Kimis Chanser till Världsmästare

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
Lemon skrev:Alesi, mannen som t.o.m får Fisichella att framstå som en vinnare
:lol:

Under hela Alesis karriär, var det någon teamboss i nått av alla Team som Alesi körde för som han inte blev osams med?

Brukade stå rätt kul grejer om Alesi i motorpressen. Har för mig en kul grej var efter Alesis lopp i Melbourne där han fått soppatorsk efter att teamet förgäves försökt vinka in honom i depån under flera varv. Efter loppet fick Alesi en sån utskällning av Briatore i depån att han stortjutande sprang därifrån. En annan incident var när han blev osams med teamkompisen Johnny Herbert efter nått lopp efter att Herbert vägrat släppa förbi Alesi. Herbert frågade då Alesi om han någonsin frivilligt hade släppt förbi sig någon stallkamrat i sin karriär varpå Alesi svarade att han brukade släppa förbi sig Schumacher :lol:
Alesi är en riktig "kultsopa" i klass med Deniz och McNish med den skillnaden att de två senare var avsevärt bättre förare. :D

Jäklar vad du har lagt av dig, och det var ju inte direkt någon höjdarnivå till att börja med. Men nu har du verkligen sjunkit. Är det ny kost? Tiden på dygnet? Något är det ... det här är inte bra, nästan lite ledsamt.

Vi borde faktiskt gemensamt ställa upp med träningsläger. Du börjar verkligen lägga av dig rejält nu ... illa, illa.

:D
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:
Gösta skrev:
Lemon skrev:Alesi, mannen som t.o.m får Fisichella att framstå som en vinnare

Under hela Alesis karriär, var det någon teamboss i nått av alla Team som Alesi körde för som han inte blev osams med?

Brukade stå rätt kul grejer om Alesi i motorpressen. Har för mig en kul grej var efter Alesis lopp i Melbourne där han fått soppatorsk efter att teamet förgäves försökt vinka in honom i depån under flera varv. Efter loppet fick Alesi en sån utskällning av Briatore i depån att han stortjutande sprang därifrån. En annan incident var när han blev osams med teamkompisen Johnny Herbert efter nått lopp efter att Herbert vägrat släppa förbi Alesi. Herbert frågade då Alesi om han någonsin frivilligt hade släppt förbi sig någon stallkamrat i sin karriär varpå Alesi svarade att han brukade släppa förbi sig Schumacher :lol:
Alesi är en riktig "kultsopa" i klass med Deniz och McNish med den skillnaden att de två senare var avsevärt bättre förare. :D

Jäklar vad du har lagt av dig, och det var ju inte direkt någon höjdarnivå till att börja med. Men nu har du verkligen sjunkit. Är det ny kost? Tiden på dygnet? Något är det ... det här är inte bra, nästan lite ledsamt.

Vi borde faktiskt gemensamt ställa upp med träningsläger. Du börjar verkligen lägga av dig rejält nu ... illa, illa.

Finns det något stall den sopan inte kört för, han har väl närmare 200 lopp i bältet och en ynka seger i canada. Var det inte han som fick Prost att gå i konkurs??? :D
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
LuckyStrike1 skrev:
Gösta skrev: Alesi är en riktig "kultsopa" i klass med Deniz och McNish med den skillnaden att de två senare var avsevärt bättre förare. :D

Finns det något stall den sopan inte kört för, han har väl närmare 200 lopp i bältet och en ynka seger i canada. Var det inte han som fick Prost att gå i konkurs??? :D

Jag tror du försöker för mycket, vill alltför mycket och skjuter av alldeles för tidigt så det inte blir välriktat med finess.

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Ja, det saknas dubbelkonsonanter och andra språkliga missar ;)
Han har i alla fall stavat fel till Kanada, helt i linje med hur Gösta brukar stava till olika länder.

Dessutom så saknas omnämnanden av några av Göstas vanliga hackkycklingar som t ex Montoya, Villeneuve eller Senna ;)
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:Ja, det saknas dubbelkonsonanter och andra språkliga missar ;)
Han har i alla fall stavat fel till Kanada, helt i linje med hur Gösta brukar stava till olika länder.

Dessutom så saknas omnämnanden av några av Göstas vanliga hackkycklingar som t ex Montoya, Villeneuve eller Senna ;)
Canada stavas just Canada. Till och med av dem själva. :D

Montoya kör dinosauriebilar "over there" med sina latinobröder samt åker på afärsresor mellan Bogota och Miami titt som tätt, Ville vet jag inte vad han gör! Han är väl hos någon ortopedtekniker och får Benny Andersons gamla platåkängor anpassade till sina fötter. :D Senna är där han är, han kommer inte så långt numera.

