Ja "nästan". Med den lilla skillnaden att Fisichella har 3 (tre, drei, three, tri, kolme, san, ) segrar på drygt 180 lopp, (och kör fortfarande, med segerchans i helgen till skillnad från Alesi )Razor skrev:Nästan som Fisichella då, fast med den skillnaden att Alesi har en personlighet.Gösta skrev:Säg det rakt ut i stället, mannen var fullständigt värdelös som F1 förare men hade en stor personlighet. Det är så jag ser honom.
USA:s GP 2007
-
"DET ÄR ALDRIG FÖRSENT ATT KÖPA SIG EN LYCKLIG BARNDOM"
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
(Hamilton ser lite svart ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör mig till rasist?)
-
-
Jag kommer väl att få äta upp det här, men va fan...Gösta skrev:Ja "nästan". Med den lilla skillnaden att Fisichella har 3 (tre, drei, three, tri, kolme, san, ) segrar på drygt 180 lopp, (och kör fortfarande, med segerchans i helgen till skillnad från Alesi )Razor skrev:Nästan som Fisichella då, fast med den skillnaden att Alesi har en personlighet.Gösta skrev:Säg det rakt ut i stället, mannen var fullständigt värdelös som F1 förare men hade en stor personlighet. Det är så jag ser honom.
Fisichella kör visserligen fortfarande men han har lika stor segerchans som att vi står på startlinjen med ZZRi/FM:s BMW i nästa SLC-lopp. Det vill säga noll ingen nada (jag kan inte "ingen" på finska men det kanske duger ändå?)
Sen har Fisichella hela 18 pallplatser efter alla sina år i toppstall. Alesi har 32 och har harvat betydligt längre i lingonstall
I was misled and that is the way it went
-
Cheever skrev:Jag kommer väl att få äta upp det här, men va fan...Gösta skrev:Ja "nästan". Med den lilla skillnaden att Fisichella har 3 (tre, drei, three, tri, kolme, san, ) segrar på drygt 180 lopp, (och kör fortfarande, med segerchans i helgen till skillnad från Alesi )Razor skrev: Nästan som Fisichella då, fast med den skillnaden att Alesi har en personlighet.
Ja det hoppas jag du kommer. Hoppas det sätter sig i halsen på dig och orsakar andnöd.
-
Det här är väl Fisichellas sista säsong så risken för att äta upp vad som nu ska ätas upp är nog ganska liten.
Mikroskopisk när det rör F1, Gösta är inblandad och han inte sägs vara den uppätande. Gösta får ofta äta upp det mesta - framför allt inom F1
Mikroskopisk när det rör F1, Gösta är inblandad och han inte sägs vara den uppätande. Gösta får ofta äta upp det mesta - framför allt inom F1
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
Nico Rosberg:I feel more German than I feel Finnish. I don't think of myself as being Finnish
-
-
-
- Mr Forza Motorsport
Jag tycker han imponerade, men när det väl gällde gjorde han bort sig. Att spinna i sista delkvalet visar att han är en hetsporre när det väl gäller. Tycker också det ska bli kul att följa honom i morgon, med trafik och allt.Nirak skrev:Och jag blev riktigt impad av Vettel. Ska bli intressant att se vad han kan åstadkomma imorron.
-
Jag vet inte vad ni andra tycker, men personligen blir jag lättad när jag ser sådana här debutanter spinna av under en kvalificering. De senaste åren har det ju varit så mycket snack om att vem som helst kan ta sig in i F1 och göra bra ifrån sig och blabla, för att alla förarhjälpmedel gör det nästan till en barnlek att köra F1-bil. Jag blir lycklig nu för tiden när jag ser debutanter spinna. Betydligt mycket lyckligare än när jag ser debutanter ta pallplats efter pallplats efter pallplats och sedan ta pole och vinna. Att folk fortfarande spinner återger respekten för vad F1 egentligen är. På samma sätt som jag tycker att banor som den i Kanada återger en enorm känsla för fart, och därav också en respekt för förarna, med murarna så nära inpå. Men det på bekostnad av säkerhet antar jag, på samma sätt som de nya säkrare banorna är säkra just på bekostnad av utmaningen att köra racerbil i 300+ hm/h.Pastis skrev:Jag tycker han imponerade, men när det väl gällde gjorde han bort sig. Att spinna i sista delkvalet visar att han är en hetsporre när det väl gäller. Tycker också det ska bli kul att följa honom i morgon, med trafik och allt.Nirak skrev:Och jag blev riktigt impad av Vettel. Ska bli intressant att se vad han kan åstadkomma imorron.
-
- Mr Forza Motorsport
-
Jahaja, Fisichella gör några snygga omkörningar, Trulli bevisar än en gång att han inte har att göra på en F1-bana och Kimi visar att det kanske finns lite krut kvar, det var på tiden.
