Spyker
-
- Inlägg: 122
- Blev medlem: sön jul 22, 2007 13:45
- Ort: Oslo
Spyker
ryktas om att det blir yamamoto som ersätter albers i spyker redan från nästa lopp och resten av säsongen.
tycker man skulle köra med winkelhock ett tag. han gjorde ett ganska bra lopp sist, den tiden han var ute på banan.
tycker man skulle köra med winkelhock ett tag. han gjorde ett ganska bra lopp sist, den tiden han var ute på banan.
daniel @ http://f1bloggen.se
-
- Inlägg: 210
- Blev medlem: tis jul 10, 2007 23:28
- Ort: Silverstone
.
Herre, gud .. Cristian Klien är den ända av dem "sponsor förare" som kan köra bra .. winkelhock var ju 3-5 sec efter.. + yamamoto är en "Idé" glider runt på banorna utan att prestera ett piss i verken test eller lopp.
Hamilton förlorar vm i de 3 sista loppen :=)
-
- Inlägg: 122
- Blev medlem: sön jul 22, 2007 13:45
- Ort: Oslo
piquet jr har visst fått frågan om albers plats i spyker och tackat nej (nog smart också..);
så här skriver f1complete:
Piquet - I turned down Albers' Spyker drive
Nelson Piquet Junior has revealed that he turned down the opportunity to fill axed Spyker racer Christijan Albers' car for the rest of the season. The young Brazilian is managed and supported by Renault boss Flavio Briatore's management company, and he was seriously linked with the seat that is still up for grabs to the highest bidder.
Piquet Jr, who turns 22 on Wednesday, told Auto Motor und Sport that his triple world championship-winning father urged him to jump at the chance to race. "But with that car you could only lose," he said. "It is clearly difficult to drive, and (Adrian) Sutil knows it off by heart already.
I would be last until I caught up to his experience level. "In the meantime my market value could be destroyed, because unfortunately in this game, the people are very short-sighted."
så här skriver f1complete:
Piquet - I turned down Albers' Spyker drive
Nelson Piquet Junior has revealed that he turned down the opportunity to fill axed Spyker racer Christijan Albers' car for the rest of the season. The young Brazilian is managed and supported by Renault boss Flavio Briatore's management company, and he was seriously linked with the seat that is still up for grabs to the highest bidder.
Piquet Jr, who turns 22 on Wednesday, told Auto Motor und Sport that his triple world championship-winning father urged him to jump at the chance to race. "But with that car you could only lose," he said. "It is clearly difficult to drive, and (Adrian) Sutil knows it off by heart already.
I would be last until I caught up to his experience level. "In the meantime my market value could be destroyed, because unfortunately in this game, the people are very short-sighted."
daniel @ http://f1bloggen.se
-
- Inlägg: 1564
- Blev medlem: ons jul 02, 2003 11:03
-
- Inlägg: 8384
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Nära, men ändå inte
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Re: Spyker
Handlar bara om pengar. Vinkelhakan gjorde ett bra jobb och han är enligt mig en minst lika snabb förare som Kubica även om hans lägstanivå är lägre. Men Spyker behöver pengar, moderbolaget går inget bra.molle2 skrev:ryktas om att det blir yamamoto som ersätter albers i spyker redan från nästa lopp och resten av säsongen.
tycker man skulle köra med winkelhock ett tag. han gjorde ett ganska bra lopp sist, den tiden han var ute på banan.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
-
- Inlägg: 534
- Blev medlem: mån dec 16, 2002 01:00
- Ort: Sveriges Chicago
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Hur jag kan veta? Kan någon verkligen veta? Det är en bedömning. Jag följde World Series väldigt noggrant under 2005 och Winkelhock var mycket snabb, i vissa fall betydligt snabbare än Kubica. Det var rätt många race som Kubica var långt ifrån den snabbaste men han vann på sin jämnhet. När Winkelhock var i slag imponerade han mer än de flesta med sin snabbhet. Det året såg jag bara tre förare som höll framtida F1-klass: Kubica, Winkelhock och Alx.
Vet inte vad för förhållanden som erbjuder jämnare villkor än World Series att jämföra förare under. Stor skillnad på teamen men ändå likvärdigt material.
Har jag haft fel förut när det gäller bedöming av förare? ;)
Piquet Jnr vågar ju inte ens möta Sutil.