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Canada stavas just Canada. Till och med av dem själva. :D
Det stavas med K på svenska.
Om du nu ska hålla på din något förvirrade idé att stava länders namn så som de själva stavar så undrar jag varför du envisas med att stava Irak med Q och hur stavar du t ex till Thailand, Burma eller Ryssland?
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Och snart är det ju dags för F1 i Magyar Köztársaság.
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Gösta skrev:Canada stavas just Canada. Till och med av dem själva. :D
Det stavas med K på svenska.
Om du nu ska hålla på din något förvirrade idé att stava länders namn så som de själva stavar så undrar jag varför du envisas med att stava Irak med Q och hur stavar du t ex till Thailand, Burma eller Ryssland?
Iraqierna själva stavar sitt land med "State of Iraq".

Thailand, Burma samt Ryssland är för ointressanta som länder för att jag skulle vilja skriva något om dem!!! :D

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Är engelska huvudspråk i Irak? ;)
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Iraqierna själva stavar sitt land med "State of Iraq".
Dummheter...

De stavar det som جمهورية العراق eller Al Jumhuriyah al Iraqiyah.
Thailand, Burma samt Ryssland är för ointressanta som länder för att jag skulle vilja skriva något om dem!!! :D
Tyskland då, vad skriver du då, eller Frankrike, Italien, Kroatien o s v?
Senast redigerad av Razor den mån jul 23, 2007 12:36, redigerad totalt 1 gång.

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

ANFRAN skrev:Är engelska huvudspråk i Irak? ;)
Enligt Gösta så är det nog så, enligt alla andra så är det arabiska och arameiska som är de officiella språken men de har några språk (bl a kurdiska) som är officiella i vissa regioner.

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

Ja!

Vid kontakt med myndigheter så sker nästan all skriftlig dokumentation på engelska. Dessutom så skall de som rekryteras till att bli poliser eller statstjänstemän kunna engelska. (Källa, en bekant som lämnade Iraq för ca 3 år sedan)

Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Dummheter...

De stavar det som جمهورية العراق
Deutchland, France, Italia samt Hrvatska!! Vad trodde du??? :D

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:
Ja!

Vid kontakt med myndigheter så sker nästan all skriftlig dokumentation på engelska. Dessutom så skall de som rekryteras till att bli poliser eller statstjänstemän kunna engelska. (Källa, en bekant som lämnade Iraq för ca 3 år sedan)
Bullshit!

Engelska är inte officiellt språk i Irak.
CIA World Fact Book skrev:Languages: Arabic, Kurdish (official in Kurdish regions), Assyrian, Armenian

Äntligen!
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:
Razor skrev:
Dummheter...

De stavar det som جمهورية العراق
Deutchland, France, Italia samt Hrvatska!! Vad trodde du??? :D
Hur gör du med länder som har flera officiella språk som Finland eller Schweiz eller länder med flera stavningar av sitt lands namn som t ex Norge?

Äntligen!
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Razor skrev:Bullshit!

Men hallå, det är ju ockuperat nu... ;)
Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Gösta skrev:
Ja!

Bullshit!

CIA World Fact Book skrev:Languages: Arabic, Kurdish (official in Kurdish regions), Assyrian, Armenian

Du får kalla det vad du vill. Alla raporter som skrivs av den irakiska polisen, ansökninggar till pass och resehandlingar mm mm är på engelska.

Att du sen kollar i "CIA World Fact Book" och blint litar på det som står där säger lite om din tilltro till CIA. Dom har haft fel förut. Står det något i "Fact" book hurvida Iraq har massförstörelsevapen också???

Folket däremot talar fortfarande Arabiska, Kurdiska, Turkiska, Armeniska, Persiska mm mm mm!!!!

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Hur många i Irak pratar engelska då?
Gösta

Inlägg av Gösta »

ANFRAN skrev:Hur många i Irak pratar engelska då?
Många!!!

Iraq var ett engelskt protektorat en gång i tiden. Nu har man massa nya människor i landet som har engelska som modersmål. :D

Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Gösta skrev:
ANFRAN skrev:Hur många i Irak pratar engelska då?
Många!!!