Hamilton, allt är väl redan sagt - kör ifrån en dubbel världsmästare för andra loppet i rad.
Och det är ju Hamilton som imponerar, inte Alonso som är sopig direkt...
Hyfsat stabil debut av Vettel.
Man lider lite med Rosberg, finländare blev han på bästa sändningstid också - det måste var ett hårt slag... ...för vissa
Hamilton, allt är väl redan sagt - kör ifrån en dubbel världsmästare för andra loppet i rad.
Och det är ju Hamilton som imponerar, inte Alonso som är sopig direkt...
Hyfsat stabil debut av Vettel.
Man lider lite med Rosberg, finländare blev han på bästa sändningstid också - det måste var ett hårt slag... ...för vissa
-
- Moderator
Börjar nästan kännas trist med Hamilton... En ny Schumacher fast bättre. Måste hitta någon att hålla på som kan slå den där jäkeln. Jobbigt också att han verkar så trevlig. Hade varit lättare om han hade varit osympatisk. Känns underligt det här.
Tärnström
Tärnström
Ordförande i MMAS, Max Mosley Appreciation Society.
Se nya regler: http://www.forza-motorsport.se/bbs/view ... 666#133666
-
Huvet på spiken, karljäkeln är dessutom trevlig och verkar sympatisk.JTarnstrom skrev:Börjar nästan kännas trist med Hamilton... En ny Schumacher fast bättre. Måste hitta någon att hålla på som kan slå den där jäkeln. Jobbigt också att han verkar så trevlig. Hade varit lättare om han hade varit osympatisk. Känns underligt det här.
Tärnström
De får en att fundera på alla (mest Gösta) som sa att man måste vara en egoistisk skitstövel för att vinna (nåja, det är kanske lite kvar att vinna, men ändå..) om en viss världsmästare som numer har lagt hjälmen på hyllan.
-
Va fan, har du fått en haschpsykos eller en lsd flashback???????JTarnstrom skrev: En ny Schumacher fast bättre.
Tärnström
Det finns inga nya Schumachers, och ingen kan vara bättre. Nu när du vet detta kan du återgå till din dröm.
-
Och snygg. Glöm inte snygg.JTarnstrom skrev:Börjar nästan kännas trist med Hamilton... En ny Schumacher fast bättre. Måste hitta någon att hålla på som kan slå den där jäkeln. Jobbigt också att han verkar så trevlig. Hade varit lättare om han hade varit osympatisk. Känns underligt det här.
Tärnström
-
Han är inte särskilt snygg heller!!ANFRAN skrev:Och snygg. Glöm inte snygg.JTarnstrom skrev:Börjar nästan kännas trist med Hamilton... En ny Schumacher fast bättre. Måste hitta någon att hålla på som kan slå den där jäkeln. Jobbigt också att han verkar så trevlig. Hade varit lättare om han hade varit osympatisk. Känns underligt det här.
Tärnström
Med den gluggen så ser han ut som en ung svart Thore Skogman.
Har du set Fisichella, han är läcker. Snygg häck och en jävligt kåt blick.
-
-
Kul med en F1chaffis som leder VM och vinner lopp, som hitills inte behövt göra en omkörning vad jag kan dra mig till minnes. Skall bli intresant att se hur han hanterar det någon gång i framtiden.
Hulliganerna börjar dyka upp i F1
http://www.indystar.com/apps/pbcs.dll/a ... L/70617007
-
Det där är väl inga huliganer, bara fulla idioter som kör bil och låtsas att de är någon tysk gammal världsmästare. Vad som däremot är oroväckande och väldigt motbjudande är att det nu rapporteras om att folk jublar i samband med stora krascher.Nisse skrev:Kul med en F1chaffis som leder VM och vinner lopp, som hitills inte behövt göra en omkörning vad jag kan dra mig till minnes. Skall bli intresant att se hur han hanterar det någon gång i framtiden.
-
Vad var anledningen till att Ron misslyckades med att fördröja Hamilton i depåstoppet? För det är väl fortfarande så att det är meningen att Alonso skall vinna VM och är favoriten?
Jag tror ju förstås att McLaren aldrig räknade med att Hamilton skulle vara så jäkla snabb. I början av säsongen tror jag också att de gav Alonso en viss fördel av de strategiska beslut som fattades. Inte nu längre.
Tärnström
Jag tror ju förstås att McLaren aldrig räknade med att Hamilton skulle vara så jäkla snabb. I början av säsongen tror jag också att de gav Alonso en viss fördel av de strategiska beslut som fattades. Inte nu längre.
