Frankrikes GP 2007

Kungaklassen av motorsport...

Vem vinner Frankrikes GP 2007?

Omröstningen slutade lör jun 30, 2007 14:15

1. Fernando Alonso - McLaren
5
16%
2. Lewis Hamilton - McLaren
3
9%
3. Giancarlo Fisichella - Renault
2
6%
4. Heikki Kovalainen - Renault
1
3%
5. Felipe Massa - Ferrari
3
9%
6. Kimi Räikkönen - Ferrari
12
38%
7. Jenson Button - Honda
0
Inga röster
8. Rubens Barrichello - Honda
0
Inga röster
9. Nick Heidfeld - BMW Sauber
2
6%
10. Robert Kubica - BMW Sauber
0
Inga röster
11. Ralf Schumacher - Toyota
0
Inga röster
12. Jarno Trulli - Toyota
0
Inga röster
14. David Coulthard - Red Bull
1
3%
15. Mark Webber - Red Bull
0
Inga röster
16. Nico Rosberg - Williams
1
3%
17. Alexander Wurz - Williams
0
Inga röster
18. Vitantonio Liuzzi - Scuderia Toro Rosso
0
Inga röster
19. Scott Speed - Scuderia Toro Rosso
1
3%
20. Adrian Sutil - Spyker
0
Inga röster
21. Christijan Alberts - Spyker
0
Inga röster
22. Takuma Sato - Super Aguri
0
Inga röster
23. Anthony Davidson - Super Aguri
1
3%

Antal röster: 32

Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

För en gångs skull på flera år fick jag lite rätt då...
Hoppas nu att han minns att han behöver fortsätta köra som i sitt andra stint idag för att dels rättfärdiga sin plats hos Ferrari, men ännu viktigare sin ställning i VM.
Inga McLaren-poffar idag, men sen fanns ju inte farten heller.
Nu får mumindalens invånare ge fan i att hacka på morran!
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Bra lopp av Räikkönen och Kubica.
Hamilton gjorde det han kunde.
Lite blek insats av Alonso. Jag trodde han skulle klara att köra upp sig till fjärde position men det gick tungt för honom. Nur ligger han 14p efter Hamilton i VM.

Synd om Kovalainen som blev påkörd av en stressad Trulli.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Drulli ja...
Fan vad jag börjar tröttna på honom!
Hans förstakurva var bland det klantigaste jag sett sen [Schumacher] körde.
Gösta

Inlägg av Gösta »

VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER????????????

Kimi både log och småskrattade lite!!! Är prozac att betrakta som doping i F1???

Jag tror Kimi är fullproppad med Prozac för att både le och småskratta????
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"

(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Ja, Kimi verkar ha gått en charmkurs. Förmodligen betyder den här segern mycket.
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Rätt skoj lopp med Alonsos omkörning som höjdpunkt. Sen såg han blek ut den gode spanjoren, trodde nog att han skulle plocka Fisichella på slutet.

Synd bara att inte kan ta Trulli av banan, igen förstör han ett lopp. Och inte bara för sig själv, den här gången var det Kova som råkade illa ut.

Lite förvånande strategier från McLaren. Ibland undrar man hur det kan vara så stor skillnad mellan loppen/banorna.

Kimi hade tydligen fått påfyllning från Gösta och log och var allmänt uppåt. Massa, vilken gnällspik.

Jag kommer iaf sakna Magny Cours som jag alltid gillat.
I was misled and that is the way it went
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Magny Cours har ju alltid varit lite speciell. Jag tror att det återgår till detnormala på silverstone, dvs det blir betydligt jämnare mellan Ferrari och McLaren.

Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.

Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Alonso är förlåten för allt efter den där omkörningen. :up:

Jag har alltid sagt att Magny-Cours är en skitbana, men frågan är om jag inte kommer sakna den lite ändå. Jakterna upp mot hårnålen är alltid kul, och så brukade depåstrategierna variera lite.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Ja, det senaste åren har det hänt en del roliga saker på banan. Bara det nu inte blir ett stadslopp till! Vill inte ha för många, Monaco, Singapore och Valencia räcker gott och väl!
Användarens profilbild
Nirak

Inlägg av Nirak »

Härligt att Kimi äntligen fick vinna igen=)
Fighterna mellan Nick och Fernando var annars racets stora höjdpunkter :up:
Var aldrig för optimistisk- ljuset i tunneln kan vara ett tåg
Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Måste ju ge Heidfelt lite cred också :up: (jag tror att det är första gången som jag nämner Heidfelt i positiva ordalag men karln har ju studsat tillbaka rejält) för långt ifrån alla skulle ha kunnat fightas med Alonso utan att mågon eller båda hade åkt av. Om till exempel Trulli hade vart i näheten hade Alonso knappast kommit i mål.

Vilket år var det man byggde om kurvan innan start/mål? Innan dess var det en rätt frekvent omkörningsplats har jag för mig. Har för mig att Wurz gjorde ett fint omkörningsförsök på en viss Alesi där som var ganska skoj att se :D
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Pastis skrev:Ja, det senaste åren har det hänt en del roliga saker på banan. Bara det nu inte blir ett stadslopp till! Vill inte ha för många, Monaco, Singapore och Valencia räcker gott och väl!
Har FIA/F1 plötsligt slutat tänka på säkerheten till förmån för intäkter? Det är ju lite märkligt när man ena året bygger banor med hundra meter breda avåkningszoner och nästa år får dille på stadsbanor.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Cheever skrev:Vilket år var det man byggde om kurvan innan start/mål? Innan dess var det en rätt frekvent omkörningsplats har jag för mig. Har för mig att Wurz gjorde ett fint omkörningsförsök på en viss Alesi där som var ganska skoj att se :D
Haha, ja det var fint. Var det inte till 2003 de byggde om? Jag tror det.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Nu vet jag att det var 2003. Forza Motorsport var smarta nog att nämna det i sin racerapport...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

ANFRAN skrev:Alonso är förlåten för allt efter den där omkörningen. :up:

Jag har alltid sagt att Magny-Cours är en skitbana, men frågan är om jag inte kommer sakna den lite ändå. Jakterna upp mot hårnålen är alltid kul, och så brukade depåstrategierna variera lite.
Paradoxalt nog är M-C en jäkligt fin bana ur ett åskådarperspektiv. En väldigt fin anläggning, ren och snygg, bra placerade läktare etc.

Tärnström

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

ANFRAN skrev:Nu vet jag att det var 2003. Forza Motorsport var smarta nog att nämna det i sin racerapport...
Hehe :up:
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Jag är så glad, farsgubben har trackat mig hela året för pisskimi, men nu jävlar.. början på en era... får vi hopppas ;-D
Användarens profilbild
Sami

Inlägg av Sami »

Det ser ut att saknas en del fart för Räikkönen fortfarande, men det kanske börjar gå mot rätt håll nu.
Samma gäller för Alonso. Det saknas fortfarande något i körningen. Jag har svårt att tro att han vann två titlar enbart på grund av en suverän bil. Hamilton och Massa bör få det tuffare med sina stallkamrater under andra halvan av säsongen.
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Cheever skrev:Måste ju ge Heidfelt lite cred också :up: (jag tror att det är första gången som jag nämner Heidfelt i positiva ordalag men karln har ju studsat tillbaka rejält) för långt ifrån alla skulle ha kunnat fightas med Alonso utan att mågon eller båda hade åkt av. Om till exempel Trulli hade vart i näheten hade Alonso knappast kommit i mål.