Iraq var ett engelskt protektorat en gång i tiden. Nu har man massa nya människor i landet som har engelska som modersmål. :D
Och idag är det ett amerikanskt protektorat.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Hej,

Gösta heter jag. Jag är lite allmänt förvirrad när jag gör fel, vet själv om det men ändå försöker försvara det.

Ha en trevlig dag.

MvH

Gösta

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Att du sen kollar i "CIA World Fact Book" och blint litar på det som står där säger lite om din tilltro till CIA. Dom har haft fel förut. Står det något i "Fact" book hurvida Iraq har massförstörelsevapen också???

Folket däremot talar fortfarande Arabiska, Kurdiska, Turkiska, Armeniska, Persiska mm mm mm!!!!
Ja, nog lär de har rätt i vad som är officiella språk?
Duger inte CIA så kan du nog läsa samma sak på Wikipedia eller i vilket uppslagsverk som helst.

Att ett språk används av t ex polisen i sina rapporter gör det inte till ett officiellt språk, inte heller att en massa invånare talar språket.
Vore det så, så skulle svenska vara officiellt språk i Sverige och engelska i USA.

Att engelska används så som du säger, beror nog mer på en viss ockupationsmakt än på något annat.

Ditt argument om du stavar det som de stavar det i resp land verkar mer vara en riktigt usel ursäkt för att skyla över att du är så influerad och indoktrinerad av amerikanska media att du tar efter deras stavning :D

Äntligen!
Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:Hej,

Gösta heter jag. Jag är lite allmänt förvirrad när jag gör fel, vet själv om det men ändå försöker försvara det.

Ha en trevlig dag.

MvH

Gösta
Och var var det du anser att jag hade fel????

Det är konstruktivare kritik än att komma med sedvanlig dynga!!!!

Statsförvaltningen och dess dokumentering sker till stor del på engelska.

Många människor behärskar engelska i tal och skrift.

Samtliga poliser och rättsvårdande myndighetspersoner skall behärska engelska för att få anställning.

De flesta nya människorna i Iraq (amerikanare, Engelsmän mfl) pratar engelska i sin dagliga verksamhet och all ordergivning sker på engelska!!

Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Gösta skrev:Att du sen kollar i "CIA World Fact Book" och blint litar på det som står där säger lite om din tilltro till CIA. Dom har haft fel förut. Står det något i "Fact" book hurvida Iraq har massförstörelsevapen också???

Ja, nog lär de har rätt i vad som är officiella språk?
Duger inte CIA så kan du nog läsa samma sak på Wikipedia eller i vilket uppslagsverk som helst.

Att ett språk används av t ex polisen i sina rapporter gör det inte till ett officiellt språk, inte heller att en massa invånare talar språket.
Vore det så, så skulle svenska vara officiellt språk i Sverige och engelska i USA.

Att engelska används så som du säger, beror nog mer på en viss ockupationsmakt än på något annat.

Ditt argument om du stavar det som de stavar det i resp land verkar mer vara en riktigt usel ursäkt för att skyla över att du är så influerad och indoktrinerad av amerikanska media att du tar efter deras stavning :D
Pratar vi om "huvudspråk" eller "officiellt språk"?

Det är en viss skillnad på det!!!!

Huvudspråket i Finland är Finska, men de officiella språken är Finska och Svenska!!!

Mig veterligen så är Svenska officiellt språk i Sverige och Engelska officiellt språk i usa!!!!!! (läste jag fel? utryckte du dig fel? lite osäker på vad du menar med det stycke som börjar med "Att ett språk används av t ex polisen ............."

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:

Ha en trevlig dag.

MvH

Gösta

Samtliga poliser och rättsvårdande myndighetspersoner skall behärska engelska för att få anställning.

De flesta nya människorna i Iraq (amerikanare, Engelsmän mfl) pratar engelska i sin dagliga verksamhet och all ordergivning sker på engelska!!

Att du påstår att irakier själva i sitt dagliga liva skriver Iraq om Irak är ju helt fel.

Och att det dessutom skulle vara anledningen till att du skriver just Iraq men aldrig skriver Deutschland, Francet.ex. utan då använder det för svenskt språkbruk korrekta Tyskland och Frankrike.

Det är skoj att du är så amerikaniserad att du stavar fel på Irak men kommer med krystade bortförklaringar till varför du gör det, som inte har någon som helst logik.

Det är skoj. Och det är kul att poängtera för dig och reta dig för. Du har fel helt enkelt :d

Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:
Gösta skrev:

Ha en trevlig dag.