Tärnström
-
Ron har ändrat sig och nu är det Hamilton som ska vinna VM och är favoriten. Så nu hindrar Ron Alonso i depåstoppet istället.AndersF1 skrev:Vad var anledningen till att Ron misslyckades med att fördröja Hamilton i depåstoppet? För det är väl fortfarande så att det är meningen att Alonso skall vinna VM och är favoriten?
Det är också därför Alonso är så fruktansvärt sur och grinig - och överskattad.
Medlem 003 i Svenska Felipe Massa-klubben "Bortom all sans och vett"
-
Angående Hamilton. Det är lätt att vara trevlig när allt går ens väg. Vi får se om han är lika trevlig när det går lite sämre. Om han nu kan misslyckas? Det börjar bli trist med hans dominanta körningar. Hoppas han gör en miss någon gång och får starta långt ner på gridden. Det skulle vara kul att se om han kan köra upp sig genom F1-fältet.
Det såg för övrigt väldigt tillgjort ut när Hamilton och Alonso kom ut till podiumet som två siamesiska tvillingar med hollywood leende. Hamilton var säkert glad, men Alonso var nog inte lika glad och nöjd.
Det såg för övrigt väldigt tillgjort ut när Hamilton och Alonso kom ut till podiumet som två siamesiska tvillingar med hollywood leende. Hamilton var säkert glad, men Alonso var nog inte lika glad och nöjd.
-
Jag tyckte mig se samma sak. De såg till förväxling lika ut. Man skulle nästan kunna tro att de har samma föräldrar, dvs om man är både blind och döv.Sami skrev: Det såg för övrigt väldigt tillgjort ut när Hamilton och Alonso kom ut till podiumet som två siamesiska tvillingar .
-
-
Vad du var rolig då!AndersF1 skrev:Vad var anledningen till att Ron misslyckades med att fördröja Hamilton i depåstoppet? För det är väl fortfarande så att det är meningen att Alonso skall vinna VM och är favoriten?
Tärnström
-
Det kan ju vara så att han får känna en annan sorts press också. För några tävlingar sedan var han nog glad att kunna matcha Alonso, men snart är Hamilton favoriten.Sami skrev:Angående Hamilton. Det är lätt att vara trevlig när allt går ens väg. Vi får se om han är lika trevlig när det går lite sämre. Om han nu kan misslyckas? Det börjar bli trist med hans dominanta körningar. Hoppas han gör en miss någon gång och får starta långt ner på gridden. Det skulle vara kul att se om han kan köra upp sig genom F1-fältet.
-
Vad tusan, Tärnström, har du skrivit i mitt inlägg?ANFRAN skrev:Vad du var rolig då!AndersF1 skrev:Vad var anledningen till att Ron misslyckades med att fördröja Hamilton i depåstoppet? För det är väl fortfarande så att det är meningen att Alonso skall vinna VM och är favoriten?
Tärnström
Det första stycket var mitt.
-
-
- Moderator
Ja, vadårå?AndersF1 skrev:Vad tusan, Tärnström, har du skrivit i mitt inlägg?ANFRAN skrev:Vad du var rolig då! :)AndersF1 skrev:Vad var anledningen till att Ron misslyckades med att fördröja Hamilton i depåstoppet? För det är väl fortfarande så att det är meningen att Alonso skall vinna VM och är favoriten?
Tärnström
Det första stycket var mitt.
Allvarligt talat så måste jag ha gjort nåt misstag och klickat fel. Jag har säkert adminbehörighet. Väldigt lustigt. Tror att jag ska sätta det i system, faktiskt.
Tärnström
-
Haha! Jag trodde det var AndersF1 som imiterade Tärnström. Och jag tyckte han fick till det så jävla bra i slutet...
Det som är ironi för en del är allvar för mig.
McLaren har inte kunnat hålla emot när de har insett hur jävla snabb Hamilton är. McLaren kan ju inte ha börjat säsongen utan att göra sig en föreställning om hur det skulle komma att se ut mellan förarna och jag tror inte att de hade trott att Hamilton skulle matcha Alonso, än mindre köra ifrån honom. Självklart lägger man sina ägg i världsmästarkorgen om man nu har värvat en dubbel världsmästare, något annat vore stenkorkat.
Tärnström
Det som är ironi för en del är allvar för mig.
McLaren har inte kunnat hålla emot när de har insett hur jävla snabb Hamilton är. McLaren kan ju inte ha börjat säsongen utan att göra sig en föreställning om hur det skulle komma att se ut mellan förarna och jag tror inte att de hade trott att Hamilton skulle matcha Alonso, än mindre köra ifrån honom. Självklart lägger man sina ägg i världsmästarkorgen om man nu har värvat en dubbel världsmästare, något annat vore stenkorkat.