Vilket år var det man byggde om kurvan innan start/mål? Innan dess var det en rätt frekvent omkörningsplats har jag för mig. Har för mig att Wurz gjorde ett fint omkörningsförsök på en viss Alesi där som var ganska skoj att se :D
OK, vad har Trulli gjort Alesi?
Denna aversion kan inte ha nåt annat ursprung. 8)
Användarens profilbild
Boxerman

Inlägg av Boxerman »

Är det någon som spelade in Frankrikes GP ???
och skulle kunna packa nerden så jag kan seeda den så man får se den i sin helhet
Jag jobbade nämligen hela helgen och kunde värken se
eller spela in den

så snälla någon :oops: :roll:
Användarens profilbild
Razor

Inlägg av Razor »

AndersF1 skrev:Det verkar minst sagt mysko om man skall tro alla tidningar, vilken man som vnaligt nog inte skall.
Å ena sidan prat om att han försvunnit spårlöst utan att säga nåt och att han skulle ha spridit ut nåt mysko vitt pulver på och i närheten av bilarna i samband med Monacos GP, samt sålt ritningar och delar till andra stall, framförallt Honda som han antas gå till. Det mystiska pulvret skall även ha hittats hemma hos honom vid husransakan och på nåt sätt skall det ha tvingat fram byte av delar på bilarna, vilket fått dem att gå dåligt i Monaco.
Han själv säger att han varit på semester på Filipinerna med sin familj, vilket han påstår att Ferrari vetat om och att han t.o.m. bokat resan med Ferraris egna reseenhet för länge sedan.

Han sade själv redan i vintras att han var missnöjd med hur Ferraris tekniska enhets sköts sedan Ross B. lämnade och att han inte ville jobba där, utan kunde tänka sig att byta till ett annat stall om han inte fick ett års "sabatical", vilket han inte fick, utan blev placerad på fabriken. Varför han inte slutade antar jag berodde på hans kontrakt annars verkar det ju lite dumt att jobba kvar på ett ställe där man inte trivs om han nu har andra erbjudanden, vilket han säkert åtminstone hade, innan det här dök upp.

Frågan är om han verkligen var så missnöjd att han gjorde nåt så idiotiskt som att sabotera bilarna, eller om det är ett sätt för Ferrari att minska hans möjligheter att gå till ett annat stall, alternativt nåt helt annat?

Men visst verkar det saknas viss harmoni hos Ferrari.
Nu har han tydligen fått sparken från Ferrari...
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)

Äntligen!
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

Razor skrev: Nu har han tydligen fått sparken från Ferrari...
Det är väl det minst förvånande i den här soppan.

Nu verkar det ju som att Stepney har gett nån typ av dokumentation om Ferrari till McLarens chefdesigner Mike Coughlan. Om det nu stämmer, vilket verkar troligt med tanke på att Ferrari säger att polisen har hittat Ferrari-dokument, eller liknande, hemma hos Coughlan och McLaren har stängt av honom, så kan man ju undra vilket ev. straff McLaren kan råka ut för?

Nu är det kanske inte sannoliigt att någon annan på McLaren än Coughlan visste om det här, men vem vet, inget av det här verkar ju sannolikt, men oavsett det så kan ju McLaren har tjänat på det, eftersom det är chefdesignern som kommit över vad-det-nu-är. Visserligen brukar det vara svårt att bli bättre än den man kopierar ifrån, men det kan ju vara nåt speciellt område som McLaren har haft stora problem med.

Det vore ju lite tråkigt om McLaren blev uteslutna eller fråntagna huvuddelen av alla poäng. Då blir det lite spel mot ett mål. Nu när Ferrari känns vara på G igen och mästerskapet åter tätnar till.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Motivet behöver ju inte ha varit att man har velat komma över teknologi i sig utan att kanske belägga fusk... Vilket verkar osannolikt eftersom Ferrari snarare borde ha varit angelägna att lägga locket på. Som sagt, mycket verkar helt osannolikt i denna härva. Allt är möjligt. Kanske har Ferrari planterat grejer för att se var Stepney har tagit vägen med dem? De verkar ju haft ögonen på honom att döma av ryktena som går. Personligen tror jag att Stepeny och Coughlan, om de nu är skyldiga, har kollaborerat för personlig vinning - de kan ha velat ta med sig teknologi till en gemensam framtida arbetsgivare.

