Kval i TV6?

Kungaklassen av motorsport...
Användarens profilbild
Nirak

Inlägg av Nirak »

Äntligen slapp jag se kvalet på TVU eller kinesisk TV-kanal streamad online *s* Nu återstår bara att få tillbaka min laptop så jag kan lyssna på F1-radion oxå. *saknar*
Var aldrig för optimistisk- ljuset i tunneln kan vara ett tåg
Användarens profilbild
Pastis
Mr Forza Motorsport

Inlägg av Pastis »

Sami skrev:Lyssnar på det nu och det enda som jag stör mig lite på är att Eje låter som han sitter 10 meter ifrån micken eller något.
Röstmässigt är Blomman lite som Kapten Haddock, medan Eje är som Professor Kalkyl. Fast de senare var kanske lite överdrivet. ;) :D

Men jag har hört Blomman på nära håll i flera år och vet vilken bra röst han har för radio och TV. Inte lätt att nivåa då med en "enkel" mikrofon. Det behövs ett satans stort mixerbord för det. :P
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Sami skrev:Lyssnar på det nu och det enda som jag stör mig lite på är att Eje låter som han sitter 10 meter ifrån micken eller något.
Mmm, jo, det hade ju inte gjort nåt om nån skruvat ner Blomman lite. Men vi har ju redan förstått att de är hörselskadade i Viasats kontrollrum...

(Visst är det härligt att det ALLTID finns nåt att gnälla på, Janne? De var förresten trevligt att få se kvalet på riktig tv igen.)
Användarens profilbild
Blomman

Inlägg av Blomman »

Aldrig nått gått som inte har något ont med sej :D , det var faktiskt jag själv som hade fel på hörseln eftersom jag på egen hand mixade direkt från Frankrike. Jag har lite taskiga instrument för att kolla nivåerna, blir bättre idag:)

J B
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Blir det nån överraskning idag, som t.ex. loppet direktsänt (utan reklam) i VS1? :wink:
Nähä, det är visst segling på den tiden...

PS. Varför står det "Nästa tävling: USA:s GP" på VS´s hemsida?
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Blomman

Inlägg av Blomman »

Dagens F1-Update från kl 12 på TV6.se....

Viasatsport.com har lite bekymmer med vem som ska göra vad, dom hade ett antal projektanställda som skötte motoruppdateringen men dom har slutat...

Det är lite motvind, men jag gör vad jag kan. Så länge försöker vi få lite fart på TV6.se istället

JB
Användarens profilbild
ANFRAN

Inlägg av ANFRAN »

Blomman skrev:Aldrig nått gått som inte har något ont med sej :D , det var faktiskt jag själv som hade fel på hörseln eftersom jag på egen hand mixade direkt från Frankrike. Jag har lite taskiga instrument för att kolla nivåerna, blir bättre idag:)

J B
Ja, det blev bättre idag. :up:
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Blomman (eller nån annan som vet): Hur sänds kvalet på VS1? 18:10 :-?

Eftersänt eller missar man de första 10 minuterna?
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Bopper

Inlägg av Bopper »

Då fick jag ju svaret under sista träningen, dvs. man hoppar in i kvalet när fopollen är klar.
Keep on Boppin´
Användarens profilbild
Kristofer

Bredbild

Inlägg av Kristofer »

En fundering, varför sänds inte kvalet (även träning) i riktigt bredbild på VS1?

Med tanke på att de är en betalkanal borde man väl få de bästa. Som de är nu ser man hellre på TV6 (bredbild!) och knäpper och till VS1 under reklamen.