Tärnström
Vet inte vad för förhållanden som erbjuder jämnare villkor än World Series att jämföra förare under. Stor skillnad på teamen men ändå likvärdigt material.
Har jag haft fel förut när det gäller bedöming av förare? ;)
Piquet Jnr vågar ju inte ens möta Sutil.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Piquet Jr tar helt rätt beslut när han tackar nej till Spyker, inget gott kan komma ut av att sätta sig i den bilen och det stallet nu mitt i säsongen. Inte om man åtminstone när förhoppningar om en framtida F1-karriär.
Jag både räknar och utgår från att Alx också skulle tacka nej till den platsen nu om han skulle få erbjudandet.
Jag både räknar och utgår från att Alx också skulle tacka nej till den platsen nu om han skulle få erbjudandet.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Att inte ta platsen, om man har möjlighet, tyder bara på dåligt självförtroende och att Sutil faktiskt anses som så bra (vilket han är) att man inte kan mäta sig med honom men för kunniga bedömare handlar det inte om att vara snabbare än Sutil, det handlar om att vara snabbare än Albers, det räcker för att visa att man duger till. Jag skulle snarare vilja påstå att det är ett ganska bra tillfälle där inget finns att förlora och allt att vinna. Om Piquet inte tror att han kan rå på Sutil, tror han att det blir lättare mot Kovalainen?
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Piquet Jr har ju en bra plats och just nu ett bra marknadsvärde i sin plats hos Renault och allt det kan förstöras av att sätta sig i en Spyker som bara vill snurra när man bromsar, med gamla avgasystem och bromsar, outvecklade delar etc. etc. ... allt sånt som finns hos stall som inte har några pengar.
Jag undrar om Spyker ens kan ge sina resp. förare två likadana bilar, jag tvivlar starkt på det.
För förare som har några slags realistiska F1-ambitioner för 2008 tror jag det klokaste beslutet är att tacka nej till allt vad Spyker föreslår och sikta på annat. Förare vars F1-chanser är närmast obefintliga som Winkelhcok eller nu Yamamoto kan åtminstone ta platsen, harva längst bak under urusla förhållanden men kunna kalla sig F1-förare.
Jag tror inte Piquet Jr är rädd för Sutil, jag tror han är rädd för Spyker och det känns ganska sunt.
Det Davidson säger sig ångra allra mest i sin karriär var ju de två inhoppen hos Minardi. I en bil som var underutvecklad, hade begagnade delar, inte ens en stol som passade honom och det visade sig att han var tvungen att köra med en mekanikers overall som var för stor för stallet hade inte råd att fixa en ny overall åt honom ....
De två racen skadade Davidsons marknadsvärde ganska mycket tror jag.
Jag undrar om Spyker ens kan ge sina resp. förare två likadana bilar, jag tvivlar starkt på det.
För förare som har några slags realistiska F1-ambitioner för 2008 tror jag det klokaste beslutet är att tacka nej till allt vad Spyker föreslår och sikta på annat. Förare vars F1-chanser är närmast obefintliga som Winkelhcok eller nu Yamamoto kan åtminstone ta platsen, harva längst bak under urusla förhållanden men kunna kalla sig F1-förare.
Jag tror inte Piquet Jr är rädd för Sutil, jag tror han är rädd för Spyker och det känns ganska sunt.
Det Davidson säger sig ångra allra mest i sin karriär var ju de två inhoppen hos Minardi. I en bil som var underutvecklad, hade begagnade delar, inte ens en stol som passade honom och det visade sig att han var tvungen att köra med en mekanikers overall som var för stor för stallet hade inte råd att fixa en ny overall åt honom ....
De två racen skadade Davidsons marknadsvärde ganska mycket tror jag.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Självklart måste en förare försäkra sig om att han får konkurrenskraftigt material i förhållande till sin stallkamrat. Får han inte det så ska han naturligtvis inte köra. Men nu är det inte det som Piquet har sagt. Han hade kunnat säga det, vilket hade varit smartare ur det egna markandsföringsperspektivet än att yra om att Sutil har ett ointagligt försprång i erfarenhet.LuckyStrike1 skrev:Piquet Jr har ju en bra plats och just nu ett bra marknadsvärde i sin plats hos Renault och allt det kan förstöras av att sätta sig i en Spyker som bara vill snurra när man bromsar, med gamla avgasystem och bromsar, outvecklade delar etc. etc. ... allt sånt som finns hos stall som inte har några pengar.