Tärnström

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Plötsligt känns det som att FIA:s förslag om enhetschassin inte kommer ta död på sporten. ;)
Användarens profilbild
LuckyStrike1

Inlägg av LuckyStrike1 »

ANFRAN skrev:Plötsligt känns det som att FIA:s förslag om enhetschassin inte kommer ta död på sporten. ;)
Nej, Viasat har redan dödat sporten vid det laget ;)
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"

Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Fp730a

Inlägg av Fp730a »

Nej, Viasat har redan dödat sporten vid det laget ;)

Jag tycker Viasats sändningar i form av täckning/förreportage och engagemang är BETYDLIGT mycket bättre än fyrans.. Det är ett stort steg frammåt och vi hoppas att det blir mycket bättre.
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Men alltså, om det visar sig att McLaren har haft nytta av ritningarna och resten av uppgifterna, då är väl det här Formel 1:s största skandal sedan... sedan nånsin?
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

ANFRAN skrev:Men alltså, om det visar sig att McLaren har haft nytta av ritningarna och resten av uppgifterna, då är väl det här Formel 1:s största skandal sedan... sedan nånsin?
Jo, men det håller jag för helt otroligt - en förutsättning för det är nästan att fler inom McLaren har varit involverade. Om inte måste man fråga sig vad Coughlan själv hade för vinning av att ta del av ritningarna. Om spioneriet inte har varit sanktionerat uppifrån har jag svårt att tro att en enskild individ skulle ta risken att åka dit för ett så pass grovt brott bara för att gynna sin arbetsgivare. Näe, jag tror att Coughlan och Stepney har haft en alldeles egen liten plan. Kanske att de var på väg till Honda och ville ta med sig så mycket de kunde - tänk att komma in nya i Honda och tillverka en bil baserad på Ferrarin... hjältar över en dag, inskrivna i F1-historien.

Jaja, spekulationer, förstås. Men jag tror som sagt inte att det är sanktionerat uppifrån, då hade inte McLaren varit så snabba på att sätta Coughlan i karantän. Annars kommer knappast Coughlan hålla tyst.

Tärnström

Användarens profilbild
Freddan

Inlägg av Freddan »

Fy fan en sån soppa :down: . Inte kul varken för Ferrari och Mclaren. Hoppas de som är involverade får rejäla straff.
-Red Bull Racing
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

JTarnstrom skrev:
ANFRAN skrev:Men alltså, om det visar sig att McLaren har haft nytta av ritningarna och resten av uppgifterna, då är väl det här Formel 1:s största skandal sedan... sedan nånsin?
Jo, men det håller jag för helt otroligt - en förutsättning för det är nästan att fler inom McLaren har varit involverade. Om inte måste man fråga sig vad Coughlan själv hade för vinning av att ta del av ritningarna. Om spioneriet inte har varit sanktionerat uppifrån har jag svårt att tro att en enskild individ skulle ta risken att åka dit för ett så pass grovt brott bara för att gynna sin arbetsgivare. Näe, jag tror att Coughlan och Stepney har haft en alldeles egen liten plan. Kanske att de var på väg till Honda och ville ta med sig så mycket de kunde - tänk att komma in nya i Honda och tillverka en bil baserad på Ferrarin... hjältar över en dag, inskrivna i F1-historien.

Jaja, spekulationer, förstås. Men jag tror som sagt inte att det är sanktionerat uppifrån, då hade inte McLaren varit så snabba på att sätta Coughlan i karantän. Annars kommer knappast Coughlan hålla tyst.

