Nja, efter att ha sett bilder på Coughlan och Stepney känner jag att det är en information jag inte behöver.ANFRAN skrev:Ja, egentligen tycker jag att alla etiketter kring kön är onödiga, så de får kalla sig vad de vill. (Men jag vill veta om de har legat med varann.)
McLaren mister alla konstruktörspoäng 2007
-
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Mr Forza Motorsport
-
-
Det kommer nog inte påverka stallets möjligheter att vara konkurrenskraftiga i framtiden. Vad jag förstår är bolaget skuldfritt idag och straffet rör sig om ca en femtedel av omsättningen (gissningsvis storleksordningen årets vinst). Antingen avstår ägarna helt vinst i år eller så finansierar man det med lån och då blir kostnaden (per år) marginell. Ägarna får då betala i form av en något lägre avkastning framöver men sannolikt är det bättre än att skära ned på utvecklingskostnaderna och bli mindre konkurrenskraftig på gridden.Sami skrev:Man får hoppas att detta inte blir McLarens grav.
-
- Varnad
-
Jag förstår!! Kirvisniemi och Mylylä sydeuropeer, eller är de rent av statslösa???? För Finländare kan det inte vara eftersom de fuskade å det grövsta, dessutom på sitt hemmaVM!!!!Jari skrev:Jag trodde han var en röv...Christoffer skrev:Det stinker verkligen. Tänk att De la Rosa är en sån räv.
Sydeuropeerna behöver visst ta till ganska mycket knep för att komma åt finnarna...
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
- Varnad
Tror mig, Kirvesniemi och Myllyä får precis den behandling de behöver hemmavid för sina tilltag. Här handlar det inte om att ge två år och sen förlåta.
Tror att Myllylä skilt sig, blivit ett fyllo och till och med nästan tagit sitt liv. Men inte ens det lyckas skitstöveln riktigt med...
Visst var Mühlegg spanjor senast han var med i VM?
Tror att Myllylä skilt sig, blivit ett fyllo och till och med nästan tagit sitt liv. Men inte ens det lyckas skitstöveln riktigt med...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
-
Och jag tror att De la Rosa inte blir så långvarig som testförare i McFerrari.Jari skrev:Tror mig, Kirvesniemi och Myllyä får precis den behandling de behöver hemmavid för sina tilltag. Här handlar det inte om att ge två år och sen förlåta.
Det behövs vä ingen dopingfällning för att någon skall skilja sig, bli ett fyllo och vara suicid.
Svin som svin, oavsett nationalitet!
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
-
- Varnad
Nä, inte om man är finne.Gösta skrev:Och jag tror att De la Rosa inte blir så långvarig som testförare i McFerrari.Jari skrev:Tror mig, Kirvesniemi och Myllyä får precis den behandling de behöver hemmavid för sina tilltag. Här handlar det inte om att ge två år och sen förlåta.
Det behövs vä ingen dopingfällning för att någon skall skilja sig, bli ett fyllo och vara suicid.
Svin som svin, oavsett nationalitet!
Beträffande den finska skidåkningen så vet jag inte ens om det finns något som heter så längre...
Fast ibland har de ju snö, så kanske...
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!