Jag undrar om Spyker ens kan ge sina resp. förare två likadana bilar, jag tvivlar starkt på det.
För förare som har några slags realistiska F1-ambitioner för 2008 tror jag det klokaste beslutet är att tacka nej till allt vad Spyker föreslår och sikta på annat. Förare vars F1-chanser är närmast obefintliga som Winkelhcok eller nu Yamamoto kan åtminstone ta platsen, harva längst bak under urusla förhållanden men kunna kalla sig F1-förare.
Jag tror inte Piquet Jr är rädd för Sutil, jag tror han är rädd för Spyker och det känns ganska sunt.
Det Davidson säger sig ångra allra mest i sin karriär var ju de två inhoppen hos Minardi. I en bil som var underutvecklad, hade begagnade delar, inte ens en stol som passade honom och det visade sig att han var tvungen att köra med en mekanikers overall som var för stor för stallet hade inte råd att fixa en ny overall åt honom ....
De två racen skadade Davidsons marknadsvärde ganska mycket tror jag.
Nu tror jag att Spyker faktiskt kan ge bägge förare likvärdigt material - däremot är ju bilen skit i sig.
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 122
- Blev medlem: sön jul 22, 2007 13:45
- Ort: Oslo
molle2 skrev:piquet jr har visst fått frågan om albers plats i spyker och tackat nej
http://www.grandprixweekly.com/News/?newsID=1185361309
finns visst en förare till som tackat nej till platsen, nico hulkenberg. rätt skön artikel där. och skön ordväxling;
Nico Hulkenberg's manager Willi Weber has ruled out using the opportunity of the vacant Spyker race seat to give his young charge a formula one debut.
Weber, who also guided Michael Schumacher's long and successful grand prix career, said he is not in a rush to introduce the pinnacle of motor sport to A1GP's reigning 19-year-old series champion.
"Nico does not need a fast formula one debut," Weber, who has placed Hulkenberg in the F3 Euroseries for the balance of the year, is quoted as saying by Motorsport Aktuell.
"And I would never put one of my drivers in a Spyker."
Spyker principal Colin Kolles responded: "I would never cooperate with Mr. Weber."
daniel @ http://f1bloggen.se
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Kolles är kung! Spyker verkar i hög grad vara hans stall på samma sätt som förare tar sig fram i karriären. Han fixar och donar fram nya ägarkonstellationer medan han blir kvar vid rodret. Han är säkert redan på gång och fixar till en bra affär för näste ägare. Jag gillar Kolles. Skärpt och mer racing än vad de flesta har gett honom kredit för.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
Jaha World Series, men det är bara en parameter. Som du vet så är det många som varit snabbare än X i andra serier för att sedan få storstryk i Formel 1 av Y. Formel 1 verkar vara något extremt, för vissa går det bra mycket bättre för. T.o.m. Michael Schumacher var en "medelmåtta" (det var kanske att ta i, men sämre) i andra klasser.JTarnstrom skrev:Hur jag kan veta? Kan någon verkligen veta? Det är en bedömning. Jag följde World Series väldigt noggrant under 2005 och Winkelhock var mycket snabb, i vissa fall betydligt snabbare än Kubica. Det var rätt många race som Kubica var långt ifrån den snabbaste men han vann på sin jämnhet. När Winkelhock var i slag imponerade han mer än de flesta med sin snabbhet. Det året såg jag bara tre förare som höll framtida F1-klass: Kubica, Winkelhock och Alx.
Vet inte vad för förhållanden som erbjuder jämnare villkor än World Series att jämföra förare under. Stor skillnad på teamen men ändå likvärdigt material.
Har jag haft fel förut när det gäller bedöming av förare?
Piquet Jnr vågar ju inte ens möta Sutil.
Tärnström
Jag vet inte vad det beror på, kanske andra lägre klasser tillåter mera "halka omkring med mera fyrhjulsladd" medan Formel 1 kräver en annan precision, som att åka på spetsen av ett rakblad för att det ska gå fort?
-
- Inlägg: 13935
- Blev medlem: tor jan 31, 2002 01:00
- Ort: Storstaden
Magnussen körde ju ifrån allt och alla i F3 men det gick ju så där i F1. Sen har materialet och stallen en väldigt stor betydelse även i enhetsserier.