MvH

Gösta

Att du påstår att irakier själva i sitt dagliga liva skriver Iraq om Irak är ju helt fel.

Och att det dessutom skulle vara anledningen till att du skriver just Iraq men aldrig skriver Deutschland, Francet.ex. utan då använder det för svenskt språkbruk korrekta Tyskland och Frankrike.

Det är skoj att du är så amerikaniserad att du stavar fel på Irak men kommer med krystade bortförklaringar till varför du gör det, som inte har någon som helst logik.

Det är skoj. Och det är kul att poängtera för dig och reta dig för. Du har fel helt enkelt :d
Orsaken till att jag skriver Iraq om Irak och Canada om Kanada var att i början var det avsett att "alltid retar det någon" men numera har det blivit en "passion" att skriva så. :D

HAR DU INGET BÄTTRE FÖR DIG PÅ DIN SEMESTER ÄN ATT GNÄLLA PÅ ALLT OCH ALLA???? Jävla amatörkurator!!!!

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Behöver du hjälp har jag ett telefonnummer ;)

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Gösta skrev:Pratar vi om "huvudspråk" eller "officiellt språk"?
Vad har jag skrivit i mina inlägg?

Äntligen!
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

LuckyStrike1 skrev:Behöver du hjälp har jag ett telefonnummer ;)
Lämna för fan inte ut mitt nummer till den där dåren!

Tärnström

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

Hur har allt detta med Kimi att göra?
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Crazy F1 skrev:Hur har allt detta med Kimi att göra?
Betydligt mer än din fråga - behöver du verkligen ställa frågan? Det är ju uppenbart för var och en kan man tycka.

Gösta

Inlägg av Gösta »

Razor skrev:
Inte en aning vad du babblar om, men Svenska är "de facto" ett officiellt språk i sverige liksom Engelska är "de facto" ett officiellt språk i usa!! :D Att sen dessa båda länder inte har inskrivet i sin författning vilket som är det "officiella" språket är en annan femma. (detta förvånade mig lite måste jag säga) Knalla in på amerikanska ambasaden och försök söka visum på Tyska så lär du snart bli varse om vilket språk det är som gäller.

Hur fan kom vi in på språk förrästen??? :o

Huvudspråket i usa är snart Spanska! :roll: (montoya har väl flyttat dit och har större delen av sin affärsverksamhet där)

För att inte avvika för mycket från ämnet så vill jag bara säga att jag hoppas att Kimi bryter även i nästa lopp!!! :wink:

Crazy F1

Inlägg av Crazy F1 »

:quest:
Lillis

Inlägg av Lillis »

Gösta skrev:
Razor skrev:
Inte en aning vad du babblar om, men Svenska är "de facto" ett officiellt språk i sverige liksom Engelska är "de facto" ett officiellt språk i usa!!
Svenska är de facto ett lagstadgat officiellt språk i Sverige, vilket inte engelskan är i USA, som inte har något officiellt språk alls
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Lillis skrev:Svenska är de facto ett lagstadgat officiellt språk i Sverige
Nej, det är det inte, såvida det inte har skett nyss...

http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_11214541.asp
http://www.sprakforsvaret.se/sf/index.php?id=188
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=500469

Äntligen!
Användarens profilbild
molle2

Inlägg av molle2 »

Bild

har kanske inte så mycket med kimis chanser att bli världsmästare att göra, men har ju en del om kimi att göra så..

hittade den på freshf1.com

gets down to basics som det står..
Användarens profilbild
Nirak

Inlägg av Nirak »

I love him.
Var aldrig för optimistisk- ljuset i tunneln kan vara ett tåg
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Crazy F1 skrev:Hur har allt detta med Kimi att göra?
Va? Vad babblar du om nu då? ;)
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nirak skrev::lol:
I love him.
Ja, nu börjar jag inse att det finns något som heter less is more, som kanske stämmer på hans verbala förmågor. Eller så är det rena lyckträffar just dessa två gånger.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Alonsorox48

Inlägg av Alonsorox48 »

Kimi är så dålig så att han blir slagen av Massa i år :aha:
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Kimis oflyt fortsätter även i Ferrari! :doh:
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Har ingen aning om vad som har hänt Kimi men för mig har han spottat upp sig rejält den här säsongen. Framförallt imponerar att han har tagit sig igenom den svacka han syntes ha hamnat i efter segern i Melbourne. Jag trodde faktiskt att han var på väg att tappa greppet. Sedan har han svarat för ett par riktigt fina körningar. En tanke som dök upp när det gäller hans egenhet att sätta snabba varv på slutet - jag undrar om det inte har att göra med att få förtroende för bilen och sin egen förmåga. Ibland ligger ju förarna och håller igen en aning under racen av strategiska skäl eller annat. Kanske att Kimi vill köra på gränsen under något varv på slutet för att veta att känslan finns där.