Tärnström
Tja, om det skulle vara så att de tillsammans tänkte gå till Honda och utforma en bil baserad på stulna ritningar ifrån Ferrari så lär de lika gärna använda stulna ritningar ifrån McLaren också, med tanke på Coughlans position där.
Det skulle nog kunna vara en bra start att utgå ifrån en kombination av Ferraris och McLarens bilar, men det känns ändå lite osannolikt att det var planen. Å andra sidan känns alla alternativ osannolika och det ryktades ju om att Stepney skulle gå till Honda tillsammans med ett helt team av ingenjörer.
Användarens profilbild
Jari
Varnad
Varnad

Inlägg av Jari »

Nejdå, när en slaktad Mercamotor hittades utanför Maranello lyftes knappt ett ögonbryn. Inte heller när Toyotakamerorna hittades blev det mycket rabalder...
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

AndersF1 skrev:
JTarnstrom skrev:

Tärnström
Tja, om det skulle vara så att de tillsammans tänkte gå till Honda och utforma en bil baserad på stulna ritningar ifrån Ferrari så lär de lika gärna använda stulna ritningar ifrån McLaren också, med tanke på Coughlans position där.
Det skulle nog kunna vara en bra start att utgå ifrån en kombination av Ferraris och McLarens bilar, men det känns ändå lite osannolikt att det var planen. Å andra sidan känns alla alternativ osannolika och det ryktades ju om att Stepney skulle gå till Honda tillsammans med ett helt team av ingenjörer.
Tänkte inte på det...

Svårt att veta vad motivet var. Fick Stepney något i utbyte av Coughlan? Tvättmedel? Ville Coughlan höja sin status inom teamet genom att plötsligt kunna "genomskåda" Ferrari samtidigt som Stepney fick en ljuv hämnd?

Tydligen har tips inkommit till Ferrari från en utomstående part. Är det brevbäraren? Kan man inte ens lita på honom längre? Stod Maranello som avsändare?

Det är mycket som inte går ihop i den här soppan. Vad skulle Coughlan ha för nytta av dokumenten? De är ju av sådan art att de inte går att lägga fram på bordet för en diskussion inom teamet - det gör ju alla som tar del av dem till brottslingar. Antingen hade Coughlan dem för egen vinning eller så finns det ytterligare förgreningar inom McLaren i den här härvan. Men om inte Ron har känt till det, är det verkligen möjligt att en liten grupp inom teamet har jobbat helt oberoende, som en underättelsetjänst utan insyn, inom verksamheten? Och vad skulle de ha att vinna på det?

Vad har Stepney fått för att han skickade dokumenten till Coughlan?

Fick Coughlan plötsligt bara dokumenten och blev han så paff att han bara behöll dem utan att göra något med dem?

Äh, hjärnan blir alldeles varm av det här. Det var säkert bara slumpen. En adressetikett som hamnade fel, en mottagare som trodde att det hela var ett skämt...

Tärnström

Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Jari skrev:
Nejdå, när en slaktad Mercamotor hittades utanför Maranello lyftes knappt ett ögonbryn. Inte heller när Toyotakamerorna hittades blev det mycket rabalder...
Kimi fick väl med ett gäng av sina avverkade motorer för att Ferrari skulle ha möjlighet att göra dem skottsäkra åt honom. Ron hade ju alltid ett gott öga för Kimi. Inget att bry sig om. :D
Användarens profilbild
Nisse

Inlägg av Nisse »

Om minnet inte sviker så var Arrows en riktig kopia på Wolf eller vise versa när den dök upp på 70- talet och det var en riktig härva med beskyllningar fram och tillbaka.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Nisse skrev:
Om minnet inte sviker så var Arrows en riktig kopia på Wolf eller vise versa när den dök upp på 70- talet och det var en riktig härva med beskyllningar fram och tillbaka.
Det var Arrows och Shadow som hade en konflikt. Minns dock inte detaljerna men jag tror att Arrows dök upp med en karbonkopia av en Shadow... Arrows hade, om jag inte minns fel, startats av ett gäng utbrytare från Shadow.