Winklehock har ju inte övertygat i DTM, och det verkar ju som F1-folk inte direkt har stältl sig och gjort vågen för Winkelhock, samtidigt som de varit ganska översvallande av beröm för Kubica. Undrar vad det är de har sett eller missat, som gjort att Winkelhock har dissats.
Winklehock har ju inte övertygat i DTM, och det verkar ju som F1-folk inte direkt har stältl sig och gjort vågen för Winkelhock, samtidigt som de varit ganska översvallande av beröm för Kubica. Undrar vad det är de har sett eller missat, som gjort att Winkelhock har dissats.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Många, inte bara Alx, menar att World Series-bilen är mycket lik en F1:a i karaktären och det tar inte lång tid att vänja sig vid F1:an. Jag misstänker att det har väldigt mycket att göra med bilarnas aerodynamiska karaktäristik - det gäller att bakvagnen inte får åka upp utan den måste hållas nere (jag talar om vertikala rörelser) genom hela kurvan. Behärskar man den tekniken, som är avgörande i World Series, så kanske man behärskar en F1:a. Jag skulle nog vilja påstå att World Series kräver mer av den där knivskarpa precisionen än GP2. Det kanske kan förklara varför Kubica imponerade i sitt test med Renault.Pastis skrev:Jaha World Series, men det är bara en parameter. Som du vet så är det många som varit snabbare än X i andra serier för att sedan få storstryk i Formel 1 av Y. Formel 1 verkar vara något extremt, för vissa går det bra mycket bättre för. T.o.m. Michael Schumacher var en "medelmåtta" (det var kanske att ta i, men sämre) i andra klasser.JTarnstrom skrev:Hur jag kan veta? Kan någon verkligen veta? Det är en bedömning. Jag följde World Series väldigt noggrant under 2005 och Winkelhock var mycket snabb, i vissa fall betydligt snabbare än Kubica. Det var rätt många race som Kubica var långt ifrån den snabbaste men han vann på sin jämnhet. När Winkelhock var i slag imponerade han mer än de flesta med sin snabbhet. Det året såg jag bara tre förare som höll framtida F1-klass: Kubica, Winkelhock och Alx.
Vet inte vad för förhållanden som erbjuder jämnare villkor än World Series att jämföra förare under. Stor skillnad på teamen men ändå likvärdigt material.
Har jag haft fel förut när det gäller bedöming av förare? ;)
Piquet Jnr vågar ju inte ens möta Sutil.
Tärnström
Jag vet inte vad det beror på, kanske andra lägre klasser tillåter mera "halka omkring med mera fyrhjulsladd" medan Formel 1 kräver en annan precision, som att åka på spetsen av ett rakblad för att det ska gå fort?
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Kubica gjorde ju en bejublad debut men efter det drog han faktiskt på sig en hel del kritik och många tvivlade på honom. Jag vet inte vad Winkelhock hade för förutsättningar i DTM (och jag vet heller inte vilken vikt man ska lägga vid det. Vare sig Häkkinen, Frentzen eller Alesi skulle ha ansetts som liovande F1-förare utifrån sina prestationer i DTM) men i World Series imponerade hans snabbhet på mig. Han var dock en aning nyckfull och var väl inte den störste strategen i fältet.LuckyStrike1 skrev:Magnussen körde ju ifrån allt och alla i F3 men det gick ju så där i F1. Sen har materialet och stallen en väldigt stor betydelse även i enhetsserier.
Winklehock har ju inte övertygat i DTM, och det verkar ju som F1-folk inte direkt har stältl sig och gjort vågen för Winkelhock, samtidigt som de varit ganska översvallande av beröm för Kubica. Undrar vad det är de har sett eller missat, som gjort att Winkelhock har dissats.
Vad folk inom branschen ser och inte ser (är det verkligen någon som har dissat honom?), det är rätt oväsentligt. Renault såg inte Kubica trots ett lyckat test mitt framför ögonen på dem. De hade ju dumpat honom bara något år tidigare från sitt förarutvecklingsprogram. Men jag förstår om inte Winkelhock har uppmärksammats av F1-branschen. Jag anser inte heller att han är den förste som dyker upp i knoppen när det ska diskuteras blivande F1-förare på grund av sin ojämnhet men nu har han ändå tagit sig till F1 och jag tror inte för ett ögonblick att han skulle göra ett sämre jobb än Albers, Liuzzi eller Speed.