Tärnström

stoff

Inlägg av stoff »

Pastis skrev:Kimis oflyt fortsätter även i Ferrari! :doh:
<sarcasm>Har han oflyt i Ferrari - oxå! Så otursförföljd killen måste vara. Jag menar vem kan ha sån otur att en liten barriär i monaco flyttar sig JUST när han kör där? Och vem kunde tro att ett flatspottat däck tillslut skulle knäcka hjulupphägningen?... stackars otursgubbe :)
</sarcasm>

Seriöst dock, killen är inte stabil... han är ju snabbar är Massa helt klart men såna där grejer gör ju snabbhet helt irrelevant! Just den här grejen var väl fel på bilen mer än fel på hans körning, men generellt, att kalla allt "otur" kan man inte göra hur länge som helst. Och ärligt, visst fick man flashbacks när man såg hans motor ge upp i spanien?...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

stoff skrev:
Pastis skrev:Kimis oflyt fortsätter även i Ferrari! :doh:
<sarcasm>Har han oflyt i Ferrari - oxå! Så otursförföljd killen måste vara. Jag menar vem kan ha sån otur att en liten barriär i monaco flyttar sig JUST när han kör där? Och vem kunde tro att ett flatspottat däck tillslut skulle knäcka hjulupphägningen?... stackars otursgubbe :)
</sarcasm>

Seriöst dock, killen är inte stabil... han är ju snabbar är Massa helt klart men såna där grejer gör ju snabbhet helt irrelevant! Just den här grejen var väl fel på bilen mer än fel på hans körning, men generellt, att kalla allt "otur" kan man inte göra hur länge som helst. Och ärligt, visst fick man flashbacks när man såg hans motor ge upp i spanien?...
Ska inte avslöja vad som finns att läsa i nästa nummer av F1 Racing men där kommer en förklaring till avåkningen i Monaco och hur Kimi har jobbat sig tillbaka. Köp! :)

Gösta

Inlägg av Gösta »

JTarnstrom skrev:
Ska inte avslöja vad som finns att läsa i nästa nummer av F1 Racing men där kommer en förklaring till avåkningen i Monaco och hur Kimi har jobbat sig tillbaka. Köp! :)

På tok för dyr. Jag väntar något år sen får jag en massa nummer gratis.

Med tanke på att nyherterna redan är gamla när de hamnar där så får jag mitt nyhetsflöde via Forza-motorsport, intervjuer och reportage är ingen färskvara så jag har tid att vänta. :D

Dessutom har jag sett massa annan ovidkommande dynga i tidningen (som andra rejsingklasser, med sandsäckar, tak över huvudet på förarna mm ) vilket gör det ännu mindre sannolikt att köpa blaskan då den heter F1 racing. :D

Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

Gösta skrev:
JTarnstrom skrev:

Med tanke på att nyherterna redan är gamla när de hamnar där så får jag mitt nyhetsflöde via Forza-motorsport, intervjuer och reportage är ingen färskvara så jag har tid att vänta. :D

Dessutom har jag sett massa annan ovidkommande dynga i tidningen (som andra rejsingklasser, med sandsäckar, tak över huvudet på förarna mm ) vilket gör det ännu mindre sannolikt att köpa blaskan då den heter F1 racing. :D
Du kan ju bara ta den i butiken och låta bli att betala för den då?

Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

LuckyStrike1 skrev:
Gösta skrev:
JTarnstrom skrev:

Jag gör som Michael Douglas, betalar bara det jag anser varan vara värd. 25 cent, inte mer... men jag har också basebollträ! :bad:
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Aluminium eller trä?
Gösta

Inlägg av Gösta »

LuckyStrike1 skrev:
Gösta skrev:
JTarnstrom skrev:

Ja, eller så lånar jag den utan att lämna tillbaka den. Senast så lånade jag en ur min tandläkares väntrun tilsammans med Focus, Ilustrerad vetenskap och Auto motor & sport. :up:

Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

Illustrerad Vetenskap :lol:

Äntligen!