Tärnström

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Å fan. Det var före min tid, så det är skönt att ni gamlingar kan fylla mina kunskapsluckor. :)
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Men, angående alla spekulationer, är det helt otänkbart att McLaren skulle ha varit intresserade av Stepney efter den här säsongen? Eller är det för simpelt tänkt?
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Jag tror att Stepney kommer att vara persona non grata i F1-depån för en lång tid framöver om han fälls i en rättslig prövning. Alternativt kan ju FIA stänga honom ute. Jag tror inte att något stall kommer att anställa honom i så fall. Det är förenat med alldeles för mycket badwill.

Tärnström

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Ja, nu är han ju rökt. Så klart. Men det var kanske det som var tanken med att skicka dokumenten till Coughlan. Att Stepney skulle jobba för McLaren nästa år.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

ANFRAN skrev:Ja, nu är han ju rökt. Så klart. Men det var kanske det som var tanken med att skicka dokumenten till Coughlan. Att Stepney skulle jobba för McLaren nästa år.
Aha, du menar att det var sin CV han skickade till Coughlan? "Det här är vad jag har gjort hos min förra arbetsgivare"

Tärnström

Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Precis! Han råkade bara bifoga fel fil. :D
stoff

Inlägg av stoff »

Teori nummer hundratolv...
Todt: "Shit, maccarna kommer ikapp, vi måste göra nåt! Du nigel old buddy, kan du ta en kula för laget och skicka över allt det här till din polare hos maclaren så sätter vi dit dom för industri spionage om två månader när vi är ikapp igen?"
Nigel: "jo för fan om jag få en månads semester med nya flickvännen i okänt land i asien så sure thing boss"...

You think? :up:

Men inget lär ju hända om dom inte kan bevisa att dom haft någon nytta av det eller konkreta bevis på att stepney saboterade bilarna på [någon som helst från maclaren]s order egentligen. Även om dom höll på ta fram något nytt hos maclaren baserat på detta vågar dom nog inte presentera något nytt. Så två personer fick sparken, dennis fick gråta och läxan är att "kopiera inte heligstämplat meterial i din lokala kopieringsbutik".
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Finns det beskrivet hur de här dokumenten var lagrade? Jag har föreställt mig allt från zip-filer till CD-skivor och decimetertjocka pärmar. ;)
stoff

Inlägg av stoff »

Enligt ryktet var det gammal hederliga pärmar som han tog in till photocopy-r-us i woking och en av jobbarna där tyckte det var mystistk när det stod "confidential" på alla papper och ferrari loggan och slog en pling till ferrari.

Låter iofs för otroligt för att vara sant, men man kommer ju ihåg hur det gick för garry glitter när han lämnade in sin dator för reparation och åkte dit för barnporrbrott
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Ja, det där lät ju lite bisarrt.
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Jaha, då är det officiellt att även Honda är inblandade i spionsoppan...
Användarens profilbild
AndersF1

Inlägg av AndersF1 »

AndersF1 skrev:
JTarnstrom skrev:Näe, jag tror att Coughlan och Stepney har haft en alldeles egen liten plan. Kanske att de var på väg till Honda och ville ta med sig så mycket de kunde - tänk att komma in nya i Honda och tillverka en bil baserad på Ferrarin... hjältar över en dag, inskrivna i F1-historien.

Tärnström
Ingen dålig spekulation du hade där, Tärnström, det var tydligen inte så osannolikt som jag trodde. Är det du som har skrivit manuset till den här skandalen?

Utvecklingen av den här säsongen hade inte varit så jättelätt att gissa innan den började.
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Jag är alltid först med det senaste. Vill ni veta vad som händer härnäst i soppan?

Tärnström

Användarens profilbild
Cheever

Inlägg av Cheever »

Den kallnar?
Användarens profilbild
JTarnstrom
Moderator

Inlägg av JTarnstrom »

Jag ska sticka ut hakan - Dennis visste om det.

Tärnström