Tärnström
Senast redigerad av JTarnstrom den ons jul 25, 2007 19:59, redigerad totalt 1 gång.
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Sedan tror jag att Kubica är en långt mycket mer intelligent förare som också har större utvecklingspotential än Winkelhock, men det betyder inte att inte Vinkelhakan skulle kunna sätta snabbare varv än polacken.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Moderator
- Inlägg: 11651
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Tristan Gommendy var väl den ende övrige föraren i WSbR som hade potential att kunna göra ett habilt jobb i F1 nu blev det Champ Car istället där han har täppt till truten på många tvivlare (han har visat sig rejält snabb och teamet är imponerade av honom - mer än av Jani som ju tidigare var ett F1-prospekt).
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
- Inlägg: 122
- Blev medlem: sön jul 22, 2007 13:45
- Ort: Oslo
http://www.spykerf1.com/?pag=89&newsid=438
så var det klart, yamamoto till spyker för resten av säsongen.
bara att önska lycka till då.
spyker brukar parkera sist i fältet, mest intressant är väl fighten inom teamet. ser fram emot sutil-yamamoto i ungern.
så var det klart, yamamoto till spyker för resten av säsongen.
bara att önska lycka till då.
spyker brukar parkera sist i fältet, mest intressant är väl fighten inom teamet. ser fram emot sutil-yamamoto i ungern.
daniel @ http://f1bloggen.se
-
- Inlägg: 1258
- Blev medlem: tis apr 16, 2002 02:00
- Ort: Landet lagom
-
- Inlägg: 198
- Blev medlem: ons dec 01, 2004 12:11
Spykers bil?
Vad har Spyker för bil egentligen? Är det i grunden en gammal Jordan som vidareutvecklats av först Midland och sedan av Spyker? Eller tog Midland eller Spyker fram någon ny bil?
-
- Inlägg: 8583
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Stockholm
Det är krut i gubben fortfarande.
Nu har den gode Eddie placerat ut betongsuggor på infartsvägen till Force India för att dom inte vill snacka med honom
http://www.autosport.com/news/report.php/id/66113
Nu har den gode Eddie placerat ut betongsuggor på infartsvägen till Force India för att dom inte vill snacka med honom
http://www.autosport.com/news/report.php/id/66113
I was misled and that is the way it went
-
- Mr Forza Motorsport
- Inlägg: 8550
- Blev medlem: tor jan 03, 2002 01:00
- Ort: Fjällen
Tråkigt, för är det sant har också Eddie blivit knäpp och är i behov av pengar.Cheever skrev:Det är krut i gubben fortfarande.
Nu har den gode Eddie placerat ut betongsuggor på infartsvägen till Force India för att dom inte vill snacka med honom
http://www.autosport.com/news/report.php/id/66113
Vi får väl skicka dit Robban och Grannfejden.
-
- Inlägg: 1564
- Blev medlem: ons jul 02, 2003 11:03
Varför det?Pastis skrev:Tråkigt, för är det sant har också Eddie blivit knäpp och är i behov av pengar.Cheever skrev:Det är krut i gubben fortfarande.
Nu har den gode Eddie placerat ut betongsuggor på infartsvägen till Force India för att dom inte vill snacka med honom
http://www.autosport.com/news/report.php/id/66113
Vi får väl skicka dit Robban och Grannfejden.
Enligt artikeln äger EJ både vägen och marken den ligger på och har erbjudit sig att sälja den samma.
Varför skall han underhålla och betala för något som någon annan använder?
När en man ljuger, dör en liten del av världen...
-
- Inlägg: 8027
- Blev medlem: mån apr 19, 2004 17:07
- Ort: Solna
PC: skrev:Varför det?Pastis skrev:Tråkigt, för är det sant har också Eddie blivit knäpp och är i behov av pengar.Cheever skrev:Det är krut i gubben fortfarande.
Nu har den gode Eddie placerat ut betongsuggor på infartsvägen till Force India för att dom inte vill snacka med honom
http://www.autosport.com/news/report.php/id/66113
Vi får väl skicka dit Robban och Grannfejden.
Enligt artikeln äger EJ både vägen och marken den ligger på och har erbjudit sig att sälja den samma.
Varför skall han underhålla och betala för något som någon annan använder?
Äntligen något vettigt från dig.
Håller med.
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)