Tärnström
-
Men nej. Fisichella är sådär tråksnygg, som en fotomodell för ett rakvatten som doftar stel och konsverativ man. "Traditionellt vacker" kan det kanske kallas, men utstrålar han någon sexighet? Nej. Ingen alls.kanotisten skrev:Håller med! Fisichella är den klart snyggaste av dagens förare, fast Nico är inte så dum han heller, lite i valpigaste laget kanske..Gösta skrev: Har du set Fisichella, han är läcker. Snygg häck och en jävligt kåt blick.
Nico ser helt okej ut från vissa vinklar. Ibland ser han dock lite vanskapt ut.
Hamilton däremot! Där har vi F1:s första riktiga omslagspojke, och jag kan lova att Bernie snart ligger och onanerar till Hamiltonplanscher när han har insett hur många sköna dollar den nunan kommer dra in till cirkusen!
-
-
-
-
Jag hör lite homofoba tendenser från dig!!!Sami skrev:Det börjar bli lite Brokeback mountain stuk på den här tråden.
Förutom förarnas körskicklighet så är det väl ok att vi debatterar deras fysiska attraktionskraft och skönhet!!!
"Man kan tycka om sin fru, älska sin kamel, men det finns inget som kärlek mellan två män" (arabiskt ordspråk)
-
Ja, han var ju grodätare.ANFRAN skrev:Okej, det var före min tid... Men han såg lite sliskig ut.Razor skrev:Francois Cevert ansågs väl vara just det på sin tid?ANFRAN skrev:Hamilton däremot! Där har vi F1:s första riktiga omslagspojke
(Gösta ser lite kroatisk ut när jag tittar på honom. Undrar om det gör honom till rasist?)
Äntligen!
Äntligen!
-
ANFRAN skrev:Okej, det var före min tid... Men han såg lite sliskig ut.Razor skrev:Francois Cevert ansågs väl vara just det på sin tid?ANFRAN skrev:Hamilton däremot! Där har vi F1:s första riktiga omslagspojke
Han ser väl helt OK ut?????
-
homofoba? Njae, det är bara svårt at sugas in i en debatt om vilken förare som är sexigast. Själv tycker jag Connie Montoya är sexigare än alla män inom F1. Fast nu är hon ju inte med längre.Gösta skrev:Jag hör lite homofoba tendenser från dig!!!Sami skrev:Det börjar bli lite Brokeback mountain stuk på den här tråden.
Förutom förarnas körskicklighet så är det väl ok att vi debatterar deras fysiska attraktionskraft och skönhet!!!
"Man kan tycka om sin fru, älska sin kamel, men det finns inget som kärlek mellan två män" (arabiskt ordspråk)
När det gäller män, så finns det väl inget som slår en ung Paul Newman. Han var både snyggare och sexigare än de flesta kvinnor.
Ops nu blev det lite väl OT kanske.
-
-
-
Oj! Det är flera år sedan en tjej skrev på det här forumet, så här har männen bildat en så tydlig norm att alla som skriver blir män tills motsatsen är bevisad. Eller, ja, tills någon säger att den inte är man. Så egentligen vet jag inte om det är flera år sedan en tjej skrev på forumet.Nirak skrev:Då får väl jag som tjej komma in och styra upp det hela dåSami skrev:Det börjar bli lite Brokeback mountain stuk på den här tråden.
-
Lite trist egentligen att inte fler tjejer har hittat hit. Det finns ju ändå gott om motorintresserade tjejer där ute, och det här är väl det enda svenska forumet av den här typen? Vad jag vet i alla fall..
Senast redigerad av Nirak den fre jun 22, 2007 08:57, redigerad totalt 1 gång.
Var aldrig för optimistisk- ljuset i tunneln kan vara ett tåg
-
-
Sen är det ju så att folk som inte känner mig (och nu menar jag såna jag träffar i verkliga livet och inte ni här) brukar bli förvånade när dom får veta att jag som tjej är formel1-intresserad. Fan, till och med några av mina kompisar och mina föräldrar tycker det är lite konstigt.
-
- Moderator
Känns det bättre helt utan?ANFRAN skrev:För mycket tänder.Gösta skrev:
Tärnström
-
Jaa, Sverige är världens mest jämställa land vettu.Nirak skrev:
Sen är det ju så att folk som inte känner mig (och nu menar jag såna jag träffar i verkliga livet och inte ni här) brukar bli förvånade när dom får veta att jag som tjej är formel1-intresserad. Fan, till och med några av mina kompisar och mina föräldrar tycker det är lite konstigt.
-
-
*s* Ohja.ANFRAN skrev:Jaa, Sverige är världens mest jämställa land vettu.Nirak skrev:
I och för sig är det kul att nämna det liksom i förbifarten, bara för att se folks reaktioner *s* Sen att börja prata med intet ont anande människor som till exempel har kepsar med F1-tema.
Allt som oftast har det dock visat sig att dom är helt ointresserade av F1 och inte vet vad jag pratar om...