Slutspelsskägg?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Christoffer

Slutspelsskägg?

Inlägg av Christoffer »

Alonso, Barichello, Heidfeld, Button har odlat skägg. Coulthard, Massa och Fisichella rejält orakade. Har den klassiska hockeytrenden även nått denna annars så välputsade sport? :hmm:
Användarens profilbild
molle2

Re: Slutspelsskägg?

Inlägg av molle2 »

Christoffer skrev:Alonso, Barichello, Heidfeld, Button har odlat skägg. Coulthard, Massa och Fisichella rejält orakade. Har den klassiska hockeytrenden även nått denna annars så välputsade sport? :hmm:

jag väntar bara på att nico rosberg snaggar ner kalufsen uppe på huvudet, och sparar hårsvallet i nacken
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Re: Slutspelsskägg?

Inlägg av Pastis »

Christoffer skrev:Alonso, Barichello, Heidfeld, Button har odlat skägg. Coulthard, Massa och Fisichella rejält orakade. Har den klassiska hockeytrenden även nått denna annars så välputsade sport? :hmm:
Vad ska "pappa" Ron säga om Alonso skägg? Det sägs att Ron ogillar ovårdade människor och av någon anledning liknar Alonso i skägg det. ;)
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Alonso har säkert skaffat skägg bara för att jäklas med Ron. Dom verkar ju inte komma överens särskilt bra. Innan säsongen började var jag säker på att Alonso och Ron skulle vara som far och son, men så har det icke blivit. Hamiltons kometsäsong har satt käppar i hjulen för allt sådant.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Alonso har visst rakat sig idag.

Detta signalerar slutet på dagens "Hänt i Veckan"-tråd här på forumet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Vad skall man då diskutera?
Göstas förkärlek för nordafrikaner och plantageägarsöner inom F1 här påå F1-delen eller hans sabotage av Team Maximum Attacks bil under fempapp?
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Vi kan spekulera i om Alonso kör för McLaren nästa år. Han vet ju inte själv.
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Imorgon ska vi diskutera Coulthards anorexi i tidigare år han skrivit om i sin nyutgivna bok.

Sami - tror du att Alonso inte vet eller tror du han säger till media att han inte vet? ;)

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

LuckyStrike1 skrev:Alonso har visst rakat sig idag.

Detta signalerar slutet på dagens "Hänt i Veckan"-tråd här på forumet.
Glädjedödare :cry:
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Skäll inte på mig, skäll på Alonso. Det är han som har rakat sig.

Jag har inte rakat mig på tre dagar nu. Jag håller glädjen i topp.

Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Att läsa en forumtråd och dessutom bemöda sig med att svara tyder på ett visst intresse.
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Jag tror inte han vet om han vill köra för McLaren. Han kanske bestämt sig för något men vill inte säga något, ut i fall han skulle ändra sig!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Enligt finskpress så är Kovalainen rätt säker inför nästa säsong hos Renault och det blir Fisichella som får lämna. Den som ersätter honom är Alonso om han skulle vilja komma tillbaka, annars får Piquet sitsen. Fisichella lär ha ett erbjudande att köra för Super Aguri.
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Du skojar!? Fisichella bör nog satsa på att vara teamägare på heltid istället. Annars bekräftar han vad de flesta tycker, nämligen att han är en pinsam föredetting. Den enda som har klarat av att gå från bra stall till uselt och sedan kommit tillbaka på allvar är Heidfeld när han från Jordan skulle bli testförare hos Williams. Piskade upp djungleboy till en ordinarie styrning vid testerna, för att sedan under säsongen utklassa Mark Webber så att han tappade självförtroendet fullständigt. Att se Webbers min när han för första gången fick stå på podiet som trea efter Monacos GP -(05?) helt utan glädje eftersom Heidfeld var tvåa är obeskrivligt.
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister
Användarens profilbild
Christoffer

Inlägg av Christoffer »

Det var visst inte bara jag som noterade "Hänt i veckan" nyheten. http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 2533.shtml
Brain dead, total amnesia,
Get some mental anasthesia.
And if I can't be wrong I could be right.
I.Kilmister