltid hade ett psykologist övertag på en viss Schumacher som alltid har tagit sig själv på största allvar.

Ett par andra killar som är skoj är far och son Hill. G har jag sett i några brittiska humorprogram och han var hilariuous. Samma med D, han hade distans till det han höll på med och när han interjuvar en viss M Schumacher är det humor på högsta nivå 8)

Annars är väl Gerhard Berger känd som lustikurren nummer 1 i F1. Åtminstone när det talas om practical jokes. Han slängde visst ut Sennas kolfiberportfölj ur en helikopter bland annat.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Ralf Schumacher är kanske inte speciellt rolig eller glad eller bra eller någonting, jo rik och något mer säkert. Dock hade jag väldigt roligt åt honom när jag såg den här filmen som handlar om lille Quick Nick. http://youtube.com/watch?v=941Kufj4Idc
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
olag

Inlägg av olag »

Christoffer skrev:Ralf Schumacher är kanske inte speciellt rolig eller glad eller bra eller någonting, jo rik och något mer säkert. Dock hade jag väldigt roligt åt honom när jag såg den här filmen som handlar om lille Quick Nick. http://youtube.com/watch?v=941Kufj4Idc
Vilken Mormors dröm han var..Dom kinderna har nog många tanter dragit i. :D
FIA = Ferrari International Assistance
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Nja han verkade vara lika sur då som nu och mormödrar tycker om glada barn att nypa i kinderna.
I.Kilmister
NLC

Inlägg av NLC »

Vissa förare har helt enkelt mer humor än andra, som Pizzonia på Spa för två år sen: "I thought that Montoya was leaving the door open for me to unlap myself" och mosade sen in i tvåan i loppet.

http://www.formula1.com/news/headlines/2005/9/3581.html
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Intressant att du tar upp det. Ingen har väl krockat så i onödan mycket som just herr Montoya. Hans klassiker är ju att köra om, slänga in bilen framför den omkörda och tvärnita så att han "får häcken full". Pizzonia är verkligen en av dem mest misslyckade F1-förarna. Kämpar sig till kungaklassen och sen blir det bara bananas. Han försökte väl köra GP2 sen men misslyckades där också. Han får nog satsa på att bli kommentator i Brasiliansk tv istället.
Senast redigerad av Christoffer den sön sep 23, 2007 15:25, redigerad totalt 1 gång.
I.Kilmister
NLC

Inlägg av NLC »

Det håller jag fullständigt med om, Montoya har i mina ögon alltid varit en litengalning (värre än vilde Ville). Men det är ju ändå skillnad på att kämpa om placeringar och att få för sig att man ska kunna bli o-varvad (bara för att bli omkörd igen något varv senare).

Bonus: http://www.metacafe.com/watch/110345/mo ... ace_track/